SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja hier ookquote:Op maandag 23 mei 2005 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
33 euro? 3 voor 30 euro, toch? (hier in groningen iig)
Wat is er zo speciaal aan die film? Afgaande op alleen de inlay kan ik er weinig uit opmaken eik.quote:
Zal je zeker niet tegenvallenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja hier ookmaar ze zaten alle 3 niet in die actie. Heb ze apart gekocht voor ¤ 14,99 per stuk. En dan minus de 25%. Kom je op ongeveer ¤ 11,70 per stuk
Vandaag binnen:
[afbeelding]
R1 2disc
Ben erg benieuwd
Ben tonks wel niet, maar bij mij duurde het van 18 april tot 21 mei, ongeveer 5 weken dusquote:Op zondag 22 mei 2005 22:10 schreef --Globe-- het volgende:
hey tonks, vroeg in t vorige topic al, maar hoe lang heeft t geduurd voordat je The O.C box thuis kreeg bezorgd?
goed filmpiequote:
Thx als gangster liefhebber moest ik hem wel halen.Warner komt volgend jaar met weer een nieuwe Gangster collection ik kan niet wachten.quote:
Ditoquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:39 schreef Dada het volgende:
Bij de Film Valley van deze maand:
L.A. Confidential
[afbeelding]
Is het bij jou ook echt een SE? Op de DVD hoes staat bij mij SE met op de achterkant een aantal extra’s maar toen ik de DVD bekeek kon ik alleen wat krantenknipsels en promo’s vinden, geen docu’s of iets die wel op de achterkant staan vermeld.quote:
Ik heb ze ook, alleen is P1 Groen en P2 Roodquote:Op donderdag 26 mei 2005 22:39 schreef k00s het volgende:
Predator Ultimate Editon JP
[afbeelding]
Predator 2 Utimate Edition JP
[afbeelding]
![]()
Holy shit, waar is het blijven hangen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:09 schreef Durbin het volgende:
5 Januari besteld, vandaag geleverd.![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |