quote:
Ja en het ergste is dat PetitLapin nu Í told you so" kan zeggen... Grrrrr
Ik weet ook niet wat het is. Ik voel me er ook helemaal niet schuldig om. Heb gewoon een leuke nacht gehad en vind mn eigen vriendinnetje nog steeds even leuk...
Maar om maar ff verslag te doen:
Ik zou eerst rond uurtje of 12 afspreken maar zij ging eerst nog met vrienden uit, dus ging ik zelf ook nog even de stad in. Had teveel gedronken waardoor ik me niet helemaal lekker voelde. Om uurtje of 4 ging ik naar haar huis toe. Hebben we nog wat gedronken en tv zitten kijken. Was echt heel gezellig, heel cool vrouwtje... Beetje zelfde instelling als ik... Daarna naar dr bed gegaan. Kzou sowieso daar blijven slapen. Naja van het 1 kwam t ander... Eerste keer was alleen enorm gevoelig en denk dat t door de drank kwam. Vet irritant in ieder geval want vanaf minuut 1 moest ik aan andere dingen denken om maar niet klaar te komen
![]()
... Naja eerste keer ging me redelijk af, kgeef mezelf er een 5,5 voor. 2e keer was prima, de boel was niet meer zo gevoelig dus flink mn best kunnen doen. Tot uurtje of 2 daar gebleven en weer naar huis gegaan...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."