wacht maar tot je ze zelf hebt, dan doe je precies hetzelfdequote:
Hoezo, wordt je dan vanzelf een aso?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:44 schreef Troeta het volgende:
Als je later zelf kinderen hebt, snap je het wel
wat doe jij als je een kind hebt dat tijdens een langere treinreis zijn hele luier volschijt? laat je het lekker stinken of zorg je voor en nieuwe luier en gooi je de andere weg? Ik zou het wel weten...quote:
Ten eerste valt zoiets te verwachten, als je met je luierdragende niet-zindelijke koter in de trein gaat, en zou het niet misstaan om überhaupt niet in de trein te stappen om zo'n asociale situatie te voorkomen. Ten tweede had de aso in kwestie ook nog kunnen proberen een toilet te zoeken, daar de lokatie iets geschikter is voor de omgang met schijt.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat doe jij als je een kind hebt dat tijdens een langere treinreis zijn hele luier volschijt? laat je het lekker stinken of zorg je voor en nieuwe luier en gooi je de andere weg? Ik zou het wel weten...
en als je niet oppast valt dat kind die plee in, dan ligt 'ie voor onder de trein...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ben je weleens in zo'n wc geweest dan? Je kunt er zelf amper je kont keren, laat staan dat je er een kind kan verschonen.
ja tuurlijk, maar dan nog: als we alle dingen waaraan je je zou ergeren uit de trein zou weren, zou je alleen zitten.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ten eerste valt zoiets te verwachten, als je met je luierdragende niet-zindelijke koter in de trein gaat, en zou het niet misstaan om überhaupt niet in de trein te stappen om zo'n asociale situatie te voorkomen. Ten tweede had de aso in kwestie ook nog kunnen proberen een toilet te zoeken, daar de lokatie iets geschikter is voor de omgang met schijt.
Wat een geweldige reactiequote:Op zondag 22 mei 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar dan nog: als we alle dingen waaraan je je zou ergeren uit de trein zou weren, zou je alleen zitten.
Nee hoor, ik reis dagelijks met het OV, en regelmatig met de trein, en met de meeste situaties heb ik geen probleem. Iets wat TS beschrijft heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar dan nog: als we alle dingen waaraan je je zou ergeren uit de trein zou weren, zou je alleen zitten.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap die uitspraak * als je later zelf kinderen hebt snap je 't wel * niet.
Ik heb kinderen en ik snap 't écht niet. Ik vind 't asociaal om in de trein vlak naast de andere mensen een poepluier te verschonen. Ik had 't ergens anders gedaan en dan de trein maar gemist, jammer dan dat héb je wel 'ns als je kinderen hebt.
Het zijn jouw kinderen en daar hoeft een ander dus géén last van te hebben![]()
Ik snap die uitspraak ook niet, maar dan om andere redenen. Het is geen vanzelfsprekendheid hoor, dat iedereen automatisch kinderen wil... Maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:28 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap die uitspraak * als je later zelf kinderen hebt snap je 't wel * niet.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
Je had ook die baby uit de trein kunnen gooien
Maar ja, en daarna dan? Wat zeg je dan als je zo tegenover elkaar zit? Zal wel een pijnlijke stilte geven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
als ze door het raampje past lijkt de oplossing me duidelijk...quote:Op zondag 22 mei 2005 21:13 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Maar ja, en daarna dan? Wat zeg je dan als je zo tegenover elkaar zit? Zal wel een pijnlijke stilte geven.
Of het is er zo eentje die dan een hoop heisa gaat maken natuurlijk, dat zal je altijd zien.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:00 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zou demonstratief opstaan en die luier aflikken.
Dat is ook zo, ik wilde ze wél maar ik kan me ook best verplaatsen in mensen die er niks voor voelen. Die hebben daar vast een goede reden voor of voor mijn part gewoon geen zín.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:43 schreef confined het volgende:
[..]
Ik snap die uitspraak ook niet, maar dan om andere redenen. Het is geen vanzelfsprekendheid hoor, dat iedereen automatisch kinderen wil... Maar dat terzijde.
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:39 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
als ze door het raampje past lijkt de oplossing me duidelijk...
als er een pijnlijke stilte valt... vraag of ze misschien ook een keelsnoepje lust? Of hoe oud het kindje is was?
mijn baby, wat doe je?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef King_Nothing het volgende:
dat deed ik bewustquote:
Ik vrees het ergstequote:Op maandag 23 mei 2005 11:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar heeft dat wijf die luier eigenlijk gelaten?
Nee, en jij bent zelf waarschijnlijk als zindelijke achttienjarige geboren. Mensen die zelf in hun luier hebben lopen schijten op onhandige momenten moeten niet gaan zeuren als de generaties na hen dat ook gaan lopen doen zeg.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
vind het ook knap asociaal, als je zo graag kinderen wilt hoef je daar nog geen anderen mee lastig te vallen, oftewel zelf voor de consequenties opdraaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |