Ja misschien wel ene keertje goed.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit keer maar eens wat langer singel ga zijn![]()
Maar je weet nooit wat er gebeurd natuurlijk
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Terwijl jullie vechten pak ik Thisbe en vluchten we naar aardbeien oorden met veel croissantjes![]()
Ze valt op jonge kereltjes, dus ik denk dat je gebakken zit.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Terwijl jullie vechten pak ik Thisbe en vluchten we naar aardbeien oorden met veel croissantjes![]()
Hey schatje, wat d8 je van beestachtige sex met deze vreemdgangerquote:
Dat krijg je ervan met al die ongeleide projectielen hier, tot de nok gevuld met testosteron.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Metro2005 het volgende:
Toch fijn om te weten dat je zo populair bent he Thisbe![]()
Dat likt toch niet makkelijkquote:Op zondag 22 mei 2005 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Ach nozem, met een dekbed over z'n hoofd zie ik het toch niet![]()
Ja he? Beter dat dan het over Joey gaat!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Metro2005 het volgende:
Toch fijn om te weten dat je zo populair bent he Thisbe![]()
Dealquote:Op zondag 22 mei 2005 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Ach nozem, met een dekbed over z'n hoofd zie ik het toch niet![]()
Zodra Cherry hier langskomt grijp ik mijn kansquote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja he? Beter dat dan het over Joey gaat!
En Cherry komt vast wel weer voorbij, en dan ben ik niet interessant meer![]()
Ga jij eigenlijk nog met Christine???quote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Deal![]()
En voor een keertje seks ga ik wel naar de kapper
Don;t blame the messengerquote:Op zondag 22 mei 2005 20:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja he? Beter dat dan het over Joey gaat!
Weet ik niet, moet je haar vragen, ze is morgen weer online geloof ikquote:
Ik wil op maandagquote:Op zondag 22 mei 2005 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik wil wel een harem![]()
Voor iedere dag van de week een andere!![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:50 schreef nozem het volgende:
[..]
Het kan me niet scheeeelen zolang ze maar met me vrijhijt...![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef nozem het volgende:
En toen bleek dat ze al met een ander neukte werd het ineens erg stil in dit topic.
Wanneer gingen julliie ook weer naar Torremolinos?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef nozem het volgende:
En toen bleek dat ze al met een ander neukte werd het ineens erg stil in dit topic.
In juli, als de rest van Nederland ook gaat, en natuurlijk wel op de camping he.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer gingen julliie ook weer naar Torremolinos?![]()
En dan gaan de frikandellen, pindakaas en grote zak aardappels mee neem ik aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:27 schreef nozem het volgende:
[..]
In juli, als de rest van Nederland ook gaat, en natuurlijk wel op de camping he.![]()
Klinkt echt geweldig!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
Mut aardappelen mee, elke avond bij Broodje van Kootje aan de Indische rijsttafel en friet met kroketten, koelbox vol bier en broodjes en klapstoeltjes mee naar het strand en vooral kijken, kijken... niet kopen.
heerlijk... er even helemaal uit!
Kan me voorstellen dat je je er op verheugt!
Ik ben er nu al weer, maar waarom moet hij dat aan mij vragen?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je haar vragen, ze is morgen weer online geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |