Dan krijgen we de Rene Frogers van Nederland als studiogast.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:18 schreef Devano het volgende:
De Mol kan net zo goed het hele programma gelijk ook overkopen.
Geen Driessen aub. Doe dan maar Van Nieuwkerkquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Nogmaals Driessen mag het worden. De meesten kennen hem alleen als verslaggever op tv bij voetbalwedstrijden. Daar kwam ie niet tot z'n recht. Op de radio echter maakte ie een uniek koppel met van Gelder. Ook als presentator van Langs de Lijn vond ik hem klasse. Het lijkt mij de juiste man om als stoorzender te fungeren tussen Derksen en de gasten.
Tanquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:23 schreef Martijne het volgende:
Wellicht dat RTL een van de presentatoren van de NOS kan overnemen, nu ze daar de rechten van de HCE niet langer hebben. RTL heeft wel rechten van samenvattingen![]()
Mij lijkt Humberto Tan samen met Johan Derksen aan één tafel wel leuke tafarelen opleverend
Ik vraag me altijd af hoe die mensen ooit op tv zijn gekomen. Net als bij Tan bespeur ik geen fractie van een talent.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:26 schreef DrDentz het volgende:
zij is best erg maar barbara barend spant de kroon
ik wil de gesprekken tussen barbara en frits wel eens horen
brrrr
Lijkt mij een leuk planquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:33 schreef Edenoniphobic het volgende:
Derksen en Borst zullen eerder allebei naar Tien gaan, samen met Genee. Geen noodzaak meer voor een Genee-vervanger bij RTL als die drie bij Tien eenzelfde project opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |