quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:41 schreef Haunter het volgende:
Ik heb er ook zin in!Ik zit 2e1e rij blijkbaar trouwens
zo te zien zat je maar een paar stoelen verderop, op rij 1!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:50 schreef TJLinden het volgende:
Prachtige avond met zeker genoeg kippenvel-momenten!
Vooral Let It Be Me, Repo Man, Like Rock & Roll Radio en natuurlijk Trouble waren echte hoogtepunten. Wat een bizar gave stem heeft die man toch!
Heb hier ook een paar fotootjes staan voor de geïnteresseerde!
Ik heb nog naar je uitgekeken! Waar zat je nu precies? Die zusjes hadden inderdaad prachtige stemmen en ze waren ook wel schattig!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Wat een geweldig mooi concert was dit zeg! Die stem!
Voorprogramma vond ik ook erg tof overigens!
Nee, zeker niet! Maar ik vind zijn folk/indie kant ook erg fijn dus wanneer dat meer een combinatie was geweest had ik het leuker gevonden. Maar met een band als de Pariah Dogs klinkt het sowieso meer country lijkt mij. Ik heb absoluut genoten hoorquote:
quote:@LeoBlokhuis Leo Blokhuis
Rub it in... RT @JacovDijk: Te mooi! (en doodstil in de zaal) #RayLaMontagne #vredenburg
Ik heb je ook niet gespot!quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je uitgekeken! Waar zat je nu precies? Die zusjes hadden inderdaad prachtige stemmen en ze waren ook wel schattig!!
Ik ken dus eigenlijk helemaal niets van zijn repertoire, heb kaartjes gekocht omdat Verbal en jij zo enthousiast waren over Ray en ik zijn stem geweldig vond op de youtube clipjes die ik heb gezien.quote:WB het concert zelf: ik vond het erg mooi, maar naar mijn smaak soms iets te veel country-achtige songs (zoals die 4 nummers die hij met de zusjes zong) Ik vond het openingsnummer echt geweldig (For the summer) Repo man ook, dat heb ik als filmpje, is nu aan het uploaden naar You Tube. (Hoewel ik dus niet naar m'n schermpje keek omdat ik het live veel leuker vond, dus de kwaliteit laat nogal te wensen over.) en Let it be me was ook tof. Ik had gehoopt op een aantal tracks die hij niet heeft gezongen, zoals This love is over, maar ja, dat hou je toch.
En zijn stem is zo ontzettend mooi!
Oh, ik zat ook in het middenstuk maar dan helemaal rechts.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet gespot!Jammer!
Maar ik zat precies voor Sander Lantinga (overige bekende Nederlanders heb ik niet gespot overigens)! Rij 4, in het middenstuk aan de linkerkant.
Enorm goede plek!
[..]
Ik ken dus eigenlijk helemaal niets van zijn repertoire, heb kaartjes gekocht omdat Verbal en jij zo enthousiast waren over Ray en ik zijn stem geweldig vond op de youtube clipjes die ik heb gezien.
Owja, en een Amerikaanse vriend van me raadde hem ooit aan. En dan weet ik gewoon dat ik blind naar een concert kan gaan.
Volgende keer gaan we beter afspreken!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, ik zat ook in het middenstuk maar dan helemaal rechts.
En ik ken Ray weer van Abbadon, ook hier van Fok!! Grappig hoor! Dus die mag wel aandelen krijgen in de Ray-business.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |