Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen Deel 4
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.
Vervolg op: Streamverslagen 12 oktober 2001
Enfin, arm en rijk zingen samen nu!
(gezellie! morgen mogen ze weer zeiken, nukken, dreigen met weggaan en elkaar verrot schelden, nu ff feest, Bep swingt lekker mee
)
Andries zat wat te rotzooien met de kachel buiten, maar gaat nu toch weer naar binnen toe. Diane en Danielle staan swingend tegen het hek aan...
Let me show..oeeeeeeeeee... Can't get you out of my mind....
In rijk zitten ze nu allemaal wat uit te rusten op de bank en stoelen... Arm danst nog steeds lekker door (de dames althans)....
Nou komt ook Kelly weer in de benen en begint sexy met haar heupen wiegend mee te swingen met de muziek van K-otic.
Anna wordt brutaal afgekapt... en het is even stil in huis...
Dan start de volgende plaat... "Ah ah ah baby.. ah ah ah baby..."
Andries en Frank zitten bij het hek wat toe te kijken. Geen van twee lijkt echt zin te hebben aan dit dansavondje...
Kelly wiegt nog steeds met haar kontje... Ze is opeens weer miraculeus genezen van haar enkel.
Ook dit nummer wordt afgekapt.... en de volgende ingestart!
Nu: last night the dee-jay saved my life..
even off topic: ik zit al sinds vanmiddag te kijken naar de gekraakte streams en ik moet zeggen: dit is de gaafste dag/avond tot nu toe!
Oh oh.. Mariah Carey begint nu geloof ik.... ik zap even naar de tuin, waar niets gaande is...
Ik hoor nog net Andries zeggen "beste zangeres ter wereld"... NU HEEFT HIJ AFGEDAAN!!!!!!!!
(geintje natuurlijk.. Mariah is een beste meid... ze moest alleen niet zingen.... )
00:25
Kelly en Sandy en Boos dansen weer .
quote:Meen je dat? Zou erg dom zijn!
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:27 schreef MMXMMX het volgende:
00:30Pindas gaan van rijk naar arm .
quote:Voor wie zal de sanctie dan zijn??
Op zaterdag 13 oktober 2001 00:29 schreef femalehunter het volgende:[..]
Meen je dat? Zou erg dom zijn!
Pascal heeft een microfoon gegrepen en begint mee te zingen. Ook dat lijkt van korte duur te zijn.
Ed staat in zijn oranje t-shirt ergens in de hoek van de kamer een sjekkie te draaien...
En de scherpe blik is ook al dagen zoek...
Oelalalaaaaa, ze is, ze is van mij
GJ zat net iets te zoeken in het bankstel?
Frogert:
Een eigen huis, een plek onder de zooooooooooooon....
GJ zingt (ongelooflijk vals) mee
"Wel een beetje raar... 32 jaar.. trillendop m'n benen... oh, ze is verdwenen...."
Leo en Andries kletsen in de slaapkamer.... Intussen in rijk: "Een eigen huis.. een plek onder de zon.. en altijd iemand in de buurt die van me houden kon.. toch wou dat ik even net iets vaker toch simpelweg gelukkig...."
Gert Jan zingt de sterren van de hemel!!!! Hij kan ook bijzonder goed maat houden!
(IS ER IEMAND DIE HEM KAN VERLOSSEN???)
"Ja alles. alles, kan een mens gelukkig maken.. de zon die doorbreekt.. een vers kopje theeeeeeee (AU!!!!)"
(het lied van Willem uit BB1)
"geloof dat je dacht dat ik helemaal blind was.. zeg schat denk je dat je me aankan.. zeg schat je bent heel wat van plan dan....."
Arm zit wat sip toe te kijken en te luisteren...
WE HOUDEN VAN ORANJE !!!!!
0.51 Andries : Beste nederlandstalige band vind ik Van dik hout. Blof vind ik ook goed, Acda en de Munnik. Johan is echt de opkomende band. Ik heb ze nog gezien op Pinkpop. Ik ga ieder jaar naar Pinkpop. Ik ben ook helemaal gek van Live. Ze hebben vijf albums uitgebracht maar ik heb 27 cd's van ze, allemaal bootlegs. Hij is niet naar Lowlands geweest en daar baalt hij van omdat Live de surprise act was. Andries vertelt dat zijn band in juni in eigen beheer een cd heeft gemaakt. De driehonderd cd's zijn verkocht aan vrienden en familie, daarmee hebben ze hun investeringen terugverdiend. In de zomer van 2002 gaan ze weer een cd opnemen. Andries : Ik ben ook al zo ver dat ik zelf nummers schrijf. Eén nummer op de cd is van mij. Ik zou veel meer op willen treden maar het ontbreekt aan tijd. Ik werk en studeer. Ik heb een volledige baan. Leo : Ga je weer het onderwijs in ? Andries : Ik wil heel graag terug maar ik denk dat het niet kan. Iedereen tussen de 12 en de 18 is mijn doelgroep, kijkt naar dit ptogramma. Ook de dingen die gebeurd zijn. Woensdagavond, en Frank en ik hebben naakt een rondje door de tuin gelopen. Dan verlies je wel autoriteit. Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik mij niet tegen laat houden in het huis om dingen te doen. Andries heeft zich niet opgegeven voor Starmaker want hij is geen talent. Andries : Sandy en Diane vind ik echte talenten. Diane treedt niet op want ze heeft podiumvrees. Dat is zonde want ze is echt een topper.
1.03 Buiten beeld zingt Sandy Je loog tegen mij. In beeld zitten Frank en Gert Jan bij het hek. Frank : Gert Jan, ik ben aan de lijn, ik zit aan de gemeentepils. Raar is dat eigenlijk, ik ben een week dronken en nou is het omgekeerd. Sandy in de microfoon : Als ik dronken ben dan doe ik een beetje gek. In rijk wordt Wij houden van oranje gezongen door o.a. Pascal.
"Samen..zijn we sterk... eendracht maakt macht. Hoe een klein land groot kan zijn..is dat niet prachtig.. Nederland oh Nederland jij bent een kampioen.. wij houden van oranje om zijn daden en zijn doen....."
De mannen snellen naar de microfoon om dit geweldige vaderlandslievende lied mee te zingen...
Andries loopt in het arme deel wat op te ruimen.. De camera zoomt in op een fles... Ligt die aan de arme kant??? Weer wordt er ingezoomd op een fles... BB wordt achterdochtig!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 01:10]
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 01:14]
1.14 Andries : Zullen we eerst even thee drinken ? Diane : Waarom renden jullie nou allemaal als bezetenen naar Marcel toe ? Wat mankeerde er aan die andere man ? Blijkbaar wilde zowel Andries als Pascal Marcel als instructeur. Frank : Hij sprak mij meer aan. Het ging me ook om de naam, hij heette ook Frank, ik dacht, straks krijgen we problemen. Diane : Hij zei ook steeds Frank tegen jou in plaats van Frenk. Het wordt steeds meer een zootje aan deze kant, steeds meer een ongeorganiseerde troep.
1.20 Ed blijkt in rijk in het bed van Diane te slapen. Diane : Voor het eerste dat er iemand in mijn bed slaapt. Je ligt hier al in een slaapzak waarvan je niet weet wat en wie. Danielle vertelt over de slaapindeling in Spanje. Het gesprek gaat vervolgens over de stripper. Frank : Vorige week hebben we het over een stormbaan gehad. Andries : Het zat er in dat we dat zouden krijgen. Frank : Dit was maar een klein stormbaantje. De stormbaan die wij hadden (toen hij in het leger zat neem ik aan) was een kilometer lang. Vervolgens bespreken ze de honden.
De muziek gaat nog even door. Een soort zwaar vervormde 'house' draait er nu.
In de tuin zitten Diane, Leo, Andries, Frank en Coos te kletsen.... Het gaat over de battle...
Gert gaat nog steeds door... Hebben ze daar van die pilletjes besteld ofzo????
Nu doet hij zelfs de een of andere Russische dans.... Iemand die dronken is ligt dan meteen plat.... GJ niet...
Sandy zit flink aangeschoten op de bank, ze kijkt echt glazig.
Jamaica Funk wordt meteen geskipped... Weer HOUSE ... Gert Jan gaat door en gaat door en gaat door ..... Buiten valt het ook al op.... Nu staat hij op 1 been te swingen terwijl zijn andere been steeds omhoog gaat .... Dan volgt er weer een Elvis imitatie.
DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN DREUN....
Pascal merkt terecht op dat het lijkt alsof de BB regie weg is ofzo.. We zien nu al die tijd GJ in de kamer ook alleen maar via eé'n camera die ver weg staat. Dus alleen maar beelden uit één hoek, van afstand... (jammer)
Team Andries zit inmiddels aan de thee. Coos zegt (volgens mij) net dat hij gisteravond een grote mars heeft gegeven aan Coos.
Intussen staat GJ NOG STEEDS te swingen. Ik vraag me af of dat op zijn leeftijd nog wel goed is .... (geintje) ....
Dan stopt het eindelijk... Het is bijna 2 uur en dan moeten ze de cd's weer inleveren bij de grote broer...
Pascal zegt dat ze nu even moeten gaan opruimen.. Het is inderdaad een puinzooi....
Opeens begint Ed een demonisch stemmetje na te doen. Niemand gaat er op in, dus hij stopt er al vrij snel mee.
Deze avond gaat uit als een brandend kaarsje....
"Ik vond het echt niet leuk dat er maar twee mensen mee mochten doen", klaagt Danielle, doelend op de battle.
"Jij was echt derde keus", verzekert Andries haar. "Maar ik moest kiezen en zag Pascal en Coos al aan komen".
De twee zitten gezellig bij het vuurtje in de tuin.
Binnen lopen Frank en Leo door het arme deel te struinen. Frank lijkt iets te zoeken. Hij loopt naar Andries.
"je gelooft niet wat er nu gebeurt", zegt hij zacht tegen hem.... "ZO'N fles rode wodka"! (Hij geeft ongeveer een halve meter aan met zijn handen... er schijnt een fles aan de arme kant te zijn verstopt)
Andries begint meteen over iets onzinnigs te lullen omdat hij bang is dat BB het hoort natuurlijk.
"De camera's staan overal stil", zegt Frank.
Dan wordt snel van onderwerp veranderd.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 02:08]
Ed kan ook praten!
Volgens hem heeft de battle 4 uur geduurd.
"WHOOOOOAAAAARRRRHHHHHHH, GHEEEERRRTJEEEEE! (Grunt)
Ed zit nog lekker te eten, Coos wil weten of er ook een stofzuiger is.
De Ed staat op en loopt de stream uit.
Ed: 'Als jezelf de lul bent dan is dat gewoon kut, weet je wel...."
(Geen idee waar ie het over heeft). (Goeie quote wel).
Coos wil maar opruimen.
(Ik ga lekker slapen)
[Dit bericht is gewijzigd door APK op 13-10-2001 02:36]
Danielle dacht dat ook. Coos zegt dat het hem ook niet kan schelen.
"krijg nou de tering", zegt Coos opeens..... "Ed is aan het schoonmaken"...
Ik denk dat het niet lang meer zal duren voordat de bewoners hun nest op gaan zoeken.
2.00 Leo gaat naar bed. Frank : Kijk goed uit bij het oversteken. Danielle zegt voor de zoveelste keer dat ze het niet leuk vond dat er maar twee mensen met de battle mee mochten doen. Andries : Je had van mij gemogen. Ik moest binnen een minuut beslissen. En ik zag Pascal en Coos al lopen. Van alle vrouwen had ik mijn geld op jou gezet. Danielle : Tegen een man leg ik het toch af.
2.09 De stream is inmiddels bij het hek. Frank : De camera's zijn echt dood hoor. Andries : Ze kunnen ook geen normaal gesprek opnemen met die teringherrie op de achtergrond. Coos laat kralen zien die het andere team besteld heeft. Andries : Hoe is het met de gesteldheid ? Hoe is het met Ed ? Coos : Ed is bijna dood. Hij gaat nou eten. Hij ziet wit. Gert Jan gaat in bad. Danielle ; Wat kan ie drinken. Coos : Ed ? Ja. Voor mij is het niet zo interessant. Ik drink niet. Misschien vindt BB dat wel niet interessant. Andries : Doen we nog aan thee bewaren ? Danielle : Nee.
quote:Hadden we dan toch gelijk???
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:11 schreef APK het volgende:
Coos wil 'em kopen, die Robbie Williams.
02.15: Frenk poetst tanden bij het hek. Leo loopt een beetje als een bajesklant met armen over elkaar langs het hek. Frenk: "Ik zeg net tegen San, geef mij effe dat stukkie brood. Ja daag, zegt ze." Frenk tegen Andries: "Ze hebben net een ... en een kapper besteld." Andries: "Dat kan helemaal niet." Frenk: "Ja, dat hebben wij ook al zo vaak besteld."
(Frank heeft in feite niets te verliezen, want hij wilde toch eigenlijk al weg... misschien dat hij daarom wat baldadig bezig is)
"Ik vind dit het vervelende van het captain zijn", zegt Andries... "Ik moet nu zeggen van Nee, mag niet.. niet doen. Ik ben zelf alleen ook wel ondeugend, maar heb hier nog geen kans gehad dat te laten zien".
"Daar kunnen we wel wat aan doen natuurlijk", zegt Danielle...
"Ik zou niet onder het bewind van Diane willen zitten", zegt Frank...
"En ik niet onder jou bewind", valt Danielle hem in de rede.
"We maken Leo captain", stelt Andries voor. "Dan heeft hij ook meer kans dat hij mag blijven. Want Ed is veel leuker.... dat vind ik niet, maar zo wordt het waarschijnlijk in beeld gebracht".
"Als er weer iemand weg moet uit onze groep, moet er iemand van hun groep naar ons", zegt Andries. "Ik heb geen zin dat Kel hier komt".
"Ik denk dat Ed hier komt", reageert Frank. "Hij is een blok aan hun been. Met touwtrekken is Ed wel een goeie!"
"Dat komt", zegt Andries stellig... "Daar kun je op wachten... Jij was geweldig vanmiddag trouwens", zegt hij tegen Danielle... "Dat zeg ik niet om te slijmen... maar wat een flair.. wat een elegance...."
Opeens heeft Andries een plan: "Wat als we nou om de week een andere captain doen"?
"Ik wil geen captain wezen", zegt Danielle gelijk.
Pascal stoort het gesprek.... over een verdwenen bezem ofzo.
Andries blijft Danielle ophemelen over vanmiddag.... "Toen je mij op je rug hield... gewoon super"!
"Is gewoon een kwestie van evenwicht", legt Daan uit.
"Ik had het nooit verwacht", zegt Andries weer... "je was geweldig... echt! Ik heb me heel positief over je verbaasd"!
2.31 Andries : Weet je waar ik geen zin in heb ? Dat wij er één van hun krijgen ? Gert Jan of Kelly. Frank : Dan sturen ze Ed. Andries houdt vol dat ze Gert Jan of Kelly sturen. Frank : Gert Jan heeft veel kennis. Andries : Ik heb geen zin dat Kelly komt gewoon. Frank zegt dat Ed een hele slechte conditie heeft. Frank : De kracht komt uit zijn benen. Danielle zegt dat ze touwtrekken niks vindt. Andries : Die krijgen we nog. Reken er maar op. Tegen Danielle : Jij bent mij 100 % meegevallen vanmiddag trouwens. Zeer sportief. Niet om te slijmen, serieus. Danielle zegt weer dat ze mee had willen doen. Andries stelt voor iedere week een andere captain te nemen. Frank zegt dat ze dan iedere week een procedure moeten doorlopen. Andries : Dan hebben we wat te doen.
2.40 Coos vindt het een goed idee Leo captain te maken. Coos tegen Frank : Hij zegt zeker dat ik ben veranderd ? Zei het dat ? Ja hè ? Frank : Leootje is een goede gozer. Coos : Een wereldgozer. Pascal : Wat ? Coos : Leo is een wereldgozer. Pascal : O.
ECHT WAAR!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door MMXMMX op 13-10-2001 02:51]
(wordt vervolgd... zonder twijfel!!)
Toch kan dit ook wel onzin zijn en dat het iets te maken heeft met de gestolen goederen....
Iedereen kleed zich aan, maar echt supersnel gaat het niet...
man wat een avond/nacht
kan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts
wat kan het leven toch mooi zijn
2.47 Andries : Ik dacht dat die honden los zouden zijn. Speaker : Willen alle bewoners zich gereed maken voor de battle. Frank : Wat is dit nou ? Ik wou net mijn lenzen uit doen. En meer van dergelijke opmerkingen. Andries : Ik ga lekker in mijn eigen nest slapen vannacht. Frank : De lichten zijn weer aan. Frank heeft zeker tien keer 'Wat is dit nou ?' gezegd. Frank : Ik begrijp er geen pleuris van. Diane : Ja maar schat, ik heb helemaal geen sportkkleding. Frank : Wat is dit voor geks ? Diaantje lag al in bed. We wilden allemaal net naar bed gaan.
2.50 Frank : Ik vind het niet eerlijk. We gaan er toch weer tegen aan. Hee nou doen die camera's het ineens allemaal wel. Tegen Gert Jan : Ik vind het een beetje raar. Gert Jan : Ik vind niks raar. Frank : We wilden een nachtbattle, nu gaan we hem krijgen ook. Wat is dit voor gekte. Er klinkt even een sirene. Coos : Ze maken ons gek. Mij maken ze niet gek hoor. Andries : Ik zie nu aan Gert Jan hoe dronken ik donderdag was.
Team Pascal heeft wel de nodige drank achter de kiezen... Zal me benieuwen of ze nog een beetje kunnen strijden!
Ed hangt in de bank en maakt nog totaal geen aanstalten. Hij is al wel aangekleed denk ik...
Andries merkt op dat het tweede alarm ook vreemd was.... Vreemd geluidje!
(Stay Tuned!)
quote:*verkneukelmode deelt met Beppie*
Op zaterdag 13 oktober 2001 02:51 schreef Tante Bep het volgende:
Oooooooooh YEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS
man wat een avond/nachtkan het leuker, ja het kan leuker, we gooien er gewoon nog een betteltjuh tegenaan om 3 uur 's nachts
wat kan het leven toch mooi zijn
quote:Gewoon een preek denk ik want rijk is tot niks meer in staat .
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:00 schreef Klep het volgende:
Ja, leuk! Wie had dat gedacht? Benieuwd of het een échte battle is. Veel bedrijvigheid in Arm en Rijk.
De bewoners hangen ieder op een eigen plekje in het huis. Andries is nog steeds in de dbk (geen beeld van helaas)
Kelly checkt nog even hoe ze eruit ziet in de badkamer. Ed doet weer een demonisch stemmetje....
"Als we weer daar heen moeten", huilt ze... "Ik vind het zo kut daar... Ik ben gewoon op. Ik ben echt op als ik daar wer heen moet".
Gert Jan troost Kelly....
"Kunnen we weer daar heen straks", zegt Kelly weer met een snik in haar stem. De tranen rollen over haar wangen."
Andries: Het is een spreekwoordenbattle.. Ze moeten spreekwoorden maken waarvan het laatste woord van een spreekwoord weer het eerste woord moet zijn van de volgende... Op het battlefield zouden aanwijzingen kunnen liggen bij het vinden van spreekwoorden.
Als ik weer naar arm moet dan ga ik er uit want ik kan niet uit het huis komen als een anorexia patient, ik vind het daar net een concentratiekamp.
Ze barst in tranen uit, (Gert Jan troost) en zegt: ik trek het gewoon niet meer daar, ik ben helemaal op, ik heb pijn in m'n voeten, ik heb overal pijn, spierpijn.
PIEP wil Pascal naar de dbk komen
Volgens Andries is het een beetje mysterieus allemaal. Het kan volgens hem wel eens een hele lange battle worden. Andries: "Het gaat dus om spreekwoorden, snapt iedereen het?".
Frank: "Moeilijk hoor. Zoiets als 'Lucht maakt meer kapot...".
Andries: "Dat is dus een reclame-slogan. Maar alles wordt duidelijk als we op het battlefield zijn".
Sorry, ik zat er even een uurtje naast.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 11:44]
Het team van Andries gaat onderweg richting battlefield...
(ik ben nog steeds niet overtuigd dat het een echte battle wordt, maar het lijkt er wel heel erg op!)
quote:03:10
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:11 schreef Cynix ® het volgende:
02:10 uur
Andries fluistert weer (tegen Frank): "Bedenk alvast spreekwoorden! Je moet nu even niet tegen me praten".
5 voorwerpen die ons een aanwijzing geven
bv een appel: de appel valt niet ver vd boom
iemand vult aan: hoge bomen vangen veel wind
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 13-10-2001 03:24]
Andries: "Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Zomer...eeeh...".
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 13-10-2001 03:21]
quote:Goed spul dat Nomad.
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:17 schreef Cynix ® het volgende:
03:20 uur
Ze zijn zo overstuur van deze plotselinge battle dat Andries iets van z'n broek kapot trekt en Frank de rits in z'n jas kapot trekt.
Pascal is de battle aan het uitleggen in de rijke slaapkamer.. Helaas valt het geluid steeds weg... Team Andries staat in hun oranje kloffies buiten te wachten..
"Er zijn aanwijzingen die je niet met het blote oog kunt zien", zegt Andries.. "maar die er wel liggen" (een beetje zoiets als de gestolen drank?)
"Ook iets met kryptogrammen", vult Andries nog aan.
Leo zegt dat hij wel eens krypto's doet.... Andries zegt dat hij het vaak doet met zijn leerlingen. Hij vertelt nog dat ze niet weten wanneer ze gewonnen hebben... dat is blijkbaar niet gezegd....
"Als we verliezen gaan we daar slapen", zegt Coos kalm...
"Als het kalf verdronken is dempt men de put", zegt GJ.
Ed doet weer een demonisch stemmetje....
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 03:24]
Andries is een beetje gepikeerd dat hij niet rustig kan nadenken: "Ik sta hier, waarom komen jullie allemaal bij mij staan?".
Stem: "Willen alle bewoners zich naar de battlefield begeven? Naar de battlefield!".
(wie een kuil graaft voor een ander ... ?)
Er wordt niet veel gesproken, dus wat er nu aan de hand is, is zeer onduidelijk. Andries is aan het graven. Hij lijkt iets te zoeken, maar heeft geen idee wat... Dan neemt Frank het over...
Van team Pascal begint Ed nu te graven....
Worden ze voor gek gezet? Maakt BB een statement?
Coos zegt iets over een stoeptegel.... intussen is Ed nog aan het graven... dan neemt GJ het over... "Fuck it", zegt iemand...
Coos kijkt rond en denkt na... Er wordt druk doorgegraven door beide teams. Volgens Gert Jan ligt er iets....
Pascal neemt het over.... Hij zegt dat het niet op tijd hoeft... dus echt haast is er volgens hem niet!
Van team Andries heb ik al een tijdje geen beeld meer gezien.....
(Ik heb alleen die postzegel stream )
WAT IS DIT ALLEMAAL??????
quote:OT
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:39 schreef Tante Bep het volgende:
En maar graven, Ed kan Bin Laden ongeveer een handje geven...
quote:Dat heeft Coos hem ook wijsgemaakt.
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:39 schreef Tante Bep het volgende:
En maar graven, Ed kan Bin Laden ongeveer een handje geven...
quote:Waar leid jij uit af dat er iets verborgen is, MMXMMX
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:38 schreef MMXMMX het volgende:
Dat ze niet merken dat daar nog nooit gegraven is dus dat daaar ook niks kan liggen en dat er geen envelop is .
Waarom hebben ze nou niet door dat ze voor de gek gehouden worden hahasha LOL
Het verbaast me dat nog niemand de serieusheid van deze battle in twijfel heeft getrokken....
Nog steeds wordt er druk doorgegraven... Andries en Frank graven samen door...
"Ik laat scheten bij de vleet hier", deelt Andries zijn teamgenoten even mee...
"Maakt niet uit", reageert Frank.. "Laat alles maar gaan... Moet ik het overnemen?"
"Yes"...
Frank neemt het over..... Diane biedt ook aan om te graven....
"Het is heel zwaar", zegt Frank....
De dames blijven bedenkelijk toekijken.....
"Maak jezelf niet kapot Andries", waarschuwt Frank. "Kijk uit voor je rug...."
"Het gaat nog wel", steunt Andries... Hij raakt geirriteerd.
Ed zit op zijn knieen in het zand en slaakt een kreun bij iedere lading zand die hij achterover gooit...
GJ zegt dat hij moet stoppen... "Er wordt niet meer gegraven", zegt hij... "Ed..."...
Ed doet net alsof hij niets hoort en gaat gewoon door...
(Zal dit zoiets zijn als wie het eerste door heeft wat er gaande is wint?)
"Stop eens Ed", zegt Pascal. "Er staat hier maar 1 cameraman... We weten al waar het om gaat"
Ed graaft stug door... Team Andries is ook nog aan het graven!
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 03:49]
(Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in?)
De bewoners mogen weer terug naar het huis.... Om de rest van de puzzel op te lossen.
De vraag is of er inderdaad een winnaar zal wezen.. of dat het enkel en alleen maar een lesje was....
Als ze weer in het huis zijn is alles weggehaald.. Het brood is weg... vanalles is weggehaald... De koelkast is leeg... (geluid valt steeds weg.. damn!!!)
quote:LOL!!!
Op zaterdag 13 oktober 2001 03:51 schreef Cynix ® het volgende:
03:52 uur
Ze mogen weer naar het huis. Zelfs nu lukt het bijna niet om Ed mee te krijgen. Die blijft het liefste doorgraven, op zoek naar z'n bot.
quote:ik denk aan een sanctie
Als ze weer in het huis zijn is alles weggehaald.. Het brood is weg... vanalles is weggehaald... De koelkast is leeg... (geluid valt steeds weg.. damn!!!)
De volwassen bewoners van het BB huis zijn als kindjes van 6 jaar gestraft door de grote broer....
Het bad wordt leeggezogen.... (automatisch)
"Wij zijn fout geweest", zegt Coos kalm....
"Zullen we maar gaan slapen", stelt Frank voor.
Hij heeft duidelijk zwaar de pest in....
(STAKEN JONGENS!!!!!!!!!!!!!)
Frank: "Hier kan je dus weer twee kanten mee op, als wij alleen water en vitaminepillen krijgen worden we dus nooit sterk, dus we kunnen nooit tegen hun op".
Frank: "Tering hee! Hebben ze ook die hele koelkast leegggetrokken".
Frank: "Zo zie je maar weer, don't fuck with BeeBee! Or they fuck with you!".
Frank zijn puzzel is ook weg...
"Zo, wat zijn ze slim", zegt Frank sarcastisch. "geef de schuld maar aan mij jongens..... ik heb een grote rug.. En als ik voor het tribunaal moet, dan ga ik toch voor het tribunaal!"
Andries kan de humor er nog wel van in zien.... Feit is dat ze vannacht op stro moeten slapen, ipv luchtbedden...
Frank ziet dat de vleeswaren ook zijn weggehaald...
(wat zal dat stelletje debielen in de regiekamer boven nu zitten te lachen.....)
Ed staat erbij en begrijpt het niet.... Coos probeert het uit te leggen, maar Ed zegt "Morgen is er toch weer een dag? Dan hebben we toch weer 1000 piek?"
"Misschien wel niet", legt Coos uit... "Misschien krijgen we een week niets..."
Het wordt echt tijd voor een massale bewonersopstand... Kijken wie dan aan het korste eind trekt!
hij lijkt het niet te snappen wat er nu precies gebeurd is, volgens mij velen met hem.
een streek van big brother , arm echt arm, rijk nu ook arm
heel de drankvoorraad weer opbouwen moeten ze
Tja.. zo eindigt een leuke nacht toch nog met een zeer dubbel gevoel....
Welterusten allemaal!
"jezus tering , weet je wat de bedoeling was, zeg het spreekwoord tegen die gast die daar bij staat en de battle is gewonnen"
andries : "dat hebben wij helemaal niet gehoord, dat zijn verschillende instructies"
ed zegt wat tegen de verkeerde en zegt dat ze gewoon het meteen hadden moeten zeggen
Vanuit de slaapkamer wordt ed geroepen, maar hij smijt de deur dicht en blijft vooral tegen frank doorzeuren over de fouten van Pascal.
"als een paal boven water"
omg.. al de spreekwoorden komen nu uit ed =)
lol
hij gaat tegen kelly in.. "eeeheeeeed" (roept iedereen uit de slaapkamer)
ed banjert de slaapkamer in.. BONKT de slaapkamerdeur dicht "krijg de tering stelletje idioten" en gaat door met praten tegen frank.
hij kan er niet tegen dat ze die 'simpele' opdracht zo hebben verneukt, hij had dat spreekwoord allang al en alles is verneukt bij hem.
en alles had verholpen kunnen worden als pascal gewoon zijn bek open had getrokken tegen die gast
frank begint tegen hem "er zijn spullen van rijk naar arm gegaan" "dat is de fout geweest" (volgens ed is dat het niet geweest, het ging echt om de battle -> (spreekwoord zeggen was de oplossing geweest)
het is blijkbaar wel gezegd tegen hem, en ...
(volg de rijke stream)
lachende mensen in de rijke slaapkamer, ze vinden het allemaal maar leuk.
GJ moet ed halen
er slaapt van alles bij elkaar / coos bij pascal / kelly bij sandy / GJ alleen (hij had eigenlijk bij ed in bed gemoeten
Er hangt toch wel een beetje een nerveus lacherige stemming, ze weten dat Ed behoorlijk pissed off is.
Kelly roept ed nog eens : Eeeheeed, lekker ding, honey, kom naar bed !!
GJ gaat hem hale'n.
Vanuit de woonkamer: Shut Up !!
anderen vragen zich af waarom
"ik heb ed op me rug gehad"
gelach volgt, sandy "ik heb kelly op me rug gehad !"
stil nu
kelly weer bezig met make up =).. ze zijn blij dat ze slapen op normale bedden.. wij hier.. arm op die strooeie..
tering.. "EEEEHEEEEEEEED" op de kelly toon "SHUT UP" volgt,
GJ gaat ed halen "ED EIKEL!, ED KOM OP !" .. "kom op" -"moet ik naast je liggen ofzo?, ben gewoon wat aan het praten"
"hup ed.. we moeten wat bespreken" -"je kan het in je hol stoppen"
bepaalde dingen dienen gehaald te worden uit de dagboekkamer..
ed gaat lekker door met praten tegen frank
ed is echt superpissig op iedereen..
ed moet aan pascal vragen of ie nog even naar het hek wil komen..
"wat is er nou ?"
ED - "als je denkt dat je weet wat het spreekwoord is moet je naar die gozer lopen en blablabla"
PAS - "dat heb ik gedaan man.. wat lul je nou"
(stream gaat naar tuin.. GRMBL)
ed wordt naar buiten gestuurd, redelijk kwaad..
AND tegen FR - "volgende 1000 gulden boete .. 3e keer eruit" (prolly dat rijk naar arm)
quote:Kelly vraagt of Ed de alarmtasjes mee wil nemen.
Op zaterdag 13 oktober 2001 04:54 schreef yamAUchi het volgende:
bepaalde dingen dienen gehaald te worden uit de dagboekkamer..
frank en andries waren even lyrisch over tonnekreek.. zijn nu even aan het genieten van het rijke bijspel
coos probeert aan ed nog een keer uit te leggen waar het nou om gaat. ze zijn niet in de maling genomen maar ze hebben hun een lesje geleerd.
(rijke stream nog steeds weg)
andries denkt dat het battle element er nog wel zat (weer luisteren)
heel vaag -> nog steeds dat geruzie.. er blijkt dat het NIET tegen pascal is gezegd.. (het is 0500 GJ.. GJ wil slapen
ed is superkwaad.. (slokje op volgens frank.. en andries)
kelly wil aand8.. (de groep is naar de kloten volgens frank)
AND w8 op pascal, pascal komt naar het hek..
pascal moet naar de dagboekkamer komen
volgens frank is het gewoon "dat je niet moet FUCKEN met de regels ! dat staat als een paal boven water!"
vaag op de achtergrond hoor je ze discussieren over _de battle_
ik ben slapen.. misschien morgen weer =)
En Edje is BOOS !!
En een kop groter dan de rest !!
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 13-10-2001 05:30]
5.05 In de rijke slaapkamer. Gert Jan : Ik denk dat we eventjes bezig gehouden moesten worden omdat we een sanctie kregen. Ed : Ik zeg gewoon wat ik gehoord heb. Ed zegt dat Andries na BB het filmpje nog eens terug gaat kijken omdat hij zich niet kan herinneren dat tegen hem gezegd is dat hij het spreekwoord tegen de gozer moest zeggen.
5.09 Gert Jan : Ik heb iets aan de overkant gegeven. Met gozer blijkt Ed een security guard te bedoelen. Ed : We hebben hetzelfde rantsoen als arm tot aan de volgende battle.
5.12 Pascal : Als ik zeg dat het niet gebeurd is is het niet gebeurd. Klaar. Ed legt uit dat BB iets anders zegt als Pascal en Andries. Dit hoor ik op de achtergrond, de stream is nog in de slaapkamer. Kelly : Pascal, alarmtasjes. Pascal : Die zijn er al, die liggen daar. Pascal legt uit wat hij van BB gehoord heeft : Ik heb de battle verkeerd uitgelegd. Wij beiden (hij en Andries). We hebben de battle verloren door slecht captainschap. Ed had alle spreekwoorden. Daar hebben we niet naar geluisterd. Gert Jan : Jij zegt dat je naar die gozer toe geweest bent. Ed : Je moet het tegen (specifiek) die gozer gezegd hebben. Pascal : Die man is security guard, hij is niet van BB. Gert Jan : Hij wilde het niet horen. Onderste steen, kuil voor een ander. Het enige dat ze wilden is dat wij een tijd buiten waren. Ik heb tegen een fles aangeschopt en die is in de buurt van het hek terecht gekomen. Ed : Als ik een shaggie rol en ik leg hem op het hek dan is hij toch voor arm ? Pascal : Heb je het regelboek gelezen ? Als je iets naar arm brengt ben je fout. Zij moeten er van af blijven. Gerrit Jan : Het zijn teringlijers. Ed : Dat moet je in de dagboekkamer gaan zeggen. Ik heb geen moer gedaan en ik word gewoon gestraft weet je.
5.19 Pascal : Ze zeiden, jullie moeten terug naar het huis voor de volgende aanwijzing. Die aanwijzing was de fles. Dat betekent dat we bij onszelf te rade moeten gaan waarom alles weg is. Neem dat nou maar van me aan. Ed : De volgende battle kan wel over een week wezen. Je kan net zo goed aan de arme kant zitten.
5.23 Er is geen geluid meer.
quote:tja hummie mot toch wat doen om de nieuwkomers neer te zetten, zo'n situatie als deze pakt zij natuurlijk gelijk aan. ik denk dat hummie zoiezo al in ta house (regiekamer) zat ivm de verjaardag van pascal en bijna-exit van frank.
Op zaterdag 13 oktober 2001 05:25 schreef MMXMMX het volgende:
Ed word voorgelogen door bb in de DBK .
Andries en Pascal worden door bb voor leugenaars uitgemaakt .
En Ed is het slachtoffer van dit alles .
kortom echt lachen dit allemaal
05:50
Coos zecht ik zit me af te vragen hoe ze dit gaan uitzenden .
Pascal vraagt of ze dit van te voren hebben geplant .
Ze hebben het weer over de spreekwoorden .
Coos laat weer een scheet en Pascal roept Coos tiefes jonge nou moet je echt ophouden wat stink jij jesus man nou moet je echt kappen man ahahaha.
En weer laat Pascal een echte harde scheet als wraak .
5:00
Coos zecht dat hij niet kan slapen .
Coos is inmiddels weer terug in bed beland.
[Dit bericht is gewijzigd door The_Paling op 13-10-2001 11:22]
ed doet nog wat kromme engelse uitspraken.
ed:"in osser wurds jahoew"
Aan de rijke kant ligt Gert-Jan in zijn blote bast in de hangmat.
Gert-Jan: "Het recht is krom." Iets over zijn vriendin in haar kleine Suzuki Swift.
GJ: "Ik denk dat er voor een kleine duizend piek aan drank is weggehaald, en een kleine duizend piek aan cd-tjes. Plus het feit dat je ze niet altijd krijgt als je ze vraagt."
Pascal: "Je krijgt het allemaal terug, en dan kun je het zelf allemaal weer inruimen."
GJ: "Ik geloof er geen fuck van."
Pascal: "Bij de volgende battle krijg je gewoon alles terug."
GJ: "No way."
Pascal: "Alleen de dingen die niet houdbaar zijn, die zullen ze weggooien."
Diane: "Jullie hebben nog één voordeel jullie kunnen warm douchen."
Frank: "Het valt me nog mee dat ze die thermostaat niet uit hebben gedraaid. Dan is het 18 graden."
GJ: Hééé, kan jij effe je bek houden, eikel!"
Een kennis van Frank blijkt in de koffiebonen te zitten en kan ruiken wat voor type het is.
Ze zijn lekker aan het malen geslagen.
Andries uit zijn twijfel over de 'supporters' voor Kelly. Volgens hem zouden ze net buiten het hek ook 'Andries!' geroepen kunnen hebben of 'Frankie!'
Andries zegt dat hij zelf nooit buiten de hekken zou staan voor een bewoner. Frank wel, maar dan met een 'toeter'.
Ed bekend dat hij niet zo goed is in het huishouden. Ed: 'Ik moet maar eens bij mijn moeder in de leer. Je komt jezelf toch later tegen.'
Kelly vraagt zich af of haar 2e ex-vriend alweer een vriendin heeft. Kelly:'Hij was kleiner dan ik, maar wel sterker.' Zijn naam is ook Ed! Kelly zou er van balen als hij een andere vriendin zou hebben.
Ed vond 1 stukje wel leuk uit Titanic, dat iemand (in de zink-scene) tijdens een dodelijke val twee keer tegen een hekje aan klapte.
Frenk bespreekt met Leo de volgende exit. Frenk:'De afgelopen 3 keer kwamen ze uit Spanje, maar dat zegt niet hoor.'
Frenk:'De vrouwen trekken meer naar Andries toe omdat hij wat meer open staat.'
Frenk:'9 van de 10 keer kan je niet boos worden op Daan. Daan heeft altijd de witte vlag uit.'
Daan:'Nee hoor, je kunt ruzie met me maken'
Misschien staat er vanavond nog iets te gebeuren, maar ook dat betwijfel ik.
Mensen zijn volgens Daan erg anders dan in Spanje, behalve coos. die vind ze nog steeds een wereld-gozer.
Andries en Daan zijn het erover eens dat Leo en Frenk niet geschikt zijn als Captain. Ze willen Diana, maar die heeft geen ambitie ervoor, ook Daan wil niet.
Ze vinden dat Frenk als een klein kind reageert. Een eigen draai geeft aan gesprekken uit de DBK. kortom.. Frenk verliest zijn achterban in de groep. Daan ergerde zich groen en geel aan Frenk, Andries vind ook zijn gedrag van gisteravond "niet kunnen"
D: Dus ik leg hem uit over z'n laadje, snapt ie het niet en of ik het nog een keer goed wil uitleggen. Jeetje, ik denk, ik doe het kort en bondig: "Dit is jouw laadje", wat moet ik dan nog meer zeggen?
A: Ja, ik hoorde het..
D: Ik heb geen geduld met hem, ik denk dat het door Spanje komt.
A: Jullie wilden hem toch hebben?
D: Ik was het alweer vergeten...
A: Ik vind het niet verstandig Leo als captain, ik heb het zelf ook voorgesteld maar ik kom erop terug.
D: Ik ook, ik stem niet op Frenk, dan stem ik op Diana
A: Ja
Ze gaan verder met het "bespreken" van hun eigen teamgenoten..
Andries:'Als het een van mijn beste vrienden zou zijn dan zou ik hem het uitleggen, nu heeft het weinig zin.'
Daan:'Hij is zo kinderlijk'
Andries:'Hij is jaloers, dat is ook typisch kinderlijks.'
Daan:'Volgens mij bedoelt hij het niet slecht'
Andries:'mmm'
Andries:'Hij heeft de capaciteit niet om dit door te hebben.'
Andries:'Je kiest mensen van een bepaalde type. Gister ben ik echt op Frenk afgeknapt.'
Daan:'Ik heb geen zin om boos op hem te zijn.'
Andries:'Moeten het hier leefbaar houden.'
Andries:'Ik vergeet niet snel dingen, het blijft in m'n achterhoofd.'
Andries gaat met z'n hoofd naar Daan liggen.
Ze lijken even rustig te willen liggen.
Ed is net voor de bouwvak ontslagen. Omdat hij onbetaald verlof wilde nemen (Voor BB. Red.). Hij heeft zich dus evengoed opgegeven. Officiëel zou hij te weinig productie maken, maar daar denkt Ed vanzelfsprekend anders over. Hij vond het maar gelul: "Ik hoorde niet één ding, waarvan ik zei 'daar heb je nou gelijk in'. Dus ik zeg: 'Wat lul je nou'?".
Ed: ze zeiden tegen mij, als je wat wil, dan vraag je via de telefoon wat het kost. Beetje fantasie hebben (bv. tijger aaien).
GJ:
Ik heb zelfs vragen over zonnebril van 500 piek gesteld, was namelijk verdwenen uit m'n koffer. Kreeg ik gewoon geen antwoord op!
Ed: ik heb 2 bij me. Ook grote zilveren
Ik heb nooit zo'n spacebril gehad, ik had altijd van die motoragentbrillen, met van die spiegelglazen
Ik wil een driewielen, zo'n triker, daar hoef je geen motorrijbewijs voor te hebben.
Iemand: vind je dat echt mooi?
Ed: Dat vind ik het mooiste vervoermiddel wat er is! 2 plaatsen achterin
Ed:
Ik zag er drie in A'dam. Vroeg info: 80 rooitjes afgeleverd, of 40 rooitjes als bouwpakket
Andries:'Leo heeft geen ervaring, weet de regels niet en weet niet de achtergrond van de bewoners.'
Leo:'Het tweede kan ik in een dag leren en het laatste punt is vaak in het bedrijfsleven ook zo.'
Leo:'In een bedrijf wordt ook zomaar een nieuwe projectleider voor een team gezet.'
Andries:'Dat ben ik niet met je eens, maar dat is jouw mening.'
Daan is een beetje tegen Leo als captain.
Daan:'Ik heb je capaciteiten nog niet gezien.'
Leo wil heel graag captain worden.
Daan:'Ik heb er geen goed gevoel bij.'
Diana:'Dat komt ook omdat we al zo'n goed captain hebben.'
Leo:'Ma....'
Diana:'Wacht even ik praat tegen je!'
Diana:'Wij zeggen alles altijd meteen eerlijk tegen elkaar.'
Diana:'Het is meer (captain zijn) dan alleen maar brood kunnen bakken, het is ook inzicht hebben.'
Leo:'Het is een spel'
Andries:'Het is een spel'
Frenk:'Het is geen spel.'
Leo gaat het niet redden en ziet af van zijn poging om captain te worden.
Leo zegt dat hij ongetwijfeld dingetjes heeft waarin hij niet zo goed is, ook omdat hij nog maar net in het huis zit.
"Frank kan bijvoorbeeld een vuist maken", legt Leo uit... "dat kan ik nu nog niet echt. Maar ik weet dat ik ook krachtig kan zijn. Dan ben ik even niet de vriendelijke man. Ikkan me bijvoorbeeld wel voorstellen wat Frank gisteren gedaan heeft. Het komt inderdaad kwetsend over, maar ik kon me het wel voorstellen. Ik vind dat je altijd moet kunnen communiceren met elkaar... en daar is een captain ook voor. Ik ben alleen ook niet van plan overal tussen te gaan zitten."
Andries luistert aandachtig.
"Dit is niet de manier zoals Big Brother het in gedachten had", begint Andries... "Je moet een nieuwe captain voorstellen als je de huidige captain wantrouwt."
Frank pakt even wat kommetjes als Andries nog middenin een zin zit...
"Ik vind het heel vervelend dat je nu wegloopt", zegt Andries geirriteerd... "Heel vervelend".
Even later komt Frank terug en gaat Andries verder.
"Ik ben gisteravond zelf degene geweest die het voorstel om Leo captain te maken heeft geroepen, wat ook niet zo hoort natuurlijk. Ik heb vannacht erover nagedacht en het is wel heel apart iemand captain te maken die hier net een paar
dagen is.. Je moet immers de mensen goed kennen... goed de achtergronden kennen".
"Geloof ik niet", valt Leo hem in de rede. "Het voordeel van mij is dat ik fris tegen jullie aan kijk. Dat zie ik als een voordeel".
"Dat zie ik als nadeel", meent Andries.
"Op zich heb jij wel wat moeite om hier goed in te stappen", vult Danielle aan. "Dat lijkt me vervelend als je captain wilt worden. Een captain moet ook veel initiatief hebben en je komt de eerste twee dagen op me over alsof dat nog niet echt in je zit".
"Ik heb mijn eigen kracht", zegt Leo verdedigend. "als hier de pleuris uitbreekt sta ik wel mijn mannetje. Mijn taak is om dat te begeleiden en een oplossing voor te vinden."
"Ik denk wel dat je hele goeie dingen in je hebt die een captain nodig heeft", zegt Danielle, "maar die heb ik nog niet gezien."
Frank begrijpt wel wat Danielle bedoelt. Volgens hem wil Daan graag initiatieven zien van een captain die Leo nu nog niet heeft laten zien.
Andries denkt dat je na twee dagen nog niet door kunt hebben hoe het draait. Frank is het daar niet mee eens.
"Van mijn kant is het een stukje gewenning", legt Danielle uit. "Ik heb mijn bedenkingen."
"Zoals het nu gaat doe ik het niet", reageert Leo. "Ik moet vertrouwen hebben, anders werkt het niet."
(Danielle maakt haar mening duidelijk kenbaar, want zij wilde eigenlijk alleen Andries afzetten als captain als de nieuwe captain een vrouw (Diane) zou worden.)
Leo geeft nogmaals aan dat hij geen captain wil worden als er geen vertrouwen is. Ook zegt hij dat het in zijn geval logisch is dat hij nog even moet wennen, maar dat dat niet zegt dat hij geen goede captain zou zijn.
Danielle denkt ook dat het averechts kan werken voor LEo als hij nu captain zou worden.
"Je krijgt klappen van twee kanten", vult Diane aan. "Andries krijgt op z'n donder van Big Brother en soms ook gezeur van ons.... Dat kan wat veel worden".
Het gaat er nu weer even over dat dit eigenlijk niet de manier is om een captain af te zetten, maar dat dat niet is wat ze nu aan het doen zijn. Dit is volgens hen alleen maar een vergadering, verder niet.
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 13-10-2001 21:52]
Leo:'Ik maak me niet druk' (over een vroegtijdig vertrek)
Frenk:'Ik zou me wel druk maken'
Andries weet de discussie over een nieuwe captain in de kiem te smoren.
Andries:'Het moet een andere week worden dan anders in arm.'
Andries:'Misschien kunnen we met poeder tekenen of hinkelen.'
Andries:'Misschien moeten we gaan sporten.'
Daan:'Ok, lekker sporten.'
Andries:'Leuke ideeen verzinnen'
Frenk:'Ja lekker hinkelen!'
Andries:'Wat ben je weer negatief!'
Diana:'Ja inderdaad negatief.'
Andries:'Je kraakt alles af.'
Andries:'Zie die dakpannen, die ligt er niet voor niets. Wat zouden we er mee kunnen doen?'
Leo:'Hoeveel dagen heb ik nog? Tot donderdag?'
[sorry heb helaas geen geluid, dus kan geen verslag maken]
Kelly en Sandy zijn voornamelijk aan het praten en lachen, [het gaat nergens over, dus ik zal jullie de details besparen]
Sandy, Ed en Kelly zijn nu uit bed gegaan naar de woonkamer. Om een sigaretje te roken. Sandy biedt heel nobel een sigaretje aan Ed (die in zijn slip en t-shirt loopt), zodat hij niet hoeft te draaien. Ze gaan thee zetten.
Kelly moet lachen om iets en ze plast zowat in der broek. Ook Sandy ligt in een deuk.
Ed zegt: we hebbe een zooitje wiet door de thee heen gedraaid.
Op deze opmerking volgt weer een hoop geginnegap van de beide dames
Kelly weet niet hoe het gasvoornuis werkt!!!
Ed en Kelly willen nu koffie drinken (het is 23:50 uur!!)
Kelly wil eerst een peuk voordat ze uit gaat zoeken hoe je koffie moet zetten.
De dames zijn nu in de keuze bezig en Ed zit op de bank!
Ed drinkt zijn koffie met suiker.
Kelly: straks komt er weer zo'n geile battle...
Ook Sandy begint nu met rare stemmetjes, en Ed laat zijn oerkreten weer horen!
Kelly vraagt wederom aan Ed of ie suiker in zijn koffie wil.
Hier weer verder:
Streamverslagen 14 oktober 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |