dit is even een proefopstelling. de topics worden momenteel in hoog tempo volgespemd, en ik ga eens kijken ism met dolle_hond of dit een oplossing is. Als dit de oplossing is, komt er gewoon 1 centraal stats topic dat sticky op slot bovenin staatquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:12 schreef yvonne het volgende:
Sticky ja, maar er kan toch in gepost worden
daarna heb ik hem sticky gemaaktquote:
dat wordt idd de bedoelingquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Sticky wel, posten niet.
Maar dat is prima zo! Gewoon zorgen dat alleen DH erin kan posten
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit is even een proefopstelling. de topics worden momenteel in hoog tempo volgespemd, en ik ga eens kijken ism met dolle_hond of dit een oplossing is. Als dit de oplossing is, komt er gewoon 1 centraal stats topic dat sticky op slot bovenin staat
istie al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:01 schreef Dos37 het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk dan. Kan Dolle_hond door slotjes heen posten
of word ie mod van de cijfers
Sssstquote:
Thnxquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
schijnheilige reactie van AMD, hij postte er nog meer dan d_h
Word je niet moe van jezelf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef calvobbes het volgende:
Even een complimentje aan Dolle Hond.
Ik vind het echt heel erg boeiend om te weten dat Peter-de-Grote op plaats 14913 en 0 posts heeft geplaatst de afgelopen tijd!
En ook die 10.000 andere users die niet zijn gestegen of zelfs maar posts erbij hebben gekregen, dat vind ik super om te weten!
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:01 schreef Renesite het volgende:
Het is leuk, gewoon voor er bij
Misschien wel, maar bij mij ging het eerst daar wel om.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....
En die 'onderlinge' competitie word wel in de andere topics verpest. Als je dat postopkrikken aan wilt pakken moet je naar nog veel meer topics gaan kijken...
ik heb alleen bij de bovenste 1000 een referentie en een + aantal erbij gezet. Alle users met 100+ posts, zoals ik dat al maanden doe, ook deze week 1 keer.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De stats zijn zeker leuk. Maar om nou de complete top 15.000 tem posten is wel heel erg overdreven he. Zeker als de laatste 10.000 de laatste maanden/jaren niet gepost hebben. Alsof zoveel mensen dat allemaal gaan nalezen....
En die 'onderlinge' competitie word wel in de andere topics verpest. Als je dat postopkrikken aan wilt pakken moet je naar nog veel meer topics gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |