Ik hoop dat weet wat je gaat stemmen? M.a.w. wat stem je?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef Ponk het volgende:
Ja k*tzooi ik kan ook nog te stemmen woensdag
Was je wens ook dacht ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:57 schreef DearPrudence het volgende:
Fijn dat jullie allemaal zo meedenken.
Dat zei ik ook, maar het is misschien wel handig de voordelen tegen de nadelen af te wegen. Ergens anders kan het namelijk ook heel gezellig zijn. En met dit weer, kan het ook best buiten lijkt me.quote:Nou, het lijkt mij iets leuker als het in een soort van 'kroeg' of terras is, ipv een afgezonderde plek.
Maar als het jullie niet zo lijkt moet je het zeggen. Verder hoeft het heus niet per se de Balcken te zijn.
Maybe...quote:Het is trouwens wel zo dat we wat leerlingen meenemen die misschien toch wel een drankje nuttigen.Dus wie weet vinden ze het wel goed.
quote:[edit] hmm.. hoewel ze mss wel drankjes zelf meenemen.. [/edit]
Japz, helemaal gelijk, en als je het in school doet houd de ontvoering ook niet echt veel meer in.quote:Zo niet, dan idd een alternatief bedenken. Ik wil het wel het liefst buiten school. Is leuker dan kantine/lokaal.
Dan moet het wel zulk weer zijn..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:15 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar het is misschien wel handig de voordelen tegen de nadelen af te wegen. Ergens anders kan het namelijk ook heel gezellig zijn. En met dit weer, kan het ook best buiten lijkt me.
Haha.. eerste is eigenlijk wel leuker he?quote:Japz, helemaal gelijk, en als je het in school doet houd de ontvoering ook niet echt veel meer in.
Maaruh, hoe wou je het precies doen? Een touw in je tas meenemen, een paar vriendinnen een seintje geven en je vader dan over meesteren en wegslepen?Of gewoon vragen van; paps, wil je misschien even meekomen?
(Als je voor dat eerste kiest, vertel dan de andere leraren wel even wat voordat ze roet in het eten gooien als je je vader over de gang sleept.)
mondeling?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:28 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is een mooie dag, ik ga mondeling leren in tuin.
Nederlansch.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:33 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
mondeling?
Ik ga buiten frans of duits lezen.![]()
Veel pezier bij al die lieve verpleegstertjesquote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net telefoon gekregen van de planafdeling van het VU en ik mag volgende week donderdag komen voor een operatie. De operatie zelf is overigens de dag daarna. Verwachting is dat ik daar ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis lig en dan thuis nog een paar weken rustig aan ga doen. Dat kan nog net voor de vakantie..
Sterkte kerel, goed dat ze het nog zo hebben weten te plannen. Zeg even wanneer je thuis bent, dan kome ik even langs met een fruitmandjequote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Net telefoon gekregen van de planafdeling van het VU en ik mag volgende week donderdag komen voor een operatie. De operatie zelf is overigens de dag daarna. Verwachting is dat ik daar ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis lig en dan thuis nog een paar weken rustig aan ga doen. Dat kan nog net voor de vakantie..
Nee ik heb me er nog niet genoeg in verdiept.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:10 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik hoop dat weet wat je gaat stemmen? M.a.w. wat stem je?
Wat voor operatie zal het zijn? Of wil je dit liever niet beantwoorden?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Mooi draadloos netwerkjequote:54121 U.S. Robotics® USR808054 Wireless 100Mb Access Point & Router ¤ 58.52
2 antennes, die los te koppelen zijn. 54mbps met een turbo naar 100mbps. 4 port switch en ethernet aansluiting voor (kabel) modem.
24153 Hawking HAI6SIP Hi Gain 6dB Wireless Omni-Directional Antenna. ¤ 29.98
Eventueel deze antenne. Ongeveer 50 cm hoog en boost je power en bereik behoorlijk. "Vier betonnen muren zijn geen probleem" en dat is behoorlijk nodig in ons betonplaten-blokken-doosje.
In open terein zou je trouwens met gemak 500 meter weg kunnen zitten
54521 U.S. Robotics® USR805410 Wireless 100Mbps PC Card ¤ 32.99
PCMCIA kaartje, werderom US Robotics omdat je dan gebruik kan maken van de turbo / boost. Maximaal 125 mbps...
10639 MAXTOR A14E200 Onetouch USB2.0 drive 200GB 8MB cache 7200RPM ¤ 129.68
Uitbreiding op het netwerk. Ik denk dat ik liever m'n server fix en daar een 200GB harddisk in ga hangen. Deze kan voor backup gebruikt worden maar ook voor muziek / film / foto opslag enzo...
Zo kost een Seagate Barracuda 7200.8, 250GB (7200rpm, ATA100, 8MB) ¤ 117,- euro. Goedkoper en meer opslag...
Het is op zich wel handig als het een beetje bijgehouden wordt, ook qua aantekeningen enzo. Dus dat zou ik wel op prijs stellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:51 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Sterkte kerel, goed dat ze het nog zo hebben weten te plannen. Zeg even wanneer je thuis bent, dan kome ik even langs met een fruitmandje.
Moet ik btw nog een beetje bijhouden wat er op school allemaal gebeurd enzo, of heb je aan de studiewijzer genoeg? Wil je iig wel helpen met uitleg als je iets niet begrijpt en niet kunt vragen aan de leraar.
Ze gaan het onstoken gedeelte verwijderen en vervolgens de boel weer netjes aan elkaar knopen. Dat is het idee, zeg maar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:18 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Wat voor operatie zal het zijn? Of wil je dit liever niet beantwoorden?
Had het inderdaad zo snel niet meer verwacht. Nu komt het nog wel redelijk goed uit, gelukkig.quote:In ieder geval fijn dat het toch nog zo snel kan, en veel succes!!
Zijn de weersvoorspellingen dat het veranderen zal dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:21 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dan moet het wel zulk weer zijn..
Dat is wel het leukst ja.quote:[..]
Haha.. eerste is eigenlijk wel leuker he?
Ach, als een leraar mij aanspreekt kijk ik hem/haar gewoon woest aan of dan zeg ik gewoon dat het mijn papa is.
Succes ermee, en heel veel sterkte toegewenst.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 14:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nutteloos, heb je wat aan als iedereen een laptop heeft en daarmee constant op een andere plek zit. Niet bepaald het geval.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:32 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Mooi draadloos netwerkje![]()
Denk alleen niet dat ik m'n ouders zo gek ga krijgen om het allemaal even aan te schaffen
(Post 289 in dit topic)
Dan zal ik dat doen, kleine moete, je hebt het al zwaar genoeg met de operatie zelf, dan moet je je geen zorgen gaan maken om zoiets onbelangrijks als school.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:37 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Het is op zich wel handig als het een beetje bijgehouden wordt, ook qua aantekeningen enzo. Dus dat zou ik wel op prijs stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |