ik heb zelf het idee dat ik nooit mod zou kunnen worden...quote:op zondag 22 mei 2005 20:20 schreef copycat het volgende:
hallo,
ik denk dat ik mod ben van een r&p forum... maar ik zit zelf enorm in de knoop... zal dat mijn adviezen niet negatief beïnvloeden.
verder heb ik ook het idee dat 'men' mij niet serieus neemt... en dat 'ze' achter me aanzitten.
hoi beste mod,quote:op zondag 22 mei 2005 20:20 schreef copycat het volgende:
hallo,
ik denk dat ik mod ben van een r&p forum... maar ik zit zelf enorm in de knoop... zal dat mijn adviezen niet negatief beïnvloeden.
verder heb ik ook het idee dat 'men' mij niet serieus neemt... en dat 'ze' achter me aanzitten.
dank je wel voor je opbeurende woorden!quote:op zondag 22 mei 2005 20:24 schreef djenneke het volgende:
hoi beste mod,
ik ben bang dat je gelijk hebt, het is jammer maar helaas, probeer het te accepteren, naar de psychiater gaan kan altijd nog...
veel sterkte gewenst in de komende moeilijke periode...
ik mag hier helaas geen uitspraken over doen, dat kan me duur komen te staan. ook msn kan gevaren opleveren. eigenlijk ben ik al gek dat ik je probeer te helpen, voor je het weet zitten ze ook achter mij aan, weet je wat? je zoekt het maar uit!quote:op zondag 22 mei 2005 20:26 schreef copycat het volgende:
[..]
dank je wel voor je opbeurende woorden!
mag ik jou toevoegen aan mijn msn? ik heb het gevoel dat jij me wel begrijpt!
of zit jij soms ook achter mij aan???
ik hou wijselijk mijn mondquote:op zondag 22 mei 2005 20:34 schreef copycat het volgende:![]()
ik denk dat ik zo achter de schermen mijn blauwe kleurtje maar inlever... en weer opga in de anonimiteit...
volgens mij wil mijn televisie me ook wat vertellen... hoor ik daar een klopgeest... stond die plant niet eerst een centimeter verder naar achteren...
goede vraagquote:op zondag 22 mei 2005 20:24 schreef yildiz het volgende:
[..]
ik heb zelf het idee dat ik nooit mod zou kunnen worden...
is dit omdat ik geen mailadres heb opgegeven, geen leeftijd, geen fobo of geen namen heb staan?
waaromligt er een blauw boek op mijn tafel....?
ik zou graag bukake willen doen over enkele users / schoolgenoten.quote:
neeeiiiinnnn das war ein befehl! ich liebe dichhh, ich liebe dich!quote:
en je hebt dus ook nog eens het idee dat je in thru thuishoortquote:op zondag 22 mei 2005 20:20 schreef copycat het volgende:
...en dat 'ze' achter me aanzitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |