Doe je zijn raam dichtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ja dan komt alles via het raam naar binne aap![]()
dan komt alles tog via de trap naar beneden naar mijn kamer toequote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef frenkck het volgende:
[..]
Doe je zijn raam dicht. Logisch nadenken is niet voor jou weggelegd merk ik.
Uh volgens mij bedoelt hij te zeggen ik zet hem niet open want anders komt het naar binnen. Waar zit het gebrek aan intelligentie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:58 schreef frenkck het volgende:
[..]
Doe je zijn raam dicht. Logisch nadenken is niet voor jou weggelegd merk ik.
de lucht hangt al op me kamer, anders had ik er geen topic over hoeve openenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:03 schreef frenkck het volgende:
*zucht*
Je doet zijn raam en deur dicht, blijft die lucht lekker hangen in zijn kamer en jij doet jouw deur dicht voor de eventuele hangende lucht op de gang en je raam open.
De middagtemperatuur komt uit rond een graad of 16 op de Waddeneilanden en 21 in het zuidoosten van het land. De wind is zwak tot matig en komt uit zuidwestelijke richting.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:06 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
de lucht hangt al op me kamer, anders had ik er geen topic over hoeve openen
logisch nadenken is voor jou blijkbaar niet weggelegd![]()
uitleg:
raam open deur dicht --> alles komt via het raam extra naar binne
raam dicht deur open --> alles komt door deur naar binne
alles dicht --> het blijft hangen
tis gewoon een onoplosbaar probleem dat met de tijd zal moeten verdwijnen![]()
ik weet wat jij hebt gedaan in die tussentijdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:13 schreef MaRySe het volgende:
Dusch.
Mwoah !quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:15 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ik weet wat jij hebt gedaan in die tussentijd![]()
je hebt je alvast voorbereid voor als ik langskwam
ik vind het echt zo ontzettend stinken!quote:
ja daar had ik het nog niet eens over, die zijn helemaal te erg voor woorden....of als die man met zijn jurk gaat lope slingeren met die bol met dat gas....gadverdammequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind het echt zo ontzettend stinken!
Welke variant dan ook. Rot op met die fikkende takjes.
Vooral die versie die ze gebruiken in kerken vind ik über-goor
krijg daar echt barstende koppijn vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:34 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
ja daar had ik het nog niet eens over, die zijn helemaal te erg voor woorden....of als die man met zijn jurk gaat lope slingeren met die bol met dat gas....gadverdamme![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |