Hoe was je date?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...
Ik ben trws ook niet single
Neej een slowchat die over van alles en nog wat gaat (dus miss ook over singlesquote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
nee... want dit is geen singles reeks... simpel toch?
Ja date was heel erg cool, wil dr best over uitbreiden maar dan krijge ik weer zo'n flame war over me heenquote:
Heb ik ookquote:
want?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja date was heel erg cool, wil dr best over uitbreiden maar dan krijge ik weer zo'n flame war over me heen![]()
ow, ik wist niet dat deze discussie al bezig wasquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ergens over slowchatten is wat anders dan een discussie 'hiernaartoe brengen'.
Ik vroeg het gewoon op een aardige manier. Dus nee is genoeg. Hier slowchat ik dus en daar single ikquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ergens over slowchatten is wat anders dan een discussie 'hiernaartoe brengen'.
Nou laten we het erop houden dat mensen in de singlereeks 10 euro rijker zijnquote:
Wat ben je toch een lulquote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef JoeyT het volgende:
Ach ik kan er gewoon echt niets aan doen. Volgens mij heb ik echt geen geweten op dit gebied...
Rome schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 19:26 schreef Wolkje het volgende:
Heeft iemand nog een advies-plaats voor een weekendje weg met z'n tweeeen?
Je moet er vooral goed kunnen winkelen![]()
Ik was het weekend daarvoor in Antwerpenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ik was vorig weekend in Antwerpen, wordt steeds leuker die stad!
Ja en het ergste is dat PetitLapin nu Í told you so" kan zeggen... Grrrrrquote:
Wat ben je toch ook een botte lul soms he, of neukt je vriendin ook met anderenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat mensen in de singlereeks 10 euro rijker zijn![]()
Ach ik kan er gewoon echt niets aan doen. Volgens mij heb ik echt geen geweten op dit gebied...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer de fout ingaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |