Heb op verschillende sites gelezen dat het hét talent van PSV moest zijn na Afellay. Hij was de na nalezen centrale verdediger en aanvoerder van Jong PSV.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:18 schreef pfaf het volgende:
De verkeerde Belg van jong PSV.![]()
Kent iemand die jongen een beetje?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:10 schreef Vince22 het volgende:
Jeffrey de Visscher voor 1 jaar bijgetekend
Dit zal dan wel een vergissing zijn geweest?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:25 schreef pfaf het volgende:
Zal ik de primeur maar brengen dan, Sepp de Roover, 20 jarige Belg van Jong PSV, heeft een 2-jarig contract getekend.
Een paar posts omhoog, dit moest dus Wuytens zijn, de andere 20-jarige Belgische middenvelder van jong-PSV.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dit zal dan wel een vergissing zijn geweest?
Ah, je had dus gegokt!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:06 schreef pfaf het volgende:
Een paar posts omhoog, dit moest dus Wuytens zijn, de andere 20-jarige Belgische middenvelder van jong-PSV.
Tuuuuuurlijk doet Jan Smit dat!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:40 schreef Zapper het volgende:
"Jan Smit vertelde dat Heracles vandaag nog meerdere namen bekend zou maken.
"Iemand" vertelde mij dat Heracles een 2 jarig contract getekend had met een 20-jarige Belgische jong-PSV speler, toen ik vroeg of het De Roover was, kreeg ik een, "Ja, die kon het nog wel eens zijn ja" terug.quote:
Dan zit je er wel aardig dicht opquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
"Iemand" vertelde mij dat Heracles een 2 jarig contract getekend had met een 20-jarige Belgische jong-PSV speler, toen ik vroeg of het De Roover was, kreeg ik een, "Ja, die kon het nog wel eens zijn ja" terug.![]()
Zo goed was Barry nou ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:14 schreef Zapper het volgende:
Niets meer van gehoord, dus dat zal wel niet doorgaan.
Laten ze Barry Reijs maar terughalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |