Zeggen we gewoon dat we die kerel willen spreken die de hele dag sinaasappelsap drinkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vind het bestjullie krijgen mij dan toch nooit aan de lijn......
Wordt namelijk netjes gefilteerd door de 1e lijn
muwahahaha
Ik kan er nog een gedetailleerde beschrijving van het uiterlijk aan toevoegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
Zeggen we gewoon dat we die kerel willen spreken die de hele dag sinaasappelsap drinkt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zeggen we gewoon dat we die kerel willen spreken die de hele dag sinaasappelsap drinkt.
Vraag gewoon naar de cleanfreak van de tweede lijnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Shoot...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan er nog een gedetailleerde beschrijving van het uiterlijk aan toevoegen
Haha, die kerel die na ieder telefoongesprek zijn telefoon ontsmet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vraag gewoon naar de cleanfreak van de tweede lijn
Stiekem ben ik de schoonmakerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vraag gewoon naar de cleanfreak van de tweede lijn
Laatste zaten we trouwens op het terras in Antwerpen en toen kwamen er allemaal Japaners langs.. vol met camera's en allemaal met witte handschoendjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, die kerel die na ieder telefoongesprek zijn telefoon ontsmet.
"meneer u praat met consumptie"quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Shoot...![]()
Die ontmoeting had nooit plaats moeten vinden
Ik heb trouwens mijn bloem t-shirt aan
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef Suijk het volgende:
Zondag trouwens het einde van een tijdperk: de laatstse aflevering van Studio Sport met de samenvattingen van het HCE voetbal.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:55 schreef appelsientje het volgende:
Shoot...![]()
Die ontmoeting had nooit plaats moeten vinden
Ik heb trouwens mijn bloem t-shirt aan
Belgisch accent?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:01 schreef appelsientje het volgende:
hahaha ik had mevr Goor aan de lijn
Hoe toepasselijk
http://www.flobberdewotsk(...)jurk-dress12870a.jpgquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat je schattig meid ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |