abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:02:09 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1886958
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen Deel 4
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 12 oktober 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:08:47 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887028
00:05 uur
Pascal wil één liedje met z'n allen gaan zingen. Hij denkt aan: 'We houden van Oranje'. Eerst nog even een K-otic nummertje.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_1887064
Pascal roept iedereen op om met z'n allen een liedje te zingen. (hehe, ik snapte dat al niet waarom ze niet gewoon mee deden met feesten!)

Enfin, arm en rijk zingen samen nu!

(gezellie! morgen mogen ze weer zeiken, nukken, dreigen met weggaan en elkaar verrot schelden, nu ff feest, Bep swingt lekker mee )

zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:13:10 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887075
Weer volgt Anna met "Can't get you out of my mind".... Zou wel leuk zijn als K-otic effe langs kwam trouwens....

Andries zat wat te rotzooien met de kachel buiten, maar gaat nu toch weer naar binnen toe. Diane en Danielle staan swingend tegen het hek aan...

Let me show..oeeeeeeeeee... Can't get you out of my mind....

In rijk zitten ze nu allemaal wat uit te rusten op de bank en stoelen... Arm danst nog steeds lekker door (de dames althans)....
Nou komt ook Kelly weer in de benen en begint sexy met haar heupen wiegend mee te swingen met de muziek van K-otic.
Anna wordt brutaal afgekapt... en het is even stil in huis...
Dan start de volgende plaat... "Ah ah ah baby.. ah ah ah baby..."

Andries en Frank zitten bij het hek wat toe te kijken. Geen van twee lijkt echt zin te hebben aan dit dansavondje...
Kelly wiegt nog steeds met haar kontje... Ze is opeens weer miraculeus genezen van haar enkel.

Ook dit nummer wordt afgekapt.... en de volgende ingestart!

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_1887086
Kelly heeft zich voor de derde of vierde keer vanavond omgekleed...

Nu: last night the dee-jay saved my life..

even off topic: ik zit al sinds vanmiddag te kijken naar de gekraakte streams en ik moet zeggen: dit is de gaafste dag/avond tot nu toe!

pi_1887093
En Andries kijkt het met Droopyoogjes aan....
Het is echt gezellig daar!!! Nieuwe uitgaanstip: BB3-Rich??

pi_1887095
Kelly's gaderobe lijkt wel onuitputtelijk hihi
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:17:14 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887111
"Last night a GJ saved my life....."

Oh oh.. Mariah Carey begint nu geloof ik.... ik zap even naar de tuin, waar niets gaande is...
Ik hoor nog net Andries zeggen "beste zangeres ter wereld"... NU HEEFT HIJ AFGEDAAN!!!!!!!!

(geintje natuurlijk.. Mariah is een beste meid... ze moest alleen niet zingen.... )

pi_1887157
00:20
Het zakt wat in nu !!

00:25
Kelly en Sandy en Boos dansen weer .

pi_1887167
Oe! en mix met "Funckin to Jamaica..."

(oooOOOOOH YESSSSSSSSSSS!!)

pi_1887192
00:30

Pindas gaan van rijk naar arm .

pi_1887200
Frank heeft van de verboden vrucht gegeten en bb moet het gezien hebben .
pi_1887201

Last night a DJ saved my life..

pi_1887204
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:27 schreef MMXMMX het volgende:
00:30

Pindas gaan van rijk naar arm .

Meen je dat? Zou erg dom zijn!
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:29:28 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887208
00:30 uur
De DJ is nog steeds bezig hun life te saven.
pi_1887226
yep de pindas liggen voor het hek aan de rijke kant op de grond .
En frank graaide heel snel ff .
pi_1887232
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:29 schreef femalehunter het volgende:

[..]

Meen je dat? Zou erg dom zijn!

Voor wie zal de sanctie dan zijn??
pi_1887266
als Frank ze van de rijke kant pakte, is de sanctie voor hem, da's duidelijk
pi_1887277
Andries heeft wat op zijn borst kast liggeen en ra ra wat is dat ?
pi_1887287
Ja Danielle
pi_1887300
Ben je blij voel je je nog wel gelukkig vraagt hij haar nu .
pi_1887301
kelly roept "iemand nog champagne ?" en "is er nog kaviaar" en ze zingt :
"we zijn weer thuis , waar we horen"
Paskal lijkt pizza te gaan bestellen. De muziek is inmiddels sky-radio style geworden.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:42:54 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887312
De boel is nu wat aan het inzakken.... Niemand lijkt ook dronken te zijn.. jammer...
GJ staat nog wel een kleine beetje te swingen op Madonna (althans de muziek van Madonna).... verder is het saai aan het worden. Team arm zitten bijna tegen het hek aan, maar ook daar zit er nog weinig leven in.
Andries praat wat met Danielle, maar het is niet echt te verstaan..."Wel hoor ik Frank zeggen dat hij sentimenteel wordt van dit soort dingen..
"Daar krijg ik speciale gevoelens bij", zegt hij tegen Andries...

Pascal heeft een microfoon gegrepen en begint mee te zingen. Ook dat lijkt van korte duur te zijn.
Ed staat in zijn oranje t-shirt ergens in de hoek van de kamer een sjekkie te draaien...

pi_1887343
Andries zijn handen zitten in zijn zak en de stream blijft hem volgen .
Wat andries doet is niet duidelijk maar bb verdenkt hem lijkt het wel ?
Hij liep naar het slaap vertrek enzo maar de stream bleef op zijn broekzakken gericht .
pi_1887366
Andries gaat zijn heil buiten zoeken bij Leo..
Hij vertelt dat hij in een band zingt en leert gitaar te spelen.... Wel schrijft hij de meeste teksten en melodien...(???)
pi_1887383
Die bolle knalt zijn 8 of 9de pilsje naarbinnen .
pi_1887391
GJ vind doemaar leuk en is heel blij en zingt mee blheeeeee
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 00:59:12 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887405
01:00 uur
De groep zit nu op de bank videoclips te kijken. Gert-Jan veert op als 'Eigen huis' komt.
pi_1887409
Doe maar:

En de scherpe blik is ook al dagen zoek...

Oelalalaaaaa, ze is, ze is van mij

GJ zat net iets te zoeken in het bankstel?

Frogert:

Een eigen huis, een plek onder de zooooooooooooon....

GJ zingt (ongelooflijk vals) mee

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:01:20 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887415
Oe la la la la la.. ze is ze is van mij... ze is ze is van mij..... Trillend op m'n benen... Het is KARAOKE time in DA HOUSE.... Wat een pret..... Er wordt geweldig zuiver gezongen!!

"Wel een beetje raar... 32 jaar.. trillendop m'n benen... oh, ze is verdwenen...."

Leo en Andries kletsen in de slaapkamer.... Intussen in rijk: "Een eigen huis.. een plek onder de zon.. en altijd iemand in de buurt die van me houden kon.. toch wou dat ik even net iets vaker toch simpelweg gelukkig...."

Gert Jan zingt de sterren van de hemel!!!! Hij kan ook bijzonder goed maat houden!
(IS ER IEMAND DIE HEM KAN VERLOSSEN???)

"Ja alles. alles, kan een mens gelukkig maken.. de zon die doorbreekt.. een vers kopje theeeeeeee (AU!!!!)"

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:03:32 #31
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887430
"Je loog tegen mij.. alsof ik een kind was..."

(het lied van Willem uit BB1)

"geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was.. zeg schat denk je dat je me aankan.. zeg schat je bent heel wat van plan dan....."

Arm zit wat sip toe te kijken en te luisteren...

pi_1887449
GertJan ontpopt zich vanavond als een echte party-animal...
Hij zit gebroedelijk met Frank te "keutelen"...

WE HOUDEN VAN ORANJE !!!!!

pi_1887456
Breedbandstream 2.

0.51 Andries : Beste nederlandstalige band vind ik Van dik hout. Blof vind ik ook goed, Acda en de Munnik. Johan is echt de opkomende band. Ik heb ze nog gezien op Pinkpop. Ik ga ieder jaar naar Pinkpop. Ik ben ook helemaal gek van Live. Ze hebben vijf albums uitgebracht maar ik heb 27 cd's van ze, allemaal bootlegs. Hij is niet naar Lowlands geweest en daar baalt hij van omdat Live de surprise act was. Andries vertelt dat zijn band in juni in eigen beheer een cd heeft gemaakt. De driehonderd cd's zijn verkocht aan vrienden en familie, daarmee hebben ze hun investeringen terugverdiend. In de zomer van 2002 gaan ze weer een cd opnemen. Andries : Ik ben ook al zo ver dat ik zelf nummers schrijf. Eén nummer op de cd is van mij. Ik zou veel meer op willen treden maar het ontbreekt aan tijd. Ik werk en studeer. Ik heb een volledige baan. Leo : Ga je weer het onderwijs in ? Andries : Ik wil heel graag terug maar ik denk dat het niet kan. Iedereen tussen de 12 en de 18 is mijn doelgroep, kijkt naar dit ptogramma. Ook de dingen die gebeurd zijn. Woensdagavond, en Frank en ik hebben naakt een rondje door de tuin gelopen. Dan verlies je wel autoriteit. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik mij niet tegen laat houden in het huis om dingen te doen. Andries heeft zich niet opgegeven voor Starmaker want hij is geen talent. Andries : Sandy en Diane vind ik echte talenten. Diane treedt niet op want ze heeft podiumvrees. Dat is zonde want ze is echt een topper.

1.03 Buiten beeld zingt Sandy Je loog tegen mij. In beeld zitten Frank en Gert Jan bij het hek. Frank : Gert Jan, ik ben aan de lijn, ik zit aan de gemeentepils. Raar is dat eigenlijk, ik ben een week dronken en nou is het omgekeerd. Sandy in de microfoon : Als ik dronken ben dan doe ik een beetje gek. In rijk wordt Wij houden van oranje gezongen door o.a. Pascal.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:08:51 #34
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887460
Gert Jan zit nu met Frank te praten.... Sandy zegt door de microfoon dat ze een beetje dronken is.... en dat ze dan een beetje gek gaat doen....

"Samen..zijn we sterk... eendracht maakt macht. Hoe een klein land groot kan zijn..is dat niet prachtig.. Nederland oh Nederland jij bent een kampioen.. wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen....."

De mannen snellen naar de microfoon om dit geweldige vaderlandslievende lied mee te zingen...

Andries loopt in het arme deel wat op te ruimen.. De camera zoomt in op een fles... Ligt die aan de arme kant??? Weer wordt er ingezoomd op een fles... BB wordt achterdochtig!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 01:10]

pi_1887466
BB ziet nu een fles denk ik bij het hek onder de stoel liggen ze zijn niet gek hoor de camera zoemt ff in .
En Geloof me nou ! die pinda truuk hebbe ze ook gezien frankje !

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 01:14]

pi_1887491
Andries praat met Paskwal en zei volgens mij dat hij wat had gepakt bij het hek ik vermoed pindas
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:22:12 #37
6941 APK
Factual, I think.
pi_1887529
Momenteel draaien ze een cd van Robbie Williams (vind ik leuk).
Iedereen danst, De Ed niet, die zit zwaar te roeleren op de bank
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_1887539
Tafel is prefentief geruimd om beter te dansen in rijk dus he .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:27:34 #39
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_1887549
Ed roelt

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_1887553
1.09 In de tuin. Andries : Is er geen pleepapier meer ? Frank : Dat weet ik niet. Als Audrey hier was geweest, die had niets te roken. Andries : We hebben weinig suiker. Iemand is aan het zagen, ik denk dat het Leo is. Andries : Edje. Ik heb me woensdag helemaal klem gezopen. We hebben heel veel bier gekregen gisteravond. Ed : Ik leg de hele tijd bier in de koelkast koud. Andries : Ik heb twaalf dagen daar gezeten en twaalf dagen hier. Andries zegt dat hij afgevallen is ondanks dat hij uit rijk komt. Hij denkt dat Ed minder moeite heeft aan de arme kant omdat hij reserves heeft. Ed zegt dat hij het niet erg had gevonden als ze de battle hadden verloren. Andries : Zal ik even zagen ? Ik heb nog niet gezaagd.

1.14 Andries : Zullen we eerst even thee drinken ? Diane : Waarom renden jullie nou allemaal als bezetenen naar Marcel toe ? Wat mankeerde er aan die andere man ? Blijkbaar wilde zowel Andries als Pascal Marcel als instructeur. Frank : Hij sprak mij meer aan. Het ging me ook om de naam, hij heette ook Frank, ik dacht, straks krijgen we problemen. Diane : Hij zei ook steeds Frank tegen jou in plaats van Frenk. Het wordt steeds meer een zootje aan deze kant, steeds meer een ongeorganiseerde troep.

1.20 Ed blijkt in rijk in het bed van Diane te slapen. Diane : Voor het eerste dat er iemand in mijn bed slaapt. Je ligt hier al in een slaapzak waarvan je niet weet wat en wie. Danielle vertelt over de slaapindeling in Spanje. Het gesprek gaat vervolgens over de stripper. Frank : Vorige week hebben we het over een stormbaan gehad. Andries : Het zat er in dat we dat zouden krijgen. Frank : Dit was maar een klein stormbaantje. De stormbaan die wij hadden (toen hij in het leger zat neem ik aan) was een kilometer lang. Vervolgens bespreken ze de honden.

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:29:35 #41
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887564
01:30 uur
Pascal moet naar de Dagboekkamer komen. Hij is al snel weer terug: "Om 2 uur moet ik de CD's inleveren", schreeuwt hij boven de muziek uit.

De muziek gaat nog even door. Een soort zwaar vervormde 'house' draait er nu.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:37:32 #42
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887596
Team arm is ondertussen nog steeds aan het babbelen in de tuin, alwaar Ed eens een kijkje komt nemen en en passant even verteld dat hij eigenlijk toch al na zijn 10de biertje ver heen was. Het gesprek valt onmiddelijk stil en Diana vraagt beleefheidshalve nog even waarom P naar de DBK moest komen; eerst wist Ed het niet maar dan krijgt hij een heldere ingeving en zegt dat het ging om het einde van de muziek.Na dit gezegd te hebben valt het weer stil, en Ed gaat zijn heil weer elders zoeken.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:39:25 #43
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887600
De huiskamer trilt nu van de zware dreunen uit de speakers... Het is house party nu, lijkt het wel. Gert Jan staat te swingen als een gek...
Sandy is er bij gaan zitten. Volgens mij voelt ze zich wat licht in haar hoofd. GJ gaat maar door met bewegingen maken die in de glorie dagen van Elvis nog verboden werden...

In de tuin zitten Diane, Leo, Andries, Frank en Coos te kletsen.... Het gaat over de battle...

Gert gaat nog steeds door... Hebben ze daar van die pilletjes besteld ofzo????
Nu doet hij zelfs de een of andere Russische dans.... Iemand die dronken is ligt dan meteen plat.... GJ niet...

pi_1887606
Gert Jan gaat helemaal uit z'n dakkie (sjees, als hij zo doet dan is tie gaaaaaaf!!)

Sandy zit flink aangeschoten op de bank, ze kijkt echt glazig.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:43:24 #45
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887621
Inmiddels is in de tuin weer de " Battle" het onderwerp van gesprek.Pascal weet te vertellen hoe mager GJ is geworden en vertelt ook nog even dat dat geen positieve invloed heeft gehad op zijn algehele conditie.Pascal mag weer naar de DBK.
Ondertussen vertelt Coos wat er allemaal op de eetteafel aan de rijke kant heeft gestaan ivm het feestje van P.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:48:11 #46
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887651
Coos is aan het vertellen dat het waarschijnlijk een leuke uitzending wordt i.v.m. het huilen van Kelly en de problemen die Ed had met de Battle.
Coos wordt aangevallen over zijn manier van opdrukken , waarop hij zich verdedigd door te zeggen dat hij niet wist hoe het moest.Diana klaagt nu dat bij fysieke battles het niet leuk is dat steeds de mannen aan bod komen en niet de vrouwen.
pi_1887661
1.28 Het gesprek in de arme tuin gaat nog over de stormbaan. Frank : Ik moest nog bij die Marcel komen. Hij zei ik zie aan jou dat je uithoudingsvermogen te kort komt maar techniek heb je wel. Leo gaf hij ook een compliment. En hij gaf me een compliment dat ik het toch heb afgemaakt. Maar dat heb ik aan jullie te danken. Leo : Hij zei dat de motoriek van Daan goed was. Danielle : vanaf kind heb ik heel veel gesport. Andries : Met die pakken over het hek en met die pakken over de evenwichtsbalk, ooo (wat zwaar). Diane : Misschien mogen wij morgen wel. Steeds als er gekozen wordt worden er mannen gekozen. Dat vind ik wel jammer. Diane : Waarom moest Pascal naar de dagboekkamer ? Leo : Over een half uur moeten de cd's ingeleverd worden. Diane vindt dat Andries ongeinteresseerd lijkt. Andries : Ik denk na en dan kijk ik mensen niet aan. Ik heb al vijf zes dagen slecht geslapen. Pascal komt er bij. Hij vertelt dat over een half uur de muziek uit gaat. Andries : We hadden het er net over. Zijn de mensen al aangeschoten ? Pascal merkt wel dat hij wat op heeft. Coos is er ook bij. Frank : Ik had de dames wel tegen elkaar willen zien. Coos : Dat hadden we verloren. Pascal : Nou, Sandy is wel goed. Pascal zegt dat ze Kelly huilend uit een touwladder hebben moeten halen. Pascal vertelt dat hij tijdens de battle zijn schoenen niet aan kreeg. Andries : Het ging mis bij het touw omhoog. Pascal : Het ging bij mij ook niet, toen dacht ik, dan maar met mijn armen. Pascal zegt dat Kelly de deur dicht moet doen. Pascal : Ze hebben er last van (de buren van het geluid ?). Pascal over Gert Jan die blijkbaar enthousiast staat te dansen : We moeten hebben wat hij ook heeft. Hij gaat rennen in arm. Je kunt zijn ribben tellen. Maar bij die drilmaster kon hij geen tien push ups doen. Speaker : Wil Pascal naar de dagboekkamer komen ? Frank over Gert Jan : Hij heb een energie die gozer. Frank vind dat Gert Jan een mooie vriendin heeft. Hij blijkt de enige te zijn die de foto gezien heeft. Frank : Hetzelfde wat uit dat doossie komt, zo'n meissie (de stripper). Andries : Coos wat stond er eigenlijk allemaal op tafel ? Coos : Saté, gehaktballen, fruitsalade, vissalade en groentesalade. En heel veel drank. Diane zegt dat de avond 500 gulden kost. Coos : We krijgen geen puzzels meer. En jullie verzoek om karaoke wordt voorlopig niet ingewilligd.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:51:05 #48
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887664
01.47: GJ viert nog steeds zijn eigen feestje, gaat helemaal uit zijn dak. Terwijl de anderen in Rijk lekker aan het kanen zijn. Aaaah, Kel is uitgegeten en gaat ook dansen. Volgende nummer. GJ en Kel gaan alletwee tekeer. Heavy house. Hoe is het eigenlijk met Ed?
Ik zeg hier met die stok Lamzak!
pi_1887672
Ja hoor frank doet het weer in de tuin met een fles drank .
Hij heeft het door zijn thee gegooid .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:54:31 #50
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887685
Men is nu bezig met de regels te overtreden in de tuin , doordat men echter op een kluitje staat is niet te zien wat door Pas aan team arm wordt gegeven ( de camera was trouwens ook te laat met inzoomen.Waarschijnlijk is er sterke drank gesmokkeld want men heeft het nu de hele tijd over " een lekker theetje "
Frank weet nog te vertellen dat zolang ze niets visueels kunnen bewijzen er ook geen sancties volgen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 01:56:05 #51
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887694
Het is intussen al weer een kwartier (ofzo) later en nog steeds staat GJ helemaal uit zijn dak te gaan... Kelly komt even bij hem dansen.... De muziek staat zo hard dat het geluid op de HI stream behoorlijk vervormt.

Jamaica Funk wordt meteen geskipped... Weer HOUSE ... Gert Jan gaat door en gaat door en gaat door ..... Buiten valt het ook al op.... Nu staat hij op 1 been te swingen terwijl zijn andere been steeds omhoog gaat .... Dan volgt er weer een Elvis imitatie.
DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN....

Pascal merkt terecht op dat het lijkt alsof de BB regie weg is ofzo.. We zien nu al die tijd GJ in de kamer ook alleen maar via eé'n camera die ver weg staat. Dus alleen maar beelden uit één hoek, van afstand... (jammer)

Team Andries zit inmiddels aan de thee. Coos zegt (volgens mij) net dat hij gisteravond een grote mars heeft gegeven aan Coos.

Intussen staat GJ NOG STEEDS te swingen. Ik vraag me af of dat op zijn leeftijd nog wel goed is .... (geintje) ....
Dan stopt het eindelijk... Het is bijna 2 uur en dan moeten ze de cd's weer inleveren bij de grote broer...

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:01:11 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887722
Ed leek nog wel leuk te zijn bij zijn binnenkomst, maar heeft eigenlijk vanavond heel erg weinig laten zien. Ook nu zit hij alleen aan de tafel in de keuken alles gade te slaan. Hij lijkt zich niet erg thuis te voelen nog ... Hij leek alleen even wat op te leven toen er een aantal gitaren verkracht werden in de speakers...

Pascal zegt dat ze nu even moeten gaan opruimen.. Het is inderdaad een puinzooi....
Opeens begint Ed een demonisch stemmetje na te doen. Niemand gaat er op in, dus hij stopt er al vrij snel mee.

Deze avond gaat uit als een brandend kaarsje....

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:01:43 #53
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1887725
02:00 uur
Het is 2 uur. De muziek stopt. De CD's moeten ingeleverd worden.
pi_1887733
Zo en nu een bubblebadje hoop ik...
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:05:38 #55
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_1887746
ze fluisteren over een geheim!?!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:06:54 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887751
Danielle en Andries samen in de tuin:

"Ik vond het echt niet leuk dat er maar twee mensen mee mochten doen", klaagt Danielle, doelend op de battle.
"Jij was echt derde keus", verzekert Andries haar. "Maar ik moest kiezen en zag Pascal en Coos al aan komen".
De twee zitten gezellig bij het vuurtje in de tuin.
Binnen lopen Frank en Leo door het arme deel te struinen. Frank lijkt iets te zoeken. Hij loopt naar Andries.
"je gelooft niet wat er nu gebeurt", zegt hij zacht tegen hem.... "ZO'N fles rode wodka"! (Hij geeft ongeveer een halve meter aan met zijn handen... er schijnt een fles aan de arme kant te zijn verstopt)
Andries begint meteen over iets onzinnigs te lullen omdat hij bang is dat BB het hoort natuurlijk.
"De camera's staan overal stil", zegt Frank.

Dan wordt snel van onderwerp veranderd.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 02:08]

pi_1887754
Frank is aan het overleggen hoe hij die fles wodka onder de stoel vandaan gaat halen en fluisterd het is een hele liter.
Andries steld voor om hem in een jas te wikkelen .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:07:31 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887756
Frank staat inderdaad te fluisteren: "je gelooft nooit wat er zo gebeurt" zegt hij op samenzeerderige toon
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:07:59 #59
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887761
Sjeezus, die Ed is al de hele tijd van die brul- en gromgeluiden aan het maken. "Ja, daar moet je een kerel voor zijn," zegt-ie.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:08:00 #60
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887762
Team arm m.n. Frank denkt dat BB gek geworden is en niets merkt van de smokkel van een fles drank en vervolgens zijn gelul erover , hij heeft het over stilstaan van de camera's en het op zijn van batterijen enz.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:11:45 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_1887785
En Robbie Williams again.
Iedereen danst, deze keer zit De Ed in zijn eentje zwaar te roeleren bij een tafel met eten.
De muziek wordt nu uitgezet, inleveren die CD's.
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
De Ed begint te 'grunten'
Het lesbische meisje drumt op de tafel, Edje haal weer enige diepe keelklanken boven.
Het gaat over in 'Come as you are' van Nirvana.

Ed kan ook praten!
Volgens hem heeft de battle 4 uur geduurd.
"WHOOOOOAAAAARRRRHHHHHHH, GHEEEERRRTJEEEEE! (Grunt)

Ed zit nog lekker te eten, Coos wil weten of er ook een stofzuiger is.
De Ed staat op en loopt de stream uit.

Ed: 'Als jezelf de lul bent dan is dat gewoon kut, weet je wel...."
(Geen idee waar ie het over heeft). (Goeie quote wel).
Coos wil maar opruimen.

(Ik ga lekker slapen)

[Dit bericht is gewijzigd door APK op 13-10-2001 02:36]

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:14:54 #62
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887808
In de tuin weten Coos en Danielle nog steeds hoe je het noemt als iemand "kost duur" zegt... Coos denkt pleonasme.... (fout Coos... pleonasme is bv 'witte sneeuw', 'ronde bal', 'foute Duitser', 'domme Belg'..)

Danielle dacht dat ook. Coos zegt dat het hem ook niet kan schelen.

"krijg nou de tering", zegt Coos opeens..... "Ed is aan het schoonmaken"...

Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat de bewoners hun nest op gaan zoeken.

pi_1887818
1.54 Als ik het goed begrijp zegt Frank dat hij gisteren twee Marsen neergelegd heeft in de buurt van het hek en dat er vanmorgen nog één lag. Diane zegt dat Frank vanmorgen aan haar vroeg wie die Marsen daar neergelegd heeft. Frank denkt dat er een stroomstoring is. Danielle : Dan is er ook geen muziek. Frank : Er zijn verschillende groepen schat. Andries : We hebben vijf stuks fruit. Is het een goed idee die nu te verdelen, dan kan iedereen zijn fruit opeten als hij wil ? Diane : Wat kan ik eten als ik brandend maagzuur heb ? Frank : Heb jij last van brandend maagzuur ? Diane : Ja. Andries : Volgens mij is een appeltje wel goed. Diane : Kon ik maar een glas melk krijgen. Ik ga slapen. Danielle : Ik drink mijn thee op en dan kom ik ook. Diane wil de peer, Frank de appel, Danielle en Leo de kiwi's. Er blijft een sinaasappel voor Andries over. Danielle : Jij lust geen sinaasappel. Andries : Ook geen kiwi eigenlijk. Frank biedt zijn appel aan maar Andries neemt hem niet aan. Frank : Effen de oven volgooien voordat we gaan pitten. De muziek stopt. Frank : Wordt ie er nu uitgeknald ? Frank zegt dat ze in Spanje geen verwarming hadden. Frank : Bizar man.

2.00 Leo gaat naar bed. Frank : Kijk goed uit bij het oversteken. Danielle zegt voor de zoveelste keer dat ze het niet leuk vond dat er maar twee mensen met de battle mee mochten doen. Andries : Je had van mij gemogen. Ik moest binnen een minuut beslissen. En ik zag Pascal en Coos al lopen. Van alle vrouwen had ik mijn geld op jou gezet. Danielle : Tegen een man leg ik het toch af.

2.09 De stream is inmiddels bij het hek. Frank : De camera's zijn echt dood hoor. Andries : Ze kunnen ook geen normaal gesprek opnemen met die teringherrie op de achtergrond. Coos laat kralen zien die het andere team besteld heeft. Andries : Hoe is het met de gesteldheid ? Hoe is het met Ed ? Coos : Ed is bijna dood. Hij gaat nou eten. Hij ziet wit. Gert Jan gaat in bad. Danielle ; Wat kan ie drinken. Coos : Ed ? Ja. Voor mij is het niet zo interessant. Ik drink niet. Misschien vindt BB dat wel niet interessant. Andries : Doen we nog aan thee bewaren ? Danielle : Nee.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:16:37 #64
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887823
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:11 schreef APK het volgende:
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
Hadden we dan toch gelijk???
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:17:48 #65
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887831
02.13: Frenk tegen Pascal: "Hé, vind je 't niet vreemd dat die camera's niet werken?" Pascal: "Ja, heel raar." Frenk tegen Sandy: "Dat is nooit zo." (ondertussen volgt de camera Frenk steeds, hehe)

02.15: Frenk poetst tanden bij het hek. Leo loopt een beetje als een bajesklant met armen over elkaar langs het hek. Frenk: "Ik zeg net tegen San, geef mij effe dat stukkie brood. Ja daag, zegt ze." Frenk tegen Andries: "Ze hebben net een ... en een kapper besteld." Andries: "Dat kan helemaal niet." Frenk: "Ja, dat hebben wij ook al zo vaak besteld."

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:23:34 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887864
Gert Jan is aan het opruimen ondertusen roept Frank Pascal nog even om heel onopvallend nogmaals terug te komen op de fles drank die hij van hem heeft gehad.
( als BB echt leuk is wachten ze tot iedereen slaapt om vervolgens iedereen weer wakker te maken en middels een sanctie het team van Pascal naar arm te dirigeren )
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:23:39 #67
16339 Klep
Pardon lul
pi_1887865
02.20: Frenk proost met Andries en Pascal op Pascal's verjaardag. GJ is ondertussen slingers aan het opruimen. Ed zegt dat-ie een apart bed heeft genomen. "Ik kreun namelijk verschrikkelijk in bed." Pascal: "Ja, ik lig met Coos in bed."
pi_1887870
Ik ben bang dat frank met zijn gejat er voor gaat zorgen dat ze nog heel lang in arm moeten zitten Hij is nu echt te ver gegaan .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:27:27 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887886
Het was Andries die de fles in de kist verbergde, Frank ging daarna nogal opvallend zijn kroes bijvullen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:36:04 #70
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1887929
Andries speculeert over een eventueel vertrek van Leo , hij denkt dit te voorkomen door L captain te maken.
Danielle zegt dat rijk sterker wordt ( mentaal ) doordat zij steeds dezelfde samenstelling kunnen behouden.
Frank stelt dat Ed niet gewenst is omdat zijn conditie K is, behalve bij powerliften of touwtrekken.
Andries wil weer neuken want hij hemelt Daan de hemel in over haar sportieve kunnen.Pascal komt naar buiten voor een zwabber Frank wil wel even komen kijken en klimt op het hek , wat hem verboden wordt door A en D.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:37:04 #71
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887934
Frank heeft al allemaal plannen met de 'gestolen' drank. Hij stelt voor het door het eten te mengen... Danielle en Andries lachen.
"Dat valt ook helemaal niet op", zegt Daan sarcastisch...

(Frank heeft in feite niets te verliezen, want hij wilde toch eigenlijk al weg... misschien dat hij daarom wat baldadig bezig is)

"Ik vind dit het vervelende van het captain zijn", zegt Andries... "Ik moet nu zeggen van Nee, mag niet.. niet doen. Ik ben zelf alleen ook wel ondeugend, maar heb hier nog geen kans gehad dat te laten zien".
"Daar kunnen we wel wat aan doen natuurlijk", zegt Danielle...
"Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten", zegt Frank...
"En ik niet onder jou bewind", valt Danielle hem in de rede.
"We maken Leo captain", stelt Andries voor. "Dan heeft hij ook meer kans dat hij mag blijven. Want Ed is veel leuker.... dat vind ik niet, maar zo wordt het waarschijnlijk in beeld gebracht".
"Als er weer iemand weg moet uit onze groep, moet er iemand van hun groep naar ons", zegt Andries. "Ik heb geen zin dat Kel hier komt".
"Ik denk dat Ed hier komt", reageert Frank. "Hij is een blok aan hun been. Met touwtrekken is Ed wel een goeie!"
"Dat komt", zegt Andries stellig... "Daar kun je op wachten... Jij was geweldig vanmiddag trouwens", zegt hij tegen Danielle... "Dat zeg ik niet om te slijmen... maar wat een flair.. wat een elegance...."
Opeens heeft Andries een plan: "Wat als we nou om de week een andere captain doen"?
"Ik wil geen captain wezen", zegt Danielle gelijk.

Pascal stoort het gesprek.... over een verdwenen bezem ofzo.

Andries blijft Danielle ophemelen over vanmiddag.... "Toen je mij op je rug hield... gewoon super"!
"Is gewoon een kwestie van evenwicht", legt Daan uit.
"Ik had het nooit verwacht", zegt Andries weer... "je was geweldig... echt! Ik heb me heel positief over je verbaasd"!

pi_1887957
2.21 Frank : Het is effen wennen die thee want zonder suiker is het niet te zuipen hoor. Danielle : Wat een viespeuken, hebben ze dat gaatje dichtgeplakt. Andries : Dat heeft BB gedaan. Ik geloof dat het over het toilet gaan. Andries en Frank grappen dat ze dingen uit rijk gaan halen. Frank wordt serieuzer : We gaan doen wat zij van plan waren. We gaan die koelkast plunderen. Wat hebben we te verliezen ? Dan maar een sanctie. Ik heb zin een beetje ballorigheid uit te halen. En het leukste is als het niet op de film staat. Dan ben ik sneller als de wind. Danielle : De eerstvolgende battle, wat het ook is, wil ik meedoen. Anders ga ik naar huis. Andries : Had het gezegd van middag. Danielle : Ja maar, ik wil niet verliezen. Frank : Die thee is niet te zuipen zonder suiker. Danielle : Dan gooi je hem weg. Frank fluistert weer over het pikken van dingen uit rijk. Andries : Jongens, we zijn toch niet desperate, als je hier nou twintig dagen zit. Danielle : We gaan het niet doen Frankie. Als je ondeugend wil zijn moet je het doen. Wie weet knikkeren ze je er uit. Frank : Dan doen ze dat. Maar ik denk het niet. Als ik met die bijl de oven in elkaar sla dan moet ik naar huis. Andries : Dat vind ik het vervelende van captain zijn, ik moet zeggen, niets doen. Ik heb ook wel zoiets van laat iemand anders het maar doen dat kan ik geintjes flikken. Frank : Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten. Danielle : Ik zou niet onder jouw bewind willen zitten. Frank : Dan verandert er niets. Andries bedenkt dat ze Leo captain moeten maken, anders moet hij vertrekken. Andries : Dat is veel leuker ? Toch ? De anderen reageren in eerste instantie niet. Dan komt een aarzelend ja van Frank en Danielle.

2.31 Andries : Weet je waar ik geen zin in heb ? Dat wij er één van hun krijgen ? Gert Jan of Kelly. Frank : Dan sturen ze Ed. Andries houdt vol dat ze Gert Jan of Kelly sturen. Frank : Gert Jan heeft veel kennis. Andries : Ik heb geen zin dat Kelly komt gewoon. Frank zegt dat Ed een hele slechte conditie heeft. Frank : De kracht komt uit zijn benen. Danielle zegt dat ze touwtrekken niks vindt. Andries : Die krijgen we nog. Reken er maar op. Tegen Danielle : Jij bent mij 100 % meegevallen vanmiddag trouwens. Zeer sportief. Niet om te slijmen, serieus. Danielle zegt weer dat ze mee had willen doen. Andries stelt voor iedere week een andere captain te nemen. Frank zegt dat ze dan iedere week een procedure moeten doorlopen. Andries : Dan hebben we wat te doen.

2.40 Coos vindt het een goed idee Leo captain te maken. Coos tegen Frank : Hij zegt zeker dat ik ben veranderd ? Zei het dat ? Ja hè ? Frank : Leootje is een goede gozer. Coos : Een wereldgozer. Pascal : Wat ? Coos : Leo is een wereldgozer. Pascal : O.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:47:08 #73
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887967
BATTLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ECHT WAAR!!!!!!!

pi_1887969
Jhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahah

[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 02:51]

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:47:29 #75
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1887972
WILLEN ALLE BEWONERS ZICH VERZAMELEN VOOR DE BATTLE
pi_1887974
VVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTT
pi_1887977
Hahaa

BATTLE !!!

pi_1887980
Frank snapt er geen kloten van hahahhaha
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:49:29 #79
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887981
Is dit de wraak van Big Brother vanwege het "stelen" van drank en andere dingen????
De bewoners verzamelen zich om richting het battlefield te gaan, waar de lichten al branden. Ze denken dat de storm baan weer gedaan moet worden, maar dat lijkt me sterk... Wie Weet!!!

(wordt vervolgd... zonder twijfel!!)

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:51:27 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1887987
Als team Pascal dit weer verliest is het wel zielig.. Telkens als zij in het rijke deel zitten is het maar van heel korte duur (behalve de allereerste keer trouwens).

Toch kan dit ook wel onzin zijn en dat het iets te maken heeft met de gestolen goederen....

Iedereen kleed zich aan, maar echt supersnel gaat het niet...

pi_1887988
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS

man wat een avond/nacht

kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts

wat kan het leven toch mooi zijn

pi_1888001
De drank in de mik van rijk is in hun nadeel .
pi_1888004
2.45 Danielle en Frank zeggen dat ze naar bed gaan. Andries wil nog blijven zitten bij de oven.

2.47 Andries : Ik dacht dat die honden los zouden zijn. Speaker : Willen alle bewoners zich gereed maken voor de battle. Frank : Wat is dit nou ? Ik wou net mijn lenzen uit doen. En meer van dergelijke opmerkingen. Andries : Ik ga lekker in mijn eigen nest slapen vannacht. Frank : De lichten zijn weer aan. Frank heeft zeker tien keer 'Wat is dit nou ?' gezegd. Frank : Ik begrijp er geen pleuris van. Diane : Ja maar schat, ik heb helemaal geen sportkkleding. Frank : Wat is dit voor geks ? Diaantje lag al in bed. We wilden allemaal net naar bed gaan.

2.50 Frank : Ik vind het niet eerlijk. We gaan er toch weer tegen aan. Hee nou doen die camera's het ineens allemaal wel. Tegen Gert Jan : Ik vind het een beetje raar. Gert Jan : Ik vind niks raar. Frank : We wilden een nachtbattle, nu gaan we hem krijgen ook. Wat is dit voor gekte. Er klinkt even een sirene. Coos : Ze maken ons gek. Mij maken ze niet gek hoor. Andries : Ik zie nu aan Gert Jan hoe dronken ik donderdag was.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:55:56 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888007
Diane denkt ook dat ze in de zeik worden genomen. Er gaat een behoorlijk storend alarm af nu... (is dat een sein hoeveel tijd ze nog hebben ofzo?)
Coos zegt dat BB ze gek probeert te maken. "Maar ze maken mij niet gek hoor"!

Team Pascal heeft wel de nodige drank achter de kiezen... Zal me benieuwen of ze nog een beetje kunnen strijden!
Ed hangt in de bank en maakt nog totaal geen aanstalten. Hij is al wel aangekleed denk ik...

Andries merkt op dat het tweede alarm ook vreemd was.... Vreemd geluidje!

(Stay Tuned!)

zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:56:00 #85
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1888008
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:51 schreef Tante Bep het volgende:
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS

man wat een avond/nacht

kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts

wat kan het leven toch mooi zijn

*verkneukelmode deelt met Beppie*
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:57:03 #86
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888013
03:00 uur
* Cynix ® is ook in verkneukel-mode
pi_1888014
Kan ook dat ze een preek krijgen .
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:58:56 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888023
Andries naar de dagboekkamer...
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 02:59:25 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888025
Andries moet naar de Dagboekkamer komen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:00:07 #90
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888028
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:01:19 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888033
Kelly is nog rustig bezig haar battlekleding aan te trekken. Ze lijkt zich niet echt te haasten. Ik neem aan dat ze zwaar de pest in heeft (logisch... )
Iedereen zwijgt nu in het huis... Het wachten is op Andries die in de dagboekkamer is.. Nu zal snel duidelijk worden of het echt om een battle gaat of om een soort van sanctie....
pi_1888037
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:00 schreef Klep het volgende:
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
Gewoon een preek denk ik want rijk is tot niks meer in staat .
Er mogen geen gewonden vallen toch ?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:04:00 #93
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888042
Kelly strompelt de woonkamer in (??????? en net stond ze nog pijnloos te swingen op de muziek)
"Als ik niet meer kan lopen ga ik naar huis", zegt Kelly. "Ik kan echt niet meer.. Ik kan er niet uitkomen als een anorexia patient... ik kan er niet uitkomen als een lijk, dat kan gewoon niet!".

De bewoners hangen ieder op een eigen plekje in het huis. Andries is nog steeds in de dbk (geen beeld van helaas)

Kelly checkt nog even hoe ze eruit ziet in de badkamer. Ed doet weer een demonisch stemmetje....

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:04:22 #94
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888044
Sandy ligt wel héél relaxed op de bank: "He, eerst feesten, straks moeten we weer gaan knokken. En we wilden nog wel in het bubblebad." Kelly heeft bezwaar tegen nóg een battle (en misschien een verblijf in Arm): "Ik ga er niet uit als een anorexia-patiënt." Sandy: "Is gewoon de alcohol." Kel: "Nee, ik zit nou aan de jus d'orange."
Ik zie Kel zich weer omkleden. Ed beperkt zich tot grom- en brulgeluiden...
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:08:10 #95
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888055
Kel vindt het oneerlijk. "Kutzooi!" Kel begint te huilen: "als we daar weer naartoe moeten... Sorry hoor." San zegt dat ze aangeschoten is. Kel zegt dat ze op is, ze kan gewoon niet meer. GJ: "Kel, je bent helemaal niet op." Kel: "Oh, dan kunnen we weer daarheen (arm) straks."
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:09:05 #96
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888057
"Ik voel me net iemand uit een concentratiekamp...", klaagt Kelly... "Ja sorry hoor, dat zijn emoties. Ik loop met iedereen ruzie te maken. Ik liep Diane af te zeiken... Iedereen heeft nu een hekel aan me... Die broek zit gewoon twee maten groter. Ik wil naar huis"
Kelly begint te huilen....

"Als we weer daar heen moeten", huilt ze... "Ik vind het zo kut daar... Ik ben gewoon op. Ik ben echt op als ik daar wer heen moet".
Gert Jan troost Kelly....
"Kunnen we weer daar heen straks", zegt Kelly weer met een snik in haar stem. De tranen rollen over haar wangen."

Andries: Het is een spreekwoordenbattle.. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord van een spreekwoord weer het eerste woord moet zijn van de volgende... Op het battlefield zouden aanwijzingen kunnen liggen bij het vinden van spreekwoorden.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:09:12 #97
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888058
Wil Pascal naar de DBK komen? (Andries is al geweest)
pi_1888059
Kelly gaat helemaal over de zeik:

Als ik weer naar arm moet dan ga ik er uit want ik kan niet uit het huis komen als een anorexia patient, ik vind het daar net een concentratiekamp.

Ze barst in tranen uit, (Gert Jan troost) en zegt: ik trek het gewoon niet meer daar, ik ben helemaal op, ik heb pijn in m'n voeten, ik heb overal pijn, spierpijn.

PIEP wil Pascal naar de dbk komen

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:11:20 #99
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888065
Andries: "Het gaat om degene die de meeste spreekwoorden maakt. Ik ben er niet goed in denk ik. Ik denk dat die aanwijzingen op het battlefield heel belangrijk zijn.. Alles schijnt duidelijk te worden als we daar zijn. Dat was alles wat ze wilden zeggen", sluit Andries af.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:11:26 #100
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888067
03:10 uur
Andries komt terug uit de DBK. Ze krijgen een 'spreekwoorden-battle'. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord weer het eerste woord van het volgende spreekwoord moet zijn. Andries: "Er kunnen ook aanwijzingen zijn buiten".

Volgens Andries is het een beetje mysterieus allemaal. Het kan volgens hem wel eens een hele lange battle worden. Andries: "Het gaat dus om spreekwoorden, snapt iedereen het?".
Frank: "Moeilijk hoor. Zoiets als 'Lucht maakt meer kapot...".
Andries: "Dat is dus een reclame-slogan. Maar alles wordt duidelijk als we op het battlefield zijn".

Sorry, ik zat er even een uurtje naast.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 11:44]

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:13:44 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888077
(Ik ben normaal voor het team van Andries, maar dit keer weet ik niet of ik wel hoop dat team Pascal gaat verliezen... Maar het zou wel emotionele TV opleveren als het wel zou gebeuren...)

Het team van Andries gaat onderweg richting battlefield...

(ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een echte battle wordt, maar het lijkt er wel heel erg op!)

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:14:09 #102
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888079
03:15 uur
De jassen gaan aan.
Andries (op fluistertoon): "Dit moeten we winnen!".
pi_1888080
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:11 schreef Cynix ® het volgende:
02:10 uur
03:10
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:15:24 #104
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888087
In ieder geval geen fysieke battle. Maar na al die drank in Rijk is het de vraag wie in het voordeel is. Als er één vertegenwoordiger per team wordt opgeroepen zullen het wel weer zijn ... GJ en A, denk ik. Afwachten maar.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:17:47 #105
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888094
03:20 uur
Ze zijn zo overstuur van deze plotselinge battle dat Andries iets van z'n broek kapot trekt en Frank de rits in z'n jas kapot trekt.

Andries fluistert weer (tegen Frank): "Bedenk alvast spreekwoorden! Je moet nu even niet tegen me praten".

pi_1888100
Pascal: we moeten een slang gaan maken

5 voorwerpen die ons een aanwijzing geven

bv een appel: de appel valt niet ver vd boom

iemand vult aan: hoge bomen vangen veel wind

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 13-10-2001 03:24]

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:20:08 #107
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888105
Andries (nog steeds op dezelfde samenzweerderige toon): "Zij zijn dronken".
Frank: "Maar Gert-Jan niet".
Andries: "Ik kan niet één spreekwoord bedenken waarvan het laatste woord weer het begin is van een ander spreekword".

Andries: "Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Zomer...eeeh...".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 03:21]

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:21:05 #108
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888109
03.20: Pascal is een beetje zenuwachtig aan het uitleggen wat er moet gebeuren.
Narrowbandstream vaak lege woonkamer, Scan, waar kijk jij naar?
Rijk is nu spreekwoorden aan het oefenen (spreekwoorden die ze kennen).
pi_1888115
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:17 schreef Cynix ® het volgende:
03:20 uur
Ze zijn zo overstuur van deze plotselinge battle dat Andries iets van z'n broek kapot trekt en Frank de rits in z'n jas kapot trekt.
Goed spul dat Nomad.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:23:38 #110
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888119
Spreekwoord: Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten"?
Zal dat het spreekwoord zijn waar Big Brother naar op zoek is?

Pascal is de battle aan het uitleggen in de rijke slaapkamer.. Helaas valt het geluid steeds weg... Team Andries staat in hun oranje kloffies buiten te wachten..

"Er zijn aanwijzingen die je niet met het blote oog kunt zien", zegt Andries.. "maar die er wel liggen" (een beetje zoiets als de gestolen drank?)
"Ook iets met kryptogrammen", vult Andries nog aan.
Leo zegt dat hij wel eens krypto's doet.... Andries zegt dat hij het vaak doet met zijn leerlingen. Hij vertelt nog dat ze niet weten wanneer ze gewonnen hebben... dat is blijkbaar niet gezegd....

"Als we verliezen gaan we daar slapen", zegt Coos kalm...
"Als het kalf verdronken is dempt men de put", zegt GJ.

Ed doet weer een demonisch stemmetje....

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 03:24]

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:23:48 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888121
Andries: "We krijgen ook criptogrammen, dus bijvoorbeeld: "Met dit eetgerei kun je aan twee kanten opscheppen. Dat is dan een lepel, want achterstevoren is het ook weer lepel".

Andries is een beetje gepikeerd dat hij niet rustig kan nadenken: "Ik sta hier, waarom komen jullie allemaal bij mij staan?".

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:25:27 #112
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888125
In Rijk wordt tegen iemand gezegd (weet niet wie): "Jij bent wel erg dronken." Ondertussen lijkt GJ nog redelijk nuchter te zijn en herhaalt allerlei spreekwoorden. Hoewel, GJ zegt: "wij zijn lam." Pascal zegt dat-ie niet dronken is. Uit de gesprekken lijkt dat ze (rijk) nog redelijk nuchter zijn, maar weet niet zeker. Rijk is nog steeds de spreekwoorden aan het oefenen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:26:22 #113
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888131
03.25: Willen alle bewoners zich naar het battlefield begeven!
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:26:31 #114
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888132
03:25 uur
Danielle heeft er één!
"Blaffende honden bijten niet".
"Niet geschoten is altijd mis".
Andries: "Goed! Onthouden".

Stem: "Willen alle bewoners zich naar de battlefield begeven? Naar de battlefield!".

pi_1888139
En blijkbaar, Wie een kuil graaft voor een ander.........
pi_1888140
Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in hhahaha
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:28:36 #117
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888142
Heh, touwtrekken? wordt gezegd. Een onbekende stem zegt: jullie mogen hier een gat graven. Zijn ze nu ook aan het doen. Veel gehijg, ze zijn als een gek aan het graven.

(wie een kuil graaft voor een ander ... ?)

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:29:53 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888147
03:30 uur
Op het battlefield moeten beide teams eerst iets graven. Er wordt flink gezucht en gekreund. Ed schept en Pascal gebruikt z'n handen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:30:46 #119
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888149
Ed graaft als een bezetene!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:32:34 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888156
Er knalt weer een stem door mijn speakertjes: "Alle bewoners naar het battlefield..."
Ze gaan onderweg voor de nachtelijke battle op deze mooie nazomerse dag.....
Fluitend loopt Coos achter het stel aan.... De teams nemen recht tegenover elkaar plaats naast een paar palen in de grond.
Iemand begint in het zand te graven....
(Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?)

Er wordt niet veel gesproken, dus wat er nu aan de hand is, is zeer onduidelijk. Andries is aan het graven. Hij lijkt iets te zoeken, maar heeft geen idee wat... Dan neemt Frank het over...
Van team Pascal begint Ed nu te graven....

Worden ze voor gek gezet? Maakt BB een statement?

Coos zegt iets over een stoeptegel.... intussen is Ed nog aan het graven... dan neemt GJ het over... "Fuck it", zegt iemand...

Coos kijkt rond en denkt na... Er wordt druk doorgegraven door beide teams. Volgens Gert Jan ligt er iets....
Pascal neemt het over.... Hij zegt dat het niet op tijd hoeft... dus echt haast is er volgens hem niet!

Van team Andries heb ik al een tijdje geen beeld meer gezien.....

zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:34:37 #121
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888164
Beide teams zijn nog heftig aan het graven. Ik heb zo'n vermoeden dat het tóch (cliché) met het spreekwoord 'wie een kuil graaft' te maken heeft. Misschien komt hierna een min of meer fysieke battle, waarbij ze letterlijk elkaars kuilen moeten zien te omzeilen. Wie weet?
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:35:00 #122
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888167
03:35 uur
Iemand roept: "Kom op! Met z'n allen!!".
Maar ondertussen staat Ed alleen te graven.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:36:17 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888172
Aan de andere kant hijgt Leo zich een weg door het mulle zand.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:37:03 #124
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888176
Ze moeten blijkbaar exact langs de een of andere lijn graven. Andries geeft aanwijzingen aan Frenk(?): "Nog een klein beetje meer hier aan de zijkant."
pi_1888179
Ed staat vast wie een kuil graaft voor een ander uit te beelden.

(Ik heb alleen die postzegel stream )

pi_1888181
volgens mij ligt er niks .. goede zet van BB
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:38:46 #127
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888185
Ed gaat weer tekeer: WWWWRRRRRHHHHHAAAAAOOOOOOOOO!!!!!
pi_1888186
Dat ze niet merken dat daar nog nooit gegraven is dus dat daaar ook niks kan liggen en dat er geen envelop is .
Waarom hebben ze nou niet door dat ze voor de gek gehouden worden hahasha LOL
pi_1888187
Frank heeft het weer over zijn diensstijd....
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:39:24 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888188
Veel gehijg.. veel gegraaf.. er wordt weinig gesproken...
"Dat geloof je niet", zegt Pascal.. "dat geloof je echt gewoon niet..... "
Ed is als een bezetene aan het graven...
"Toppertje", zegt Kelly...
De camera zoomt nu in op Ed zijn achterwerk (moet dat nou???)
"Dit heeft geen zin jongens", zegt Pascal....
"Je moet meer naar rechts", zegt Sandy...
Van team rijk is het Leo die druk aan het graven is.... De bergen zand naast de kuil worden al aardig hoog.....
Iemand in een blauwe jas staat toe te kijken, maar zegt ook helemaal niets... Er klinkt nog steeds veel gehijg en gepuf...
Andries neemt het over van leo...
"Kijk uit he", waarschuwt Frank.. "Kijk uit. Dat gaat goed jongen.. Absolute topper!"
Bij team Pascal ligt Ed nog in het zand druk te graven.
Sandy begint met haar hand te graven...
Bij het team van Andries neemt Frank het over...

WAT IS DIT ALLEMAAL??????

pi_1888189
En maar graven, Ed kan Bin Laden ongeveer een handje geven...
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:40:42 #132
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888193
Moeten ze iets vinden dan?
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:41:40 #133
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888197
03:40 uur
Leo graaft en Frank geeft ondertussen een verhandeling over het maken van loopgraven. Gelardeerd met 'tyfus' en andere ziektes en krachttermen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:42:04 #134
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1888200
Ed is inmiddels niet meer van deze wereld, ondanks vergeefse pogingen van zijn teamgenoten om met hem te communiceren lukt dit voor geen meter; voor het eerst heeft Ed een doel in zijn leven en er is niets of niemand die hem stopt bij het graven van zijn kuil. ( is het soms een duitse staander???
pi_1888202
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:39 schreef Tante Bep het volgende:
OT
Ah, die zit dus in australie !!
/O
pi_1888203
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:39 schreef Tante Bep het volgende:
Dat heeft Coos hem ook wijsgemaakt.
pi_1888207
volgens mij krijgen ze gewoon een lesje van BB vanwege wat vanavond is gebeurd (smokkelen van drank van rijk naar arm)
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:43:03 #138
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888209
Andries heeft het graafwerk overgenomen. Tijdens zijn noeste arbied laat hij een scheet. Andries: "Oei, er staat zeker in de reglementen dat je geen scheet mag laten tijdens het graven?".
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:44:26 #139
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888216
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:38 schreef MMXMMX het volgende:
Dat ze niet merken dat daar nog nooit gegraven is dus dat daaar ook niks kan liggen en dat er geen envelop is .
Waarom hebben ze nou niet door dat ze voor de gek gehouden worden hahasha LOL
Waar leid jij uit af dat er iets verborgen is, MMXMMX
?
Iedereen is zo ongeveer bekaf, trouwens. Scheppen is ook heel zwaar, zwaarder dan je denkt.
pi_1888217
geweldig om die ed te zien
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:46:21 #141
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888226
GJ tegen ED: "Stop maar Ed, we weten het namelijk al." Weten de bewoners voor het eerst meer dan wij??? Pascal: "Hier gaat het helemaal niet om, er staat maar 1 cameraman." (idd een lesje?)
pi_1888229
Ed weigert om te stoppen !! En straks moeten ze de kuil van het andere team zo snel mogelijk dicht gooien.
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:47:26 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888230
03:45 uur
Ed wil niet meer stoppen met graven, terwijl de anderen het over willen nemen. Het loopt zelfs bijna op een woordenwisseling uit. Gert-Jan: "Ed, ophouden nu!".
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:47:32 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888231
Je moet toch zien als er ergens net gegraven i door iemand anders... Volgens mij is dat niet zo, dus dan ligt er ook niets en zitten ze voor Jan Lul zich uit sloven.....

Het verbaast me dat nog niemand de serieusheid van deze battle in twijfel heeft getrokken....

Nog steeds wordt er druk doorgegraven... Andries en Frank graven samen door...
"Ik laat scheten bij de vleet hier", deelt Andries zijn teamgenoten even mee...
"Maakt niet uit", reageert Frank.. "Laat alles maar gaan... Moet ik het overnemen?"
"Yes"...
Frank neemt het over..... Diane biedt ook aan om te graven....
"Het is heel zwaar", zegt Frank....
De dames blijven bedenkelijk toekijken.....
"Maak jezelf niet kapot Andries", waarschuwt Frank. "Kijk uit voor je rug...."
"Het gaat nog wel", steunt Andries... Hij raakt geirriteerd.

Ed zit op zijn knieen in het zand en slaakt een kreun bij iedere lading zand die hij achterover gooit...
GJ zegt dat hij moet stoppen... "Er wordt niet meer gegraven", zegt hij... "Ed..."...
Ed doet net alsof hij niets hoort en gaat gewoon door...

(Zal dit zoiets zijn als wie het eerste door heeft wat er gaande is wint?)

"Stop eens Ed", zegt Pascal. "Er staat hier maar 1 cameraman... We weten al waar het om gaat"
Ed graaft stug door... Team Andries is ook nog aan het graven!

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 03:49]

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:48:50 #145
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888239
03:50 uur
Het team van Gert-Jan begint nu toch wel een beetje te twijfelen aan het nut en doel van deze opdracht.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:48:54 #146
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_1888240
Ik heb al vijf minuten een gecrashte Spy
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:49:11 #147
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888242
Team Rijk probeert Ed uit het gat te krijgen. Ze denken dat het nergens om gaat. "Ed hou nou op!" Ed gaat voorlopig nog door. Er wordt wat gefluisterd in Rijk. Zou dit nou de eerste openlijke keer zijn dat Yorin werkelijk de boel aan het fucken is??? Zou ik wel mooi vinden Bewoners worden steeds relaxter.
pi_1888256
Ik zie Kel, nadat ze 4 uur soepel heeft staan dansen, nu over het battlefield strompelen, heeft ineens weer last van d'r enkel.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:51:17 #149
16339 Klep
Pardon lul
pi_1888257
Stem: IEDEREEN NAAR HET HUIS OM DE REST VAN DE PUZZEL OP TE LOSSEN!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:51:27 #150
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1888260
Zou Frank al door hebben dat BB gewoon weer aan het "MINDFUCKEN" is???
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:51:50 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888264
03:52 uur
Ze mogen weer naar het huis. Zelfs nu lukt het bijna niet om Ed mee te krijgen. Die blijft het liefste doorgraven, op zoek naar z'n bot.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:53:10 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888272
"Doe nou rustig Ed", zegt GJ weer...
Toch blijft Ed doorgraven...
"Er is niks Ed", probeert GJ uit te leggen...

(Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?)

De bewoners mogen weer terug naar het huis.... Om de rest van de puzzel op te lossen.

De vraag is of er inderdaad een winnaar zal wezen.. of dat het enkel en alleen maar een lesje was....

Als ze weer in het huis zijn is alles weggehaald.. Het brood is weg... vanalles is weggehaald... De koelkast is leeg... (geluid valt steeds weg.. damn!!!)

pi_1888273
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:51 schreef Cynix ® het volgende:
03:52 uur
Ze mogen weer naar het huis. Zelfs nu lukt het bijna niet om Ed mee te krijgen. Die blijft het liefste doorgraven, op zoek naar z'n bot.
LOL!!!
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:55:17 #154
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888275
03:55 uur
Frank: "ze zijn gewoon hier door het huis heen lopen jatteren".
Andries: "Ik zei immers nog 'ik hoor van alles'".
pi_1888280
quote:
Als ze weer in het huis zijn is alles weggehaald.. Het brood is weg... vanalles is weggehaald... De koelkast is leeg... (geluid valt steeds weg.. damn!!!)
ik denk aan een sanctie
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:56:46 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888282
In het arme deel zijn de luchtbedden weggehaald....
"NEEEE", wordt er geroepen....
Ed snapt het nog steeds niet. Hij wilde alleen maar een gat naar China graven...

De volwassen bewoners van het BB huis zijn als kindjes van 6 jaar gestraft door de grote broer....
Het bad wordt leeggezogen.... (automatisch)
"Wij zijn fout geweest", zegt Coos kalm....
"Zullen we maar gaan slapen", stelt Frank voor.
Hij heeft duidelijk zwaar de pest in....

(STAKEN JONGENS!!!!!!!!!!!!!)

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 03:58:22 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888293
Frank wil meteen naar bed: "We hebben ons lesje geleerd, dat blijkt wel".
Coos: "Nee, ik denk dat je nog even 10 minuutjes moet wachten".
Frank: "Ik hoef niet voor een tribunaal of zo, hoor".
Coos: "Nee joh, ik zit te dollen".
Pascal: "Zelfs de koffie is weg!".
Frank: "Met hoeveel man zijn ze hier dan binnen geweest?".
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:00:03 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888305
04:00 uur
Frank: "Jullie mogen allemaal mij de schuld geven, het maakt mij allemaal niet uit. En als ik voor het tribunaal moet, nou dan ga ik voor het tribunaal".
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:00:46 #159
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1888309
Zou BB vannacht nog uitleg geven of ze zo naar bed laten gaan???
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:04:35 #160
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1888318
Frank: "Hee, ze hebben het vleeswaar ook weggehaald! Fok!!. We hebben gefaald, we moeten bloeien, het is niet anders".

Frank: "Hier kan je dus weer twee kanten mee op, als wij alleen water en vitaminepillen krijgen worden we dus nooit sterk, dus we kunnen nooit tegen hun op".

Frank: "Tering hee! Hebben ze ook die hele koelkast leegggetrokken".

Frank: "Zo zie je maar weer, don't fuck with BeeBee! Or they fuck with you!".

pi_1888323
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 13-10-2001 04:31]

zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:07:38 #162
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888325
Anno 2001 en Big brother krijgt het nog niet voor elkaar om het geluid in het BB huis goed te krijgen.. Constant valt het geluid weg.... Moet daar niet eens een keer een sanctie op volgen???

Frank zijn puzzel is ook weg...
"Zo, wat zijn ze slim", zegt Frank sarcastisch. "geef de schuld maar aan mij jongens..... ik heb een grote rug.. En als ik voor het tribunaal moet, dan ga ik toch voor het tribunaal!"

Andries kan de humor er nog wel van in zien.... Feit is dat ze vannacht op stro moeten slapen, ipv luchtbedden...
Frank ziet dat de vleeswaren ook zijn weggehaald...

(wat zal dat stelletje debielen in de regiekamer boven nu zitten te lachen.....)

zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:11:54 #163
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888333
Ik heb me er vorig jaar al over verbaasd en nu weer... Waarom pikken ze dit allemaal????
Ze moeten dit met z'n allen aanpakken... Vorig jaar hebben ze ook al veel te veel gepikt.. en nu al weer...!

Ed staat erbij en begrijpt het niet.... Coos probeert het uit te leggen, maar Ed zegt "Morgen is er toch weer een dag? Dan hebben we toch weer 1000 piek?"
"Misschien wel niet", legt Coos uit... "Misschien krijgen we een week niets..."

Het wordt echt tijd voor een massale bewonersopstand... Kijken wie dan aan het korste eind trekt!

zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:14:37 #164
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1888335
Ze zouden als wraak bijvoorbeeld nu met zijn allen in het rijke gedeelte kunnen bivakkeren ; dan kunnen ze in ieder geval nog zacht slapen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:16:30 #165
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1888342
Ed is fantastisch vooralsnog weigert hij zich neer te leggen bij een battle waarbij geen uitslag bekend gemaakt wordt.
pi_1888362
ed gaat over de rooie "ik ga niet slapen voordat de uitslag van de battle bekend is"

hij lijkt het niet te snappen wat er nu precies gebeurd is, volgens mij velen met hem.

een streek van big brother , arm echt arm, rijk nu ook arm

heel de drankvoorraad weer opbouwen moeten ze

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
pi_1888366
Pascal roept een keer of 20 : Alles is weg, en daarna noemt hij wat er allemaal weg is, beschuiten, marsen, olie, alles is weg !!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 04:29:16 #168
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1888369
Het is wel een stunt wat BB nu gedaan heeft, maar het zou nog mooier kunnen zijn als de bewoners dit niet zouden pikken.... Helaas zullen ze opnieuw (net als voorgaande jaren) over zich heen laten lopen....

Tja.. zo eindigt een leuke nacht toch nog met een zeer dubbel gevoel....

Welterusten allemaal!

pi_1888373
Blijft mijn stream nou hangen of zit Eddepet (Eddebandana klinkt niet) nog steeds in de dagboekkamer? Hij is het er blijkbaar echt niet mee eens.
pi_1888385
Hij zit er nog steets
pi_1888390
ed komt de dagboekkamer uit :

"jezus tering , weet je wat de bedoeling was, zeg het spreekwoord tegen die gast die daar bij staat en de battle is gewonnen"

andries : "dat hebben wij helemaal niet gehoord, dat zijn verschillende instructies"

ed zegt wat tegen de verkeerde en zegt dat ze gewoon het meteen hadden moeten zeggen

"Countermeasure No.1: Take the place of a hostage." -"Nay." "Okay, No.2: Shout 'Earthquake!' and create panic."
pi_1888395
4.43 Het geluid is weer normaal. Ed komt uit de dagboekkamer. Ed tegen Andries : Zodra jij wist wat de bedoeling was moesten we het tegen de gozer zeggen die naast ons stond. Dat zegt Big H. net tegen me. Andries : Ze heeft mij andere instructies gegeven. Ed : Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in. Dat hadden we tegen die gozer moeten zeggen. Speaker : Wil Andries naar de dagboekkamer komen ?
pi_1888396
Ed gaat over de rooie omdat Pascal de regels niet goed heeft nageleefd en zit goed te kankeren tegen Frenk.

Vanuit de slaapkamer wordt ed geroepen, maar hij smijt de deur dicht en blijft vooral tegen frank doorzeuren over de fouten van Pascal.

pi_1888398
pascal is een nerd volgens ed.

"als een paal boven water"

omg.. al de spreekwoorden komen nu uit ed =)

lol

hij gaat tegen kelly in.. "eeeheeeeed" (roept iedereen uit de slaapkamer)

ed banjert de slaapkamer in.. BONKT de slaapkamerdeur dicht "krijg de tering stelletje idioten" en gaat door met praten tegen frank.

hij kan er niet tegen dat ze die 'simpele' opdracht zo hebben verneukt, hij had dat spreekwoord allang al en alles is verneukt bij hem.

en alles had verholpen kunnen worden als pascal gewoon zijn bek open had getrokken tegen die gast

frank begint tegen hem "er zijn spullen van rijk naar arm gegaan" "dat is de fout geweest" (volgens ed is dat het niet geweest, het ging echt om de battle -> (spreekwoord zeggen was de oplossing geweest)

pi_1888399
TUUT TUUT
Andries naar de dagboekkamer.
pi_1888403
andries weet niet meer dat er tegen hem gezegd is dat dat spreekwoord gezegd had moeten worden tegen de mensen die erbij waren.. "het kan mijn fout zijn"

het is blijkbaar wel gezegd tegen hem, en ...

(volg de rijke stream)

lachende mensen in de rijke slaapkamer, ze vinden het allemaal maar leuk.

GJ moet ed halen

er slaapt van alles bij elkaar / coos bij pascal / kelly bij sandy / GJ alleen (hij had eigenlijk bij ed in bed gemoeten

pi_1888405
4.47 Frank : Ed, mag ik wat tegen jou wat zeggen ? Ed : Mijn broek is verneukt. Hij had het tegen die gozer moeten zeggen. Frank : Ik denk dat je niet weet wat er is gebeurd. Er zijn spullen gegaan van rijk naar arm. Ed : Daar ging het niet om. Het ging om de battle. Als hij (de gozer) iets had geroepen had alles er nog gestaan. Ed vindt dat Pascal hem verkeerd heeft geinstrueerd. Ed over Pascal : Hij is wel popie Jopie maar hij verneukt het nu. Andries : Ik moest naar de dagboekkamer komen omdat ik net tegen Ed zei dat ik die instructies niet gehad heb. In al mijn onschuldigheid weet ik mij niet meer te herinneren dat het tegen me gezegd is. Het zal mijn fout zijn. BB is nu boos. Dan gaat de stream ineens naar de rijke slaapkamer.
pi_1888406
GJ: Ed moet terug naar spanje, het is bijna 6 december.

Er hangt toch wel een beetje een nerveus lacherige stemming, ze weten dat Ed behoorlijk pissed off is.

Kelly roept ed nog eens : Eeeheeed, lekker ding, honey, kom naar bed !!
GJ gaat hem hale'n.
Vanuit de woonkamer: Shut Up !!

pi_1888408
GJ vind dat ed terug moet naar spanje .. "zwarte piet met een hernia"

anderen vragen zich af waarom

"ik heb ed op me rug gehad"

gelach volgt, sandy "ik heb kelly op me rug gehad !"

stil nu

kelly weer bezig met make up =).. ze zijn blij dat ze slapen op normale bedden.. wij hier.. arm op die strooeie..

tering.. "EEEEHEEEEEEEED" op de kelly toon "SHUT UP" volgt,

GJ gaat ed halen "ED EIKEL!, ED KOM OP !" .. "kom op" -"moet ik naast je liggen ofzo?, ben gewoon wat aan het praten"

"hup ed.. we moeten wat bespreken" -"je kan het in je hol stoppen"

bepaalde dingen dienen gehaald te worden uit de dagboekkamer..

ed gaat lekker door met praten tegen frank

pi_1888410
andere stream .. het roken is weg

ed is echt superpissig op iedereen..

ed moet aan pascal vragen of ie nog even naar het hek wil komen..

"wat is er nou ?"

ED - "als je denkt dat je weet wat het spreekwoord is moet je naar die gozer lopen en blablabla"

PAS - "dat heb ik gedaan man.. wat lul je nou"

(stream gaat naar tuin.. GRMBL)

ed wordt naar buiten gestuurd, redelijk kwaad..

AND tegen FR - "volgende 1000 gulden boete .. 3e keer eruit" (prolly dat rijk naar arm)

pi_1888411
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 04:54 schreef yamAUchi het volgende:
bepaalde dingen dienen gehaald te worden uit de dagboekkamer..
Kelly vraagt of Ed de alarmtasjes mee wil nemen.
pi_1888413
4.54 In de slaapkamer. Pascal roept : Ed, we moeten even praten hier. Kelly roept : Ed, wil jij de alarmtasjes meenemen uit de dagboekkamer ? Kelly : Wil jij mijn rug even masseren ? Ik weet niet tegen wie ze het heeft. Ed tegen Pascal : Ben jij nou captain ? Het is jou uitgelegd. Jij had tegen die gozer het spreekwoord moeten zeggen. Pascal : Dat heb ik gedaan, het gaat helemaal niet over die kutbattle. Ed : Jawel joh. Ik heb daar net drie kwartier gezeten. Vervolgens gaat de stream naar de fontein.
pi_1888416
thnx (alarmtasjes dus)

frank en andries waren even lyrisch over tonnekreek.. zijn nu even aan het genieten van het rijke bijspel

coos probeert aan ed nog een keer uit te leggen waar het nou om gaat. ze zijn niet in de maling genomen maar ze hebben hun een lesje geleerd.

(rijke stream nog steeds weg)

andries denkt dat het battle element er nog wel zat (weer luisteren)

heel vaag -> nog steeds dat geruzie.. er blijkt dat het NIET tegen pascal is gezegd.. (het is 0500 GJ.. GJ wil slapen

ed is superkwaad.. (slokje op volgens frank.. en andries)

kelly wil aand8.. (de groep is naar de kloten volgens frank)

AND w8 op pascal, pascal komt naar het hek..

pascal moet naar de dagboekkamer komen

pi_1888417
coos moet ook naar de dagboekkamer komen

volgens frank is het gewoon "dat je niet moet FUCKEN met de regels ! dat staat als een paal boven water!"

pi_1888423
beide streams op 0 stand (1 de tuin ander totaalgezicht van de rijke kamer)

vaag op de achtergrond hoor je ze discussieren over _de battle_

ik ben slapen.. misschien morgen weer =)

pi_1888433
Ed is echt heel boos op Pascal. Er onstaat een flinke discussie over hoe de regels zijn en wie er gestraft moet worden bij overtreding van die regel. Ed is van mening dat dpersoon moet worden gestraft en niet het team, Coos en Pascal vertellen hem dat BB dit uitmaakt en nu het hele team heeft gestraft. De volgende keer is het 1.000 gulden boete en de derde keer is het wegwezen. Coos en Pascal eindigen de discussie en gaan naar bed. Frank en Andries hebben het hele sdchouwspel gevolgd en gaan ook slapen. Stream gaat op het strooihok, veel gefluister, niks te verstaan.

En Edje is BOOS !!

En een kop groter dan de rest !!

[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 13-10-2001 05:30]

pi_1888435
Ed word voorgelogen door bb in de DBK .
Andries en Pascal worden door bb voor leugenaars uitgemaakt .
En Ed is het slachtoffer van dit alles .
pi_1888438
Lowbandstream 4.

5.05 In de rijke slaapkamer. Gert Jan : Ik denk dat we eventjes bezig gehouden moesten worden omdat we een sanctie kregen. Ed : Ik zeg gewoon wat ik gehoord heb. Ed zegt dat Andries na BB het filmpje nog eens terug gaat kijken omdat hij zich niet kan herinneren dat tegen hem gezegd is dat hij het spreekwoord tegen de gozer moest zeggen.

5.09 Gert Jan : Ik heb iets aan de overkant gegeven. Met gozer blijkt Ed een security guard te bedoelen. Ed : We hebben hetzelfde rantsoen als arm tot aan de volgende battle.

5.12 Pascal : Als ik zeg dat het niet gebeurd is is het niet gebeurd. Klaar. Ed legt uit dat BB iets anders zegt als Pascal en Andries. Dit hoor ik op de achtergrond, de stream is nog in de slaapkamer. Kelly : Pascal, alarmtasjes. Pascal : Die zijn er al, die liggen daar. Pascal legt uit wat hij van BB gehoord heeft : Ik heb de battle verkeerd uitgelegd. Wij beiden (hij en Andries). We hebben de battle verloren door slecht captainschap. Ed had alle spreekwoorden. Daar hebben we niet naar geluisterd. Gert Jan : Jij zegt dat je naar die gozer toe geweest bent. Ed : Je moet het tegen (specifiek) die gozer gezegd hebben. Pascal : Die man is security guard, hij is niet van BB. Gert Jan : Hij wilde het niet horen. Onderste steen, kuil voor een ander. Het enige dat ze wilden is dat wij een tijd buiten waren. Ik heb tegen een fles aangeschopt en die is in de buurt van het hek terecht gekomen. Ed : Als ik een shaggie rol en ik leg hem op het hek dan is hij toch voor arm ? Pascal : Heb je het regelboek gelezen ? Als je iets naar arm brengt ben je fout. Zij moeten er van af blijven. Gerrit Jan : Het zijn teringlijers. Ed : Dat moet je in de dagboekkamer gaan zeggen. Ik heb geen moer gedaan en ik word gewoon gestraft weet je.

5.19 Pascal : Ze zeiden, jullie moeten terug naar het huis voor de volgende aanwijzing. Die aanwijzing was de fles. Dat betekent dat we bij onszelf te rade moeten gaan waarom alles weg is. Neem dat nou maar van me aan. Ed : De volgende battle kan wel over een week wezen. Je kan net zo goed aan de arme kant zitten.

5.23 Er is geen geluid meer.

pi_1888440
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 05:25 schreef MMXMMX het volgende:
Ed word voorgelogen door bb in de DBK .
Andries en Pascal worden door bb voor leugenaars uitgemaakt .
En Ed is het slachtoffer van dit alles .
tja hummie mot toch wat doen om de nieuwkomers neer te zetten, zo'n situatie als deze pakt zij natuurlijk gelijk aan. ik denk dat hummie zoiezo al in ta house (regiekamer) zat ivm de verjaardag van pascal en bijna-exit van frank.

kortom echt lachen dit allemaal

loekie undercover als postbank leeuw; GGGgggrrrrRRRRRRR-jemenou
pi_1888441
Pascal komt er maar niet los van het blijft allemaal door zijn hoofd tollen en telkens probeert hij dat met de rest van de slaapkamer te delen maar niemand wil het er meer over hebben .

05:50
Coos zecht ik zit me af te vragen hoe ze dit gaan uitzenden .
Pascal vraagt of ze dit van te voren hebben geplant .
Ze hebben het weer over de spreekwoorden .

pi_1888442
05:50
Coos zecht we gaan slapen .
Pascal zecht nee ik wil er nog ff met je over lullen .

Coos laat weer een scheet en Pascal roept Coos tiefes jonge nou moet je echt ophouden wat stink jij jesus man nou moet je echt kappen man ahahaha.
En weer laat Pascal een echte harde scheet als wraak .

5:00

Coos zecht dat hij niet kan slapen .

zaterdag 13 oktober 2001 @ 07:50:07 #192
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1888560
Diepe rust in huize BB.
pi_1888623
9.15-9.20
Coos zoekt zijn heil op de bank.......Diane heeft het hout in de kachel gegooit en gaat al duimend weer terug in het hooi.
De rest ligt nog op een oor.....
pi_1888629
9.32 Leo is als eerste echt opgestaan. Een beetje onwezelijk loopt hij door arm.
Verder loopt hij wat met een witte emmer op en neer (...?)

Coos is inmiddels weer terug in bed beland.

pi_1888769
Op stream 2 (HI) Ligt GJ al 38 minuten te maffen!

[Dit bericht is gewijzigd door The_Paling op 13-10-2001 11:22]

Long, tall and dificult to catch in a bucket of snot
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 12:37:22 #196
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1889295
Opzienbarende beelden , het lukt GJ nu om al slapend een candybar te veroberen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 13:03:31 #197
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1889416
12.58 inmiddels begint team ( voorheen) rijk wakker te worden. En ja mijn grootste vraag van vanochtend is beantwoord; de bewoners hebben nog niets teruggekregen van het vannacht ontnomene. ( ik was hier even bang voor daar GJ zo heerlijk liep te bikken vanochtend, maar dat zal hij nog wel in zijn zak hebben gehad denk ik. Coos gaat er vanuit in een gesprek met Sandy dat zodra Pascal wakker is BB wel met mededelingen zal komen.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 13:11:13 #198
16305 Jappie
parttime reverend
pi_1889448
Nadat GJ ook zijn teamgenoten mee heeft laten profiteren van zijn douwe dabbert knapzak wordt hij door BB gesommeerd al het eetbare wat hij nog heeft verstopt in te leveren. Aldus geschiedt en Gj gaat weer naar de tuin en bespreekt met Sandy het binnengekomen overlevingspakket. Wat bestaat uit in ieder geval wat brood en koffie.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 13:30:30 #199
15652 Dasu
Ignore me! I dare you..
pi_1889547
13:30
Gert Jan, Kelly, Sandy en Ed sitten in de tuin hun beklag te doen over de actie van BB gisteren avond.
ed:"als ik in rijk zit wens ik ook als rijk behandeld te worden"
GJ:"Echt alles hebben ze meegenomen. zelfs de sauspan hebben ze leeg gehaald"
ed:"Nu is het gewoon een heel arm huis. wat dat aangaat had je net zo goed daar (de arme kant) kunnen zitten."

ed doet nog wat kromme engelse uitspraken.
ed:"in osser wurds jahoew"

Dasu en de avonturen van een dyslectische taalpurist....
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 14:18:08 #200
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1889785
Ik wil nu de streams kijken met mediaspy maar werkt weer niet Heeft iemand een id?
If you cant beat'em join them
pi_1889879
14.24 uur: Driftige schoonmaakwerk aan de rijke(arm) kant.
Coos aan het stofzuigen (wat een herrie!), keuken wordt gecleant, pascal stoft rond.
Paskwal en Coos komen tot de ondekking dat bij de razia van vannacht er een dekseltje is verdwenen van het koffie-apparaat.....
Ze vinden nog wel iets (drank?) waarvan ze zich afvragen of ze het moeten inleveren. Paskwal tegen Coos : "Vragen?"
GJ heeft de stofzuiger van Coos overgenomen.
In de negen minuten dat ik nu zit te streamen heeft Ed nog niks gedaan...Opzichter in plaats van stucadoor? o-)
Long, tall and dificult to catch in a bucket of snot
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 15:45:49 #202
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890191
Ed vertelt aan GJ dat hij bij zijn geboorte 10 en een half pond woog
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 15:58:43 #203
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890239
16.00
Aan de arme kant wordt geluncht. In de tuin van rijk zitten Ed en Gert-Jan te kletsen. Gert-Jan zegt dat hij die fles vodka een schop had gegeven richting het hek van arm. Opvallend is dat ik een half uur geleden Pascal precies hetzelfde heb horen opbiechten.
pi_1890256
Ed en GJ zitten in de tuin te praten over het feit dat GJ nog wat lekkers in zijn zak had zitten. Hij moest in de DBK komen en zijn zakken leeg maken en zelfs binnenstebuiten keren. GJ zegt: ik voel me dan zo'n klein kind. En dan zegt BB nog: "het zijn ook altijd de zelfde". GJ: ik voel me gewoon fout in de oorlog.
Als ik nu niet beter wordt, ga ik lopen zieken!
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 16:04:23 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890258
16.05
Frank staat met sigaretten in zijn hand. Hij verdeelt ze; de man drie. Hierna begint hij tegen Leo dat hij maar eens wat minder gaat roken, en vervolgt: "Als jij dat nou ook doet." De rokers gaan naar buiten, aan tafel praten Daniëlle en Andries nog wat na.

Aan de rijke kant ligt Gert-Jan in zijn blote bast in de hangmat.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 16:10:20 #206
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890278
Er komt een vliegtuig heel laag over; het hele spul naar buiten.

Gert-Jan: "Het recht is krom." Iets over zijn vriendin in haar kleine Suzuki Swift.
GJ: "Ik denk dat er voor een kleine duizend piek aan drank is weggehaald, en een kleine duizend piek aan cd-tjes. Plus het feit dat je ze niet altijd krijgt als je ze vraagt."
Pascal: "Je krijgt het allemaal terug, en dan kun je het zelf allemaal weer inruimen."
GJ: "Ik geloof er geen fuck van."
Pascal: "Bij de volgende battle krijg je gewoon alles terug."
GJ: "No way."
Pascal: "Alleen de dingen die niet houdbaar zijn, die zullen ze weggooien."

zaterdag 13 oktober 2001 @ 16:16:11 #207
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890304
Pascal: "We hebben alleen eten besteld voor vanavond."
Frank: "Gaat dat door?"
Pascal: "Nee, wij leven hetzelfde als jullie."
GJ: "Geen kipkluifjes."
Diane: "En wanneer mag je weer bestellen?"
Pascal: "Na de volgende battle."

Diane: "Jullie hebben nog één voordeel jullie kunnen warm douchen."
Frank: "Het valt me nog mee dat ze die thermostaat niet uit hebben gedraaid. Dan is het 18 graden."
GJ: Hééé, kan jij effe je bek houden, eikel!"

pi_1890572
Het team van Andries maakt zich constant druk om hun kleding dat nog in rijk ligt.
Frank tegen Andries: 'Ik heb ze even geholpen met de koffieautomaat anders hadden ze weer geen koffie gehad'

Een kennis van Frank blijkt in de koffiebonen te zitten en kan ruiken wat voor type het is.
Ze zijn lekker aan het malen geslagen.

Andries uit zijn twijfel over de 'supporters' voor Kelly. Volgens hem zouden ze net buiten het hek ook 'Andries!' geroepen kunnen hebben of 'Frankie!'

Andries zegt dat hij zelf nooit buiten de hekken zou staan voor een bewoner. Frank wel, maar dan met een 'toeter'.

Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 17:32:20 #209
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1890608
De dames zijn zich aan het opmaken in rijk.
Gertjan en kelly zitten ondertussen beetje te lullen.
Ed staart voor zich uit lijkt wel of tie zich verveeld.
pi_1890616
Het team van Pascal zit aan de tafel en begint een discussie over de stripper en de avond er voor.
De body olie prikte nogal in zijn oog. Pascal: 'Ik kreeg een flink pak slaag.' Kelly:'Waren ze hard?' Pascal:'Nee hoor.'

Ed bekend dat hij niet zo goed is in het huishouden. Ed: 'Ik moet maar eens bij mijn moeder in de leer. Je komt jezelf toch later tegen.'

Kelly vraagt zich af of haar 2e ex-vriend alweer een vriendin heeft. Kelly:'Hij was kleiner dan ik, maar wel sterker.' Zijn naam is ook Ed! Kelly zou er van balen als hij een andere vriendin zou hebben.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 17:44:25 #211
17282 Sabine16
Go with the flow..
pi_1890663
Kelly zingen : mooi was die tijd, dat wij gelukkig waruh!
pi_1890676
Kelly:'Baywatch is mijn favoriete programma.'

Ed vond 1 stukje wel leuk uit Titanic, dat iemand (in de zink-scene) tijdens een dodelijke val twee keer tegen een hekje aan klapte.

pi_1890830
Frenk:'Ik hou het nog 3 dagen vol zonder luchtbed, anders krijg ik chronische rugklachten.'

Frenk bespreekt met Leo de volgende exit. Frenk:'De afgelopen 3 keer kwamen ze uit Spanje, maar dat zegt niet hoor.'

Frenk:'De vrouwen trekken meer naar Andries toe omdat hij wat meer open staat.'

Frenk:'9 van de 10 keer kan je niet boos worden op Daan. Daan heeft altijd de witte vlag uit.'
Daan:'Nee hoor, je kunt ruzie met me maken'

pi_1890843
Frenk:'Gisteren zeiden ze tegen mij in de DBK dat dit geen spelletje is'
Leo:'Jawel dit is toch een spel?'
Frenk:'Nee hoor, de battle is een spel, dit is echt!'
Frenk:'Sommige mensen denken dat dit een spelletje is, zoals Coos bijvoorbeeld.'
Leo:'Coos is heel serieus.'
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 18:38:51 #215
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1890877
Voor alle lezers van de streamverslagen.... Het is behoorlijk saai in het huis vandaag... De gesprekken zijn zelfs niet echt interessant te noemen.... Beetje tegenvaller na zo'n roerige dag als gisteren....

Misschien staat er vanavond nog iets te gebeuren, maar ook dat betwijfel ik.

zaterdag 13 oktober 2001 @ 18:43:13 #216
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1890896
Ed zingt de lyrics van Metallica's One
Kelly vraagt na 2 coupletten; wat zing je nou?
Ed begint uit te leggen wat het is en dat het over de oorlog gaat.
Kelly hoort het al niet meer en begint over iets onbenulligs.
pi_1891104
Diana op een beetje klagerige manier:'Steeds als we eten over hadden gingen we naar de rijke kant. Zij hadden op die manier altijd voldoende eten.'
pi_1891113
Frenk:'Luister Leo, hier krijg je alles voor niets. Thuis moet je naar de winkel.'
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 19:33:36 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_1891137
Coos ligt in bad met Pascal
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 19:38:45 #220
15652 Dasu
Ignore me! I dare you..
pi_1891152
Andries en Daan roddelen over de groep.

Mensen zijn volgens Daan erg anders dan in Spanje, behalve coos. die vind ze nog steeds een wereld-gozer.

Andries en Daan zijn het erover eens dat Leo en Frenk niet geschikt zijn als Captain. Ze willen Diana, maar die heeft geen ambitie ervoor, ook Daan wil niet.

Ze vinden dat Frenk als een klein kind reageert. Een eigen draai geeft aan gesprekken uit de DBK. kortom.. Frenk verliest zijn achterban in de groep. Daan ergerde zich groen en geel aan Frenk, Andries vind ook zijn gedrag van gisteravond "niet kunnen"

Dasu en de avonturen van een dyslectische taalpurist....
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 19:44:13 #221
16687 pipvis
Wie anders?
pi_1891167
Andries en Daniëlle liggen op bed en hebben het over Leo.

D: Dus ik leg hem uit over z'n laadje, snapt ie het niet en of ik het nog een keer goed wil uitleggen. Jeetje, ik denk, ik doe het kort en bondig: "Dit is jouw laadje", wat moet ik dan nog meer zeggen?
A: Ja, ik hoorde het..
D: Ik heb geen geduld met hem, ik denk dat het door Spanje komt.
A: Jullie wilden hem toch hebben?
D: Ik was het alweer vergeten...

A: Ik vind het niet verstandig Leo als captain, ik heb het zelf ook voorgesteld maar ik kom erop terug.
D: Ik ook, ik stem niet op Frenk, dan stem ik op Diana
A: Ja

Ze gaan verder met het "bespreken" van hun eigen teamgenoten..

pi_1891174
Andries en Daan liggen samen een beetje in het hooi te roddelen over Frenk. Andries vind hem kinderachtig.
Mocht er een motie komen dan zouden ze beide op Diana stemmen.
Daan heeft het ook helemaal gehad met Frenk.

Andries:'Als het een van mijn beste vrienden zou zijn dan zou ik hem het uitleggen, nu heeft het weinig zin.'
Daan:'Hij is zo kinderlijk'
Andries:'Hij is jaloers, dat is ook typisch kinderlijks.'
Daan:'Volgens mij bedoelt hij het niet slecht'
Andries:'mmm'
Andries:'Hij heeft de capaciteit niet om dit door te hebben.'
Andries:'Je kiest mensen van een bepaalde type. Gister ben ik echt op Frenk afgeknapt.'
Daan:'Ik heb geen zin om boos op hem te zijn.'
Andries:'Moeten het hier leefbaar houden.'
Andries:'Ik vergeet niet snel dingen, het blijft in m'n achterhoofd.'

Andries gaat met z'n hoofd naar Daan liggen.
Ze lijken even rustig te willen liggen.

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 20:40:52 #223
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1891410
20:40 uur
Gert-Jan vraagt aan Ed of hij ook opleidingen gevolgd heeft voordat hij de bouw in ging.
Ed: "Ik ben wel begonnen met een timmeropleiding, maar dat was niks, ik kreeg vier dikke boeken, maar ik oefen liever op een stuk hout, dus daar ben ik maar mee gestopt".

Ed is net voor de bouwvak ontslagen. Omdat hij onbetaald verlof wilde nemen (Voor BB. Red.). Hij heeft zich dus evengoed opgegeven. Officiëel zou hij te weinig productie maken, maar daar denkt Ed vanzelfsprekend anders over. Hij vond het maar gelul: "Ik hoorde niet één ding, waarvan ik zei 'daar heb je nou gelijk in'. Dus ik zeg: 'Wat lul je nou'?".

zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:01:49 #224
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891560
Ed vertelt over vuilnismanwerk. Gert-Jan is ook 3 weken vuilnisman geweest.Ze hebben het over maden in de afvalbakken.
Kel: je hebt een best kleurtje Ed.
Ed gromt weer eens.
Coos: ik denk dat ze wel uit moeten kijken met die rantsoenen.
GJ: ik heb 5 weken minimaal gegeten. Ik denk niet dat dat goed is. Ik voel me wel prima, niet lamlendig ofzo. Als ik morgen eruit ben, dan is er in 2 weken zo 5 kilo bij.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:07:01 #225
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891608
Ze hebben het er nu over hoe warm het is in de slaapkamer.
GJ: ik was kots- en kotsmisselijk na 4 drankjes (gisteravond).
Om half vier zei ik ik ga naar bed toe, om niet de sfeer te verzieken.
GJ: Ik was een beetje emotioneel, maar dat vond ik heerlijk. Leeker zingen enzo
Ik vond het zo'n pokkelul, zo'n eikel Hij is voor mij 200 procent bijgedraaid. Zingen kunnen ze niet. (weet even niet over wie hij het heeft)
Ed: dat moet ik de BBys nageven, ze kunnen wel zingen. Ik zag ze bij een live-optreden op MTV.
Oh, ze hebben het over K-Otic.
Starmaker, ik vind het helemaal niks, zegt GJ
Ed: ik ook niet.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:10:00 #226
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891640
GJ fluit
Ik ben echt lekker moe nu zegt Coos
GJ: morgen, ja, ligt eraan wat voor weer het is, of we er vroeg uitgaan
Ed: echt kut dat we niks kunnen bestellen
GJ over bestellen in rijk: Als we een film wilden zien, kregen we het niet etc. Eigelijk alle dagen die we hier hebben meegemaakt, beetje liggen etc.

Ed: ze zeiden tegen mij, als je wat wil, dan vraag je via de telefoon wat het kost. Beetje fantasie hebben (bv. tijger aaien).

zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:15:31 #227
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891709
Nu over prijzen die dingen kosten (25 piek voor die hele avond)
Ed: de een zegt: het doet helemaal geen pijn en de ander wel (over tatoeage)

GJ:
Ik heb zelfs vragen over zonnebril van 500 piek gesteld, was namelijk verdwenen uit m'n koffer. Kreeg ik gewoon geen antwoord op!
Ed: ik heb 2 bij me. Ook grote zilveren
Ik heb nooit zo'n spacebril gehad, ik had altijd van die motoragentbrillen, met van die spiegelglazen
Ik wil een driewielen, zo'n triker, daar hoef je geen motorrijbewijs voor te hebben.
Iemand: vind je dat echt mooi?
Ed: Dat vind ik het mooiste vervoermiddel wat er is! 2 plaatsen achterin
Ed:
Ik zag er drie in A'dam. Vroeg info: 80 rooitjes afgeleverd, of 40 rooitjes als bouwpakket

zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:19:48 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891751
GJ: ik had best nog die salade gelust. Ze hebben er toch een zooitje werk van gemaakt, met die ballonnen.
GJ: Dat was geen goedkoop ruitje. 2000 (?) piek denk ik.
Nu vertellen ze dus het verhaal van Andries die tegen de ruit knalde.
Gebabbel (moeilijk bij te houden, zo'n 1e echte keer streamverslagen tikken) )
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:22:42 #229
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891782
Ed vertelt over het huis in Spanje. Pascal babbelt mee. Over hoe het eruit zag. Coos vertelt dat hij snel opgeschreven had waar het huis stond in Spanje. Pascal zegt dat het ook op die plastic dingen van de koffer stond, niet op die wikkels.
Pascal: ik had er nog nooit van gehoord, die stad. Jij Coos?
Coos: nee.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:25:59 #230
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891806
GJ: je had toch ook mensen die langskwamen, foto's maken? Coos: aantal mbusjes, maar dat waren mensen die gewoon in de buurt zaten. Ed: meer het productieteam, die kwam kijken wie er naar Almere gingen.
GJ: ik denk niet dat het laat wordt voor mij, vandaag. Pas: voor mij zeker niet.
Het is wachten op een battle, zegt Pas.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:29:04 #231
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891830
Ed: Priscilla die kan boeken lezen. Boek van 1000 bladzijden in 2 dagen. Ik kan dat niet, hoor.
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:30:18 #232
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_1891840
Ik stop ff
  † In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:40:02 #233
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1891913
21:40 uur
GJ, Ed en Kelly oh-en wat over een live-concert in het BB-huis en wie ze dan wel zouden willen zien. Gert-Jan denkt aan Latoya Jackson. Kelly denkt aan Andre Hazes. Ed heeft liever Slayer.
pi_1891957
Team-Andries
De bewoners hebben over een nieuwe captain. Leo is kandidaat.

Andries:'Leo heeft geen ervaring, weet de regels niet en weet niet de achtergrond van de bewoners.'
Leo:'Het tweede kan ik in een dag leren en het laatste punt is vaak in het bedrijfsleven ook zo.'
Leo:'In een bedrijf wordt ook zomaar een nieuwe projectleider voor een team gezet.'
Andries:'Dat ben ik niet met je eens, maar dat is jouw mening.'

Daan is een beetje tegen Leo als captain.
Daan:'Ik heb je capaciteiten nog niet gezien.'

Leo wil heel graag captain worden.
Daan:'Ik heb er geen goed gevoel bij.'
Diana:'Dat komt ook omdat we al zo'n goed captain hebben.'
Leo:'Ma....'
Diana:'Wacht even ik praat tegen je!'
Diana:'Wij zeggen alles altijd meteen eerlijk tegen elkaar.'
Diana:'Het is meer (captain zijn) dan alleen maar brood kunnen bakken, het is ook inzicht hebben.'

Leo:'Het is een spel'
Andries:'Het is een spel'
Frenk:'Het is geen spel.'

Leo gaat het niet redden en ziet af van zijn poging om captain te worden.

† In Memoriam † zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:47:04 #235
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1891968
21:45 uur
Gert-Jan: "Ik denk dat BB gisteren genoeg materiaal bijelkaar heeft gescoord om uit te zenden".
(In tegenstelling tot vandaag. Red. )
  zaterdag 13 oktober 2001 @ 21:47:30 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1891976
Er is een vergadering gaande in het team van Andries. Het gaat over de 'afzetting' van de captain... en de aanstelling van Leo als nieuwe captain. Andries verweert zich redelijk en het lijkt erop dat ze de afzetting voorlopig nog even uitstellen.
Ze willen Leo aanstellen als nieuwe captain om hem een betere kans te geven bij de exit donderdag. Als captain speelt hij zich waarschijnlijk een beetje in de kijker, wat wel nodig is om te blijven.

Leo zegt dat hij ongetwijfeld dingetjes heeft waarin hij niet zo goed is, ook omdat hij nog maar net in het huis zit.
"Frank kan bijvoorbeeld een vuist maken", legt Leo uit... "dat kan ik nu nog niet echt. Maar ik weet dat ik ook krachtig kan zijn. Dan ben ik even niet de vriendelijke man. Ikkan me bijvoorbeeld wel voorstellen wat Frank gisteren gedaan heeft. Het komt inderdaad kwetsend over, maar ik kon me het wel voorstellen. Ik vind dat je altijd moet kunnen communiceren met elkaar... en daar is een captain ook voor. Ik ben alleen ook niet van plan overal tussen te gaan zitten."
Andries luistert aandachtig.
"Dit is niet de manier zoals Big Brother het in gedachten had", begint Andries... "Je moet een nieuwe captain voorstellen als je de huidige captain wantrouwt."
Frank pakt even wat kommetjes als Andries nog middenin een zin zit...
"Ik vind het heel vervelend dat je nu wegloopt", zegt Andries geirriteerd... "Heel vervelend".
Even later komt Frank terug en gaat Andries verder.
"Ik ben gisteravond zelf degene geweest die het voorstel om Leo captain te maken heeft geroepen, wat ook niet zo hoort natuurlijk. Ik heb vannacht erover nagedacht en het is wel heel apart iemand captain te maken die hier net een paar
dagen is.. Je moet immers de mensen goed kennen... goed de achtergronden kennen".
"Geloof ik niet", valt Leo hem in de rede. "Het voordeel van mij is dat ik fris tegen jullie aan kijk. Dat zie ik als een voordeel".
"Dat zie ik als nadeel", meent Andries.
"Op zich heb jij wel wat moeite om hier goed in te stappen", vult Danielle aan. "Dat lijkt me vervelend als je captain wilt worden. Een captain moet ook veel initiatief hebben en je komt de eerste twee dagen op me over alsof dat nog niet echt in je zit".
"Ik heb mijn eigen kracht", zegt Leo verdedigend. "als hier de pleuris uitbreekt sta ik wel mijn mannetje. Mijn taak is om dat te begeleiden en een oplossing voor te vinden."
"Ik denk wel dat je hele goeie dingen in je hebt die een captain nodig heeft", zegt Danielle, "maar die heb ik nog niet gezien."
Frank begrijpt wel wat Danielle bedoelt. Volgens hem wil Daan graag initiatieven zien van een captain die Leo nu nog niet heeft laten zien.
Andries denkt dat je na twee dagen nog niet door kunt hebben hoe het draait. Frank is het daar niet mee eens.
"Van mijn kant is het een stukje gewenning", legt Danielle uit. "Ik heb mijn bedenkingen."
"Zoals het nu gaat doe ik het niet", reageert Leo. "Ik moet vertrouwen hebben, anders werkt het niet."

(Danielle maakt haar mening duidelijk kenbaar, want zij wilde eigenlijk alleen Andries afzetten als captain als de nieuwe captain een vrouw (Diane) zou worden.)

Leo geeft nogmaals aan dat hij geen captain wil worden als er geen vertrouwen is. Ook zegt hij dat het in zijn geval logisch is dat hij nog even moet wennen, maar dat dat niet zegt dat hij geen goede captain zou zijn.

Danielle denkt ook dat het averechts kan werken voor LEo als hij nu captain zou worden.
"Je krijgt klappen van twee kanten", vult Diane aan. "Andries krijgt op z'n donder van Big Brother en soms ook gezeur van ons.... Dat kan wat veel worden".

Het gaat er nu weer even over dat dit eigenlijk niet de manier is om een captain af te zetten, maar dat dat niet is wat ze nu aan het doen zijn. Dit is volgens hen alleen maar een vergadering, verder niet.

[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 21:52]

pi_1891993
Arm is weer in vergadering. Ze willen een nieuwe captain benoemen. Leo wil het graag worden. Hij en de groep denken dat als Leo captain wordt, hij meer in beeld is en minder kans maakt om weg gestemd te worden. Ik weet het niet zeker, maar uit het gesprek op te maken, denk ik dat Leo gedreigt heeft op te stappen als ze hem niet benoemen tot captain. Andries voelt er namelijk niets voor dat er een ander van rijk in de groep komt.
pi_1892059
Het team van Andries praat op Leo in.

Leo:'Ik maak me niet druk' (over een vroegtijdig vertrek)
Frenk:'Ik zou me wel druk maken'

Andries weet de discussie over een nieuwe captain in de kiem te smoren.

Andries:'Het moet een andere week worden dan anders in arm.'
Andries:'Misschien kunnen we met poeder tekenen of hinkelen.'
Andries:'Misschien moeten we gaan sporten.'
Daan:'Ok, lekker sporten.'
Andries:'Leuke ideeen verzinnen'
Frenk:'Ja lekker hinkelen!'
Andries:'Wat ben je weer negatief!'
Diana:'Ja inderdaad negatief.'
Andries:'Je kraakt alles af.'

Andries:'Zie die dakpannen, die ligt er niet voor niets. Wat zouden we er mee kunnen doen?'

Leo:'Hoeveel dagen heb ik nog? Tot donderdag?'

pi_1892064
JAAAAAH. Andries: Maandag gaan we oudhollandse spelen doen!
pi_1893073
Volgens mij ligt iedereen nu in bed (zowel arm als rijk).
Kelly en Sandy zijn sowieso nog wakker (komen af en toe omhoog).

[sorry heb helaas geen geluid, dus kan geen verslag maken]

pi_1893118
[ahh fijn, geluid doet het weer]

Kelly en Sandy zijn voornamelijk aan het praten en lachen, [het gaat nergens over, dus ik zal jullie de details besparen]

pi_1893179
Ed is ook nog wakker. Coos en Pascal slapen beiden.

Sandy, Ed en Kelly zijn nu uit bed gegaan naar de woonkamer. Om een sigaretje te roken. Sandy biedt heel nobel een sigaretje aan Ed (die in zijn slip en t-shirt loopt), zodat hij niet hoeft te draaien. Ze gaan thee zetten.

Kelly moet lachen om iets en ze plast zowat in der broek. Ook Sandy ligt in een deuk.

Ed zegt: we hebbe een zooitje wiet door de thee heen gedraaid.
Op deze opmerking volgt weer een hoop geginnegap van de beide dames

Kelly weet niet hoe het gasvoornuis werkt!!!

Ed en Kelly willen nu koffie drinken (het is 23:50 uur!!)

Kelly wil eerst een peuk voordat ze uit gaat zoeken hoe je koffie moet zetten.

De dames zijn nu in de keuze bezig en Ed zit op de bank!

Ed drinkt zijn koffie met suiker.

Kelly: straks komt er weer zo'n geile battle...

Ook Sandy begint nu met rare stemmetjes, en Ed laat zijn oerkreten weer horen!

Kelly vraagt wederom aan Ed of ie suiker in zijn koffie wil.

† In Memoriam † zondag 14 oktober 2001 @ 00:11:14 #243
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1893292
Zo, dit was een van de enerverendste dagen, vooral afgelopen nacht. Top!

Hier weer verder:
Streamverslagen 14 oktober 2001

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')