hmmm zal vanuit t centrum je richting wel ff uitzwaaien...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Frenkie het volgende:
tuindorp
Het was gisteren opendeur op onze school en vriend was nieuwsgierig waar ik les geef en hij is eens komen zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
Wat hebben je leerlingen met je vriend van doen?
Wel leuk, natuurlijk, die erkenning.
Nou wat oud. 25. Erg oud ja.quote:
Ja echt eh..quote:
OMGquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou wat oud. 25. Erg oud ja.
Ben je zelf 16?
opendeur, was gisteren ook op een school hier in de buurt. wat geef je les?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was gisteren opendeur op onze school en vriend was nieuwsgierig waar ik les geef en hij is eens komen zien.
Project Algemene Vakken en Informatica in Jettequote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opendeur, was gisteren ook op een school hier in de buurt. wat geef je les?
Waarom?quote:
Oi! Niet katten: SLOWCHATTEN!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom?
Pas eerst je avater maar aan. Ik word er bijna bang van.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom?
Pas eerst je avater maar aan. Ik word er bijna bang van.
NOGMAALS: als ik een normale en serieus bedoelde reactie plaats doe t dan niet af als doordrammen... Zucht...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef leonieke het volgende:
JoeyT, zo kun je altijd over hetzelfde doordrammen natuurlijk. Je hebt toch nog steeds het singles-topic dus waarom maak je daar eigenlijk problemen rond![]()
Cc, ik denk gewoon dat je het nog wat tijd moet geven (I know, er is een maand idd...) maar als ik zie hoe tot voor 2 weken in GC de SC-topics erdoor vlogen, dan is het nu ook wel een groot verschil. Misschien nog anderhalf topic per dag ofzo. Fok! gaat weer wat trager, het wordt beter weer waardoor mensen minder lang voor de pc zitten, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |