abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27433545
Nou ja, echt goed is GJS ook niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:49:18 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27433569
geen niveau is 4e klasse IMO
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27433589
Okee, ik was iets te enthousiast. Ik dacht aan het GJS waar ik zelf vroeger speelde. Dacht dat ze rond de 4e klasse uitkwamen ook. Eerste klasse valt alles mee, maar is niet direct iets voor ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:51:39 #154
108367 Gallorini
über alles..
pi_27433608
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:43 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1e klasse zaterdag?
Top 1e klasse Zaterdag idd. Al waren ze kansloos in de nacompetitie. 6 jaar geleden speelde we nog 4e klasse.
Hoi mam..
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:52:51 #155
108367 Gallorini
über alles..
pi_27433630
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik was iets te enthousiast. Ik dacht aan het GJS waar ik zelf vroeger speelde. Dacht dat ze rond de 4e klasse uitkwamen ook. Eerste klasse valt alles mee, maar is niet direct iets voor ASWH.
Mwah, Ruud Bos is ook te goed voor GJS eigenlijk. Diverse bvo's hebben em al aanbiedingen gedaan maar hij heeft daar geen trek in. Hij wil zijn biertje op zaterdagavond (lees nacht) niet missen
Hoi mam..
pi_27433632
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:51 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Top 1e klasse Zaterdag idd. Al waren ze kansloos in de nacompetitie. 6 jaar geleden speelde we nog 4e klasse.
Veel spelers van buitenaf gehaald de afgelopen 6 jaar?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:54:10 #157
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27433654
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Veel spelers van buitenaf gehaald de afgelopen 6 jaar?
Lijkt mij wel dan.

Ze hebben komend seizoen iig wel een andere keeper zag ik afgelopen dinsdag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27433661
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:52 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Mwah, Ruud Bos is ook te goed voor GJS eigenlijk. Diverse bvo's hebben em al aanbiedingen gedaan maar hij heeft daar geen trek in. Hij wil zijn biertje op zaterdagavond (lees nacht) niet missen
Wat een instelling zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27433665
6 jaar geleden vierde klasse, net toen ik gestopt ben met zelf spelen. Vandaar zeker.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:56:12 #160
108367 Gallorini
über alles..
pi_27433683
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Lijkt mij wel dan.

Ze hebben komend seizoen iig wel een andere keeper zag ik afgelopen dinsdag
Nope, bijna niets. GJS betaald niet en dat doen de meeste clubs hier in de omtrek wel. GJS heeft een uitstekende jeugd opleiding, en zo'n 80% van de selectie bestaat uit spelers uit eigen jeugd. De rest is aan komen waaien.
Ook heeft GJS samenwerkings verbanden met Willem II en FC Den Bosch waar al veel GJS jeugd stage heeft gelopen of nu speelt.
Hoi mam..
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:57:04 #161
108367 Gallorini
über alles..
pi_27433700
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
6 jaar geleden vierde klasse, net toen ik gestopt ben met zelf spelen. Vandaar zeker.
Wat is je naam dan..? Ik speel al sinds mn 10e bij GJS en ken de meeste oud GJS helden wel xD
Hoi mam..
  zaterdag 28 mei 2005 @ 16:57:49 #162
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27433712
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef Gallorini het volgende:

Ook heeft GJS samenwerkings verbanden met Willem II en FC Den Bosch waar al veel GJS jeugd stage heeft gelopen of nu speelt.
Dat wist ik,daarom ook die wedstrijd afgelopen dinsdag.

Volgens mij loopt er trouwens bijna niets aan GJS jeugd bij ons rond in de jeugd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27433725
Ik speelde zelf niet in het eerste hoor, maar we moesten wel vaak tegen GJS. Dus ook niet bij GJS.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:04:30 #164
108367 Gallorini
über alles..
pi_27433825
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 16:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat wist ik,daarom ook die wedstrijd afgelopen dinsdag.

Volgens mij loopt er trouwens bijna niets aan GJS jeugd bij ons rond in de jeugd
Could be. Echt veel weet ik dr niet vanaf.
Hoi mam..
pi_27434152
quote:
Geinoord naar hoofdklasse; Barendrecht degradeert

28 mei
Barendrecht heeft de promotie-/degradatiewedstrijd tegen Geinoord, na verlenging, met 1-2 verloren. Daardoor verdwijnen de Barendrechters na één seizoen alweer uit de hoofdklasse. Geinoord daarentegen komt volgend seizoen voor het eerst in zijn bestaan uit op het hoogste niveau van het zaterdagvoetbal.

Later meer.
Jemig, Geinoord... En dan gaan Van Ommeren en Van der Linden bij Barendrecht eerste klasse spelen, evenals Raymond de Waard...
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 17:43:40 #166
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27434554
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jemig, Geinoord... En dan gaan Van Ommeren en Van der Linden bij Barendrecht eerste klasse spelen, evenals Raymond de Waard...
Het hele bericht staat er nu ook:
quote:
Barendrecht heeft de promotie-/degradatiewedstrijd tegen Geinoord, na verlenging, met 1-2 verloren. Daardoor verdwijnen de Barendrechters na één seizoen alweer uit de hoofdklasse. Geinoord daarentegen komt volgend seizoen voor het eerst in zijn bestaan uit op het hoogste niveau van het zaterdagvoetbal.

Het werd op het veld van ARC een opwindend en emotioneel duel tussen de nummer twaalf van de hoofdklasse A en de klasseperiodekampioen van de eerste klasse A.

Barendrecht speelde voor rust wat slimmer en rustiger. Zeven minuten leverde dat via een kopbal van Rafael Andrade een 1-0 voorsprong op. In de blessuretijd leek Michiel van der Valk Geinoord op 1-1 te brengen. De bal lag al enige tijd op de middenstip totdat uiteindelijk de treffer werd afgekeurd omdat een assistent-scheidsrechter de bal uit een corner achter de lijn had zien gaan.

Geinoord zette de boosheid hierover in de tweede helft om in een gezonde agressie. De Nieuwegeiners gingen beter spelen en kwamen na 69 minuten via Michael The verdiend op 1-1.

Dat bleef het tot de 90ste minuut, waarna Geinoord al snel in de eerste verlenging toesloeg. In de zevende minuut verzilverde Tom van Lijff een voorzet van Michel Trustfull: 1-2 Dat bleek de nekslag voor Barendrecht dat veel knoeiwerk afleverde. Geinoord was eerder bij de 1-3 dan dat het 2-2 zou worden.
Één tot nu toe gebleven, één gedegradeerd.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27434590
Bizar. De vraag is dan of ze in B gaan komen, bij ons.
www.thuisuiteten.nl
pi_27435846
Die wereldgoal van Looms moet je wel posten als samenvatting, Vaduz!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 28 mei 2005 @ 18:51:18 #169
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27435870
Dan heeft Geinoord zich aardig opgewerkt in de loop der jaren
pi_27435888
Het was een aantrekkelijke wedstrijd vanmiddag op de Koerbelt. Omdat er voor beide ploegen niets meer op het spel stond voetbalden beide ploegen vrijuit en op de aanval. Ook waren er aan beide kanten publiekswissels.

De eerste helft kregen de Vogels de beste kansen. Een keer de lat (eerste minuut), een keer de paal en de niet zo best keepende Van der Kwaak zorgden ervoor dat IJsselmeervogels met een achterstand de rust in ging.

In de vierde minuut opende Looms de score, hij schoof de rebound met z'n linkerbeen in het net. Aan de goal ging een goede loopactie van Brugge vooraf.

Negen minuten later was het weer gelijk. Andre Kemper profiteerde van een twijfelende Kwaak. Een minuut later stond Excelsior alweer op voorsprong. Het was weer Sjors Brugge die gebruik maakte van de ruimte voorin (Excelsior speelde net als vorige week 4-5-1) Hij speelde de linksback uit en vond Looms die de voorzet knap raakschoot.

Na rust maakte Excelsior er een show van, met een glimlach op de gezichten werden de IJsselmeervogels bij vlagen gedold. Vooral Nick Hoekstra was meer bezig met het voor schut zetten van z’n directe tegenstander (3 maal werd de rechtsback door de benen gespeeld) dan met de wedstrijd. Erwin Looms tekende voor het slotakkoord. Hij zag dat hij op snelheid niet meer vrij op de keeper af kon lopen. Dus probeerde hij het op een andere manier. Van goed 35 meter pakte hij de bal vanuit de stuit en jaagde hem over de kanslose IJsselmeervogels goalie, die iets te ver voor zijn goal stond. Fantastisch!

Een verdiende tweede plek achter ASWH is het resultaat. Na afloop werd Sjors Brugge nog flink in het zonnetje gezet.
That's all folks!
pi_27435913
Goed verslag Vaduz! Ik denk dat dit ook de terechte volgorde is.
www.thuisuiteten.nl
pi_27436040
Statistieken:

EINDSTAND

1. ASWH 4-8 (8-4)
2. Excelsior '31 4-4 (5-6)
3. IJsselmeervogels 4-4 (5-8)

TOPSCORERS

3 goals: Arjan Human (ASWH), Erwin Looms (Excelsior '31)
2 goals: André Kemper (IJsselmeervogels)
1 goal: Sjors Brugge (Excelsior '31), Richard Corts (IJsselmeervogels), Maarten Dangremond (Excelsior '31), Jan de Graaf (IJsselmeervogels), Alexander de Jong (ASWH), Louis van Kleef (ASWH), Dennis Knüppe (IJsselmeervogels), Walter van Ommeren (ASWH), Marphe Redjoseitiko (ASWH), Sjoerd van der Waal (ASWH)
www.thuisuiteten.nl
pi_27446246
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Geinoord.... niet echt een roemruchte club of wel?
  zondag 29 mei 2005 @ 15:33:36 #175
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27453743
Geinoord debuteert volgens mij.

Ruststand Treffers - Argon 1-0, voorlopig moeten we naar Mijdrecht. En leuke foto's Vaduz!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 mei 2005 @ 16:33:11 #176
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27455656
quote:
Geinoord kon er niet mee zitten. Trainer Plomp zocht na een huldebetoon op het veld ook de stilte op van de spelersbus om zijn emoties even tot bedaren te laten komen. "Mijn vader heeft vast mee gekeken", sprak de Utrechter later. "We konden voor hem vandaag maar één ding doen en dat was winnen. We begonnen schuchter, moesten even wennen aan het tempo. In de tweede helft was ons positiespel veel beter dan dat van Barendrecht." Rest de vraag wat Geinoord volgend seizoen te zoeken heeft in de hoofdklasse. Niks, roepen buitenstaanders dan al gauw ongenuanceerd. In ieder geval heel veel leerstof voor de overwegend jonge selectie waarin alleen Dennis Groenendijk hoofdklasse-ervaring meebrengt.
Barendrecht kan gaan uithuilen en opnieuw beginnen. Ruud Heus, die lopende het seizoen Arie van der Zouwen was opgevolgd, zinspeelde op de situatie dat een aantal spelers Barendrecht gaat verlaten. Man en paard noemde de oud-Feyenoordprof niet, maar hij vroeg zich toch wel af of de motivatie wel optimaal was geweest. "De slechtste wedstrijd van het seizoen", sprak Heus. "Ik heb de absolute drive gemist. De chemie die we na de winterstop hadden opgebouwd was er vandaag niet. Onze mentale weerbaarheid was onvoldoende." "We hebben gespeeld als tweedeklasser", voegde Heus' assistent Peter Brunings er veelbetekenend aan toe. Heus gaat er wel van uit dat spelers die een toezegging hebben gedaan volgend seizoen voor Barendrecht te komen voetballen, ook daadwerkelijk komen. Voor Walter van Ommeren en Erwin van der Linden zal dat toch een tegenvaller zijn. Nu nog met ASWH spelen voor het algeheel landskampioenschap, over een paar maanden trainen en voetballen in de eerste klasse. Een grotere tegenstelling is nauwelijks denkbaar
Inderdaad. Arme Wally.
www.thuisuiteten.nl
pi_27468049
Stond Barendrecht ook al in de onderste regionen toen ze tekenden?
That's all folks!
pi_27470987
Naar mijn weten heeft Barendrecht het hele seizoen gekwakkeld. Niet voor niets dat Van der Zouwen weg moest. Heus leek het tij te gaan keren, maar het is dus niet gelukt.
Heus kwam waarschijnlijk, net als deze jongens, niet puur voor de lol naar Barendrecht.
pi_27486596
Barendrecht begon slecht Vaduz, waarna Ruud Heus het roer overnam. Die heeft de ploeg uiteindelijk nog voor rechtstreekse degradatie weten te behoeden, door een sterke serie na de winter. Ze wonnen o.a. van Kozakken Boys. ASWH had in Barendrecht in de eerste competitiehelft ook veel moeite met ze, thuis wonnen we met 6-0.

Maar goed, de ploeg had wel aardige plannen, gezien de nieuwelingen. Ook wel een ploeg die in de hoofdklasse hoort. Ik zie ze wel weer direct terugkomen, mits de transfers doorgaan en ze niet te veel verliezen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 mei 2005 @ 18:08:43 #180
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_27488420
Geinoord debuteert ja, dat weet ik wel.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_27488463
De overschrijvingstermijn is bijna afgelopen dus de transfers zullen wel doorgaan.
That's all folks!
pi_27490151
Precies. Moet ASWH nog snel een spits halen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27490258
Die kunnen ze ook van een BVO halen, dan hebben ze nog wat langer tijd.
That's all folks!
pi_27490774
Daar houden wij niet zo van eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_27490854
Waarom niet?
That's all folks!
pi_27490982
Is nooit zo goed bevallen. Je hebt natuurlijk een paar groeperingen onder ex-profs. De juiste groepering kan goed zijn, maar als je de verkeerde pakt...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 30 mei 2005 @ 20:05:10 #187
65674 RCHY
Go Cards!
pi_27491238
quote:
Op maandag 30 mei 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht begon slecht Vaduz, waarna Ruud Heus het roer overnam. Die heeft de ploeg uiteindelijk nog voor rechtstreekse degradatie weten te behoeden, door een sterke serie na de winter. Ze wonnen o.a. van Kozakken Boys. ASWH had in Barendrecht in de eerste competitiehelft ook veel moeite met ze, thuis wonnen we met 6-0.

Maar goed, de ploeg had wel aardige plannen, gezien de nieuwelingen. Ook wel een ploeg die in de hoofdklasse hoort. Ik zie ze wel weer direct terugkomen, mits de transfers doorgaan en ze niet te veel verliezen.
Als ze bij VRC in de eerste klasse komen, zie ik toch liever VRC promoveren naar de hoofdklasse... en zo drie clubs uit Veenendaal in de hoofdklasse te hebben (paar jaar geleden al bijna gebeurd)
Marketing | Social Media | Positionering: www.kroesbergen.eu | [T] @rkroesbergen
Online Marketing voor Profootballspot.com | Arizona Cardinals [T] @spot_cardinals en NFL Draft [T] @spotdraft
pi_27491601
quote:
Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Is nooit zo goed bevallen. Je hebt natuurlijk een paar groeperingen onder ex-profs. De juiste groepering kan goed zijn, maar als je de verkeerde pakt...
Het ligt er helemaal aan hoe ze het oppakken inderdaad. Soms zijn ze een stimulans in een groep en iemand waaraan de rest zich kan optrekken, vaak voegen ze echter ook helemaal niets toe en zorgen ze met hun gedrag alleen maar voor irritatie.
pi_27491741
Je moet inderdaad kijken of zo'n jongen bij de club past. Niet zomaar voor een naam gaan.
That's all folks!
pi_27515779
Nog wat statistieken:

Minst gepasseerde team:

1 Kozakken Boys 18 40-18 (A)
2 A.S.W.H. 22 52-22 (A)
3 Ter Leede 23 53-23 hoofdklasse (A)
4 IJsselmeervogels 29 43-29 (B)
5 Excelsior '31 31 60-31 (C)
6 Bennekom 31 43-31 (A)
7 Deltasport 31 36-31 ( B)

Meest poductieve team:

1 Harkemase Boys 61 61-38 (C)
2 Excelsior '31 60 60-31 (C)
3 FC Lisse 59 59-42 (A)
4 Quick Boys 58 58-42 (B)
5 hsv Hoek 54 54-35 (A)
6 A.S.W.H. 52 52-22 (A)
7 Spakenburg 52 52-40 (B)
8 Be Quick '28 52 52-42 (C)

That's all folks!
pi_27521698
Leuk. Lisse en Quick Boys hebben wel een idioot doelsaldo trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_27522317
Omdat je dat opmerkelijk vind in A en B?
That's all folks!
pi_27522698
Nou, dat niet direct, maar zo weinig in de plus voor hooggeklasseerde teams. Is wel de reden waarom Lisse geen kampioen kon worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_27547497
quote:
Mutaties spelers bij ASWH komende seizoen

Geplaatst: 01-06-2005 Door: Wim Helmink
De van het succesvolle eerste selectie-team Erwin v.d.Linden en Walter v.Ommeren vertrekken naar Barendrecht en Robert Visser gaat terug naar Excelsior Maassluis. De keepers Jeroen v.d Stelt stopt met voetballen vanwege drukke werkzaamheden en Edward de Groot (keeper 2e elftal) gaat voor een vaste stek in het eerste elftal bij VVGZ.

Bij het 2e gaat Mark Scheurwater naar VVGZ en stoppen topscorer Jan Scheurwater en routinier Andre Penning (meer dan 250 wedstrijden in ASWH 1) met voetballen. Een passen afscheid voor André ligt nog in het verschiet.

Nieuwkomers bij 1e selectie zijn de keepers Jo-An van Belzen [Kloetinge] en Raymond Kuipers[ (FC Dordrecht), de verdedigers Danny Versluis (Barendrecht) en Bart Tromp (RBC 2). Het middenveld en de aanval worden aangevuld met Rick Verbrugge (Sparta 2) en Stefan van Dam (Top Oss)
Een aantal spelers van het 2e gaan komend seizoen regelmatig meetrainen met het 1e elftal,

Het 2e elftal krijgt volgende vernieuwing:Vincent de Klerk (ex-Goes) komt terug op het oude nest), Jan-Willem Verhoef (Groote Lindt), Joel Manusame (RVVH) zijn ook geen onbekenden. De talentvolle A1 spelers Niels van Muyen en Danny Slingerland zijn de nieuwe gezichten die wellicht de grote stap gaan maken om door te stoten naar de ASWH-top.

Dennis de Jong komt ook terug en er zal worden bekeken of hij in 2e of 3e gaat spelen terwijl Jens van Dijk nadenkt of hij de keepershandschoenen weer aan gaat trekken.
Mooie berichten. Weer een ex-prof erbij, ben benieuwd.
www.thuisuiteten.nl
pi_27547593
Stefan van Dam is wel een bekende naam.
That's all folks!
pi_27547819
Geboren in Sliedrecht, dus wel van de streek. Opgeleid bij Willem II. Dennis de Jong en Jens van Dijk vind ik persoonlijk wel geinige berichten.

Wel veel taalfouten zeg, van onze Wim.

En slecht nieuws: Marphe Redjoseitiko is geblesseerd geraakt en speelt sowieso niet tegen Argon en mist misschien wel de seizoensstart van 2005/06.
www.thuisuiteten.nl
pi_27547919
Jammer zeg, dat wordt weer improviseren achterin.

Wim was een beetje enthousiast volgens mij.
That's all folks!
pi_27548084
Ja. Nou ja, Marphe is middenvelder. En improviseren hoeft al niet meer, aangezien de basisspelers Van der Veeke en Sturrus gewoon kunnen spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27548155
Ben ik weer in de war met Gorre.
That's all folks!
pi_27548184
Die is lichter en heeft een Afro.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: