Jamaica Funk wordt meteen geskipped... Weer HOUSE ... Gert Jan gaat door en gaat door en gaat door ..... Buiten valt het ook al op.... Nu staat hij op 1 been te swingen terwijl zijn andere been steeds omhoog gaat .... Dan volgt er weer een Elvis imitatie.
DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN....
Pascal merkt terecht op dat het lijkt alsof de BB regie weg is ofzo.. We zien nu al die tijd GJ in de kamer ook alleen maar via eé'n camera die ver weg staat. Dus alleen maar beelden uit één hoek, van afstand... (jammer)
Team Andries zit inmiddels aan de thee. Coos zegt (volgens mij) net dat hij gisteravond een grote mars heeft gegeven aan Coos.
Intussen staat GJ NOG STEEDS te swingen. Ik vraag me af of dat op zijn leeftijd nog wel goed is .... (geintje) ....
Dan stopt het eindelijk... Het is bijna 2 uur en dan moeten ze de cd's weer inleveren bij de grote broer...
Pascal zegt dat ze nu even moeten gaan opruimen.. Het is inderdaad een puinzooi....
Opeens begint Ed een demonisch stemmetje na te doen. Niemand gaat er op in, dus hij stopt er al vrij snel mee.
Deze avond gaat uit als een brandend kaarsje....
"Ik vond het echt niet leuk dat er maar twee mensen mee mochten doen", klaagt Danielle, doelend op de battle.
"Jij was echt derde keus", verzekert Andries haar. "Maar ik moest kiezen en zag Pascal en Coos al aan komen".
De twee zitten gezellig bij het vuurtje in de tuin.
Binnen lopen Frank en Leo door het arme deel te struinen. Frank lijkt iets te zoeken. Hij loopt naar Andries.
"je gelooft niet wat er nu gebeurt", zegt hij zacht tegen hem.... "ZO'N fles rode wodka"! (Hij geeft ongeveer een halve meter aan met zijn handen... er schijnt een fles aan de arme kant te zijn verstopt)
Andries begint meteen over iets onzinnigs te lullen omdat hij bang is dat BB het hoort natuurlijk.
"De camera's staan overal stil", zegt Frank.
Dan wordt snel van onderwerp veranderd.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 02:08]
Ed kan ook praten!
Volgens hem heeft de battle 4 uur geduurd.
"WHOOOOOAAAAARRRRHHHHHHH, GHEEEERRRTJEEEEE! (Grunt)
Ed zit nog lekker te eten, Coos wil weten of er ook een stofzuiger is.
De Ed staat op en loopt de stream uit.
Ed: 'Als jezelf de lul bent dan is dat gewoon kut, weet je wel...."
(Geen idee waar ie het over heeft). (Goeie quote wel).
Coos wil maar opruimen.
(Ik ga lekker slapen)
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 13-10-2001 02:36]
Danielle dacht dat ook. Coos zegt dat het hem ook niet kan schelen.
"krijg nou de tering", zegt Coos opeens..... "Ed is aan het schoonmaken"...
Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat de bewoners hun nest op gaan zoeken.
2.00 Leo gaat naar bed. Frank : Kijk goed uit bij het oversteken. Danielle zegt voor de zoveelste keer dat ze het niet leuk vond dat er maar twee mensen met de battle mee mochten doen. Andries : Je had van mij gemogen. Ik moest binnen een minuut beslissen. En ik zag Pascal en Coos al lopen. Van alle vrouwen had ik mijn geld op jou gezet. Danielle : Tegen een man leg ik het toch af.
2.09 De stream is inmiddels bij het hek. Frank : De camera's zijn echt dood hoor. Andries : Ze kunnen ook geen normaal gesprek opnemen met die teringherrie op de achtergrond. Coos laat kralen zien die het andere team besteld heeft. Andries : Hoe is het met de gesteldheid ? Hoe is het met Ed ? Coos : Ed is bijna dood. Hij gaat nou eten. Hij ziet wit. Gert Jan gaat in bad. Danielle ; Wat kan ie drinken. Coos : Ed ? Ja. Voor mij is het niet zo interessant. Ik drink niet. Misschien vindt BB dat wel niet interessant. Andries : Doen we nog aan thee bewaren ? Danielle : Nee.
quote:Hadden we dan toch gelijk???
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:11 schreef APK het volgende:
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
02.15: Frenk poetst tanden bij het hek. Leo loopt een beetje als een bajesklant met armen over elkaar langs het hek. Frenk: "Ik zeg net tegen San, geef mij effe dat stukkie brood. Ja daag, zegt ze." Frenk tegen Andries: "Ze hebben net een ... en een kapper besteld." Andries: "Dat kan helemaal niet." Frenk: "Ja, dat hebben wij ook al zo vaak besteld."
(Frank heeft in feite niets te verliezen, want hij wilde toch eigenlijk al weg... misschien dat hij daarom wat baldadig bezig is)
"Ik vind dit het vervelende van het captain zijn", zegt Andries... "Ik moet nu zeggen van Nee, mag niet.. niet doen. Ik ben zelf alleen ook wel ondeugend, maar heb hier nog geen kans gehad dat te laten zien".
"Daar kunnen we wel wat aan doen natuurlijk", zegt Danielle...
"Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten", zegt Frank...
"En ik niet onder jou bewind", valt Danielle hem in de rede.
"We maken Leo captain", stelt Andries voor. "Dan heeft hij ook meer kans dat hij mag blijven. Want Ed is veel leuker.... dat vind ik niet, maar zo wordt het waarschijnlijk in beeld gebracht".
"Als er weer iemand weg moet uit onze groep, moet er iemand van hun groep naar ons", zegt Andries. "Ik heb geen zin dat Kel hier komt".
"Ik denk dat Ed hier komt", reageert Frank. "Hij is een blok aan hun been. Met touwtrekken is Ed wel een goeie!"
"Dat komt", zegt Andries stellig... "Daar kun je op wachten... Jij was geweldig vanmiddag trouwens", zegt hij tegen Danielle... "Dat zeg ik niet om te slijmen... maar wat een flair.. wat een elegance...."
Opeens heeft Andries een plan: "Wat als we nou om de week een andere captain doen"?
"Ik wil geen captain wezen", zegt Danielle gelijk.
Pascal stoort het gesprek.... over een verdwenen bezem ofzo.
Andries blijft Danielle ophemelen over vanmiddag.... "Toen je mij op je rug hield... gewoon super"!
"Is gewoon een kwestie van evenwicht", legt Daan uit.
"Ik had het nooit verwacht", zegt Andries weer... "je was geweldig... echt! Ik heb me heel positief over je verbaasd"!
2.31 Andries : Weet je waar ik geen zin in heb ? Dat wij er één van hun krijgen ? Gert Jan of Kelly. Frank : Dan sturen ze Ed. Andries houdt vol dat ze Gert Jan of Kelly sturen. Frank : Gert Jan heeft veel kennis. Andries : Ik heb geen zin dat Kelly komt gewoon. Frank zegt dat Ed een hele slechte conditie heeft. Frank : De kracht komt uit zijn benen. Danielle zegt dat ze touwtrekken niks vindt. Andries : Die krijgen we nog. Reken er maar op. Tegen Danielle : Jij bent mij 100 % meegevallen vanmiddag trouwens. Zeer sportief. Niet om te slijmen, serieus. Danielle zegt weer dat ze mee had willen doen. Andries stelt voor iedere week een andere captain te nemen. Frank zegt dat ze dan iedere week een procedure moeten doorlopen. Andries : Dan hebben we wat te doen.
2.40 Coos vindt het een goed idee Leo captain te maken. Coos tegen Frank : Hij zegt zeker dat ik ben veranderd ? Zei het dat ? Ja hè ? Frank : Leootje is een goede gozer. Coos : Een wereldgozer. Pascal : Wat ? Coos : Leo is een wereldgozer. Pascal : O.
ECHT WAAR!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 02:51]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |