nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
opgelost
dank je voor het melden had ik even over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nee.
je moet mijn quote dan ook nog even editten
bedoelde ik
Zeer adequaat opgelost.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:03 schreef buzzer het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
opgelost
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zeer adequaat opgelost.
Ik wens CyberErik bij deze alvast een gelukkig 2006
gaarne gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
dank je voor het melden had ik even over het hoofd gezien
sorry, niet gezien, ik zal even kijken voor jequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:22 schreef nO_On het volgende:
En Buzzer reageert op alle posts hier, behalve op die van mij.
Erg typisch.
uit [POLL] hoeveel rook jij per dag?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef jogy het volgende:
Sterf af met je kutpoll, TS
» Ja
» Nee
[afbeelding]
*meldtquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:45 schreef jogy het volgende:
Ik vond het wel een goede poll eigenlijk. Maar even serieus, vind je het echt raar dat ( met het oog op je postgeschiedenis van de laatste paar dagen ) er zo op je polls wordt gereageerd? Of ben ik de enige die jeuk krijgt van je postgedrag?
Nou, dat bedoel ik maar.quote:
Ik ben mijn leven aan het beterenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, dat bedoel ik maar.
Nu ben ik de afgelopen paar dagen ook wel een beetje een chagerijnige ouwe teef aan het zijn, maar dat doet niet af aan het feit dat het godsgruwelijk irritant is om hem overal die polls te zien posten, en nu heeft sjoe eindelijk een ( vast wel onbedoelde ) serieuze poll en begint ie te miepen dat er mensen zijn die geirriteerd reageren op zijn meesterwerkjes.
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...quote:Aanzetten tot geweld, vernieling etc.
Wat ben jij grappig zegquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:32 schreef -Angel- het volgende:
Sinds wanneer is het verboden om een zelf gemaakt kruis, in de late avond uurtjes, in brand te steken. Dat ik daarbij een wit gewaad draag, ach, sommige mensen dragen zwarte kleren, lange rokken, hoofddoeken, Karl Kani kleding, Londsdale kleding, een spijkerbroek van Levi, ...
ik kom ook niet meer bijquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat ben jij grappig zeg
Hi-la-risch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |