Top 1e klasse Zaterdag idd. Al waren ze kansloos in de nacompetitie. 6 jaar geleden speelde we nog 4e klasse.quote:
Mwah, Ruud Bos is ook te goed voor GJS eigenlijk. Diverse bvo's hebben em al aanbiedingen gedaan maar hij heeft daar geen trek in. Hij wil zijn biertje op zaterdagavond (lees nacht) niet missenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik was iets te enthousiast. Ik dacht aan het GJS waar ik zelf vroeger speelde. Dacht dat ze rond de 4e klasse uitkwamen ook. Eerste klasse valt alles mee, maar is niet direct iets voor ASWH.
Veel spelers van buitenaf gehaald de afgelopen 6 jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:51 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Top 1e klasse Zaterdag idd. Al waren ze kansloos in de nacompetitie. 6 jaar geleden speelde we nog 4e klasse.
Lijkt mij wel dan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Veel spelers van buitenaf gehaald de afgelopen 6 jaar?
Wat een instelling zeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:52 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Mwah, Ruud Bos is ook te goed voor GJS eigenlijk. Diverse bvo's hebben em al aanbiedingen gedaan maar hij heeft daar geen trek in. Hij wil zijn biertje op zaterdagavond (lees nacht) niet missen![]()
Nope, bijna niets. GJS betaald niet en dat doen de meeste clubs hier in de omtrek wel. GJS heeft een uitstekende jeugd opleiding, en zo'n 80% van de selectie bestaat uit spelers uit eigen jeugd. De rest is aan komen waaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lijkt mij wel dan.
Ze hebben komend seizoen iig wel een andere keeper zag ik afgelopen dinsdag
Wat is je naam dan..? Ik speel al sinds mn 10e bij GJS en ken de meeste oud GJS helden wel xDquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
6 jaar geleden vierde klasse, net toen ik gestopt ben met zelf spelen. Vandaar zeker.
Dat wist ik,daarom ook die wedstrijd afgelopen dinsdag.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:56 schreef Gallorini het volgende:
Ook heeft GJS samenwerkings verbanden met Willem II en FC Den Bosch waar al veel GJS jeugd stage heeft gelopen of nu speelt.
Could be. Echt veel weet ik dr niet vanaf.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat wist ik,daarom ook die wedstrijd afgelopen dinsdag.
Volgens mij loopt er trouwens bijna niets aan GJS jeugd bij ons rond in de jeugd
Jemig, Geinoord... En dan gaan Van Ommeren en Van der Linden bij Barendrecht eerste klasse spelen, evenals Raymond de Waard...quote:Geinoord naar hoofdklasse; Barendrecht degradeert
28 mei
Barendrecht heeft de promotie-/degradatiewedstrijd tegen Geinoord, na verlenging, met 1-2 verloren. Daardoor verdwijnen de Barendrechters na één seizoen alweer uit de hoofdklasse. Geinoord daarentegen komt volgend seizoen voor het eerst in zijn bestaan uit op het hoogste niveau van het zaterdagvoetbal.
Later meer.
Het hele bericht staat er nu ook:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jemig, Geinoord... En dan gaan Van Ommeren en Van der Linden bij Barendrecht eerste klasse spelen, evenals Raymond de Waard...
Één tot nu toe gebleven, één gedegradeerd.quote:Barendrecht heeft de promotie-/degradatiewedstrijd tegen Geinoord, na verlenging, met 1-2 verloren. Daardoor verdwijnen de Barendrechters na één seizoen alweer uit de hoofdklasse. Geinoord daarentegen komt volgend seizoen voor het eerst in zijn bestaan uit op het hoogste niveau van het zaterdagvoetbal.
Het werd op het veld van ARC een opwindend en emotioneel duel tussen de nummer twaalf van de hoofdklasse A en de klasseperiodekampioen van de eerste klasse A.
Barendrecht speelde voor rust wat slimmer en rustiger. Zeven minuten leverde dat via een kopbal van Rafael Andrade een 1-0 voorsprong op. In de blessuretijd leek Michiel van der Valk Geinoord op 1-1 te brengen. De bal lag al enige tijd op de middenstip totdat uiteindelijk de treffer werd afgekeurd omdat een assistent-scheidsrechter de bal uit een corner achter de lijn had zien gaan.
Geinoord zette de boosheid hierover in de tweede helft om in een gezonde agressie. De Nieuwegeiners gingen beter spelen en kwamen na 69 minuten via Michael The verdiend op 1-1.
Dat bleef het tot de 90ste minuut, waarna Geinoord al snel in de eerste verlenging toesloeg. In de zevende minuut verzilverde Tom van Lijff een voorzet van Michel Trustfull: 1-2 Dat bleek de nekslag voor Barendrecht dat veel knoeiwerk afleverde. Geinoord was eerder bij de 1-3 dan dat het 2-2 zou worden.
Geinoord.... niet echt een roemruchte club of wel?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jemig, Geinoord... En dan gaan Van Ommeren en Van der Linden bij Barendrecht eerste klasse spelen, evenals Raymond de Waard...
Inderdaad. Arme Wally.quote:Geinoord kon er niet mee zitten. Trainer Plomp zocht na een huldebetoon op het veld ook de stilte op van de spelersbus om zijn emoties even tot bedaren te laten komen. "Mijn vader heeft vast mee gekeken", sprak de Utrechter later. "We konden voor hem vandaag maar één ding doen en dat was winnen. We begonnen schuchter, moesten even wennen aan het tempo. In de tweede helft was ons positiespel veel beter dan dat van Barendrecht." Rest de vraag wat Geinoord volgend seizoen te zoeken heeft in de hoofdklasse. Niks, roepen buitenstaanders dan al gauw ongenuanceerd. In ieder geval heel veel leerstof voor de overwegend jonge selectie waarin alleen Dennis Groenendijk hoofdklasse-ervaring meebrengt.
Barendrecht kan gaan uithuilen en opnieuw beginnen. Ruud Heus, die lopende het seizoen Arie van der Zouwen was opgevolgd, zinspeelde op de situatie dat een aantal spelers Barendrecht gaat verlaten. Man en paard noemde de oud-Feyenoordprof niet, maar hij vroeg zich toch wel af of de motivatie wel optimaal was geweest. "De slechtste wedstrijd van het seizoen", sprak Heus. "Ik heb de absolute drive gemist. De chemie die we na de winterstop hadden opgebouwd was er vandaag niet. Onze mentale weerbaarheid was onvoldoende." "We hebben gespeeld als tweedeklasser", voegde Heus' assistent Peter Brunings er veelbetekenend aan toe. Heus gaat er wel van uit dat spelers die een toezegging hebben gedaan volgend seizoen voor Barendrecht te komen voetballen, ook daadwerkelijk komen. Voor Walter van Ommeren en Erwin van der Linden zal dat toch een tegenvaller zijn. Nu nog met ASWH spelen voor het algeheel landskampioenschap, over een paar maanden trainen en voetballen in de eerste klasse. Een grotere tegenstelling is nauwelijks denkbaar
Als ze bij VRC in de eerste klasse komen, zie ik toch liever VRC promoveren naar de hoofdklasse... en zo drie clubs uit Veenendaal in de hoofdklasse te hebbenquote:Op maandag 30 mei 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Barendrecht begon slecht Vaduz, waarna Ruud Heus het roer overnam. Die heeft de ploeg uiteindelijk nog voor rechtstreekse degradatie weten te behoeden, door een sterke serie na de winter. Ze wonnen o.a. van Kozakken Boys. ASWH had in Barendrecht in de eerste competitiehelft ook veel moeite met ze, thuis wonnen we met 6-0.
Maar goed, de ploeg had wel aardige plannen, gezien de nieuwelingen. Ook wel een ploeg die in de hoofdklasse hoort. Ik zie ze wel weer direct terugkomen, mits de transfers doorgaan en ze niet te veel verliezen.
Het ligt er helemaal aan hoe ze het oppakken inderdaad. Soms zijn ze een stimulans in een groep en iemand waaraan de rest zich kan optrekken, vaak voegen ze echter ook helemaal niets toe en zorgen ze met hun gedrag alleen maar voor irritatie.quote:Op maandag 30 mei 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Is nooit zo goed bevallen. Je hebt natuurlijk een paar groeperingen onder ex-profs. De juiste groepering kan goed zijn, maar als je de verkeerde pakt...
Mooie berichten. Weer een ex-prof erbij, ben benieuwd.quote:Mutaties spelers bij ASWH komende seizoen
Geplaatst: 01-06-2005 Door: Wim Helmink
De van het succesvolle eerste selectie-team Erwin v.d.Linden en Walter v.Ommeren vertrekken naar Barendrecht en Robert Visser gaat terug naar Excelsior Maassluis. De keepers Jeroen v.d Stelt stopt met voetballen vanwege drukke werkzaamheden en Edward de Groot (keeper 2e elftal) gaat voor een vaste stek in het eerste elftal bij VVGZ.
Bij het 2e gaat Mark Scheurwater naar VVGZ en stoppen topscorer Jan Scheurwater en routinier Andre Penning (meer dan 250 wedstrijden in ASWH 1) met voetballen. Een passen afscheid voor André ligt nog in het verschiet.
Nieuwkomers bij 1e selectie zijn de keepers Jo-An van Belzen [Kloetinge] en Raymond Kuipers[ (FC Dordrecht), de verdedigers Danny Versluis (Barendrecht) en Bart Tromp (RBC 2). Het middenveld en de aanval worden aangevuld met Rick Verbrugge (Sparta 2) en Stefan van Dam (Top Oss)
Een aantal spelers van het 2e gaan komend seizoen regelmatig meetrainen met het 1e elftal,
Het 2e elftal krijgt volgende vernieuwing:Vincent de Klerk (ex-Goes) komt terug op het oude nest), Jan-Willem Verhoef (Groote Lindt), Joel Manusame (RVVH) zijn ook geen onbekenden. De talentvolle A1 spelers Niels van Muyen en Danny Slingerland zijn de nieuwe gezichten die wellicht de grote stap gaan maken om door te stoten naar de ASWH-top.
Dennis de Jong komt ook terug en er zal worden bekeken of hij in 2e of 3e gaat spelen terwijl Jens van Dijk nadenkt of hij de keepershandschoenen weer aan gaat trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |