Klopt... en daarom wijzen we bij serieuze problemen de user er ook serieus op professionele hulp te zoeken. En vinden we diagnoses van de koude grond door derden ontoelaatbaar. Of sluiten we soms topics om users tegen zichzelf en anderen te beschermen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:37 schreef -Angel- het volgende:
Maar het leven is toch belangrijker dan materiële zaken, zoals een auto. Of een willekeurige eenvoudig werkadvies.
quote:Ik ben geband in Feedback. Daarom is het misschien wel een goed idee dat jij net doet als of het jouw idee is.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef Wolkje het volgende:
idd, goed gedaan dame, en heren (en vooral Frenkie)![]()
Misschien kan je hem sticky maken, cc?
Dat zal niet lukken ook daar heb ik geen toegang. Maar dat maakt niet uit hoor, ik vindt het prima wanneer jij het als jouw idee presenteerd. Ik heb daar niets op tegen.quote:Werp hier een balletje op: FOK!features, bugs en development
prima, het was alleen maar een ideetje.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens de proefperiode eerst maar eens kijken of SC hier op eigen benen kan staan...
Daarna zien we wel verder, okay?
Het is zondag zodat het sneller donderdag isquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef Wolkje het volgende:
waarom is het alweer zondag![]()
En ik heb juist zo'n gezellige avond gehad met een goede vriendin.
Donderdag gaan we samen uit, eindelijk weer![]()
ah zoquote:Op zondag 22 mei 2005 18:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Het is zondag zodat het sneller donderdag is![]()
Je blijft me wel opvrolijken... andersom echter...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef -Angel- het volgende:
Dat zal niet lukken ook daar heb ik geen toegang. Maar dat maakt niet uit hoor ik vindt het prima wanneer jij het als jouw idee presenteerd. Ik heb daar niets op tegen.
Uit de OP:quote:
Zoals je in de OP kunt lezen, zijn alle R&P users welkom in de SC. Ongeacht of je nu single of samen bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef JoeyT het volgende:
Gaan we hier verder met de singles reeks?
ja, is goedquote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
Echt heel goed! super om zo te wonen![]()
Kom je keertje op visite?
wat ga je maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Ontdek ik nét het SCtopic, moet ik gaan koken....
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals je in de OP kunt lezen, zijn alle R&P users welkom in de SC. Ongeacht of je nu single of samen bent.
eet smakelijk alvastquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Nou, see you all later!
Oh ja, tochnatuurlijk!
Gelukkig blijft het SCtopic nog wel tot je klaar bent met koken en eten denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Nou, see you all later!
Oh ja, tochnatuurlijk!
Ach.. jij had net zo goed gelijk kunnen gaan samenwonen ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, is goed![]()
Mijn eigen huisje ziet er nog steeds uit alsof ik pas verhuisd ben, terwijl dat toch alweer bijna een jaar geleden is
Maar ik ben er dan ook bijna nooit.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Moonah het volgende:
Zeg mensjes, ga mij nou eens niet allerlei vragen stellen.
Munne vent loopt net binnne en het eten staat nog niet op tafel.![]()
Ik wil nog niet samenwonen, hij ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ach.. jij had net zo goed gelijk kunnen gaan samenwonen ofzo![]()
En het nut daarvan is??quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik wil nog niet samenwonen, hij ook niet.
In de praktijk wonen we wel samen, maar we hebben wel allbei ons eigen huis
nee... want dit is geen singles reeks... simpel toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |