abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27237098
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:05 schreef lucida het volgende:

[..]

De uitdaging aan Ryan3 is natuurlijk aan te tonen waar sjun de holocaust zou hebben ontkend? Maar wellicht is dat iets te veel van die dappere dodo gevraagd.
Op die uitdaging ben ik allang ingegaan, in bewust topic, zoals yvonne zei: LE-ZEN.
I´m back.
  Admin zondag 22 mei 2005 @ 03:13:29 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27237115
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:08 schreef lucida het volgende:

[..]

Kijk eens Gajus die vasthoudendheid bewonder ik. Laat Yvonne vooral niet denken dat ze hier met een smoesje vanaf komt. Het is gewoon een duo-account en dat is iets wat wel voor Stali en R3 kan maar niet voor Sater en Lucida.
Zeg alsjeblieft zeg!

Don't push it.

En beste Luus, IK zal iig altijd m'n twijfels blijven houden over sater..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:16:57 #28
85889 lucida
équilibre
pi_27237132
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg alsjeblieft zeg!

Don't push it.

Heb ik per ongeluk soms een gevoelige snaar geraakt. Als jij je twijfels blijft behouden t.a.v. Sater, hoe kun je dan verwachten dat andere users omgekeerd jouw verhaal over stali geloofwaardig zullen vinden?
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
pi_27237137
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zeg alsjeblieft zeg!

Don't push it.

Tja, ik vind het ook wel gek iig. Ze werd dus geband, omdat ze vanuit hetzelfde IP-adres postte als lucy? Kijk, als ze een eigen IP-adres heeft dan kan ze van daaruit toch even mailen om te zeggen dat ze het slachtoffer is van een misverstand? Dan checken jullie het IP-adres en dan is ze weer online, lijkt me. Waarom heeft ze dat niet gedaan?
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:17:51 #30
85889 lucida
équilibre
pi_27237140
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op die uitdaging ben ik allang ingegaan, in bewust topic, zoals yvonne zei: LE-ZEN.
Alleen je hebt het niet met links aan weten te tonen. Slimpie...

Het enige wat ik heb kunnen LE-ZEN is dat sjun jou, de plak- en knipartiest, genadeloos bij de ballen had.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27237145
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:16 schreef lucida het volgende:

[..]

Heb ik per ongeluk soms een gevoelige snaar geraakt. Als jij je twijfels blijft behouden t.a.v. Sater, hoe kun je dan verwachten dat andere users omgekeerd jouw verhaal over stali geloofwaardig zullen vinden?
Omdat Stali op Fok!radio en op een cam is geweest ivm pottenkijkers. Daarnaast was het geen geheim dat wij op 1 pc zitten.
I´m back.
pi_27237148
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:17 schreef lucida het volgende:

[..]

Alleen je hebt het niet met links aan kunne tonen. Slimpie...
Vraag KP maar even, einstein.
I´m back.
  Admin zondag 22 mei 2005 @ 03:19:37 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27237152
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:16 schreef lucida het volgende:

[..]

Nu maak je je werkelijk onsterflijk belacheleijk
jammer wel, er zijn namelijk hordes mensen die haar gezien hebben, ze hoeven mij niet te geloven.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_27237158
quote:

[..]

Het enige wat ik heb kunnen LE-ZEN is dat sjun jou, de plak- en knipartiest, genadeloos bij de ballen had.
Nou vooruit dan hier de bespreking van Drugshond van sjuuuns Holocaustontkenning.
[POL SC 582] De barre veldtocht. in POL-SC, daags daarna. Doorgelinkd staat daar weer sjuuuns aanvankelijke reactie in.
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:23:02 #35
85889 lucida
équilibre
pi_27237165
quote:

[..]

En toen zocht je bij een wat oudere dame die jij kent via MSN steun om aldus via het positionele ‘argument’ van de ban sjun het zwijgen op te leggen… Min en achterbaks ik kan het helaas niet anders omschrijven.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27237168
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

jammer wel, er zijn namelijk hordes mensen die haar gezien hebben, ze hoeven mij niet te geloven.
Meneer is solpsist moet je weten, yvonne. Heeft-ie gemeen met veel Holocaustontkenners. Ik was er niet bij dus het is niet gebeurd. Ja, als je er wel bij was geweest had je het wrs niet overleefd, luus...
I´m back.
pi_27237176
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:23 schreef lucida het volgende:

[..]

En toen zocht je bij een wat oudere dame die jij kent via MSN steun om aldus via het positionele ‘argument’ van de ban sjun het zwijgen op te leggen… Min en achterbaks ik kan het helaas niet anders omschrijven.
Zit je jezelf weer te quoten??? Bakje koffie? .
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:24:51 #38
85889 lucida
équilibre
pi_27237178
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Er zijn ook hordes mensen die Sater kennen en daar hoeven ze mij ook niet voor te geloven. Dus wat wil je zeggen?
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27237190
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:24 schreef lucida het volgende:

[..]

Er zijn ook hordes mensen die Sater kennen en daar hoeven ze mij ook niet voor te geloven. Dus wat wil je zeggen?
Wil je nu weleens ophouden jezelf belachelijk te maken en aan die recap beginnen...
I´m back.
  Admin zondag 22 mei 2005 @ 03:26:39 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27237191
Ik ga lekker slapen, ik heb morgen ene bespreking over het boek
Jullie kunnen het bij mij bestellen hoor
tsja Luus, wat zat JIJ ernaast met je beschrijving van mij

pi_27237205
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef yvonne het volgende:
Ik hou het ook voor gezien, denk ik. Komt niets zinnigs uit die knaap.
Succes morgen. .
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:28:35 #42
85889 lucida
équilibre
pi_27237206
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zit je jezelf weer te quoten??? Bakje koffie? .
Knipselkrantartiest die alles aan elkaar plakt. Jij en OllIe-A-Wiesenthal moeten een joint venture beginnen. Doen jullie tenminste echt iets voor de kost.
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 22 mei 2005 @ 03:30:49 #43
85889 lucida
équilibre
pi_27237225
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:26 schreef yvonne het volgende:
Dat mag zo wezen, maar het beeld dat ik niettemin van jou heb komt denk ik aardig overeen met wie jij zegt te zijn. Slaap ze en droom maar lekker ... van ons aller Siepke
het is zoals het is
non-conforming link
  Admin zondag 22 mei 2005 @ 03:31:31 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27237230
Think again, dag knul

zondag 22 mei 2005 @ 03:34:47 #45
85889 lucida
équilibre
pi_27237251
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:31 schreef yvonne het volgende:
Think again, dag knul
I'm still standing.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27237306
Deze is van sjuuuneke:
quote:
Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden. Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven. Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond. Verbranding was nodig om de grote aantallen doden, waaronder diversen tengevolge van onder andere tyfusepidemieën zonder gevaar voor de volksgezondheid te kunnen verwijderen. Er is bewijs voor het bestaan van specifieke voorzieningen waarin met Zyklon-B (blauwzuurgas) kleding, beddengoed,en leefruimten werden ontsmet. Het staat buiten kijf dat Britse en Amerikaanse troepen bij de bevrijding van de kampen vreselijke taferelen van stapels lijken in de open lucht en massa’s gevangenen in afschuwelijke toestand aantroffen. Daar zijn foto's en filmbeelden genoeg van. Eveneens lijdt het geen enkele twijfel dat ook door de Duitsers wreedheden werden begaan die de grenzen het oorlogsrecht verre te buiten gingen. Elk volk kent het soort lieden dat zich in iedere oorlog en ieder leger te buiten gaat.

Er blijven echter vragen open die wat mij betreft gesteld kunnen worden over het geclaimde aantal van 6 miljoen. Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven, dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde. Verder kan de aanname van een systematische uitroeiing in opdracht van Adolf Hitler bevraagd worden omdat hierover nog geen empirisch bewijs getoond is. Ook kunnen er kritische vragen gesteld worden over de wijze waarop de diverse interneringsslachtoffers omkwamen. Gezien de mensonterende omstandigheden waarin de mensen verzameld werden in een netwerk van interneringskampen zal er een behoorlijke versterving plaatsgevonden hebben.
.

Is het nu daadwerkelijk zo dat er mensen de verschrikkelijke gebeurtenissen ontkennen die plaatsvonden of wordt aan mensen een totale ontkennig van verifieerbare feiten toegeschreven omdat zij het wagen kritische vragen te stellen over aantallen omgekomenen en het het werkelijkheidsgehalte van een uitgedragen beeld van een vernietingsfabriek die volgens een plan van Hitler functioneerde?

Wie op FOK! wat langer meediscussiëert weet hoe het principe van toeschrijving gestalte krijgt. Een tegenpartij wordt een gruwel of domheid toegeschreven waarna via sentimentalisering of ridiculisering op de man kan worden gespeeld om een discussie te kunnen beslechten door de ander te koppelen aan de eigen toeschrijving en deze daarop te veroordelen.
Ik vatte het samen:
quote:
Min of meer stel jij, vrije geest sjuuun, dus tav de Holocaust - en ik neem aan na uitgebreid onderzoek en studie, zodat je ook bronnen kunt tonen - dat:

1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???

Dat er verder sprake was van een industrieel complex dat ten doel had (vooral) Joden te elimineren is voor jou, vrije geest, niet aangetoond, aangezien er geen bronnen zijn die onomstotelijk bewijzen dat Hitler het bevel hiervoor ooit heeft uitgevaardigd.

Volgens mij is dit een draak van een ontkenning... . Wanneer ga jij je eigen werkelijkheidsbeleving nu eens kritisch bevragen sjuuun, vrije geest... .
Ollie bewees dat die samenvatting kloptte:
quote:
Ryan3:
Min of meer stel jij, vrije geest sjuuun, dus tav de Holocaust - en ik neem aan na uitgebreid onderzoek en studie, zodat je ook bronnen kunt tonen - dat:

1. "Diverse" Joden in kampen van hun familie en vrienden zijn gescheiden.
2. Velen van hen om het leven kwamen door ziekte (typhus), uitputting, pure ellende en andere toevallige omstandigheden.
3. Dat crematoria in die zogenaamde vernietigingskampen bestonden om de Joden die aan ziekten (zoals typhus) etc. overleden te cremeren, zodat verspreiding van de ziekte werd verkomen.
4. Dat Zyklon B als desinfectant ook werd gebruikt om dezelfde ziekten te voorkomen (hoe benevolent van die Nazi's) en dus niet als middel om mensen auszurotten.
5. En dat op die manier misschien 1 1/2 miljoen Joden zijn omgekomen.
6. Wat weliswaar een vorm van genocide is, maar anders dan voorgesteld wordt door Joden, die er immers alleen maar op uit zijn een slaatje uit de Holocaust te draaien???

Dat er verder sprake was van een industrieel complex dat ten doel had (vooral) Joden te elimineren is voor jou, vrije geest, niet aangetoond, 7 nummmertje door mij toegevoegdaangezien er geen bronnen zijn die onomstotelijk bewijzen dat Hitler het bevel hiervoor ooit heeft uitgevaardigd.

Volgens mij is dit een draak van een ontkenning... . Wanneer ga jij je eigen werkelijkheidsbeleving nu eens kritisch bevragen sjuuun, vrije geest... .
quote:
sjun:
Laat er geen enkel misverstand over bestaan dat er een genocide plaatsvond en dat deze misdaad tegen de mensheid in het collectieve geheugen opgeslagen mag worden.
1 Het is onweerlegbaar dat diverse joden in concentratiekampen gescheiden werden van hun familie en vrienden en
2 velen van hen door ziekte, uitputting en pure ellende stierven.
3 Het bestaan van crematoria in concentratiekampen is aangetoond. Verbranding was nodig om de grote aantallen doden, waaronder diversen tengevolge van onder andere tyfusepidemieën zonder gevaar voor de volksgezondheid te kunnen verwijderen.
4 Er is bewijs voor het bestaan van specifieke voorzieningen waarin met Zyklon-B (blauwzuurgas) kleding, beddengoed,en leefruimten werden ontsmet.

Het staat buiten kijf dat Britse en Amerikaanse troepen bij de bevrijding van de kampen vreselijke taferelen van stapels lijken in de open lucht en massa’s gevangenen in afschuwelijke toestand aantroffen. Daar zijn foto's en filmbeelden genoeg van. Eveneens lijdt het geen enkele twijfel dat ook door de Duitsers wreedheden werden begaan die de grenzen het oorlogsrecht verre te buiten gingen. Elk volk kent het soort lieden dat zich in iedere oorlog en ieder leger te buiten gaat.

Er blijven echter vragen open die wat mij betreft gesteld kunnen worden over het geclaimde aantal van 6 miljoen.
5 Al zouden er uiteindelijk anderhalf miljoen overblijven,
dan nog hebben we het over een afgrijselijke werkelijkheid die plaatsvond in het derde rijk en die ons een moreel ethisch geclaimd dieptepunt van westerse beschaving opleverde.

7 Verder kan de aanname van een systematische uitroeiing in opdracht van Adolf Hitler bevraagd worden omdat hierover nog geen empirisch bewijs getoond is.
6 Ook kunnen er kritische vragen gesteld worden over de wijze waarop de diverse interneringsslachtoffers omkwamen. Gezien de mensonterende omstandigheden waarin de mensen verzameld werden in een netwerk van interneringskampen zal er een behoorlijke versterving plaatsgevonden hebben.
Wat Drugshond daarvan vond staat in eerder aangehaalde quote.

Maar anyway, dit is besides the point, het gaat hier om recap.
I´m back.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:48:10 #47
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27237327
Ollie is toch de hond ? Of verklaard dat 'drugshond' ?
Vaag.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:57:58 #48
85889 lucida
équilibre
pi_27237364
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:48 schreef elcastel het volgende:
Ollie is toch de hond ? Of verklaard dat 'drugshond' ?
Vaag.
.
Dat krijg je als klonen in het spel zijn Is Staal een kloon...?

[ Bericht 11% gewijzigd door lucida op 22-05-2005 04:03:30 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  zondag 22 mei 2005 @ 04:12:49 #49
85889 lucida
équilibre
pi_27237420
quote:
Op zondag 22 mei 2005 03:43 schreef Ryan3 het volgende:

I
Ollie bewees dat die samenvatting kloptte:
[..]

Maar anyway, dit is besides the point, het gaat hier om recap.
Zo was er bijvoorbeeld nooit een holocaustontkenning van sjun. En dus daag ik Ryan3 nog steeds uit om te komen met een link voor die beschuldiging. Kennelijk is hem een ban uitgedeeld vanwege een hoop misbaar van Ryan3 , die aas tot toeschrijving werd geboden en die opzichtig toehapte in zijn eigen huilie-draad over de holocaustban. Hij claimde valselijk vervolgens zelf zaken op een rij te hebben gezet die al lang ergens op een extreme website op dezelfde rij waren gezet als hij ze presenteerde. Vandaar ook dat ik hem de knip- en plakartiest noem, die zelf niets te zeggen heeft, maar slechts bij bedenkelijke sites ongegeneerd leentjebuur speelt. En dan nog menen dat niemand zulks doorheeft. Hoe onnozel en leugenachtig. En door de hulp van Ollie-A-Wiesenthal in te roepen wordt dat beeld alleen nog maar versterkt.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27237460
quote:
Op zondag 22 mei 2005 04:12 schreef lucida het volgende:

[..]

Zo was er bijvoorbeeld nooit een holocaustontkenning van sjun. En dus daag ik Ryan3 nog steeds uit om te komen met een link voor die beschuldiging. Kennelijk is hem een ban uitgedeeld vanwege een hoop misbaar van Ryan3 , die aas tot toeschrijving werd geboden en die opzichtig toehapte in zijn eigen huilie-draad over de holocaustban. Hij claimde valselijk vervolgens zelf zaken op een rij te hebben gezet die al lang ergens op een extreme website op dezelfde rij waren gezet als hij ze presenteerde. Vandaar ook dat ik hem de knip- en plakartiest noem, die zelf niets te zeggen heeft, maar slechts bij bedenkelijke sites ongegeneerd leentjebuur speelt. En dan nog menen dat niemand zulks doorheeft. Hoe onnozel en leugenachtig. En door de hulp van Ollie-A-Wiesenthal in te roepen wordt dat beeld alleen nog maar versterkt.
Ja leuter maar een end raak, (redelijk wat) users hier kunnen gelukkig zelfstandig le-zen. Jij denkt werkelijk dat de grootste schreeuwer wint, geloof ik hè. En dat je met wat introspectief geneuzel in een brief aan KP je eerlijkheid bewijst oid. Wat die Holocaustontkenning van sjuuuneke betreft, dat zit me wat jullie aangaat nog minder dwars dan dat spel dat jullie met je klonen speelden in dat gemanipuleerde werkelijkheidstopic (en andere topics). Daarin wordt nl. gevraagd het fundament van jullie nogal paranoïde wereldbeeld uit de doeken te doen. Alles komt bij jullie nl. neer op het het ressentiment van een soort manipulatie door de (s)linkse kerk. In die zin zijn het treffende staaltje Holocaustontkenning en de volstrekte wartaal die jij debiteert over de Holocaust slechts (voorspelbare) afgeleiden daarvan, zoals ook duidelijk te lezen valt overigens. Jullie kunnen je aanspraken, ondanks enkele pogingen daartoe, ten enenmale niet bewijzen en wat gebeurt er dus??? Juist, de klonenparade wordt ingezet, de grond is onder jullie voeten weggevallen. Zo simpel zit het in mekaar... Zo simpel zijn de reflexen van de grote denker lucy, die zichzelf als zo'n minzaam en wijs man afficheert in zijn introspectieve episteltjes. Kijk dat ons sjuuuneke in die manipulatiebull gelooft, soit. Via enige biografische doorzichtjes die hij middels Omara en klompendanser heeft onthuld à la. Maar bij jou ligt het anders...
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')