Slecht, ik had een mclaren motor willen kopen maar dat ben ik vergeten. Denk dat ik niet zo g oed in de punten ga vallen deze keerquote:Op zondag 22 mei 2005 01:00 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Inderdaad
En hoe staat je team er weer voor![]()

Jong Brits acteervlees.quote:

Jammer voor jou, goed voor mijquote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef Shreever het volgende:
[..]
Slecht, ik had een mclaren motor willen kopen maar dat ben ik vergeten. Denk dat ik niet zo g oed in de punten ga vallen deze keer

Yep. Hij was wel leuk.. meer ook niet eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
De Antonie Kamerling van Hollywood.
De lichtgewicht acteur die iedere jonge vrouw op z'n knieën krijgt met z'n ontwapenende looks.
Maar ik begrijp dat je Kingdom of Heaven hebt gezien?

Zei degene die op eBay bezig is met speelgoed autootjes.quote:

Serve while hotquote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Jong Brits acteervlees.
Twee minuutjes bakken aan beide zijden.

2505quote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef AMD64 het volgende:
@ Shreever. Hoeveel punten heb jij tot nu toe?

Ik heb precies hetzelfde...quote:Op zondag 22 mei 2005 01:04 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jammer voor jou, goed voor mijKan ik weer 1 punt dichterbij komen
Ik heb nu : Alonso, Trulli, Toyota Chassis en Toyota Motor en natuurlijk Michelin banden. Moet te doen zijn

Hij heeft met z'n bescheiden fysiek nog aardig gebuffeld in de sportschool. Maar ja, met de kop van een welzijnswerker word je nooit een historisch zwaardvechter.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef Shreever het volgende:
Yep. Hij was wel leuk.. meer ook niet eigenlijk
Vond Orlando eigenlijk nooit leuk.. maar in deze film zag hij er toch wel apetijtelijk uit... klein pluspuntje voor de film dus![]()

Nah. Zó leuk istie ook weer niet...quote:

Ik heb Troy nog steeds niet gezien dus daar kan ik niets over zeggenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hij heeft met z'n bescheiden fysiek nog aardig gebuffeld in de sportschool. Maar ja, met de kop van een welzijnswerker word je nooit een historisch zwaardvechter.
Hij kwam beter tot z'n recht als aartslafaard in Troy.

Really don't know, ik heb me er niet in verdiept en ben dat op dit moment ook niet van plan eigenlijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Bedoel, deze race met trainingen en kwali

En vrouwenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer mannen die speelgoed hebben

Ik denk rond de 65 ptn.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:12 schreef Shreever het volgende:
[..]
Really don't know, ik heb me er niet in verdiept en ben dat op dit moment ook niet van plan eigenlijk

da;s geen speelgoed, da's miniatuurquote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zei degene die op eBay bezig is met speelgoed autootjes.

In deze film vond ik m wel lekker hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nah. Zó leuk istie ook weer niet...
Toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |