Volgens mij begon het voorprogramma om 20.30 uur. Dus daar hebben ze niet over gelogen, dat heb jij dan verkeerd gezien. want ze gaan natuurlijk niet meteen met Ray beginnen, als hij nog een voorprogranna heeft en die gaat niet meteen starten wanneer de deuren net open zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:20 schreef Beschouw het volgende:
Over die Rabozaal in De Melkweg kan ik niet positief zijn. Wat een klotezaal. De zaal om half 8 open gooien, zeggen dat het concert om half negen begint en dan pas rond half 10 de start van het concert. Lekker nog twee uur verdienen aan de verkoop van de consumpties en verder ook maling hebben aan je publiek. Op de eerste drie rijen met stoelen zie je geen ruk door al die staande mensen voor je. Haal dan die eerste drie rijen stoelen weg of plaats het podium een meter hoger.
Op de manier waarop De Melkweg het gisteren georganiseerd had, krijg je nooit de intieme sfeer die Ray verdient. Wat dat betreft was het balen, maar gelukkig maakte Ray zelf, zo niet alles goed.
Heb 'm pas 1 of 2 keer geluisterd en dat maakte nog niet echt een bijzondere indruk. Ik moet de cd sowieso nog wat vaker gaan draaien, maar Gossip in the Grain is het voor mij ook nooit echt meer geworden . Het country-gehalte is trouwens ook wel heel hoog op deze plaat.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef Haunter het volgende:
KICK!
Wat vinden we van zijn nieuwe plaat "God Willin' & The Creek Don't Rise"?
[ afbeelding ]
Heb 'm nu een aantal keren beluisterd, en ik vind 'm erg fijn!
Die cover is tof ja!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef TJLinden het volgende:
[..]
Heb 'm pas 1 of 2 keer geluisterd en dat maakte nog niet echt een bijzondere indruk. Ik moet de cd sowieso nog wat vaker gaan draaien, maar Gossip in the Grain is het voor mij ook nooit echt meer geworden . Het country-gehalte is trouwens ook wel heel hoog op deze plaat.![]()
Trouble en met name Till the Sun Turns Black () blijven wat mij betreft toch echt z'n beste werk.
![]()
Overigens blijft het een geniale artiest met een superstem en een lekker sfeertje en is het gemeen om 'm met z'n iets jongere zelf te laten wedijveren. Hij mag ook lekker z'n eigen 'muzikale groei' doormaken.
Om m'n post nog wat op te leuken en potentiële nieuwe luisteraars warm te maken, een oude favoriet; z'n geniale Gnarls Barkley cover 'Crazy':
Die was ik net aan het luisteren, één van de beste tracks van het album ja.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Die cover is tof ja!!![]()
Dit vind ik toch wel weer een pareltje hoor:
Sinds 13 augustus, volgens Wikipedia.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:51 schreef Beregd het volgende:
oe, is er weer een nieuwe? ligt hij al in de winkels?
Ik heb tot nu toe met elk Ray album dat het beter wordt met meer te luisteren.
quote:Bedankt voor de tip!! Ik heb ook 2 kaartjesOp donderdag 21 oktober 2010 10:10 schreef TJLinden het volgende:
Ray komt (met z'n Pariah Dogs) weer naar Nederland!![]()
Op 16 februari treden ze op in de Vredenburg in Utrecht.
Voorverkoop begint morgen om 10 uur, maar via Ray's website (http://www.raylamontagne.com/uk/events) kun je doorklikken naar een voor-voorverkoop die 10 minuten geleden begonnen is. Ik had het eerder willen posten, maar kwam er zelf ook pas net achter...
Anyhoe, zojuist 3 kaartjes gescoord!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |