Iemand al gespeelt? Ben wel benieuwd of het echt zo goed is als de filmpjes doen vermoeden!quote:Boiling Point: Road to Hell will push the boundaries of what people think first-person action games can do, with its unbelievable scale of the game world and the ability to choose your own path," said Wim Stocks, Executive Vice President, Sales and Marketing, Atari. "Working with Deep Shadows is really exciting - they bring a fresh look and innovative ideas to a genre that needs new avenues for exploration."
In Boiling Point: Road to Hell, gamers will travel to the present day jungles of South America and battle competing factions in a brutal guerrilla war. Developer Deep Shadows' innovative game engine streams the beautifully rendered environment, creating a non-linear gameplay experience, with no loading times or separate levels, creating a continuous world spanning hundreds of miles. To make the most of the environment, a massive range of vehicles will be at the disposal of the player, as well as a vast array of weapons.
The wide open game world features an array of different AI factions with which the player can interact, and hundreds of diverse missions to create an original experience each time the game is played. Combined with the vast seamless gaming world, the result is gameplay freedom and replayability on an unprecedented scale.
Boiling Point: Road to Hell is scheduled for release on personal computer in spring 2005.
de grahpics zijn wel ok, je hebt alleen wel een redelijke videokaart nodig en flink wat geheugen, want het speelveld is zonder laden bereikbaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:31 schreef Fillipe het volgende:
Lijkt me wel een leuk spelletjeSoort GTA style?
Ik heb hem trouwens al online gesignaleerd dus als iemand kan vertellen hoe die engine/graphics zijn...
jah ikke, alhoewel het een preview-versie was. Je kan ook gewoon de preview op games.fok lezen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:15 schreef H-blast het volgende:
Maar heeft er iemand nou ervaringen met dit spel?
Ah oke nou heb tegenwoordig een 6800 GT en 1 GB ram, dus dat moet geen probleem zijn. Alleen op sommige screenshots ziet het er wat amateuristisch uit, vooral de screens vanuit de auto. Anyway ik ga die preview even lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]
de grahpics zijn wel ok, je hebt alleen wel een redelijke videokaart nodig en flink wat geheugen, want het speelveld is zonder laden bereikbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zelf trouwens ook wat problemen om geld te verdienen. Ik blijf steeds rond de 3000 hangen omdat ik ws. teveel doe wat geen geld op brengt, zoals een medicijn zoeken voor een zieke jongen en een oude tempel vrijmaken van bandietenOm weer wat geld in t laatje te brengen ben ik nu buschauffeur geworden en dan krijg je 400 als je naar die andere stad toe rijdt. Daar ben ik nu gaan werken voor de CIA en die schijnen best goed te betalen.
Hoe kom je trouwens aan een vlieg en vaarbewijs, zit dat pas later in t spel? Of kan je daar meteen heen rijden
Where facts are few, experts are many.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler 2 (antwoord op vlieg en vaarbewijs):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Did I ever tell you my father's famous last words?"
"'Careful son, the safety's off'"
"I mean, before that!!!"
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:31 schreef McDBigMac het volgende:Volgens mij probeert ie mij op te lichten, want hij vraagt mij meer als jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ok, duidelijk iig!
Where facts are few, experts are many.
Met dit spel lijk je wel een extreem high end pc nodig te hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:46 schreef gigant het volgende:
Hoeveel mb geheugen heb je nodig, ik heb volgens mij 1024 het kan ook 512 zijn, maar wat wordt aanbevolen? Die rotzooi is toch niet zo duur meer tegenwoordig?
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef speedfreakssj het volgende:
hoe gaat het op een P4 3,0
1024 HTT 800 mhz
EN6600GT 128MB DDR3?
deno ergens?
Binnenkortquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:16 schreef McDBigMac het volgende:
Wanneer komt de review, Steeven? Is zeker nogal wat werk, man dit spel is groot...
Jullie zijn allebei opgelicht want je hoeft helemaal niet te betalen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef McDBigMac het volgende:
t zal mijn gespierde uiterlijk wel wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 04:27 schreef KOCAX het volgende:
Jullie zijn allebei opgelicht want je hoeft helemaal niet te betalen.
pussys![]()
Liever een spoilertje dan.. ik heb t nu toch al betaaldquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Stop s ff in een spoilertje hoe je dat dan voor elkaar gekregen hebt? (of ICQ is ook goed).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop voornamelijk dat de performance voor uit zal gaan en dat ze tevens de laad en sounds bug verhelpen in de patch. Maar goed ze zijn er iig mee bezig.quote:The game is out in Europe and soon will appear on the shelves of Russian & USA.
We are working on the patch right now and it will be available online really soon. All bugs met for now concerning problems of running the game are about setting up drivers correctly.
The description of such problems and their solution will be published today on www.deep-shadows.com in form of Troubleshooting FAQ.
Als je je inventory opent dan zie links en rechtsonderin een aantal vakjes staan. Een stuk of 3 aan de linkerkant en 10 ofzo aan de rechterkant. aan de rechterkant kan je je geweren etc in een vakje doen, hetzelfde geldt voor een camara (bij mij staat deze op 9) en dat geluidsopname apparatuur, dit doe je door te slepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:57 schreef Fillipe het volgende:
En dan heb ik nog een vraag hoe pak ik in godsnaam spullen uit m'n rugzak? Zoals dus de camera/tnt etc..? Bij inventory staan ze netjes op een rijtje alleen hoe kan ik ze gebruiken? Heb vrij veel opties geprobeerd maar 't wil nog niet echt.
Ik vroeg me af of dat is wat Fillipe bedoelde. Rechtsonder zijn in ieder geval de quickkeys 1 tm 0.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Rayyvin het volgende:
[..]
Als je je inventory opent dan zie links en rechtsonderin een aantal vakjes staan. Een stuk of 3 aan de linkerkant en 10 ofzo aan de rechterkant. aan de rechterkant kan je je geweren etc in een vakje doen, hetzelfde geldt voor een camara (bij mij staat deze op 9) en dat geluidsopname apparatuur, dit doe je door te slepen.
Aan de linkerkant kan je bijvoorbeeld je armor kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Did I ever tell you my father's famous last words?"
"I mean, before that!!!"
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:31 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of dat is wat Fillipe bedoelde. Rechtsonder zijn in ieder geval de quickkeys 1 tm 0.
Je armor kan je ook aandoen door drag en drop naar je lichaam. Daarna zie je t linksonder inderdaad staan dat je t aanhebt.Ja het is gelukt inmiddels bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje onduidelijk en snel getypt, anyway mochten er vragen zijn dan horen we het wel![]()
Die kun je verkopen in het dorp waar je begint.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef speert.flies het volgende:
wat een gruwelijk leuk spel dit..
heb gisteravond een indianendorpje van een jaguar af moeten helpen, kreeg als beloning een of andere vaag indiaans rommeltje, geen idee wat ik er mee moet.
moet wel zeggen dat ik de besturing van de auto's een beetje jammer vind en als je nieuwe banden erop laat zetten, zijn ze in no-time weer versleten
quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef speert.flies het volgende:
wat een gruwelijk leuk spel dit..
heb gisteravond een indianendorpje van een jaguar af moeten helpen, kreeg als beloning een of andere vaag indiaans rommeltje, geen idee wat ik er mee moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ligt dan misshcien aan je rijstijl?quote:moet wel zeggen dat ik de besturing van de auto's een beetje jammer vind en als je nieuwe banden erop laat zetten, zijn ze in no-time weer versleten
"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"I mean, before that!!!"
Hij zegt dta ikprogramma's die op de achter grond draaien moet afsluiten en dat hij darom niet verder kanquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:29 schreef Atreidez het volgende:
Nee, niet eerder van gehoord of gezien. Denk dat t probleem m meer zit in t lezen van je medium, misschien vieze dvd of een oudere dvd drive
Gebruik je iets van image software, zoals deamon tools of alcohol 120% ?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
Hij zegt dta ikprogramma's die op de achter grond draaien moet afsluiten en dat hij darom niet verder kan
maar wat moet ik dan uit zeten
ja Alcohol 120%quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Gebruik je iets van image software, zoals deamon tools of alcohol 120% ?
Tja, ik heb ook zo'n kaart gehad en je kunt echt beter zsm een nieuwe kopen. Gewoon een kutkaart.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:27 schreef Conflict het volgende:
Ik kan hem verdomme niet spelen omdat ik een gf4 mx440 heb. Drie dagen zitten wachten voor lul
Iemand een idee hoe ik 'm toch aan de praat kan krijgen?
Ja dus je moet nog even geduld hebben.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 02:21 schreef speedfreakssj het volgende:
als ze nu effe een demo uitbrengen ofzo.
issie van achmed software ofzo?
Dat moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef Conflict het volgende:
Ik ga geen andere videokaart kopen voor een spelletje![]()
Je koopt hem ook niet voor één spelletje natuurlijk... Die GF4 mx kaarten zijn echt bagger, het is me overigens een raadsel waarom die dingen GF 4 heten, er ligt een heel andere (en ongelooflijk veel slechtere) chipset op dan op de orginele GF 4's (de TI serie).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:11 schreef Conflict het volgende:
Ik ga geen andere videokaart kopen voor een spelletje![]()
Waar wil je m mee patchen dan?quote:
dat zou je idd eens moeten doenquote:Op zondag 29 mei 2005 00:24 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nou ik heb hem ook en dankzij zo'n ini bestand van een of andere gast loopt ie nu best soepel. De leukste bug is wanneer t spel hapert als je in de auto in een stad rondrijdt. 1 seconde later gaat je kar dan 10 keer zo snel en maak je vette carnage van een voetganger.
Als iemand die ini moet hebben zal ik hem wel effe uploaden
Met alle respect, zou het niet zo zijn dat je hardware nogal aan de oude kant is?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:13 schreef LoggedIn het volgende:
de gedachte achter het spel is leuk hoor, maar de volgende keer moeten ze er ook even aan denken dat het speelbaar moet zijn
[..]
dat zou je idd eens moeten doen
Systeem:
XP 1800+ processor
512Mb DDR geheugen
Radeon 9600 Pro 256MB DDR videokaart
Alle spellen die ik tot nu toe wilde spelen draaieden zonder problemen hoor. Ik vind die prijzen van videokaarten te hoog, ik heb dat geld in andere onderdelen gestoken.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je koopt hem ook niet voor één spelletje natuurlijk... Die GF4 mx kaarten zijn echt bagger, het is me overigens een raadsel waarom die dingen GF 4 heten, er ligt een heel andere (en ongelooflijk veel slechtere) chipset op dan op de orginele GF 4's (de TI serie).
Kan, maar ik denk dat je het toch echt moeilijk gaat krijgen met die kaart nu... Videokaarten zijn idd duur, maar als je een goede keus maakt kan je ook weer een tijd vooruit. Voor de performance van spellen is de videokaart tegenwoordig overigens belangrijker dan de cpu.quote:Op zondag 29 mei 2005 12:33 schreef Conflict het volgende:
[..]
Alle spellen die ik tot nu toe wilde spelen draaieden zonder problemen hoor. Ik vind die prijzen van videokaarten te hoog, ik heb dat geld in andere onderdelen gestoken.
het is niet het nieuwste, maar om nou te zeggen dat het zo slecht is.. die videokaart is eigenlijk zelfs nog vrij niewquote:Op zondag 29 mei 2005 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met alle respect, zou het niet zo zijn dat je hardware nogal aan de oude kant is?
Mirrors: http://www.3dgamers.com/d...a_retail-update1.exe.htmlquote:Boiling Point: Road to Hell by Deep Shadows - US retail patch 1
Changes in this patch are as follows:
- Occasionally, the game would crash following the attempted load of a save
game.
- Occasionally, an NPC would not appear visible though they could be selected
an interacted with.
- With the watch out, if the user attempted to bring up the cell phone, the
previous weapon would instead appear.
- Under certain conditions, the mission to get the young man accepted by
Commandante Ricardo was completed prematurely.
- Occasionally, with 0% technical aptitude, the user's character would succeed
at using level 4 weapon upgrades.
- The NPC Simon (in Pueblo Faro), needed for the completion of a mission, would
run away and disappear if he was wounded and not killed.
- With the mission to kill the betrayer for Commandante Raul, if the enemies
were killed and the user left the area and returned, the enemies would be
respawned and could be killed again.
- During the game's final mission objective, if the user's character died in
the process of completing the objective, the ending cutscene would play with no
graphics visible.
- The options to drive and access the trunk of Taxis were removed.
- The entrance to Don Pedro's villa located at the river was inaccessible due
to the game positioning the character in the water when exiting a boat. A
ladder was added.
- Occasionally, during the course of gameplay, the character's car would
disappear after leaving it somewhere and later returning.
- During the police mission to kill the gang leaders, if the user's character
shot at one of the bandits from an elevated position, he would run through mid
air.
- The user's character was able to engage enemy civilian NPC's in conversation
while they were still shooting at him.
- Occasionally, when answering the cell phone, the message would remain on the
screen after the call was completed.
- There existed a location in Puerto Sombra where a car could get stuck.
- The police station in Puerto Sombra could be destroyed with a single crossbow
bolt.
- The main menu behaved unpredictably if the user pressed escape while the
menus were transitioning from one to another.
- Grenades thrown at cars would have no effect on their drivers.
- In the mission to destroy the government planes for Mr. Botanist, the user's
character was not given enough missiles to destroy all the necessary planes.
- If the mission to persuade the suicide jumper to not jump was failed, the
mission remained on the objectives list.
- In the government mission to destroy the mafia transport helicopters, if the
user's character died in the helicopter, the mission could not be repeated.
- It was impossible to drop less than the entire quantity of any item that was
stacked.
- Debug information appeared when holding the = key.
hmm.. als ik die file doorkijk zitten er nog wel dingen in die het wat sneller zouden kunnen maken..quote:Op maandag 30 mei 2005 10:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Sorry voor de late reactie maar deze ini gebruik ik dus:
http://rapidshare.de/files/2062390/GAME.INI.html
Scroll naar benee, klik op Free en wacht effe op de download. Deze GAME.INI plaats je gewoon in de map waar het origineel staat. (Hernaam je originele GAME.INI naar OriginalGAME.ini ofzo, anders overschrijft ie hem). Bij mij doet ie het redelijk goed nou, maar ja.. de bugs...
Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...quote:Op maandag 30 mei 2005 20:48 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb alleen het id dat de grafische kwaliteit niet het probleem is, meer de hoeveelheid textures/objects (?) die die in geheugen wil zetten, wat dat continue swappen veroorzaakt.. dat is wat het zo traag maakt.. en daar valt gewoon niks/weinig aan te veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Did I ever tell you my father's famous last words?"
"I mean, before that!!!"
hoe draait ie met 1Gb geheugen?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:04 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Met 2Gb geheugen draait ie behoorlijk goed hoor...en daarbij een 256Mb videokaart (is ook wel handig voor al die textures).
Ik koop eens per 3 a 4 jaar een nieuw systeem en heb de gewoonte dat wat over te dimensioneren kwa geheugen, dat bevalt me prima. Ik neem dus aan dat t ook best zal draaien in 1gig, maar er zijn een behoorlijk aantal opties met betrekking tot performance (zoals wat de zichtreikbaarheid is bv en als je die fors opvoert dan zal t geheugen gebruik rap toenemen). Of iemand zn geld beter kan besteden is verder ieder's eigen zaak, daar heb ik geen advies voor nodig van anderen en ik ben ook wat terughoudend om anderen kwa geld uitgeven te adviseren (maar zo ben ik nou eenmaal).quote:T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59379quote:Op maandag 30 mei 2005 11:18 schreef McDBigMac het volgende:
Ik wil wel s een expert opinion horen.
mn vader gaat nieuw geheugen kopen voor een van zijn systemen, dus kan ik het ouwe geheugen eruit krijgen, dan heb ik 1Gb geheugen erin zittenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:15 schreef NASDAQbastardo het volgende:
T spel gebruikt ongeveer 500 mb ram zag ik in taakbeheer dus 2 gig is ook een beetje overdrijven. 1 gig doet ie het goed, maar ik zou eerst maar wachten op een patch ofzo voordat je geld gaat uitgeven aan je pc. Dat kan je veel beter besteden namelijk
beter.. Hoe veel uur?quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:27 schreef KingLysandus het volgende:
Heb hem uitgespeeld.
Geluid van het wapens had ik opgelost door in Windows de Dolby Surround instellingen uit te schakelen, en over te zetten naar een 2 speakermode. Maar de dialogen blijven rampzalig.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:36 schreef Floepsje het volgende:
het geluid van de wapens en het spreken doet het bij mij niet, net zoals ik eerst in Vice city had..
Dan heb je niet al teveel (non Lisa) missions gedaan denk ik. Of ik ben erg onhandig (zal wel een combinatie van beide zijn).quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:20 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Een week lang een paar uurtjes per dag. 20 ofzo.
Ik vind het eind wel een anti climax.![]()
Dude, als je t topic doorleest moet toch wel duidelijk worden dat t al uit is. Op www.3dgamers.com kan je wel wat filmpjes downloaden..quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Wanneer komt dit spel uit? En zijn er al filmpjes?
Je moest eens weten hoeveel missies ik gedaan heb. Alle missies voor de politie, voor 2 legerbasissen, voor 1 indianendorp, voor 1 CIA agent, etc etc.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:08 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Dan heb je niet al teveel (non Lisa) missions gedaan denk ik. Of ik ben erg onhandig (zal wel een combinatie van beide zijn).
Ik weet t, ik speel t ook en ik ben al dicht bij de 20 uur maar ik ben nog bij lange na niet aan t eind. Ik moet nog vliegen leren en navy boats (heb de boekjes al wel) enquote:Op vrijdag 3 juni 2005 07:38 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel missies ik gedaan heb. Alle missies voor de politie, voor 2 legerbasissen, voor 1 indianendorp, voor 1 CIA agent, etc etc.
Je hebt gewoon veel geld nodig in het spel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom denk ik niet dat je t kan uitspelen in 20 uur, tenzij je veel overslaat. Wil ik niet mee zeggen dat je niet veel missies gedaan hebt (je hebt tenslotte t geld nodig) maar er zijn er nog veel meer. En nogmaals, ik zal ook wel onhandiger bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij nou nog de neiging om t nog eens te spelen waarbij je dan meer gaat samenwerken met de mafia en de bandits of is t klaar wat jou betreft?"Did I ever tell you my father's famous last words?"
"I mean, before that!!!"
"I mean, before that!!!"
er zijn toch meerdere eindes mogelijk?quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
er zijn toch meerdere eindes mogelijk?
ik word wel boos als ze dood gaatwat een anti-climax zou dat zijn
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:38 schreef Hbjr het volgende:
jup geweldige game, kan alleen me weapons dealer niet vinden, die is er niet
En anders wel Hidden & Dangerous.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Oe, Daggerfall flashbacks.
Toen ik Hidden & Dangerous kocht zat de game vol met bugs, echt niet normaal. Maar vreemd genoeg was het spel echt geweldig leuk om te spelen (mede door tig nieuwe gameplay features, zoals een realistische shooter in WW2-tijdperk, met voertuigen rijden, online Co-Op, etcetera. Hidden & Dangerous had ook een bug dat je door de vloer zaktequote:
Nog een DF liefhebber?quote:Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef speknek het volgende:
Oe, Daggerfall flashbacks.
In de US toch alleen, hier is de releasedate 10 juni volgens mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:13 schreef S1nn3rz het volgende:
Maar goed, over een paar uur is san andreas er![]()
Ik snap je helemaalquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:22 schreef McDBigMac het volgende:
De Fok!Games review van Boiling Point is r :-)
Steeven is wel een beetje streng ten opzichte van andere sites. Hoewel ik ergens een site gezien heb waar ze verschillende reviewers op t spel hadden losgelaten en daar waren de reacties ook erg wisselend. De buggy uitvoering roept blijkbaar behoorlijk extreme reacties op (de 1 ziet ze door de vingens omdat ie t spel zo leuk vindt, de ander kraakt t daarom helemaal af). Wel goed dat Steeven er ook een score bij heeft gezet voor als t spel behoorlijk gepatched gaat worden (70%)maar ik denk dat ie toch behoorlijk ontstemt was over de bugs want 70% is nog steeds aan de lage kant (in het geval dat de boel "bugvrij" zou worden opgeleverd).
quote:Download:
http://www.uk.atari.com/index.php?pp=download&did=109
77MB
BOILING POINT – PATCH 1 INFORMATION
TEXT
No more text message remains onscreen after a phone call.
Enemy declaration messages are now opportunely displayed.
Hint messages are displayed on time.
MISSIONS
CIA Faction : missions are no more rewarded when not accomplished by Saul.
Suicide guy mission : once Saul fails this mission, it disappears from the mission list.
Minor problems which led to impossibility to complete some missions are now solved.
GRAPHIC
Graphical issues during the character's death animation scene or NPC's animation in cities have been fixed.
SOUND
Minor sound issues such as voiceover looping are fixed.
CAMERA
Minor camera issues which were noticed during the tests have been fixed.
CAR
Problem of user's car which rarely remains stuck in the environment or which location was not properly displayed on the minimap are solved.
Option do properly display for any taxi mission.
LOC
Localization : mismatch issues have been fixed.
MINOR ISSUES
Police station cannot be destroyed by a crossbow anymore.
When Saul drops one item, only this item disappears from his inventory.
IMPROVMENTS
Crashes : some rare crashes (hardly reproducable) were noticed throughout the game, and especillay when loading the quicksaves. This has been improved a lot with the patch as no crash occured.
AI : NPC's behaviour has been improved in this patch version. Some examples are as follows : NPC now avoid obstacles when moving, reply when being shot at, animation and position are correct.
Bron: www.boiling-point.net
Bij het tankstation misschien? Praat even met de man in het kassahokje en dan wordt t je wel duidelijk. Als je dit lastig genoeg vindt om op een forum te vragen, dan weet ik niet of je t spel lang zal kunnen spelen maar in ieder geval: succes!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Nilsenator het volgende:
Kan iemand bij a.u.b. vertellen hoe ik moet tanken ?!
Wat je zelf al voorstelt zou ik gewoon doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef McDBigMac het volgende:
Even wat anders: ik heb mn euro versie eerder gepatched met de US patch, ik ga nu de EU patch daaroverheen draaien. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las nml op boiling-point.net dat je dat beter niet kan doen (maar ik maak gewoon een backup van mn savegames en dan kan ik altijd een volledige re-install doen).
Ik las de review van de PU en die gaven de game een 88quote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:22 schreef McDBigMac het volgende:
De Fok!Games review van Boiling Point is r :-)
Steeven is wel een beetje streng ten opzichte van andere sites. Hoewel ik ergens een site gezien heb waar ze verschillende reviewers op t spel hadden losgelaten en daar waren de reacties ook erg wisselend. De buggy uitvoering roept blijkbaar behoorlijk extreme reacties op (de 1 ziet ze door de vingens omdat ie t spel zo leuk vindt, de ander kraakt t daarom helemaal af). Wel goed dat Steeven er ook een score bij heeft gezet voor als t spel behoorlijk gepatched gaat worden (70%)maar ik denk dat ie toch behoorlijk ontstemt was over de bugs want 70% is nog steeds aan de lage kant (in het geval dat de boel "bugvrij" zou worden opgeleverd).
Moet je goed op je originele box kijkenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:50 schreef Nilsenator het volgende:
Klopt het dat als je de USA versie hebt dat dan de EU patch niet werkt !? Ik weet nl. niet welke versie ik heb !! Ik weet wel dat het andersom wel werkt, dus als je de EU versie hebt en de USA patch er op los laat !
je moet niet naar binnen lopen, er is buiten een loketquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef Nilsenator het volgende:
Bij de kassa staat een man die verder nix verteld over benzine !!Dus hoe moet ik tanken ?! :S
Dat ging dus niet, hij kon de EU versie niet (meer) vinden vanwege de US patch. Ik heb eerst BoilingPoint weer in initiele EU levering staat gebracht en toen de EU patch eroverheen gedraaid. Daarna de save games weer teruggezet en alles deed t weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef McDBigMac het volgende:
Even wat anders: ik heb mn euro versie eerder gepatched met de US patch, ik ga nu de EU patch daaroverheen draaien. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las nml op boiling-point.net dat je dat beter niet kan doen (maar ik maak gewoon een backup van mn savegames en dan kan ik altijd een volledige re-install doen).
Voor mensen die verschillende consoles hebben is het best een leuk blad. Ik lees meerder bladen, maar de pu heeft wel de meeste humor, dus ik zou niet weten wat er mis mee isquote:
Ik. Heb sinds kort m'n abo opgezegd, was het al een paar jaar vergeten te doenquote:
Wat is er mis met de PCZ? Is mij nog niet opgevallen dat ie achteruit aan t gaan is. Valt me wel op dat ie goedkoper is geworden. Ik lees nog vaak dingen in de PCZ die ik nog niet wist en bv ook niet hier heb gezien (of op andere game sites), vooral in de development hell sectie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:12 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik. Heb sinds kort m'n abo opgezegd, was het al een paar jaar vergeten te doen. Al een paar jaar lang is het blad kwalitatief aan het achteruit gaan, idem voor PC Zone Benelux. Maar wel geinig om te lezen als je je verveelt enzo
.
Zou leuk zijn, maar eerst mogen ze van mij t single player gedeelte verder debuggenquote:Ontopic: In een paar bestanden in de directory vind ik sporen terug van een MP Mode! Wie weet in een patch.
Tja, veel redactieleden hebben het nest verlaten, ze werken nu met een klein groepje vaste mensen en een handvol freelancers geloof ik. Natuurlijk hebben ze best leuke stukjes in het blad staan, maar ik vind de reviews kwalitatief erg slecht. Er worden te veel shooters in behandeld, de redactie praat enkel over shooters, het is Quake dit en Doom dat, lekker interessantquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef McDBigMac het volgende:
[..]
Wat is er mis met de PCZ? Is mij nog niet opgevallen dat ie achteruit aan t gaan is. Valt me wel op dat ie goedkoper is geworden. Ik lees nog vaak dingen in de PCZ die ik nog niet wist en bv ook niet hier heb gezien (of op andere game sites), vooral in de development hell sectie.
[..]
Ik heb er al meer over gehoord maar heb er zelf geen last van. Doet <esc> t niet meer? of worden de wijzigingen dan niet overgenomen. Lastig. Maar goed, 1 keer de settings goed zetten en er daarna niet meer aankomen (workaround) of verander jij soms elke keer je video instellingen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Nilsenator het volgende:
Hoezo irriterend !!! Heb net mn spel ge-update met de EU patch, doet mn BACK knop het niet meer als k video-instellingen wil wijzigen !! Betekent dus dat ik mn computer telkens opnieuw moet opstarten !
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:59 schreef McDBigMac het volgende:
ik doe t maar in een spoiler:Had ik gewoon de truck op de verkeerde plaats neergezet op de basis waar deze naartoe gebracht moest worden. Een paar meter verder en de missie was wel volbracht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:43 schreef LoggedIn het volgende:
2/10 is wel erg laag...
heb net een grenade launcher gekocht.. even aan die gasten met die shotguns in de gevangenis uitleggen dat ze niet grappig zijn![]()
nog maar een keer gaan zoeken naar die jerminez
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:37 schreef McDBigMac het volgende:
Gieling, ik weet niet of je dit topic wel eens leest maar anders moet Steeven t maar even doorgeven aan je.
Ik had gereageerd op je nieuwsberichtje over patch1.1 met de boodschap dat ie al even uit was. Later zag ik ergens anders dat Atari nu ook voor de US patch1.1 heeft uitgebracht. Ik kan me begrijpen dat je daarin gestonken ben, als je het spel niet op de voet volgt, want eerlijk gezegd kan ik er ook niet bij dat ze verschillende patches loslaten op de US en EU versies. Het zij zo.
nee, het draait schokkerig op een pc met 2 6800 ultra'squote:Op maandag 26 september 2005 14:57 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Draait het spel nu ook wat beter met die nieuwe patch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |