quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Harry_Sack het volgende:
tuut tuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut *klik*
-hallo?
-hee hoi, met unclefunk
-o, hoi
-hoe gaat het?
-wel okee en met jou? Ik zag je in dat restaurant nog laatst
-ja, was leuk he?
-ja, je bent geen spat veranderd. Waarom was je alleen?
-nou euh, ...ik moet gaan *klik*
Saaah lijkt wel de Bold and the Beautiful... spanning stijgt, het duurt maar en het duurt maar...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:53 schreef UncleFunk het volgende:
Shit, ze was er niet. Ze komt om 21:00 terug, dus ik ga later vanavond nog maar een keer bellen...
Zoals mijn oude levensbeschouwingleraar altijd per ongeluk zeiquote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie had je nu aan de lijn???
Dadelijk heeft ie de hele familie gehad, inclusief oma.., alleen het beoogde slachtoffer ontglipt m steeds
Zie mijn reactie van zojuistquote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wie had je nu aan de lijn???
Dadelijk heeft ie de hele familie gehad, inclusief oma.., alleen het beoogde slachtoffer ontglipt m steeds
je was toch niet alleen?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Harry_Sack het volgende:
tuut tuuuut tuuuuuuuut tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut *klik*
-hallo?
-hee hoi, met unclefunk
-o, hoi
-hoe gaat het?
-wel okee en met jou? Ik zag je in dat restaurant nog laatst
-ja, was leuk he?
-ja, je bent geen spat veranderd. Waarom was je alleen?
-nou euh, ...ik moet gaan *klik*
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overlevenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:07 schreef daReaper het volgende:
ik zou trouwens wachten tot 21:30 voor je terugbelt, voor het geval ze iets later thuis is, en je wéér zal moeten gaan bellen.
Jazeker, dat ga ik ook doen! Ik moet trouwens zo weg om m'n radioprogramma te maken. Gelukkig maak ik dat samen met iemand anders, zodat ik even er tussenuit kan piepen en hebben we een internetverbinding. Dus, updaten is mogelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef Myriam7 het volgende:
MAAR JE WEET NIETS ZEKER, DUS...? BEL JE!!
Nee man!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:07 schreef daReaper het volgende:
ik zou trouwens wachten tot 21:30 voor je terugbelt, voor het geval ze iets later thuis is, en je wéér zal moeten gaan bellen.
pssst... je caps staat aan...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef Myriam7 het volgende:
MAAR JE WEET NIETS ZEKER, DUS...? BEL JE!!
Als je de volgende keer niets hoort, vraag of zij jou beltquote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overleven
Of gewoon live op de radioquote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Jazeker, dat ga ik ook doen! Ik moet trouwens zo weg om m'n radioprogramma te maken. Gelukkig maak ik dat samen met iemand anders, zodat ik even er tussenuit kan piepen en hebben we een internetverbinding. Dus, updaten is mogelijk
Ik wil het nou ook wel eens weten. Leef echt helemaal mee met TS. Had laatst zelf zo'n situatiequote:Op maandag 23 mei 2005 20:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee man!
Moeten we nog langer wachten
Dat is wel erg, iemand zo opbellenquote:
Doe ik ook nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef Yildiz het volgende:
Mijn water zegt dat je het niet moet doen hoor, op de radio gooien.
Bel dan!!! Ik wil nog wat anders gaan doen vanavond. Zit constant te F5enquote:
Was alleen maar een beetje om je te laten relativeren, en je op je gemak te stellen.quote:
Volgens mij val ik dus met m'n neus in de boter als ik dat zo leesquote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef UncleFunk het volgende:
Ik pak het inderdaad wat ruimer, rond halftien, misschien loopt de bijeenkomst waar ze naartoe is wat uit. Een vierde keer bellen ga ik niet meer overleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |