beter lijkt me er een slot op te gooien en het opnieuw te proberenquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef snellejelle het volgende:
ik ben geen zeikerd maar zou een modje al het oftopic geblaat uit dit topic kunnen halen? [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58
bedankt alvast!
dat is idd wel makkelijkerquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
beter lijkt me er een slot op te gooien en het opnieuw te proberen
London staat in de fik... het is stervensdruk in NWS, is het heel raar dat slowchat in een cijfertjes-topic nu even geen prioriteit heeft?quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat er geen mod's aanwezig zijn
Joh, er staat een stad op stelten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:55 schreef Dos37 het volgende:
Jammer dat er geen mod's aanwezig zijn
als je het topic goed leest, zie je dat er niets offtopic gaat, er wordt iets geconstateerd mbt de stats, en daar wordt op ingegaan en over gediscussieerd (wordt het forum eindelijk eens gebruikt waar het voor bedoeld is). ik haal niets weg, sterker nog, ik kan de lopende discussie nog wel onderschrijven. Dergelijke postaantallen zijn gewoon ziek.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:36 schreef snellejelle het volgende:
ik ben geen zeikerd maar zou een modje al het oftopic geblaat uit dit topic kunnen halen? [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #58
bedankt alvast!
Whaha check zijn postgeschiedenis.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef timbob het volgende:
Prevalentie in declamatoriek.
waarom is die dicht?
ik vond hem enorm interessant!
weer eens wat anders dan dat domme geleuter hier.
vaag, vager vaagstquote:
Oeh dan kan ik ook nog 40 topics openen om de boel recht te zettenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:42 schreef leviathanfd het volgende:
Ik denk het wel. Al is het maar om wat dinegn recht te zetten.
Daar ben ik het volkomen mee eens.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:43 schreef JoeyT het volgende:
Ik word een beetje moe van de kanker verwensingen in t singles topic... Walgelijk dat mensen dit doen... Verder heeft een vader van 1 vd users terminale kanker wat er natuurlijk een extra zware lading aangeeft... Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat die user(s) een waarschuwing krijgt...
Mee eens, paarse paashaas en Nouk verpesten dit topic doelbewust.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:54 schreef Tranceptor het volgende:
[Singles] Onmacht
Beide users gaan vrolijk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |