quote:Nou, als dat zo is, verhuis ik toch mooi. Als ik in een moslimcultuur wil wonen, wil ik daar wel voor kiezen!
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, is over een paar jaar de meerderheid van de nederlandse bevolking Moslim. Op zich een logische ontwikkeling. Maar hoe zal dat dan gaan in de toekomst, kunnen wij ooit lid worden van de Arabische Liga en zouden de Imams hun gebed (ipv kerkklokken) ooit over Neerlands steden kunnen laten klinken. Zullen wij ooit als echte islamitische staat geaccepteerd worden?
quote:tuurlijk
Zoals het er nu naar uitziet, is over een paar jaar de meerderheid van de nederlandse bevolking Moslim. Op zich een logische ontwikkeling. Maar hoe zal dat dan gaan in de toekomst, kunnen wij ooit lid worden van de Arabische Liga en zouden de Imams hun gebed (ipv kerkklokken) ooit over Neerlands steden kunnen laten klinken. Zullen wij ooit als echte islamitische staat geaccepteerd worden?
En waar staaf jij dit gelul mee, maw. bewijs graag?? Lukt je niet Gelukkig maar
quote:De meeste nederlanders krijgen 1 of hoogstens 2 kinderen, steeds meer kiezen ervoor kinderloos te blijven. Het is een gegeven dat de allochtone bevolking veel harder groeit dan de autochtone(n.b. zonder allochtonen zou de nederlandse bevolking zelfs afnemen). Niet dat ik dit persé toejuich overigens, maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.
Ik denk dat de meerderheid va nederlanders ook wel voor nageslacht blijven zorgen
quote:Maar die allochtone kindertjes integreren, en het is ook een gegeven feit dat ze dan Nederlandse normen oppakken en dan ook een 'Nederlands' voortplantingsgedrag vertonen. Het is dus geen lawine-effect, omdat de kindertjes wel normaal doen. Het betekent inderdaad wel dat de groei sneller is, maar het zal niet veel sneller worden. Daarom zal het Nederland Islamland scenario nooit uitkomen.
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
De meeste nederlanders krijgen 1 of hoogstens 2 kinderen, steeds meer kiezen ervoor kinderloos te blijven. Het is een gegeven dat de allochtone bevolking veel harder groeit dan de autochtone(n.b. zonder allochtonen zou de nederlandse bevolking zelfs afnemen). Niet dat ik dit persé toejuich overigens, maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.
Al is de Islamitische waarde zo snel, decadentie achterhaalt hem wel.
quote:Waar wil je naar toe emigreren?
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:05 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Tja je ziet het gebeuren.. Als het zover is gaat deze jongen fijn emigreren
euh.....wat...in de komende paar jaren gaan ze zich vertienvoudigen terwijl er verder niets verandert?
enneh.....mensen hou eens op met doemdenken......
Voorzover ik dit bekijk wordt het onmogelijk voor de moslims om de meerderheid te krijgen
Tenzij de Nederlands zich massaal gaan bekeren natuurlijk.
quote:Precies... Mohammed Atta kon ook de verboden vrucht die de Bacardi-cola is niet laten staan voordat hij zijn Boeing fout inparkeerde...
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:35 schreef DemonBox het volgende:
Ik ben het met MacBeth eens.Al is de Islamitische waarde zo snel, decadentie achterhaalt hem wel.
Geniet, maar drink met mate...
V.
quote:ROFLOL
Op zondag 14 oktober 2001 00:47 schreef Verbal het volgende:[..]
Precies... Mohammed Atta kon ook de verboden vrucht die de Bacardi-cola is niet laten staan voordat hij zijn Boeing fout inparkeerde...
Geniet, maar drink met mate...
V.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:35 schreef DemonBox het volgende:
Al is de Islamitische waarde zo snel, decadentie achterhaalt hem wel.
quote:Jij begint , jij zoekt de cijfers maar op.
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.
quote:Onmogelijk, zoniet lulverhaal! Je bent het financiële plaatje vergeten te vermelden die je geschetste situatie met zich meebrengt.
Het is een godsdienst die in opkomst is, je ontkomt er niet aan. Net zoals men vroeger niet aan die christenen niet kon ontkomen.
Ik ben zelf lid van het snelst groeiende geloof: ongeloof.
[Dit bericht is gewijzigd door DemonBox op 14-10-2001 10:12]
quote:Vast
Op zondag 14 oktober 2001 10:03 schreef DemonBox het volgende:
In Nieuw Zeeland, Austrlie etc zijn ook moslims.
Maar we hadden het over een situatie waarin moslims in Nederland de meerderheid vormen.
quote:Dat er meer Nederlanders van allochtone oorsprong bijkomen wil toch niet zeggen dqat de Nederlanders uitstervend zijn? Volgens blijven wij ons ook gewoon vrolijk voortplanet. Bovendien kun je nooit voorkomen dat verschillende rassen en landen zich met elkaar mengen. En waarom zou je dat uberhaupt willen? Verschillende culturen in je land betekent dat je je ook cultureel kunt verrijken en je horizon kan verbreden. Ik hou daarnaast ook typisch Nederlandse tradities in ere omdat ik die ook de moeite van het in stand houden waard vind.
Op maandag 15 oktober 2001 14:39 schreef _Beertje_ het volgende:
Overigens is het wel zo dat binnen 10 jaar tijd de bevolking van de grote steden uit meer dan 50% allochtonen bestaat. Nederlanders zijn een uitstervend volk![]()
![]()
En het ironische is dat we al die ellende zelf naar binnengehaald hebben (mij is niets gevraagd).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |