Die laatste zal ik dan wel zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef thaleia het volgende:
Ha, wat leuk, een Luxmedewerker. Wie ben je? Dennis? Hans? Oscar? Of die ene hele leuke jongen die vaak bij de kassa zit?
Nee, D is volgens mij kaartjesscheurder/zaalwacht ofzo, of werkt er misschien niet eens meer, en Hans staat ongetwijfeld achter de barquote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Hare het volgende:
Dennis, Hans & Oscar zijn iig geen kassamedewerkers, die eerste twee ken ik zelfs gaar niet
en mijn kaartje....quote:Op maandag 23 mei 2005 00:34 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel eens naartoe.
Wellicht heb je mijn kaartje wel eens gescheurd![]()
Er is en vrijwilligerswerk en betaald werk. Beetje half om half. Ik behoor gelukkig tot de betaalde krachtenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef FremantleDockers het volgende:
Is dat nog steeds werken onder minimumloon (vrijwilligerswerk?) maar gratis naar de film?
Tsssquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Waardig? De bijdrage van Hare:
'North by Northwest' (na het zien van de bijna volledige openingstitels'
'5' (als gokje(!) nadat alle anderen al gegokt hadden)..
Wehehe. Wij hadden 9 punten. We hebben alleen niet meegedaanquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Tsss
Jij kunt ook echt nooit iets liefs over me zeggen he
en ach, jij hebt het publieksteam, laat staan de finale niet gehaald, dus waarom zou ik uberhaupt nog reageren![]()
1. Waarom heb je niet meegedaan dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wehehe. Wij hadden 9 punten. We hebben alleen niet meegedaan.
En natuurlijk zeg ik niets liefs. Moet je jezelf maar niet zo ophemelen.
Nouja, er zaten idd redelijk stomme antwoorden bij, (met als uitschieter idd Rope) maar ook best moeilijke vragen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond het niveau btw erg laag.
Niemand die wist wie de muziek van Amélie en Goodbye, Lenin! had gecomponeerd ('Philip Glass?'). Die ene van 'Nijmegen 2000' die dacht dat die komedie met Cary Grant 'The Rope' was van Hitchcock.
Owja, dus 1 jaar eruit geknikker door een valsspelend team betekend direct dat er dit jaar ook weer wordt vals gespeeldquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Omdat ik vorig jaar al meegedaan heb met de studentenfilmquiz (samen met California) en we er toen door een valsspelend team uitgeknikkerd zijn. Dit jaar had ik geen zin in dat soort dingen. Dan kijk ik liever.
Als jij dat wilt denkenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Owja, dus 1 jaar eruit geknikker door een valsspelend team betekend direct dat er dit jaar ook weer wordt vals gespeeld![]()
lot3 en outtayourleague waren er ook. Moeder en zoonquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zijn er nog meer Fok!kers langsgeweest? Thaleia?.
linkerkant van het podium of vanaf binnenkomst?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik zat halverwege de zaal (aan de linkerkant) naast California. Grijs t-shirt, groene pet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |