abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1887974
VVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_1887977
Hahaa

BATTLE !!!

pi_1887980
Frank snapt er geen kloten van hahahhaha
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:49:29 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887981
Is dit de wraak van Big Brother vanwege het "stelen" van drank en andere dingen????
De bewoners verzamelen zich om richting het battlefield te gaan, waar de lichten al branden. Ze denken dat de storm baan weer gedaan moet worden, maar dat lijkt me sterk... Wie Weet!!!

(wordt vervolgd... zonder twijfel!!)

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:51:27 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887987
Als team Pascal dit weer verliest is het wel zielig.. Telkens als zij in het rijke deel zitten is het maar van heel korte duur (behalve de allereerste keer trouwens).

Toch kan dit ook wel onzin zijn en dat het iets te maken heeft met de gestolen goederen....

Iedereen kleed zich aan, maar echt supersnel gaat het niet...

pi_1887988
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS

man wat een avond/nacht

kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts

wat kan het leven toch mooi zijn

pi_1888001
De drank in de mik van rijk is in hun nadeel .
pi_1888004
2.45 Danielle en Frank zeggen dat ze naar bed gaan. Andries wil nog blijven zitten bij de oven.

2.47 Andries : Ik dacht dat die honden los zouden zijn. Speaker : Willen alle bewoners zich gereed maken voor de battle. Frank : Wat is dit nou ? Ik wou net mijn lenzen uit doen. En meer van dergelijke opmerkingen. Andries : Ik ga lekker in mijn eigen nest slapen vannacht. Frank : De lichten zijn weer aan. Frank heeft zeker tien keer 'Wat is dit nou ?' gezegd. Frank : Ik begrijp er geen pleuris van. Diane : Ja maar schat, ik heb helemaal geen sportkkleding. Frank : Wat is dit voor geks ? Diaantje lag al in bed. We wilden allemaal net naar bed gaan.

2.50 Frank : Ik vind het niet eerlijk. We gaan er toch weer tegen aan. Hee nou doen die camera's het ineens allemaal wel. Tegen Gert Jan : Ik vind het een beetje raar. Gert Jan : Ik vind niks raar. Frank : We wilden een nachtbattle, nu gaan we hem krijgen ook. Wat is dit voor gekte. Er klinkt even een sirene. Coos : Ze maken ons gek. Mij maken ze niet gek hoor. Andries : Ik zie nu aan Gert Jan hoe dronken ik donderdag was.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:55:56 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888007
Diane denkt ook dat ze in de zeik worden genomen. Er gaat een behoorlijk storend alarm af nu... (is dat een sein hoeveel tijd ze nog hebben ofzo?)
Coos zegt dat BB ze gek probeert te maken. "Maar ze maken mij niet gek hoor"!

Team Pascal heeft wel de nodige drank achter de kiezen... Zal me benieuwen of ze nog een beetje kunnen strijden!
Ed hangt in de bank en maakt nog totaal geen aanstalten. Hij is al wel aangekleed denk ik...

Andries merkt op dat het tweede alarm ook vreemd was.... Vreemd geluidje!

(Stay Tuned!)

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:56:00 #85
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1888008
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:51 schreef Tante Bep het volgende:
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS

man wat een avond/nacht

kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts

wat kan het leven toch mooi zijn

*verkneukelmode deelt met Beppie*
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:57:03 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888013
03:00 uur
* Cynix ® is ook in verkneukel-mode
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1888014
Kan ook dat ze een preek krijgen .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:58:56 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888023
Andries naar de dagboekkamer...
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:59:25 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888025
Andries moet naar de Dagboekkamer komen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:00:07 #90
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888028
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:01:19 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888033
Kelly is nog rustig bezig haar battlekleding aan te trekken. Ze lijkt zich niet echt te haasten. Ik neem aan dat ze zwaar de pest in heeft (logisch... )
Iedereen zwijgt nu in het huis... Het wachten is op Andries die in de dagboekkamer is.. Nu zal snel duidelijk worden of het echt om een battle gaat of om een soort van sanctie....
pi_1888037
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:00 schreef Klep het volgende:
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
Gewoon een preek denk ik want rijk is tot niks meer in staat .
Er mogen geen gewonden vallen toch ?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:04:00 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888042
Kelly strompelt de woonkamer in (??????? en net stond ze nog pijnloos te swingen op de muziek)
"Als ik niet meer kan lopen ga ik naar huis", zegt Kelly. "Ik kan echt niet meer.. Ik kan er niet uitkomen als een anorexia patient... ik kan er niet uitkomen als een lijk, dat kan gewoon niet!".

De bewoners hangen ieder op een eigen plekje in het huis. Andries is nog steeds in de dbk (geen beeld van helaas)

Kelly checkt nog even hoe ze eruit ziet in de badkamer. Ed doet weer een demonisch stemmetje....

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:04:22 #94
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888044
Sandy ligt wel héél relaxed op de bank: "He, eerst feesten, straks moeten we weer gaan knokken. En we wilden nog wel in het bubblebad." Kelly heeft bezwaar tegen nóg een battle (en misschien een verblijf in Arm): "Ik ga er niet uit als een anorexia-patiënt." Sandy: "Is gewoon de alcohol." Kel: "Nee, ik zit nou aan de jus d'orange."
Ik zie Kel zich weer omkleden. Ed beperkt zich tot grom- en brulgeluiden...
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:08:10 #95
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888055
Kel vindt het oneerlijk. "Kutzooi!" Kel begint te huilen: "als we daar weer naartoe moeten... Sorry hoor." San zegt dat ze aangeschoten is. Kel zegt dat ze op is, ze kan gewoon niet meer. GJ: "Kel, je bent helemaal niet op." Kel: "Oh, dan kunnen we weer daarheen (arm) straks."
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:09:05 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888057
"Ik voel me net iemand uit een concentratiekamp...", klaagt Kelly... "Ja sorry hoor, dat zijn emoties. Ik loop met iedereen ruzie te maken. Ik liep Diane af te zeiken... Iedereen heeft nu een hekel aan me... Die broek zit gewoon twee maten groter. Ik wil naar huis"
Kelly begint te huilen....

"Als we weer daar heen moeten", huilt ze... "Ik vind het zo kut daar... Ik ben gewoon op. Ik ben echt op als ik daar wer heen moet".
Gert Jan troost Kelly....
"Kunnen we weer daar heen straks", zegt Kelly weer met een snik in haar stem. De tranen rollen over haar wangen."

Andries: Het is een spreekwoordenbattle.. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord van een spreekwoord weer het eerste woord moet zijn van de volgende... Op het battlefield zouden aanwijzingen kunnen liggen bij het vinden van spreekwoorden.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:09:12 #97
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888058
Wil Pascal naar de DBK komen? (Andries is al geweest)
pi_1888059
Kelly gaat helemaal over de zeik:

Als ik weer naar arm moet dan ga ik er uit want ik kan niet uit het huis komen als een anorexia patient, ik vind het daar net een concentratiekamp.

Ze barst in tranen uit, (Gert Jan troost) en zegt: ik trek het gewoon niet meer daar, ik ben helemaal op, ik heb pijn in m'n voeten, ik heb overal pijn, spierpijn.

PIEP wil Pascal naar de dbk komen

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:11:20 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888065
Andries: "Het gaat om degene die de meeste spreekwoorden maakt. Ik ben er niet goed in denk ik. Ik denk dat die aanwijzingen op het battlefield heel belangrijk zijn.. Alles schijnt duidelijk te worden als we daar zijn. Dat was alles wat ze wilden zeggen", sluit Andries af.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:11:26 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888067
03:10 uur
Andries komt terug uit de DBK. Ze krijgen een 'spreekwoorden-battle'. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord weer het eerste woord van het volgende spreekwoord moet zijn. Andries: "Er kunnen ook aanwijzingen zijn buiten".

Volgens Andries is het een beetje mysterieus allemaal. Het kan volgens hem wel eens een hele lange battle worden. Andries: "Het gaat dus om spreekwoorden, snapt iedereen het?".
Frank: "Moeilijk hoor. Zoiets als 'Lucht maakt meer kapot...".
Andries: "Dat is dus een reclame-slogan. Maar alles wordt duidelijk als we op het battlefield zijn".

Sorry, ik zat er even een uurtje naast.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 11:44]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')