t'is ook nooit goed verdomme.quote:
goddomme, moment......quote:op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef shirley het volgende:
[..]
ik zie een photobucket iets. nergens een lekkere vent te bekennen!
graag gedaan.quote:op maandag 23 mei 2005 01:06 schreef shirley het volgende:
[..]
*zucht ende zwijmel*
ik glijd hier bijna van m'n stoel af. dank!
ik wil trouwens niet onbeleefd zijn, maar vroeg jij gister niet of ik een liedje wilde horen die door jou is gemaakt?quote:
tja, dat is nu al te laat.quote:op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef shirley het volgende:
[..]
ik wil trouwens niet onbeleefd zijn, maar vroeg jij gister niet of ik een liedje wilde horen die door jou is gemaakt?
ow, mijn excuses. mocht dit topic morgen nog open zijn, dan zie ik em graag hier.quote:op maandag 23 mei 2005 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
tja, dat is nu al te laat.
misschien maak er morgen wel eentje voor je.
komt ie nu achterquote:op maandag 23 mei 2005 09:24 schreef #ANONIEM het volgende:
ik ben er weer en ga nu ook zo naar school. maar shirley we praten straks wel weer. je bent geen lief dametje zoals je wel zegt onder je usernaam.
quote:op maandag 23 mei 2005 09:24 schreef #ANONIEM het volgende:
ik ben er weer en ga nu ook zo naar school. maar shirley we praten straks wel weer. je bent geen lief dametje zoals je wel zegt onder je usernaam.
zo'n ijzersterk topic als deze blijft heus wel open. dat komt niet alleen door dit topic maar ook door mijn status bij de overige fok!kers hier. nu wil je zeker wel met me praten of niet shirley nu je dit weetquote:op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef shirley het volgende:
ow, mijn excuses. mocht dit topic morgen nog open zijn, dan zie ik em graag hier.
oke nou ja mooi zo dat je bekeert bent, maar nu is het toch echt te laat meissie, ik praat al met andere mensen hier op fok!quote:op maandag 23 mei 2005 16:04 schreef shirley het volgende:
zo'n ijzersterk topic als deze blijft heus wel open. dat komt niet alleen door dit topic maar ook door jouw status bij de overige fok!kers hier. nu wil ik zeker wel met me praten hoor leen nu ik dit weet![]()
jezus kerel. hoe triest kun je zijn? laat mij lekker met rust. je bent zeker zo eenzaam dat zelfs je denkbeeldige vriendjes niet meer tegen je willen praten? laat ik nog eens duidelijk zijn dan: get a life, loser!quote:op maandag 23 mei 2005 18:34 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
oke nou ja mooi zo dat je bekeert bent, maar nu is het toch echt te laat meissie, ik praat al met andere mensen hier op fok!volgende keer dus wat sneller zijn en niet te verlegen.
![]()
dank. alleen jammer dat de ts een enorme sick fuck is.quote:op maandag 23 mei 2005 18:44 schreef johnnyknoxville het volgende:
puick topic voor een puike dame.
arme leen...quote:op maandag 23 mei 2005 19:47 schreef shirley het volgende:
[..]
dank. alleen jammer dat de ts een enorme sick fuck is.
dat zou leen wel willen. ik heb een een-richtings-holletje. it's a one way street.quote:op maandag 23 mei 2005 20:03 schreef shirley het volgende:
[..]
ben je z'n holmaatje? aan je usericon te zien wel.
ah. maar leen is stom. en dan druk ik mezelf nog zachtjes uit.quote:op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef tweespraak het volgende:
[..]
dat zou leen wel willen. ik heb een een-richtings-holletje. it's a one way street.![]()
wie niet luisteren wil....quote:op maandag 23 mei 2005 20:05 schreef shirley het volgende:
[..]
ah. maar leen is stom. en dan druk ik mezelf nog zachtjes uit.
tuurlijk is ie belangrijk. het is een heel bijzonder kereltjequote:op maandag 23 mei 2005 19:45 schreef shirley het volgende:
[..]
jezus kerel. hoe triest kun je zijn? laat mij lekker met rust. je bent zeker zo eenzaam dat zelfs je denkbeeldige vriendjes niet meer tegen je willen praten? laat ik nog eens duidelijk zijn dan: get a life, loser!
pfft..alsof jij belangrijk bent hier op fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |