Mods horen niet fanatiek te zijn op een zaterdagavond!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Havoc het volgende:
slapen om 0:30 op een zaterdag?. Ik ben hier nog wel tot een uurtje of 5 vannacht hoor
.
quote:
Steun!!!! S-Two is goed bezigquote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef S-Two het volgende:
Idd, Havoc doe eens niet sluiten een potentieel goed topic
proest, nu is mijn keyboard nat, zit onder het bierquote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Havoc het volgende:
Das hetzelfde als vragen aan Regilio Tuur zijn vrouw niet in elkaar te meppen.
Nu snap ik je naam!quote:
Je herkauwde wat ik zeiquote:
Het leek erop of ik je herhaalde, maar wat bedoel je nu eigenlijk te zeggen?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je herkauwde wat ik zei![]()
![]()
![]()
![]()
najah het leek erop![]()
Hij blijft leukquote:Op zondag 22 mei 2005 00:37 schreef -Jay-20- het volgende:
Anders zet je hem gewoon ff uit Havoc! Kan jij ook eindelijk rustig slapen!
http://www.turnofftheinternet.com
Wil je dat het dicht gaat ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:40 schreef tho_Omas het volgende:
bierelierelier
Dat zou zonde zijn van dit geweldige topic! Het is speciaal aangemaakt voor Havocquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:46 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zoek nog onderdak voor vannacht!
kan dat hier?
Bikkel en dan nog normaal kunnen typen, knap hoor. Je hoort de hersencellen afstervenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:47 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb pas 11 flesjes op mijn bureau staan
Je wilt niet weten hoe ik me moet concentreren op de toetsen, trouwens ik heb die backspace nog nooit zo vaak gebruiktquote:Op zondag 22 mei 2005 00:48 schreef Havoc het volgende:
[..]
Bikkel en dan nog normaal kunnen typen, knap hoor. Je hoort de hersencellen afsterven.
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:43 schreef Herkauwer het volgende:
Havoc heeft wel een topic dicht gegooid waarvan ik wilde dat het dicht ging!!!
Havoc![]()
Hey daar had ik ook in gepost!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
we hebben het vast hier over mijn hoogstandje?
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
we hebben het vast hier over mijn hoogstandje?
Je topic bloed dood!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:53 schreef Herkauwer het volgende:
[..]ik had mijn excuses al bij voorbaat aangeboden
He, mijn topic heeft (nog) geen slotje hoor! Dit is dus een kwalitatief hoodstandje..quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je topic bloed dood!
verzin nog is wat grandioos![]()
Avondklok.quote:
Dan moet jij nu opgepakt worden!quote:
Moet de post oock nog een nuttige inhoud hebben?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:10 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dan moet jij nu opgepakt worden!Liever niet, want je moet hier posten.
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef DeWaasheid het volgende:
Wat is dit voor kuttopic, slotje volgens de regels
Zal ik de regels hier post of snap je zelf al dat dit n kuttopic is, maarja de mods zijn ook maar mensen en maken overal fouten. vooral in het weekend hequote:Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef Herkauwer het volgende:
[..]Havoc heeft al gepost hier en het is nog niet op slot. Je weet dus niet waar je het over hebt!
Havoc is prfect! Havoc maakt geen foutenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Zal ik de regels hier post of snap je zelf al dat dit n kuttopic is, maarja de mods zijn ook maar mensen en maken overal fouten. vooral in het weekend he![]()
Je ouders ook zo te zienquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Zal ik de regels hier post of snap je zelf al dat dit n kuttopic is, maarja de mods zijn ook maar mensen en maken overal fouten. vooral in het weekend he![]()
een lid van een kliekje kan geen foute maken, vooral als die topics opent van een mod, of dat nou volgens de regels is of niet, daar was ik reeds achter.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Havoc is prfect! Havoc maakt geen fouten
Yes, ik ben lid van een kliekje!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
een lid van een kliekje kan geen foute maken, vooral als die topics opent van een mod, of dat nou volgens de regels is of niet, daar was ik reeds achter.
Fok is briljant verder hoor!
Die is dicht en deze is open!!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:19 schreef nuker het volgende:
er zijn echt veel betere topic dan deze glurp-pruts0ls pr0w0roboobpob
Kleuter in de ballenbak met stoer shirt![]()
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.
maargoed, bij deze dan.
Ben je boos vanwege je kut topic?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:20 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Dat had je al moeten beseffen doordat je onregelementaire topic niet gesloten werd door je regelbuigende modje.
maargoed, bij deze dan.
Waarom? wat scheelt er aan?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:23 schreef nuker het volgende:
ik ben boos ...
Waarom moeten andere altijd het werk doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef nuker het volgende:
ik heb nog steeds een hekel aan dit topic ... verzin es een leus
Wat een spannend leven heb je toch Havoc.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Havoc het volgende:
slapen om 0:30 op een zaterdag?. Ik ben hier nog wel tot een uurtje of 5 vannacht hoor
.
Beter een tong uit je klep en dan eentand er door heen!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:24 schreef nuker het volgende:
ik heb nog steeds een hekel aan dit topic ... verzin es een leus
Maar Havoc is wel gezelligquote:Op zondag 22 mei 2005 01:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Wat een spannend leven heb je toch Havoc.
![]()
Wat is dat? Een gulden?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:29 schreef nuker het volgende:
ik heb nog wel een gulden voor je ....
Dat heb ik niet nodigquote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef nuker het volgende:
das zon ding waar je een leven mee koopt
Alleen bij de nederlandse bankquote:Op zondag 22 mei 2005 01:35 schreef nuker het volgende:
das zon ding waar je een leven mee koopt
Lekker voor je! Neem je je schpje en veger wel mee?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef Havoc het volgende:
De hond moet hier ook nog wel eens uitgelaten worden.
Wat voor een hond?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:47 schreef Havoc het volgende:
De hond moet hier ook nog wel eens uitgelaten worden.
Ga naar Feedbackquote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef DeWaasheid het volgende:
De mod negeert het commentaar weer volledig, regels zijn er alleen als t uitkomt, ole
Ik had het niet over doodquote:Op zondag 22 mei 2005 01:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of iets met dood verwensingen wat ook tegen de regels is!
wat heb jij nou weer voor een depri pil genomen?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef DeWaasheid het volgende:
De mod negeert het commentaar weer volledig, regels zijn er alleen als t uitkomt, ole
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:02 schreef Godlike02 het volgende:
Deze sluit Havoc dan best weer leuk!!
Zeg hier willekeurig 5 woorden achter elkaar
Had zelfs glimlach
Vraag me niet waarom!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |