Ik ook!quote:Op zondag 22 mei 2005 14:53 schreef bonke het volgende:
eigenlijk doe ik dat veel te weinig
eens in het jaar denk ik
Foto?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:03 schreef redted het volgende:
ik heb mijn auto nu 10 jaar, nog nooit gewassen![]()
staat zeker al 10 jaar in de garage???quote:Op zondag 22 mei 2005 16:03 schreef redted het volgende:
ik heb mijn auto nu 10 jaar, nog nooit gewassen![]()
Dan rij jij niet hardquote:Op zondag 22 mei 2005 15:46 schreef Unexplained het volgende:
Als het erg smerig is..
Soms is dat iedere week, bijvoorbeeld met sneeuw of als er genoeg dode beesten op mijn voorruit zitten om een 3-delige Discovery Channel documentaire te maken.
Soms duurt dat ook wat langer, heb 'm nu al een maand niet gewassen bijvoorbeeld.
Gemiddeld denk ik ongeveer 1x per maand.
nee, rij er dagelijks mee. Hij wordt wel vuil maar het meeste regent er gewoon weer af. Als je een auto twee weken niets wast ziet hij er hetzelfde uit. Alleen de lak is wat dofquote:
ik kan geneens door de wasstraat met mijn autootje:(quote:Op zondag 22 mei 2005 17:55 schreef Fugie het volgende:
zelf wassen ben ik vaak te lui voor, maar wasstraat zowiezo 2x per maand.
Wat lastigquote:Op zondag 22 mei 2005 18:33 schreef redted het volgende:
[..]
...en er zitten zwarte spikkels op die er niet af willen regenen.
wat voor gebakje heb je dan ?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef bonke het volgende:
[..]
ik kan geneens door de wasstraat met mijn autootje:(
wasstraatverbod?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef bonke het volgende:
[..]
ik kan geneens door de wasstraat met mijn autootje:(
nou eigenlijk heb ik et nog nooit geprobeerdquote:
auto`s zijn net vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Jesus jullie zijn wel allemaalte lui om te poetsen joh
Heb eens liefde voor je voertuig
Meestal uit vervelingquote:Op zondag 22 mei 2005 14:51 schreef Mad-Matt het volgende:
En dan de volgende vraag is dit een afwijking of liefde voor de auto?
Wel lullig als je auto net helemaal in t spo zit en je krijgt een meldingquote:Op zondag 22 mei 2005 20:17 schreef Farao het volgende:
Een keer of 5-6 per maand denk ik.
[..]
Meestal uit vervelingAls ik 'n erg rustige avond- of nachtdienst heb en ik geen zin heb in tv of internet ofzo dan ga ik m'n auto wassen.
Naast de uitrijpoorten waar de ambulance's staan zit ook een compleet ingerichte wasgarage waar we dus kosteloos de auto grondig kunnen wassen, en waarmee de tijd dan ook veel sneller om gaat/lijkt te gaan.
Gelukkig hebben we onderling afgesproken dat collega's (indien ze dan geen rit hebben) dan even de auto afspuiten.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:23 schreef PeuRac het volgende:
Wel lullig als je auto net helemaal in t spo zit en je krijgt een meldingKrijg je allemaal kalk en sop vlekken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |