sjembekquote:Op zondag 22 mei 2005 18:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit was het nieuws
EN hou op met dat Watskeburt![]()
wat een verschrikking is dat
Kut...helemaal vergetenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
heb net even "Stille Nacht" gekeken....
quote:
Dat stond in de Tina!!!quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef Dada het volgende:
[..]foto....? anders kan ik er geen oordeel over vellen natuurlijk. Misschien staat je haar nu wel heel leuk
![]()
Primaquote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef PeRi het volgende:
Er valt niks te zien. Want het is zo smooth als altijd.
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograafquote:Op zondag 22 mei 2005 19:06 schreef PeRi het volgende:
Een vlecht en haarspray. En ermee geslapen. Dat zou helpen.
Er stond duidelijk in dat het mooie krullen zou opleverenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger altijd, voor de schoolfotograaf
maar - voor het geval je het nog eens wilde proberen - daar krijg je sowieso geen krullen van,
alleen maar slag in je haar
Ja. Helemaal stijl.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Prima![]()
Houden zo, staat mooi
EDIT: ik ga ervanuit dat je met "smooth" stijl haar bedoelt?
Ik vond de dader ook erg voorspelbaar, daarom dacht ik juist dat hij het niet wasquote:Op zondag 22 mei 2005 17:36 schreef babette21 het volgende:
ik vond 't wat voorspelbaar wie de dader was, maar diens vader was wel weer een verrassing!
Wie is dat in je ava?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Kut...helemaal vergetenDan maar even huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |