Zo goed is Argon niet, de Treffers hebben meer kwaliteit denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar dat wordt erg lastig.
Nou, nooit wat van gehoord. GJS is geen niveau ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:31 schreef Gallorini het volgende:
Ruud Bos, regio topscorer. Speelt bijj GJS uit Gorinchem. Ook wel bekend als het Fenomeen![]()
Volgens mij zit ASWH al jaren achter hem aan.
1e klasse zaterdag?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, nooit wat van gehoord. GJS is geen niveau ook.
Is dat die oud VVV-speler?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Michael Evans (De Treffers) voetbalt volgend seizoen voor Schijndel.
Voormalig VVV-spits inderdaad.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:45 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
Is dat die oud VVV-speler?
Zo ja, dan kocht ik die in een van de eerste CM versies vaak
moet wel,ik ken geen ander GJSquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GJS, daar heeft de FC dinsdag toch tegen geoefend?
Cool Vaduz, ik kom op MSN.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
LoomsVooral z'n derde goal was een beauty. Van goed dertig meter pakte hij de bal vanuit de stuit en jaagde hem over de kanslose IJsselmeervogels goalie heen.
En terecht tweede!
dat is dus wat anders als "geen niveau"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Te groot verschil met top hoofdklasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |