dankje, mooi gezegt, ik durf zelfs geen meiden meer te versieren omdat ze het bi-zijn walgelijk vinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bi zijn is helemaal niet leuk, en al helemaal niet als je een man bent.
Het is verwarrend en dus helemaal niet zo handig als dat het in de eerste instantie lijkt, en je weet nooit precies wat je zelf wil, daarbij is je omgeving altijd wel van mening dat je gewoon homo bent maar niet helemaal uit de kast durft te komen.
Sex is al helemaal een ramp, want sex met een man is makkelijker geregeld dan sex met een vrouw, en dat slaat ook behoorlijk aan op je zekerheid. Mannen zijn wat dat betreft makkelijker te porren voor sex dan vrouwen. Maar als nasleep zit je vaak behoorlijk lang met wat je gedaan hebt in je maag.
Het is makkelijker en verstandiger om je leven op te delen in homo en hetero dan in een groot geheel. Want veel mensen zijn van mening dat je niet allebei leuk kunt vinden. De een vind je een homo, de ander vind je onbetrouwbaar en denkt dat je nooit iets van een relatie kan beginnen. Uiteindelijk ben je dus de enige die zichzelf als bisexueel ziet terwijl de rest je al lang en breed een label heeft opgedrukt.
Bi zijn is niet leuk, niet nuttig, en niet handig.
Misschien als je een vrouw bent, maar als man zijnde is het gewoon behaarde kut met peren.
neuh, geen orgie. maak dat de poes wijsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:30 schreef Loontjah het volgende:
Meiden die meewillen op een weekend vol met biseksuele meiden, kunnen nu mailen.
Wij gaan een weekend weg, en het is geen orgie geval... Gewoon lekker meidendingetjes doen. We hebben een relakst park met een relakst huis! We zijn al met 8-en...
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:30 schreef Loontjah het volgende:
Meiden die meewillen op een weekend vol met biseksuele meiden, kunnen nu mailen.
Wij gaan een weekend weg, en het is geen orgie geval... Gewoon lekker meidendingetjes doen. We hebben een relakst park met een relakst huis! We zijn al met 8-en...
Ik hoor dit vaak uit het biseksuele kamp maar ik denk steeds: waarom? Er zijn een paar pedo's, dat betekent toch ook niet dat iedereen potentieel pedofiele gevoelens heeft? Idem voor fetishisten, anale seks lovers, etc. Waarom kunnen we niet gewoon accepteren dat ieder mens zijn eigen voorkeur heeft? Dat is toch juist interessant en waardevol? Is denken dat iedereen bi is, niet precies de bi-versie van de starre christelijke "iedereen is hetero, en wie denkt van niet snapt zichzelf niet" mentaliteit?quote:Ik denk dat elke mens wel bi seksuele gevoelens heeft.
Ik zal eerlijk zijn, kep geen likkende poesjes gezien en toch lagen we op 1 kamer... Klinkt misschien raar, maar het is echt niet zo... Anders zou ik ook niet mee gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:43 schreef SlimShady het volgende:
[..]
neuh, geen orgie. maak dat de poes wijs![]()
heeft misschien ook iets met angst te maken. Dat je moet 'concurreren' met mensen van 1 sekse is al erg genoeg, maar 2quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Bi zijn is helemaal niet leuk, en al helemaal niet als je een man bent.
Het is verwarrend en dus helemaal niet zo handig als dat het in de eerste instantie lijkt, en je weet nooit precies wat je zelf wil, daarbij is je omgeving altijd wel van mening dat je gewoon homo bent maar niet helemaal uit de kast durft te komen.
Sex is al helemaal een ramp, want sex met een man is makkelijker geregeld dan sex met een vrouw, en dat slaat ook behoorlijk aan op je zekerheid. Mannen zijn wat dat betreft makkelijker te porren voor sex dan vrouwen. Maar als nasleep zit je vaak behoorlijk lang met wat je gedaan hebt in je maag.
Het is makkelijker en verstandiger om je leven op te delen in homo en hetero dan in een groot geheel. Want veel mensen zijn van mening dat je niet allebei leuk kunt vinden. De een vind je een homo, de ander vind je onbetrouwbaar en denkt dat je nooit iets van een relatie kan beginnen. Uiteindelijk ben je dus de enige die zichzelf als bisexueel ziet terwijl de rest je al lang en breed een label heeft opgedrukt.
Bi zijn is niet leuk, niet nuttig, en niet handig.
Misschien als je een vrouw bent, maar als man zijnde is het gewoon behaarde kut met peren.
Klinkt erg bekend!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:16 schreef Maeghan het volgende:
Ik weet alleen niet of ik een relatie zou kunnen hebben met een vrouw. Ik kan het over het algemeen helemaal niet zo goed vinden met vrouwen namelijk, ook vriendschappelijk ga ik vooral om met mannen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |