opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etcquote:Op maandag 23 mei 2005 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet niet opmaken etc...![]()
maar ben nu nog aan t 'werk'![]()
en dromen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etc
have fun iig en doe frenkie de groeten
zal ik doenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etc
have fun iig en doe frenkie de groeten
Ja mooi he, alleen is het wel een nadeel als het geregend heeft, omdat een werfkelder. Qua stank, maar dat valt wel mee.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
Ik vond t op de website ook al zo'n ontzettend mooie sfeer uitstalen, en de menukaart geweldig![]()
das ook de bedoelingquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
...
Wel romantisch om daar met je date heen te gaan.
Jammer dat het hier in dit land een beetje duur is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je gaat naar de Japanner. Wij gingen daar met ons werk naar toe en toen kwam er ook een stelletje zitten. Dan wordt je eten voor je neus op een warme plaat klaargemaakt (voor de mensen die de jap niet kennen)
De teksten stonden eerst en dan uitleg wat de gerechten waren, maar volgens mij zie ik nu nieuwe dingen langskomen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Ynske het volgende:
hadden ze toen ook al die geweldige teksten eronder staan, of zijn nu de gerechten veranderd?
Avontuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
Waarschijnlijk gaan we vanavond voor de mixed grill...
Jeetje iemand die dat van te voren al bedenktquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Ynske het volgende:
neej tis een tweepersoonsgerecht, en hij stelde t voor...
(daarbij vind ik dat ook lekker dus waarom niet...)
maar heb ook nog wel een andere op de optielijst staan... (daarom ook waarschijnlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |