Neejjj kga me heel netjes proberen te gedragen...quote:
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeftquote:
Ben ik het mee eens!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeft.
JoeyT, je bent een raar mens, en volgens mij vertel jij hier niet volledig de waarheid op fok, zo ja, dan ben je echt de grootste lul die ik ken.
Dat ik een lul ben weet ik... Maar nogmaal kga me netjes gedragenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, en dat terwijl hij werkelijk de liefde van zijn leven gevonden heeft, en daar een relatie mee heeft.
JoeyT, je bent een raar mens, en volgens mij vertel jij hier niet volledig de waarheid op fok, zo ja, dan ben je echt de grootste lul die ik ken.
als er echt seksuele spanning is, wil ik dan weer wel dat er iets gebeurtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef JoeyT het volgende:
En seksuele spanning vind ik heerlijk, nog lekkerder dan wanneer er werkelijk iets gebeurt...
inderdaad, als mijn partner zoiets zou doen dan is het meteenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er echt seksuele spanning is, wil ik dan weer wel dat er iets gebeurt
en op een date gaan met een meisje waarvan je toegeeft dat er seksuele spanning is terwijl je een relatie hebt. Ik hoop dat je je lief hebt wijsgemaakt dat het een onaantrekkelijke geit is
In mijn ogen kan het niet je ware zijn als je blijft datenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat ik een lul ben weet ik... Maar nogmaal kga me netjes gedragen
Ik kan gewoon niet tegen saaiheid, verveel me zooo snel. Volgens mij beetje ADHD![]()
En seksuele spanning vind ik heerlijk, nog lekkerder dan wanneer er werkelijk iets gebeurt...
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In mijn ogen kan het niet je ware zijn als je blijft daten
En houd je dr dus aan het lijntje.
Bij echte verliefdheid heb je die drang niet denk ik.
Enige oplossing is dat ze je gewoon keihard dumpt misschien zie je dan in wat je kan verliezen
Been there done that... Ik zeg t allemaal een beetje hard maar t valt reuze mee. Kga een leuke gezellige avond hebben met een meisje waarvan ik idd weet dat we tot mekaar zijn aangetrokken, maar ik zal me gewoon kunnen inhouden. Ik houd er gewoon van. Verder is het ook gewoon een heel cool meisje dus is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Enige oplossing is dat ze je gewoon keihard dumpt misschien zie je dan in wat je kan verliezen
Ookal vertrouw je hem?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:53 schreef Sylvana het volgende:
[..]
inderdaad, als mijn partner zoiets zou doen dan is het meteen
Je snapt het nog niet helemaal he??quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Been there done that... Ik zeg t allemaal een beetje hard maar t valt reuze mee. Kga een leuke gezellige avond hebben met een meisje waarvan ik idd weet dat we tot mekaar zijn aangetrokken, maar ik zal me gewoon kunnen inhouden. Ik houd er gewoon van. Verder is het ook gewoon een heel cool meisje dus is geen probleem.
Ook weet mijn eigen vriendinnetje waar ik naartoe ga en vertrouwt me er gewoon in
ik weet niet hoe je nog eenquote:
Hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet helemaal he??
We (tenminste ik denk we) vinden dat daten al not done is!!
Dat je vriendin het pikt is prima voor jou. zal ze waarschijnlijk uit angst doen om je te verliezen ofzo.
Maar ik vind het dus niet netjes. Tegen over allebei de dames niet.
Sterker nog ik zou zo een vriendin geen eens willen hebben.
Die van mij mag me gewoon op me flikker geven, graag zelfs. Anders ga je dit soort praktijken dus doen. Jij zoekt de grnes op en ze laat je steeds verder gaan.
Op dit gebied heb ik idd geen geweten... Hoe dat ooit zo gekomen is...Kheb geen flauw idee...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet hoe je nog eenkan zetten, achter 'ze vertrouwt mij', je bent vreemdgegaan met een ander, en je hebt het haar gewoon verzwegen, en nu ga je weer met vuur spelen, en je geniet er nog van ook.
je hebt echt geen geweten, je bent gewoon niet te vertrouwen
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je snapt het nog niet helemaal he??
We (tenminste ik denk we) vinden dat daten al not done is!!
Dat je vriendin het pikt is prima voor jou. zal ze waarschijnlijk uit angst doen om je te verliezen ofzo.
Maar ik vind het dus niet netjes. Tegen over allebei de dames niet.
Sterker nog ik zou zo een vriendin geen eens willen hebben.
Die van mij mag me gewoon op me flikker geven, graag zelfs. Anders ga je dit soort praktijken dus doen. Jij zoekt de grnes op en ze laat je steeds verder gaan.
Tegenover mijn eigen vriendin kan ik me inkomen, het andere meisje niet. Die weet dat ik een vriendin heb. Weet dat ik niets zal gaan doen en het boeit haar allemaal zelf 0,0quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
. Tegen over allebei de dames niet.
Waarom zoek je expres dit soort situaties op eigenlijk? Ik ben daar wel benieuwd naar. Veel mensen doen dat namelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tegenover mijn eigen vriendin kan ik me inkomen, het andere meisje niet. Die weet dat ik een vriendin heb. Weet dat ik niets zal gaan doen en het boeit haar allemaal zelf 0,0
Ja naief is echt het verkeerde woord. Ze gaat er vanuit dat ik de waarheid spreek en dat doe ik ook. Als zij aan mij vraagt vind je dr lekker dan zeg ik gewoon ja. Je moet wel onthouden dat ik het andersom ook zou toestaan...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:06 schreef nozem het volgende:
Fijn is dat he JoeyT, van die naieve meiskes? Zelfs als je voor haar ogen ligt te neuken met een ander kun je nog zeggen dat het helemaal niet is wat ze denkt.
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoektquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:11 schreef _Boo_ het volgende:
Beetje vreemd dat die vriendin van JoeyT meteen als een naief en angstig kuiken wordt gezien omdat ze hem met andere meiden uit laat gaan. Misschien doet ze wel precies hetzelfde en voelen zij zich daar prima bij of misschien interesseert het haar helemaal niks wat hij allemaal doet omdat ze niks om hem geeft weet jij veel, je hoort hier maar een kant van het verhaal.
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
idd, volgens mij is het vriendinnetje helemaal niet zo enthousiast over JoeyT dan omgekeerd. Dan heeft hij vet gelijk dat hij iemand anders zoekt
Als je niet tevreden bent over je relatie, waarom maak je het dan niet gewoon uit? Of bevalt de regelmatige seks je te goed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja![]()
Kwist wel dat ik in mn recht stond...
En idd de relatie is niet wat t zijn moet, en daarom maak ik er gewoon het beste van...
Naief is ze iig niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |