ik ook niet, zit wel in de planning voor de komende jaren....!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Daar ben ik serieus nog nooit geweest![]()
Waar precies?
Ok dat is dus erger... een vergadering hervattenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
om 13.00 uur bij een vergadering die donderdag al heeft plaatsgevonden
dankuquote:Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ok dat is dus erger... een vergadering hervatten* Gaat koffie voor je halen*
Ik ben al eens in kloetinge geweest, dat was wel ver.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook niet, zit wel in de planning voor de komende jaren....!
't Enige wat ik kan opmaken is dat het bij een meer is....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lago maggiore en pisa. op de terugreis weten we nog niet hoe we gaan rijden, door frankrijk of italie/zwitserland
Ik kom de laatste jaren voornamelijk veel in spanje, daar woont m´n paquote:Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook niet, zit wel in de planning voor de komende jaren....!
Frankrijkquote:Op maandag 23 mei 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
lago maggiore en pisa. op de terugreis weten we nog niet hoe we gaan rijden, door frankrijk of italie/zwitserland
noem ze gewoon rotmoffenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Frankrijkanders moet je langs de k*tduitsers
minstens 3 weken is de planning, maar het is afhnakelijk van de liquide middelenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:54 schreef Megter het volgende:
[..]
't Enige wat ik kan opmaken is dat het bij een meer is....
Hoe lang gaan jullie?
kruipend wel jaquote:Op maandag 23 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben al eens in kloetinge geweest, dat was wel ver.
Laptop bij de vergadering kun je meteen alles in 1x goed tikken hoef je daarna niets meer uit te werkenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb vanmiddag vergadering en dan ben ik notulistik moet vandaag dus van 2 vergaderingen de notulen uitwerken
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:54 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ben al eens in kloetinge geweest, dat was wel ver.
maar dat is wel goedkoper. frankrijk heeft peagequote:Op maandag 23 mei 2005 09:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Frankrijkanders moet je langs de k*tduitsers
Sja, liquide middelen zijn aan het einde van de vakantie altijd een heel stuk minder liquidequote:Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minstens 3 weken is de planning, maar het is afhnakelijk van de liquide middelen
Ik in Floridaquote:Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
ik vond costa rica wel ver
en Moçambique
Veel drank meenemen danquote:Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minstens 3 weken is de planning, maar het is afhnakelijk van de liquide middelen
zwitserland heeft een tolsticker.....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar dat is wel goedkoper. frankrijk heeft peage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |