klerewijvenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:25 schreef TheSorrow het volgende:
Weer een reden om geld bij je te bietsen... en dan dragen ze ze 1 x en dan zit t niet lekker ofzo, en jij bent wel mooi je geld kwijt![]()
voor de mooiquote:Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef Conflict het volgende:
Waarom hebben vrouwen zoveel schoenen nodig?
o jee, weer zo eenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:26 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Is dit een raadsel?
Je hoeft toch niet onder elke broek een andere schoen aan te doen ? ik heb 2 paar schoenen : leren en puma's heb ik genoeg aan.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef MiSs-TaKe het volgende:
omdat ze ook zoveel kleren hebben....er moeten tuulk wel bijpassende schoentjes bij ieder pak zitten.
Ja ook dat.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:36 schreef Chara het volgende:
omdat schoenen na een dag lopen ook moeten uitrusten. kan je niet elke dag dezelfde aan hè![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:46 schreef Shirley het volgende:
Ik moet toch bij ieder outfit bijpassende kleur schoenen hebben!
1 schoen? En aan de andere kant een houten poot ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef MOBO666 het volgende:
ik heb maar 2 paar schoenen , draag er altijd maar 1
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef hydrah het volgende:
Ze hebben zoveel schoenen omdat je bij iedere kleren combinatie andere schoenen kan aantrekken
bij elegante kleding trek je geen sportschoenen aan,
bij je vrijetijds kleding trek je geen hak schoenen aan
op je werk doe je soort van werk schoenen aan zonder hak oid en iig geen gymschoenen![]()
En dus voor elegante kleding heb je verschillende kleuren combinaties bruin/zwart/gekleurd en daar heb je andere schoenen voor nodig,
het zelfde geldt voor vrijetijds kleding en werk kleding, zit je al gauw aan 9 paar![]()
Mee eensquote:Op zondag 22 mei 2005 10:25 schreef beestjuh het volgende:
schoenenmode: Doorgaans verschrikkelijk lelijk, kwalitatief tegenvallend en veel te duur.
Ik vond hem op internet heb hem al denk ik een jaar actief op forums gebruikt,quote:
Hetzelfde geldt voor mannenschoenen overigens..... je zit ook al snel aan 20-50 paarquote:Op zondag 22 mei 2005 10:18 schreef hydrah het volgende:
Ze hebben zoveel schoenen omdat je bij iedere kleren combinatie andere schoenen kan aantrekken
bij elegante kleding trek je geen sportschoenen aan,
bij je vrijetijds kleding trek je geen hak schoenen aan
op je werk doe je soort van werk schoenen aan zonder hak oid en iig geen gymschoenen![]()
En dus voor elegante kleding heb je verschillende kleuren combinaties bruin/zwart/gekleurd en daar heb je andere schoenen voor nodig,
het zelfde geldt voor vrijetijds kleding en werk kleding, zit je al gauw aan 9 paar![]()
Schoenen kopen zonder ze te passenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:04 schreef gekke_sandra het volgende:
alleen had ik geen zin om te passen..
Ja en waarom hebben mannen dat probleem dan niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:03 schreef Alicey het volgende:
1) Niet elke schoen is even praktisch in elke situatie.
2) De ene schoen staat mooier bij de rest van de kleding dan de andere.
Als je een echte man was had je dat probleem ookquote:Op zondag 22 mei 2005 11:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en waarom hebben mannen dat probleem dan niet?
Sowieso is bij mannen het meeste schoeisel in meerdere situaties praktisch. Voor de rest weet ik het niet, maar misschien houdt het verband met de kledingkast en kledingkeuze...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja en waarom hebben mannen dat probleem dan niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |