Ik vind Opgezwolle ook het beste denk ik. Al vind ik Raymzter ook wel dope (de meer maatschappij-kritische-teksten).quote:
Die cd ga ik zekerweten ook nog een x kopen!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind Opgezwolle ook het beste denk ik. Al vind ik Raymzter ook wel dope (de meer maatschappij-kritische-teksten).
Ik vind hem wel vet, maar toch wel frappant dat het best nummer een collabo is, met jawel: "Opgezwolle"quote:Op maandag 23 mei 2005 17:04 schreef jimjim1983 het volgende:
het vorige album van Raymzter vond ik wel vet, die laatste een beetje saai.
ze wilden een cover die bij zijn flow pastquote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
wat een kut cd cover
bedoel je dat positief of negatiefquote:Op maandag 23 mei 2005 22:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ze wilden een cover die bij zijn flow past
laten we het er maar ophouden dat album en skills bij elkaar passenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
bedoel je dat positief of negatief![]()
Ik hou er niet van. maar ken ook niet echt veel van ze moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Wat vinden de peeps hier van ICP?
(insane clown posse)
dik,log en lelijk dus...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
laten we het er maar ophouden dat album en skills bij elkaar passen
[..]
Ik hou er niet van. maar ken ook niet echt veel van ze moet ik zeggen.
Guerilla black zou er ook bij komen had ik ergens gelezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:31 schreef -Angel- het volgende:
Zijn er al Mobb Deep en M.O.P. fans die zichzelf vermoord hebben?
Nu ze waarschijnlijk gaan tekenen bij G-Unit Records. Ik denk niet dat ze hierdoor ineens platen gaan verkopen. De typische G-Unit fan gaat echt geen platen kopen van M.O.P.
"I'll do your lil' ass like Jay did Mobb Deep"
Volgens mij was dat een hoax dat die B.I.G. look-a-like er bij zou komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:39 schreef -Numlock- het volgende:
Guerilla black zou er ook bij komen had ik ergens gelezen.
Volgens mijn heeft hij og wel meer goed gedaan, ik bedoel "Damien", "Look thru my eyes", etc.quote:Zelfs DMX heeft wel eens wat goeds gedaan. Dit nummer, Born Loser (dr.Cueas mix), is afkomstig van een verzamel cd uit '93.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Volgens mijn heeft hij og wel meer goed gedaan, ik bedoel "Damien", "Look thru my eyes", etc.
It's Dark and Hell Is Hot is eenalbum.
Damien was met marilyn Manson , later nog een track opgenomen met manson (The Omen) op het album flesh of my flesh , blood of my blood.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom? Wist je niet wie Damien was?Was het het blaffen, het bidden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |