abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:56:05 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887694
Het is intussen al weer een kwartier (ofzo) later en nog steeds staat GJ helemaal uit zijn dak te gaan... Kelly komt even bij hem dansen.... De muziek staat zo hard dat het geluid op de HI stream behoorlijk vervormt.

Jamaica Funk wordt meteen geskipped... Weer HOUSE ... Gert Jan gaat door en gaat door en gaat door ..... Buiten valt het ook al op.... Nu staat hij op 1 been te swingen terwijl zijn andere been steeds omhoog gaat .... Dan volgt er weer een Elvis imitatie.
DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN....

Pascal merkt terecht op dat het lijkt alsof de BB regie weg is ofzo.. We zien nu al die tijd GJ in de kamer ook alleen maar via eé'n camera die ver weg staat. Dus alleen maar beelden uit één hoek, van afstand... (jammer)

Team Andries zit inmiddels aan de thee. Coos zegt (volgens mij) net dat hij gisteravond een grote mars heeft gegeven aan Coos.

Intussen staat GJ NOG STEEDS te swingen. Ik vraag me af of dat op zijn leeftijd nog wel goed is .... (geintje) ....
Dan stopt het eindelijk... Het is bijna 2 uur en dan moeten ze de cd's weer inleveren bij de grote broer...

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:01:11 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887722
Ed leek nog wel leuk te zijn bij zijn binnenkomst, maar heeft eigenlijk vanavond heel erg weinig laten zien. Ook nu zit hij alleen aan de tafel in de keuken alles gade te slaan. Hij lijkt zich niet erg thuis te voelen nog ... Hij leek alleen even wat op te leven toen er een aantal gitaren verkracht werden in de speakers...

Pascal zegt dat ze nu even moeten gaan opruimen.. Het is inderdaad een puinzooi....
Opeens begint Ed een demonisch stemmetje na te doen. Niemand gaat er op in, dus hij stopt er al vrij snel mee.

Deze avond gaat uit als een brandend kaarsje....

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:01:43 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887725
02:00 uur
Het is 2 uur. De muziek stopt. De CD's moeten ingeleverd worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_1887733
Zo en nu een bubblebadje hoop ik...
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:05:38 #55
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1887746
ze fluisteren over een geheim!?!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:06:54 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887751
Danielle en Andries samen in de tuin:

"Ik vond het echt niet leuk dat er maar twee mensen mee mochten doen", klaagt Danielle, doelend op de battle.
"Jij was echt derde keus", verzekert Andries haar. "Maar ik moest kiezen en zag Pascal en Coos al aan komen".
De twee zitten gezellig bij het vuurtje in de tuin.
Binnen lopen Frank en Leo door het arme deel te struinen. Frank lijkt iets te zoeken. Hij loopt naar Andries.
"je gelooft niet wat er nu gebeurt", zegt hij zacht tegen hem.... "ZO'N fles rode wodka"! (Hij geeft ongeveer een halve meter aan met zijn handen... er schijnt een fles aan de arme kant te zijn verstopt)
Andries begint meteen over iets onzinnigs te lullen omdat hij bang is dat BB het hoort natuurlijk.
"De camera's staan overal stil", zegt Frank.

Dan wordt snel van onderwerp veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 02:08]

pi_1887754
Frank is aan het overleggen hoe hij die fles wodka onder de stoel vandaan gaat halen en fluisterd het is een hele liter.
Andries steld voor om hem in een jas te wikkelen .
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:07:31 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887756
Frank staat inderdaad te fluisteren: "je gelooft nooit wat er zo gebeurt" zegt hij op samenzeerderige toon
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:07:59 #59
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887761
Sjeezus, die Ed is al de hele tijd van die brul- en gromgeluiden aan het maken. "Ja, daar moet je een kerel voor zijn," zegt-ie.
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:08:00 #60
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887762
Team arm m.n. Frank denkt dat BB gek geworden is en niets merkt van de smokkel van een fles drank en vervolgens zijn gelul erover , hij heeft het over stilstaan van de camera's en het op zijn van batterijen enz.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:11:45 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_1887785
En Robbie Williams again.
Iedereen danst, deze keer zit De Ed in zijn eentje zwaar te roeleren bij een tafel met eten.
De muziek wordt nu uitgezet, inleveren die CD's.
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
De Ed begint te 'grunten'
Het lesbische meisje drumt op de tafel, Edje haal weer enige diepe keelklanken boven.
Het gaat over in 'Come as you are' van Nirvana.

Ed kan ook praten!
Volgens hem heeft de battle 4 uur geduurd.
"WHOOOOOAAAAARRRRHHHHHHH, GHEEEERRRTJEEEEE! (Grunt)

Ed zit nog lekker te eten, Coos wil weten of er ook een stofzuiger is.
De Ed staat op en loopt de stream uit.

Ed: 'Als jezelf de lul bent dan is dat gewoon kut, weet je wel...."
(Geen idee waar ie het over heeft). (Goeie quote wel).
Coos wil maar opruimen.

(Ik ga lekker slapen)

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 13-10-2001 02:36]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:14:54 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887808
In de tuin weten Coos en Danielle nog steeds hoe je het noemt als iemand "kost duur" zegt... Coos denkt pleonasme.... (fout Coos... pleonasme is bv 'witte sneeuw', 'ronde bal', 'foute Duitser', 'domme Belg'..)

Danielle dacht dat ook. Coos zegt dat het hem ook niet kan schelen.

"krijg nou de tering", zegt Coos opeens..... "Ed is aan het schoonmaken"...

Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat de bewoners hun nest op gaan zoeken.

pi_1887818
1.54 Als ik het goed begrijp zegt Frank dat hij gisteren twee Marsen neergelegd heeft in de buurt van het hek en dat er vanmorgen nog één lag. Diane zegt dat Frank vanmorgen aan haar vroeg wie die Marsen daar neergelegd heeft. Frank denkt dat er een stroomstoring is. Danielle : Dan is er ook geen muziek. Frank : Er zijn verschillende groepen schat. Andries : We hebben vijf stuks fruit. Is het een goed idee die nu te verdelen, dan kan iedereen zijn fruit opeten als hij wil ? Diane : Wat kan ik eten als ik brandend maagzuur heb ? Frank : Heb jij last van brandend maagzuur ? Diane : Ja. Andries : Volgens mij is een appeltje wel goed. Diane : Kon ik maar een glas melk krijgen. Ik ga slapen. Danielle : Ik drink mijn thee op en dan kom ik ook. Diane wil de peer, Frank de appel, Danielle en Leo de kiwi's. Er blijft een sinaasappel voor Andries over. Danielle : Jij lust geen sinaasappel. Andries : Ook geen kiwi eigenlijk. Frank biedt zijn appel aan maar Andries neemt hem niet aan. Frank : Effen de oven volgooien voordat we gaan pitten. De muziek stopt. Frank : Wordt ie er nu uitgeknald ? Frank zegt dat ze in Spanje geen verwarming hadden. Frank : Bizar man.

2.00 Leo gaat naar bed. Frank : Kijk goed uit bij het oversteken. Danielle zegt voor de zoveelste keer dat ze het niet leuk vond dat er maar twee mensen met de battle mee mochten doen. Andries : Je had van mij gemogen. Ik moest binnen een minuut beslissen. En ik zag Pascal en Coos al lopen. Van alle vrouwen had ik mijn geld op jou gezet. Danielle : Tegen een man leg ik het toch af.

2.09 De stream is inmiddels bij het hek. Frank : De camera's zijn echt dood hoor. Andries : Ze kunnen ook geen normaal gesprek opnemen met die teringherrie op de achtergrond. Coos laat kralen zien die het andere team besteld heeft. Andries : Hoe is het met de gesteldheid ? Hoe is het met Ed ? Coos : Ed is bijna dood. Hij gaat nou eten. Hij ziet wit. Gert Jan gaat in bad. Danielle ; Wat kan ie drinken. Coos : Ed ? Ja. Voor mij is het niet zo interessant. Ik drink niet. Misschien vindt BB dat wel niet interessant. Andries : Doen we nog aan thee bewaren ? Danielle : Nee.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:16:37 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887823
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:11 schreef APK het volgende:
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
Hadden we dan toch gelijk???
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:17:48 #65
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887831
02.13: Frenk tegen Pascal: "Hé, vind je 't niet vreemd dat die camera's niet werken?" Pascal: "Ja, heel raar." Frenk tegen Sandy: "Dat is nooit zo." (ondertussen volgt de camera Frenk steeds, hehe)

02.15: Frenk poetst tanden bij het hek. Leo loopt een beetje als een bajesklant met armen over elkaar langs het hek. Frenk: "Ik zeg net tegen San, geef mij effe dat stukkie brood. Ja daag, zegt ze." Frenk tegen Andries: "Ze hebben net een ... en een kapper besteld." Andries: "Dat kan helemaal niet." Frenk: "Ja, dat hebben wij ook al zo vaak besteld."

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:23:34 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887864
Gert Jan is aan het opruimen ondertusen roept Frank Pascal nog even om heel onopvallend nogmaals terug te komen op de fles drank die hij van hem heeft gehad.
( als BB echt leuk is wachten ze tot iedereen slaapt om vervolgens iedereen weer wakker te maken en middels een sanctie het team van Pascal naar arm te dirigeren )
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:23:39 #67
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887865
02.20: Frenk proost met Andries en Pascal op Pascal's verjaardag. GJ is ondertussen slingers aan het opruimen. Ed zegt dat-ie een apart bed heeft genomen. "Ik kreun namelijk verschrikkelijk in bed." Pascal: "Ja, ik lig met Coos in bed."
pi_1887870
Ik ben bang dat frank met zijn gejat er voor gaat zorgen dat ze nog heel lang in arm moeten zitten Hij is nu echt te ver gegaan .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:27:27 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887886
Het was Andries die de fles in de kist verbergde, Frank ging daarna nogal opvallend zijn kroes bijvullen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:36:04 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887929
Andries speculeert over een eventueel vertrek van Leo , hij denkt dit te voorkomen door L captain te maken.
Danielle zegt dat rijk sterker wordt ( mentaal ) doordat zij steeds dezelfde samenstelling kunnen behouden.
Frank stelt dat Ed niet gewenst is omdat zijn conditie K is, behalve bij powerliften of touwtrekken.
Andries wil weer neuken want hij hemelt Daan de hemel in over haar sportieve kunnen.Pascal komt naar buiten voor een zwabber Frank wil wel even komen kijken en klimt op het hek , wat hem verboden wordt door A en D.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:37:04 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887934
Frank heeft al allemaal plannen met de 'gestolen' drank. Hij stelt voor het door het eten te mengen... Danielle en Andries lachen.
"Dat valt ook helemaal niet op", zegt Daan sarcastisch...

(Frank heeft in feite niets te verliezen, want hij wilde toch eigenlijk al weg... misschien dat hij daarom wat baldadig bezig is)

"Ik vind dit het vervelende van het captain zijn", zegt Andries... "Ik moet nu zeggen van Nee, mag niet.. niet doen. Ik ben zelf alleen ook wel ondeugend, maar heb hier nog geen kans gehad dat te laten zien".
"Daar kunnen we wel wat aan doen natuurlijk", zegt Danielle...
"Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten", zegt Frank...
"En ik niet onder jou bewind", valt Danielle hem in de rede.
"We maken Leo captain", stelt Andries voor. "Dan heeft hij ook meer kans dat hij mag blijven. Want Ed is veel leuker.... dat vind ik niet, maar zo wordt het waarschijnlijk in beeld gebracht".
"Als er weer iemand weg moet uit onze groep, moet er iemand van hun groep naar ons", zegt Andries. "Ik heb geen zin dat Kel hier komt".
"Ik denk dat Ed hier komt", reageert Frank. "Hij is een blok aan hun been. Met touwtrekken is Ed wel een goeie!"
"Dat komt", zegt Andries stellig... "Daar kun je op wachten... Jij was geweldig vanmiddag trouwens", zegt hij tegen Danielle... "Dat zeg ik niet om te slijmen... maar wat een flair.. wat een elegance...."
Opeens heeft Andries een plan: "Wat als we nou om de week een andere captain doen"?
"Ik wil geen captain wezen", zegt Danielle gelijk.

Pascal stoort het gesprek.... over een verdwenen bezem ofzo.

Andries blijft Danielle ophemelen over vanmiddag.... "Toen je mij op je rug hield... gewoon super"!
"Is gewoon een kwestie van evenwicht", legt Daan uit.
"Ik had het nooit verwacht", zegt Andries weer... "je was geweldig... echt! Ik heb me heel positief over je verbaasd"!

pi_1887957
2.21 Frank : Het is effen wennen die thee want zonder suiker is het niet te zuipen hoor. Danielle : Wat een viespeuken, hebben ze dat gaatje dichtgeplakt. Andries : Dat heeft BB gedaan. Ik geloof dat het over het toilet gaan. Andries en Frank grappen dat ze dingen uit rijk gaan halen. Frank wordt serieuzer : We gaan doen wat zij van plan waren. We gaan die koelkast plunderen. Wat hebben we te verliezen ? Dan maar een sanctie. Ik heb zin een beetje ballorigheid uit te halen. En het leukste is als het niet op de film staat. Dan ben ik sneller als de wind. Danielle : De eerstvolgende battle, wat het ook is, wil ik meedoen. Anders ga ik naar huis. Andries : Had het gezegd van middag. Danielle : Ja maar, ik wil niet verliezen. Frank : Die thee is niet te zuipen zonder suiker. Danielle : Dan gooi je hem weg. Frank fluistert weer over het pikken van dingen uit rijk. Andries : Jongens, we zijn toch niet desperate, als je hier nou twintig dagen zit. Danielle : We gaan het niet doen Frankie. Als je ondeugend wil zijn moet je het doen. Wie weet knikkeren ze je er uit. Frank : Dan doen ze dat. Maar ik denk het niet. Als ik met die bijl de oven in elkaar sla dan moet ik naar huis. Andries : Dat vind ik het vervelende van captain zijn, ik moet zeggen, niets doen. Ik heb ook wel zoiets van laat iemand anders het maar doen dat kan ik geintjes flikken. Frank : Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten. Danielle : Ik zou niet onder jouw bewind willen zitten. Frank : Dan verandert er niets. Andries bedenkt dat ze Leo captain moeten maken, anders moet hij vertrekken. Andries : Dat is veel leuker ? Toch ? De anderen reageren in eerste instantie niet. Dan komt een aarzelend ja van Frank en Danielle.

2.31 Andries : Weet je waar ik geen zin in heb ? Dat wij er één van hun krijgen ? Gert Jan of Kelly. Frank : Dan sturen ze Ed. Andries houdt vol dat ze Gert Jan of Kelly sturen. Frank : Gert Jan heeft veel kennis. Andries : Ik heb geen zin dat Kelly komt gewoon. Frank zegt dat Ed een hele slechte conditie heeft. Frank : De kracht komt uit zijn benen. Danielle zegt dat ze touwtrekken niks vindt. Andries : Die krijgen we nog. Reken er maar op. Tegen Danielle : Jij bent mij 100 % meegevallen vanmiddag trouwens. Zeer sportief. Niet om te slijmen, serieus. Danielle zegt weer dat ze mee had willen doen. Andries stelt voor iedere week een andere captain te nemen. Frank zegt dat ze dan iedere week een procedure moeten doorlopen. Andries : Dan hebben we wat te doen.

2.40 Coos vindt het een goed idee Leo captain te maken. Coos tegen Frank : Hij zegt zeker dat ik ben veranderd ? Zei het dat ? Ja hè ? Frank : Leootje is een goede gozer. Coos : Een wereldgozer. Pascal : Wat ? Coos : Leo is een wereldgozer. Pascal : O.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:47:08 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887967
BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ECHT WAAR!!!!!!!

pi_1887969
Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahah

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 02:51]

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:47:29 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887972
WILLEN ALLE BEWONERS ZICH VERZAMELEN VOOR DE BATTLE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')