quote:
Homo !quote:
Ja, dat onze eigenste keukenprinses dit weet, verbaast me niets...quote:
Je zult me dat niet gauw horen zeggen, maarrruhhh....quote:lekker wijf!![]()
Omdat ik Nigella een lekker wijf vind?quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:31 schreef pyl het volgende:
Ja, dat onze eigenste keukenprinses dit weet, verbaast me niets...![]()
Geen idee...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef pyl het volgende:
Nederlandse; legendarische kookboekenschrijfster, met name voor de Indische keuken.
Mmmmm....er is dus nog ruimte....quote:
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmmm....er is dus nog ruimte....![]()
Johanna M.J. Catenius-van der Meijden, Koba voor intimi.
quote:
Die keuren we goed: Auguste Escoffier.quote:
quote:
Alsof Jim Morrison nog leeftquote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
En die Italiaan ken ik ook niet...![]()
Man, is allemaal voor mijn tijd, ik leef in het heden...![]()
![]()
Wie is da?quote:
Okay Obli, dan heb ik een gouden tip voor je: dit is Pellegrino Artusi, dé vader van de Italiaanse keuken. Hij schreef in de late 19e eeuw een boek getiteld 'De wetenschap in de keuken en de kunst om goed te eten' (het standaardwerk van de Italiaanse keuken). Je kunt dat in een recente vertaling weer kopen (is misschien wat prijzig, maar je zult er geen spijt van krijgen). Zééééér warm aanbevolen, vanwege de oorspronkelijke, heerlijke recepten (hier vind je bijvoorbeeld de echte spaghetti Bolognese, zoals die hoort te zijn - en dan is ie ineens weer wél lekker), maar vooral ook vanwege de taal, de manier van schrijven van Artusi, die werkelijk alles slaat, zo komisch is hij. Soms lopen me de tranen over de wangen tijdens het koken....quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef Oblivion het volgende:![]()
En die Italiaan ken ik ook niet...![]()
Man, is allemaal voor mijn tijd, ik leef in het heden...![]()
![]()
Om over John Denver maar te zwijgen.....quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Alsof Jim Morrison nog leeft
Ja maar, Obli, Ik kook vaak, houd zelfs van kokkerellen, maar waarom moet ik dan in Cul komen?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:15 schreef Oblivion het volgende:
Kook jij, pyl?
Waarom zie ik jou niet in CUL dan?![]()
*beledigd kijkt.... [afbeelding]
Pyl kookt niet,die legt etenswaren op een plaat...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:15 schreef Oblivion het volgende:
Kook jij, pyl?
Waarom zie ik jou niet in CUL dan?![]()
*beledigd kijkt.... [afbeelding]
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef fotoloog het volgende:
Pyl kookt niet,die legt etenswaren op een plaat...
Da's meer dan ik. Ik eet m'n knakworsten koud uit het blikquote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Pyl kookt niet,die legt etenswaren op een plaat...
quote:
Dat vind ik nou ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef Tokay het volgende:
Da's helegaar geen kok!
Om te delen...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja maar, Obli, Ik kook vaak, houd zelfs van kokkerellen, maar waarom moet ik dan in Cul komen?
Hmpfff....geef ik je een tip (Artusi), is het nog niet goed....quote:
Leon Spinks?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:21 schreef fotoloog het volgende:
Hint:Je kleinste vinger....
Ik durf te zeggen dat ik een sportkenner ben, maar heb nog nooit van hem gehoord. Wie en wat en hoe enzo ?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef fotoloog het volgende:
Pinklon Thomas
Dat moet je nooit over jezelf zeggen, Tong!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ik durf te zeggen dat ik een sportkenner ben
Waarom niet ? Mag je dat niet zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:32 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat moet je nooit over jezelf zeggen, Tong!
Maar je hebt wel gelijk.Hoe zit dat, foto?
Tuurlijk wel. Geintje Tong - ik zei het nu toch voor jou?quote:
OKquote:Op zondag 22 mei 2005 21:34 schreef pyl het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Geintje Tong - ik zei het nu toch voor jou?![]()
Ja! Ainsley Harriot!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:30 schreef pyl het volgende:
Aensley Harriot!
Hoezo vunzigheid?quote:
Was jij niet doende met een chocolademousse?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Oblivion het volgende:
Hoezo vunzigheid?
Is het lekkerste standje...![]()
![]()
jij staat dus altijd naast je bed Obli?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo vunzigheid?
Is het lekkerste standje...![]()
![]()
Rammenstein is goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Oblivion het volgende:
Zanger van Rammenstein!![]()
Weet verder geen naam..![]()
Die staat tenminste al op te stijven in de koelkast...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:45 schreef pyl het volgende:
[..]
Was jij niet doende met een chocolademousse?
Da's alvast een goed begin, Tong.quote:
Whehehehe....quote:
Nou vooruit, maar heb je nooit gezien hoe hij dat klaarmaakte?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef pos het volgende:
nee maar het is paella volgens mij...half puntje?
geloof het niet neequote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar heb je nooit gezien hoe hij dat klaarmaakte?
Dat waren mijn volgenden:quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
Die twee Engelse wijven blijven het mooist. Meer vet in een gerecht kon je echt niet verzinnen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
Die twee Engelse wijven blijven het mooist. Meer vet in een gerecht kon je echt niet verzinnen.
Als je het één keer gezien hebt, vergeet je het nooit meer.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef pos het volgende:
geloof het niet nee
ooow...klinkt geweldigquote:Op zondag 22 mei 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
[..]
Als je het één keer gezien hebt, vergeet je het nooit meer.
Dit is Keith Floyd. Had een kookprogramma op de BBC. Begon elk programma nuchter, maar goot gaandeweg de bereiding van het recept zo ontzettend veel wijn naar binnen, dat hij tegen het einde, zo na een 25 minuten, altijd ladderzat de laatste hand aan het gerecht moest leggen. Hij stond dan echt te klapwiegen met die pollepels...
Echt een belevenis om die man bezig te zien. Hij moest stoppen met de show vanwege een levercirrose....![]()
Ja toen was je pas 20 en moest je zonder eten naar bed.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef pos het volgende:
[..]
ooow...klinkt geweldig![]()
jammer dat ik net nooit gezien heb
Ik denk dat er nog wel dvd's van te krijgen zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:57 schreef pos het volgende:
ooow...klinkt geweldig![]()
jammer dat ik net nooit gezien heb
nee tong...toen was ik 20 en was ik nooit met het eten thuisquote:Op zondag 22 mei 2005 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja toen was je pas 20 en moest je zonder eten naar bed.
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef pos het volgende:
[..]
nee tong...toen was ik 20 en was ik nooit met het eten thuis
My girlquote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef pos het volgende:
[..]
nee tong...toen was ik 20 en was ik nooit met het eten thuis
Nou, hier neem ik genoegen mee hoor!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Oh dear, als die ooit in mijn keuken staat, ram ik haar eruit..![]()
The 'kakmadame' van de britse keuken...![]()
Met als achtergrond een mooie gekapte tuin....![]()
Wel leuk om naar te kijken, ze legt subliem uit...![]()
het was ook wel een inkoppertjequote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Zat ik al op te wachten, jij niet-CUL-ganger...![]()
Ik zal er eens gaan kijken, als jij Artusi koopt.....quote:Op zondag 22 mei 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
Zat ik al op te wachten, jij niet-CUL-ganger...![]()
acteurquote:Op maandag 23 mei 2005 11:45 schreef Natalie het volgende:
Sporter/muzikant?
ze mag zelfs blijven slapen pylquote:Op maandag 23 mei 2005 12:09 schreef pyl het volgende:
En dat lijkt jou wel een leuke keukenprinses, pos?
Mmmm....ik vind 'r een beetje eng, om je eerlijk te zeggen....Inderdaad, zoals Dolle al zei, meer iemand voor uit de actiefilms van mr_anonimous....quote:
Steven Bauerquote:
Ken alleen Don Johnson.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef pos het volgende:
ex van melanie griffith
Nu heeft ze Antonio Banderas...die ken je toch ook wel?quote:
Sorry Berkery ik had je over het hoofd gezien...maar Steven is natuurlijk goedquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef pos het volgende:
is
hahaha...sorry meester, eens moet het natuurlijk zijn....quote:
je maakt het hier mee niet makkelijker fotoquote:
was idd een stom buurmeisjequote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef Z het volgende:
Zegt dat dan wat over hem, of over je buurmeisje?
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:17 schreef fotoloog het volgende:
Ibrahimovic
quote:
Whoa!!!quote:
U wint een Poggenpohl keuken naar keuze!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:57 schreef pyl het volgende:
Chef! Ofwel Lenny Henry.
Mevrouw Henry, Dawn French!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:05 schreef Z het volgende:
later
Okay Tokay!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef Tokay het volgende:
Dat is natuurlijk mevrouw Gareth Blackstock.
Ik weet helaas niet hoe ze in het echie heet.
Het issem.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef pyl het volgende:
Dat zou Ian Curtis kunnen zijn....
Ja, dat denk (vrees) ik ook.....quote:Op maandag 23 mei 2005 16:31 schreef pos het volgende:
keesie?
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef Tokay het volgende:
Ik zal het antwoord geven, want ik moet weg.
Het is Denise Mooy; bekende Nederlandse chef kok.
Was ook nog een tijdlang de vriendin van Rik Felderhof.
Tot snel!
ff in mn mp3jes zoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef fotoloog het volgende:
Geen thema,geen bokser,Jamaicaan ,kwam op voor de zwarte bevolking
Bezongen door Burning Spear
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef pos het volgende:
kon
Ik geef de moed nog niet op hoor, nog lang niet...quote:
the postman always rings.......keertje of twee geloof ikquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:33 schreef fotoloog het volgende:
La Grande Bouffe
die heb ik wel heel vroeger gezien..dat ze zich dood eten tochquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:35 schreef pos het volgende:
die heb ik wel heel vroeger gezien..dat ze zich dood eten toch
Ik dacht: ik zet het er voor de helderheid even bij....quote:
ja stel je voor...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik dacht: ik zet het er voor de helderheid even bij....![]()
Nou ja, vooruit.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef tong80 het volgende:
The Cook The Thief and his wife ?
Uitgeslapen?quote:
Ahum...van ik weet het niet of Ahum...van een lekker wijf?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef pyl het volgende:
Ahum....
Ahum van die ziet er leuk uit...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef pos het volgende:
Ahum...van ik weet het niet of Ahum...van een lekker wijf?
Nee, we later 'r gewoon een tijdje staan....quote:Op maandag 23 mei 2005 18:07 schreef pos het volgende:
oke maar raden jullie dr dan ook ff
oke dan ga ik wel de tuin in.....met mn plantjes in de weerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, we later 'r gewoon een tijdje staan....![]()
Blauwquote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef pos het volgende:
geef is een hint foto
Eensquote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef pos het volgende:
geef is een hint foto
begin jij nou ook alquote:
Pyl is met Marianne in de weer....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef pos het volgende:
[..]
begin jij nou ook al
haal weg voor dat pyl het ziet
wie is Marianne en wat doet ze? vertel...quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:09 schreef pos het volgende:
begin jij nou ook al
haal weg voor dat pyl het ziet
Net een babi pangang achter den kiezen.......[Burp] excusezquote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef pos het volgende:
ik heb honger...
lekkere chocolade mousse hebben?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef pos het volgende:
ik heb honger...
enige foto...enigequote:Op maandag 23 mei 2005 19:17 schreef fotoloog het volgende:
Mooi was die tijd....................
Oh nee da's corry Konings....je ziet pos je bent niet de enigste hier...........
ja zeker Obli maar moet ook nog mn avondeten eten...ooitquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef pyl het volgende:
Dat 'blauw', foto, moeten we dat vertalen?
ichtingquote:
Lijkt me geen slecht ideequote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:23 schreef fotoloog het volgende:
Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
Veelal,in deze context kan het zekerquote:
Foto, die vrouw (ze is / was knap, toegegeven) heeft in vier films gespeeld: Blue Movie, Die Nackte Gräfin, Der Vereinsmeier en Die Fleissigen Bienen vom Fröhlichen Bock (quote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef fotoloog het volgende:
Ursula Blauth is correct
En ga jij ff weg met jesmiley,Potverdikkie...
*Naar het ouden van dagen topic strompelt*.....quote:Op maandag 23 mei 2005 20:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Foto, die vrouw (ze is / was knap, toegegeven) heeft in vier films gespeeld: Blue Movie, Die Nackte Gräfin, Der Vereinsmeier en Die Fleissigen Bienen vom Fröhlichen Bock (), allemaal uit 1970 of 1971......
![]()
Mmmm....vreemd, mij lukt dat niet. Wel vond ik de poster van Die Nackte Gräfin. Die wilde ik je niet onthouden:quote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef fotoloog het volgende:
MMMMMM... je zou natuurlijk ook op Blue movie kunnen zoeken,en dan het 7e plaatje dubbelklikken....quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Mmmm....vreemd, mij lukt dat niet. Wel vond ik de poster van Die Nackte Gräfin. Die wilde ik je niet onthouden:
[afbeelding]
Ik zal haar nooit meer vergeten, akkoord?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |