yvonne ook niet meer. Dat scheelt.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Bosbeetle het volgende:
nieuwsflits yvonne : "onzin is niet meer leuk"
R.I.P.quote:
dat is BBBBquote:
Jazekerquote:Op maandag 23 mei 2005 23:04 schreef QyRoZ het volgende:
al zin in eels?
doe niet zo koortsigquote:
quote:
maar je komt niet tot de grond .. tot de grond !quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef Zwansen het volgende:
* Zwansen is playing De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskebeurt
goed bezig Q !quote:
quote:
the notwist is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:16 schreef QyRoZ het volgende:
Eeeee.
Soms is het leuk om erbij te vermelden waar het voor was, stuk drol!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]soms zingen meisjes liedjes over paashazen
!
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Soms is het leuk om erbij te vermelden waar het voor was, stuk drol!
gaan ze je kaken ?????quote:
en nog interessanter, waar gaat 't over?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echt geweldig!
Wanneer wordt dat subforum opgericht?
tja als hij alleen meer even kijkt en verder niks doet hoef je er niet echt medelijden mee hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:36 schreef SuperWeber het volgende:
Niemand die medelijden met me heeft??
wereldproblematiek financien en gnomen !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Echt geweldig!
Wanneer wordt dat subforum opgericht?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Kortom; mijn toekomstige subforum gaat weer helemaal nergens over!![]()
is dat nodig dan ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Kortom; mijn toekomstige subforum gaat weer helemaal nergens over!![]()
maarja ik denk dat het wel druk word in "wopwop frollie gelekanaries"quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat heb je mij dan ook niet horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |