Gewoon iemand machtigen dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Kanjer het volgende:
Niet zeuren allemaal er komen ook goede dingen uit Brussel, zo is de chocolade sigaret verboden maar mogen we nog wel een balletje gehakt draaien met goedkeuring van de EU.
Heel belangrijk allemaal.
Vrijdag komt er een TV-show over het referendum, benieuwd of dat de grote Stem JA! show word...
SMS JA! naar 4949 en win een vakantie in 1 van de EU landen!
Of een van de andere leuke prijzen zoals Balkenende die een week lang in een schort je huis schoonmaakt, of Zalm die een week je boodschappen gaat doen, ik zweer je dat er nog wel vrouwelijke ministers zijn die bereid zullen wezen om een week je gewillige slavin te zijn.
Jammer jammer jammer, ik ben er 1 juni niet, vakantie, maar jeetje wat had ik graag NEE gestemd.
Jazeker, stel je voor dat er rechte bananen waren, Nederland stond op zijn kop, revolutie!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gewoon iemand machtigen dus.
Ik ben idd heel erg blij dat ze er in Brussel op letten dat de bananen niet recht geleverd worden.![]()
Eeehhh, bijna goed, je maakt een foutje het moet natuurlijk zijn:quote:Op maandag 23 mei 2005 01:27 schreef Hallulama het volgende:
STEM VOOR DE GRONDWET MAAR TEGEN DE HAMBURGER !
Dank voor deze steunbetuiging.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:20 schreef Hallulama het volgende:
Ja, eeh, prima, hoe dan ook, we moeten verder, en eeh, Kanjer, aan u de eer, om zodra forum.fok.eu er is, een topic te openen over Brussel & Vertalingen, en over 't feit dat we één taal moeten invoeren als Europese taal, te weten, Engels, en dat Frankrijk en Duitsland maar eens over hun trots heen moeten stappen wat dat betreft.
Het doet er niet toe wat voor taal je spreekt, het doet er toe of je met elkaar kunt communiceren.
Succes, en vergeet niet, ik sta alvast volledig achter je (seriously).
Maakt toch niets uit wat je stemt, jij denkt zus ik denk zo, thats live, stel je voor dat iedereen het altijd met elkaar eens is.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:22 schreef Hallulama het volgende:
Ja, nee, als je maar weet dat ik JA stem wat betreft de Europese grondwet.
Daarna zie ik wel weer verder, en join ik bijvoorbeeld jouw Europese Partij van het Volk (EPV of EPP).
Als je slim bent registreer je deze naam alvast in Brussel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |