(wordt vervolgd... zonder twijfel!!)
Toch kan dit ook wel onzin zijn en dat het iets te maken heeft met de gestolen goederen....
Iedereen kleed zich aan, maar echt supersnel gaat het niet...
man wat een avond/nacht
kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts
wat kan het leven toch mooi zijn
2.47 Andries : Ik dacht dat die honden los zouden zijn. Speaker : Willen alle bewoners zich gereed maken voor de battle. Frank : Wat is dit nou ? Ik wou net mijn lenzen uit doen. En meer van dergelijke opmerkingen. Andries : Ik ga lekker in mijn eigen nest slapen vannacht. Frank : De lichten zijn weer aan. Frank heeft zeker tien keer 'Wat is dit nou ?' gezegd. Frank : Ik begrijp er geen pleuris van. Diane : Ja maar schat, ik heb helemaal geen sportkkleding. Frank : Wat is dit voor geks ? Diaantje lag al in bed. We wilden allemaal net naar bed gaan.
2.50 Frank : Ik vind het niet eerlijk. We gaan er toch weer tegen aan. Hee nou doen die camera's het ineens allemaal wel. Tegen Gert Jan : Ik vind het een beetje raar. Gert Jan : Ik vind niks raar. Frank : We wilden een nachtbattle, nu gaan we hem krijgen ook. Wat is dit voor gekte. Er klinkt even een sirene. Coos : Ze maken ons gek. Mij maken ze niet gek hoor. Andries : Ik zie nu aan Gert Jan hoe dronken ik donderdag was.
Team Pascal heeft wel de nodige drank achter de kiezen... Zal me benieuwen of ze nog een beetje kunnen strijden!
Ed hangt in de bank en maakt nog totaal geen aanstalten. Hij is al wel aangekleed denk ik...
Andries merkt op dat het tweede alarm ook vreemd was.... Vreemd geluidje!
(Stay Tuned!)
quote:*verkneukelmode deelt met Beppie*
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:51 schreef Tante Bep het volgende:
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS
man wat een avond/nachtkan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts
wat kan het leven toch mooi zijn
quote:Gewoon een preek denk ik want rijk is tot niks meer in staat .
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:00 schreef Klep het volgende:
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
De bewoners hangen ieder op een eigen plekje in het huis. Andries is nog steeds in de dbk (geen beeld van helaas)
Kelly checkt nog even hoe ze eruit ziet in de badkamer. Ed doet weer een demonisch stemmetje....
"Als we weer daar heen moeten", huilt ze... "Ik vind het zo kut daar... Ik ben gewoon op. Ik ben echt op als ik daar wer heen moet".
Gert Jan troost Kelly....
"Kunnen we weer daar heen straks", zegt Kelly weer met een snik in haar stem. De tranen rollen over haar wangen."
Andries: Het is een spreekwoordenbattle.. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord van een spreekwoord weer het eerste woord moet zijn van de volgende... Op het battlefield zouden aanwijzingen kunnen liggen bij het vinden van spreekwoorden.
Als ik weer naar arm moet dan ga ik er uit want ik kan niet uit het huis komen als een anorexia patient, ik vind het daar net een concentratiekamp.
Ze barst in tranen uit, (Gert Jan troost) en zegt: ik trek het gewoon niet meer daar, ik ben helemaal op, ik heb pijn in m'n voeten, ik heb overal pijn, spierpijn.
PIEP wil Pascal naar de dbk komen
Volgens Andries is het een beetje mysterieus allemaal. Het kan volgens hem wel eens een hele lange battle worden. Andries: "Het gaat dus om spreekwoorden, snapt iedereen het?".
Frank: "Moeilijk hoor. Zoiets als 'Lucht maakt meer kapot...".
Andries: "Dat is dus een reclame-slogan. Maar alles wordt duidelijk als we op het battlefield zijn".
Sorry, ik zat er even een uurtje naast.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 11:44]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |