Misschien voel jij ook wel meer bij een verliefdheid dan een willekeurig ander persoon, misschien te veel.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
Nou ja, ik zie het eerlijk gezegd niet voor me dat iemand dat voor mij voelt wat ik dan in zo'n verliefdheid voel, dat kan niet denk ik... maar ja ...
Nieuwe vrienden zoeken. Mensen die je zo behandelen verdienen het niet om 'vriend' genoemd t eworden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen nog in de stad, zij wordt gebeld, en ik werd zo naar 't station gebracht. Ze vroeg nog of ik 't niet erg vond enzo, ze gaf verder ook niet echt een reden, en we liepen gewoon ineens naar 't station voor ik er erg in had. Maar ik kan moeilijk zeggen; 'Ja ik vind 't kut!' Ik was nog even te verdoofd om na te denken.
Of we gingen naar een pretpark, pakten de stoptrein terug die langs de woonplaats van vriendjelief kwam, en (ik zat er al op te wachten), ze wilde daar dus uitstappen. 'Vind je het niet erg dat ik je hier zo achterlaat?'
Nee, rot maar op.
En dat terwijl we samen nog wat zouden eten en ik dus s'avonds om 10 uur in m'n eentje bij de Burger King zat te dineren
Wat kritischquote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahaha eeehm 28..
en alsi k een relatie wil/ zoek moet ze ongeveer tussen de 25 en 32 zijn![]()
En hou oud ben jezelf?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kritisch
Ik ga nog wel jonger dan 25
Ik val in de catagorie zeer kritische mensen, heb een redelijk lange waslijst van eisen en wensen hoor die ik heb...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat kritisch
Ik ga nog wel jonger dan 25
Ja ben ook erg kritisch!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik val in de catagorie zeer kritische mensen, heb een redelijk lange waslijst van eisen en wensen hoor die ik heb...
Dus blijf ook nog wel heel langs single
Het is inderdaad niet de beste combinatie denk ik.. Weet je zelf wel wat het verschil maakt?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben vrij emotioneel voor een vent, maar kan ook dodelijk bot en nuchter zijn. Niet de meest aantrekkelijke combinatie.
Daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen. Ik kan me er iets bij voorstellen..Bang om weer pijn te ervaren, bang om mezelf te misleiden, ongeloof, niet weten waar je aan toe bent.. In situaties buiten liefde komt het me heel bekend voor.quote:Het is nu ook niet zo dat mijn drang naar bevestiging oneindig is, maar een soort basisbevestiging dat ze ook zo gek op mij is (en dat zijn maar een paar woordjes) heb ik wel nodig. Erg onzeker ben ik niet over het algemeen, maar van sommige situaties waarin je elkaar niet spreekt en ziet zonder basisbevestiging word je dat zeker wel. Ik zie dat niet als meer dan menselijk eigenlijk. Je wil toch weten waar je aan toe bent en misschien wil ik dat dan te vaak horen omdat ik vrij vaak teleurgesteld ben in dit soort dingen en de laatste 6 maanden niet bepaald makkelijk geweest zijn. (en dat is dan nog niet eens puur in de liefde)
Ik zie d'r ook bar weinig de laatste tijd. We zijn gewoon teveel uit elkaar gegroeid; teveel veranderd en allebei een heel ander leven opgebouwd met andere mensen erin. Maar ze is ook familie van me, dus ik zie d'r nog regelmatig en ik kan ook nog wel met d'r lachen. Maar ik ben al tijden niet meer alleen met haar op stap geweest zonder dat ze werd gebeld door d'r vriend en ze eerder naar huis wilde, of zonder dat ze eht eens even niet over hem kan hebben. Natuurlijk gun ik haar de liefde en dat ze gaan samenwonen enzo, maar een mens kan maar zoveel hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden zoeken. Mensen die je zo behandelen verdienen het niet om 'vriend' genoemd t eworden.
Inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nieuwe vrienden zoeken. Mensen die je zo behandelen verdienen het niet om 'vriend' genoemd t eworden.
Dat zijn geen vrienden (meer).quote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef CherryLips het volgende:
We liepen nog in de stad,
[...]
in m'n eentje bij de Burger King zat te dineren
Damn, da's best triest...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We liepen nog in de stad, zij wordt gebeld, en ik werd zo naar 't station gebracht. Ze vroeg nog of ik 't niet erg vond enzo, ze gaf verder ook niet echt een reden, en we liepen gewoon ineens naar 't station voor ik er erg in had. Maar ik kan moeilijk zeggen; 'Ja ik vind 't kut!' Ik was nog even te verdoofd om na te denken.
Of we gingen naar een pretpark, pakten de stoptrein terug die langs de woonplaats van vriendjelief kwam, en (ik zat er al op te wachten), ze wilde daar dus uitstappen. 'Vind je het niet erg dat ik je hier zo achterlaat?'
Nee, rot maar op.
Toch al zo'n gezellige tent...quote:En dat terwijl we samen nog wat zouden eten en ik dus s'avonds om 10 uur in m'n eentje bij de Burger King zat te dineren
Nou, de laatste tijd gaat 't wel beter.quote:
Gelukkig ben je niet verslaafd aan het internet Q...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef QyRoZ het volgende:
Even melden dat het toetsenbord in dit utrechtse internetcafe niet je van het is, dus typfouten zijn niet mjin schuld
Ik heb een hele analyserende, nuchtere, licht cynishce, vrij objectieve kant met helikopter-perspectief, heel gericht op details enerzijds en het grotere plaatje anderzijds. Aan de andere kant heb ik een kant die keer op keer klappen heeft gehad emotioneel en ergens nog een mooi, ideaal plaatje van de mooie liefde voorhing/voorhangt. De gesprekken die ik tot diep in de nacht met mijn lief heb gehad waren daarvan een voorbeeld. Nog nooit heb ik me bij iemand emotioneel zo op mijn gemak gevoeld, dat je niet eens doorhebt dat je aan het praten bent en het pardoes 3 uur later is.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de beste combinatie denk ik.. Weet je zelf wel wat het verschil maakt?
[..]
9:00 sollicitatiegesprek gehad in Amersfoort, 15:00 weer eentje in IJsselstein en tussendoor moet ik mezelf vermaken. Betere ideeen?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet verslaafd aan het internet Q...![]()
Je lult jezelf er goed uitquote:Op maandag 23 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
9:00 sollicitatiegesprek gehad in Amersfoort, 15:00 weer eentje in IJsselstein en tussendoor moet ik mezelf vermaken. Betere ideeen?
Koop een boek en ga in het park zitten lezenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
9:00 sollicitatiegesprek gehad in Amersfoort, 15:00 weer eentje in IJsselstein en tussendoor moet ik mezelf vermaken. Betere ideeen?
Ik heb een boek, weet alleen geen park.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koop een boek en ga in het park zitten lezenUtrecht met mooi weer
![]()
Ik zou dr bijna intrappenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf. Elkaar niet teveel claimen binnen een relatie is belangrijk. Als ik een vriendin zou hebben die dergelijke fratsen uithaalde met haar vriendinnen, dan zou ik toch eens een goed gesprek met haar willen hebben. Immers, een relatie kan heel mooi zijn maar het moet niet zo ver gaan dat je je vrienden totaal gaat verwaarlozen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Nou, de laatste tijd gaat 't wel beter.
Maar ze heeft me toch enorm teleurgesteld toen.
Maar ik ben dus bang dat ik hetzelfde ga doen als ik verliefd ben.
Of juist dat ik niet helemaal voor één persoon kan gaan en hij dat gaat misinterpreteren als 'desinteresse' ofzo.
Ik herken in dit hele verhaal ook wel een flink stuk van mezelf.. Ik heb ook een verschillende kanten waar niet altijd op het juiste moment de voor dat geval juiste kant belicht wordt..quote:
Iets waar vooral vrouwen nogal last van hebben, al ken ik ook een paar mannen die er een handje van hebben of hadden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:58 schreef MSXUser het volgende:
Immers, een relatie kan heel mooi zijn maar het moet niet zo ver gaan dat je je vrienden totaal gaat verwaarlozen.
Bij de Domtoren zit een heel schattig binnenplaatsje waar je kan zitten. Die toren mis je niet denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een boek, weet alleen geen park.
haha en ik ben geen p*do he en ik wil wel dat zij ook een studie afgerond heeft en werkt en ouder dan 32 nee dat vind ik niksquote:Op maandag 23 mei 2005 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ben ook erg kritisch!
Maar je hebt ook hele leuke oudere of jongere mensen
Speciaal voor jou: http://www.utrecht.nl/parkenquote:
Het is een beetje afhankelijk van de persoon zelf....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iets waar vooral vrouwen nogal last van hebben, al ken ik ook een paar mannen die er een handje van hebben of hadden.
Ga ewl naar het Wilhelminapark, volgens mij is dat makkelijk te doen vanaf hier.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de Domtoren zit een heel schattig binnenplaatsje waar je kan zitten. Die toren mis je niet denk ik
Bij Mariaplaats zitten wildplassers en junks
En het Wilhelminapark
Maar ik kan niet zo snel uitleggen hoe je daar komt![]()
Uiteraard, maar het valt mij op dat vrouwen er over het algemeen erger in zijn dan mannen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.utrecht.nl/parken
[..]
Het is een beetje afhankelijk van de persoon zelf....
Je moet ook niet naar school gaan, dat doe ik toch ook niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
Shit wat gaan jullie snel
Ik kan ook niet eens even rustig naar school gaan he, zonder bijna een heel topic te missen.
Nop gaat heel hard vandaag...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
Ik kan ook niet eens even rustig naar school gaan he, zonder bijna een heel topic te missen.
Ik ben terug hequote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Christine het volgende:
Ik greep even heel snel naar m'n agenda om voor de zekerheid te kijken of ik echt niks had vandaagquote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar school gaan, dat doe ik toch ook niet?
Jaquote:
Hebben we gelijk volgende discussiequote:Op maandag 23 mei 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
haha en ik ben geen p*do he en ik wil wel dat zij ook een studie afgerond heeft en werkt en ouder dan 32 nee dat vind ik niks
Koffiezetapparaat heet datquote:Op maandag 23 mei 2005 12:07 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nop gaat heel hard vandaag...
Ik dacht dat je nog bij demachine stond te wachten
Jij hebt altijd nog het zaad van 40 mannen in je met een beetje mazzel, je mag niet zeiken...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef Sylvana het volgende:
jezus man, ik ben 1 dag niet online en dan moet ik 12 pagina's bijlezen?Doe es ff rustig aan mensen, ik hou het niet meer bij!
Komt door Tranceptor. Dus niet bij mij klagenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef Sylvana het volgende:
jezus man, ik ben 1 dag niet online en dan moet ik 12 pagina's bijlezen?Doe es ff rustig aan mensen, ik hou het niet meer bij!
dat denk je ja, gebeurt gewoon veilig daar hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt altijd nog het zaad van 40 mannen in je met een beetje mazzel, je mag niet zeiken...![]()
Mooi zo. Mijn gevoel is gelegitimeerd.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben we gelijk volgende discussie
Wat is sociaal verantwoord? En waar voel je je prettig bij.
(...)
28 20 tm 36
Beggar's can't be choosers...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat denk je ja, gebeurt gewoon veilig daar hoor
en ik wil niet alleen sex, ik wil ook een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |