abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 22:51:40 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_1886185
Zoals het er nu naar uitziet, is over een paar jaar de meerderheid van de nederlandse bevolking Moslim. Op zich een logische ontwikkeling. Maar hoe zal dat dan gaan in de toekomst, kunnen wij ooit lid worden van de Arabische Liga en zouden de Imams hun gebed (ipv kerkklokken) ooit over Neerlands steden kunnen laten klinken. Zullen wij ooit als echte islamitische staat geaccepteerd worden?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 22:55:00 #2
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_1886217
Tuurlijk, en het christendom gaan een leidende rol spelen in het Afghanistan.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 22:55:38 #3
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1886224
De helft? Lol?

In welke achterbuurt woon jij?

Down[br]Under
pi_1886267
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, is over een paar jaar de meerderheid van de nederlandse bevolking Moslim. Op zich een logische ontwikkeling. Maar hoe zal dat dan gaan in de toekomst, kunnen wij ooit lid worden van de Arabische Liga en zouden de Imams hun gebed (ipv kerkklokken) ooit over Neerlands steden kunnen laten klinken. Zullen wij ooit als echte islamitische staat geaccepteerd worden?
Nou, als dat zo is, verhuis ik toch mooi. Als ik in een moslimcultuur wil wonen, wil ik daar wel voor kiezen!
Trouwens, waarom zou ìk verhuizen?
pi_1886314
quote:
tuurlijk

En waar staaf jij dit gelul mee, maw. bewijs graag?? Lukt je niet Gelukkig maar

Life is a bitch, but one day we'll take her!
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 23:05:08 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1886330
Ik gooi deze even in GC, want niet gebaseerd op de huidige actualiteit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_1886334
Tja je ziet het gebeuren.. Als het zover is gaat deze jongen fijn emigreren
Saiyan Prince
pi_1886342
Voor die tijd zijn er allang rassenrellen uitgebroken
pi_1886348
Ik denk dat de meerderheid va nederlanders ook wel voor nageslacht blijven zorgen :0.
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 23:12:46 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_1886415
quote:
Ik denk dat de meerderheid va nederlanders ook wel voor nageslacht blijven zorgen
De meeste nederlanders krijgen 1 of hoogstens 2 kinderen, steeds meer kiezen ervoor kinderloos te blijven. Het is een gegeven dat de allochtone bevolking veel harder groeit dan de autochtone(n.b. zonder allochtonen zou de nederlandse bevolking zelfs afnemen). Niet dat ik dit persé toejuich overigens, maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 12 oktober 2001 @ 23:16:44 #11
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1886458
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

De meeste nederlanders krijgen 1 of hoogstens 2 kinderen, steeds meer kiezen ervoor kinderloos te blijven. Het is een gegeven dat de allochtone bevolking veel harder groeit dan de autochtone(n.b. zonder allochtonen zou de nederlandse bevolking zelfs afnemen). Niet dat ik dit persé toejuich overigens, maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.

Maar die allochtone kindertjes integreren, en het is ook een gegeven feit dat ze dan Nederlandse normen oppakken en dan ook een 'Nederlands' voortplantingsgedrag vertonen. Het is dus geen lawine-effect, omdat de kindertjes wel normaal doen. Het betekent inderdaad wel dat de groei sneller is, maar het zal niet veel sneller worden. Daarom zal het Nederland Islamland scenario nooit uitkomen.
Down[br]Under
pi_1887586
Ik ben het met MacBeth eens.

Al is de Islamitische waarde zo snel, decadentie achterhaalt hem wel.

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_1887593
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:05 schreef Vegeta_21_NL het volgende:
Tja je ziet het gebeuren.. Als het zover is gaat deze jongen fijn emigreren
Waar wil je naar toe emigreren?
Afghanistan?
Marokko?
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_1892734
wuh...Wacht ff
nederland telt ongeveer 16miljoen mensen meen ik
waarvan ongeveer 800.000 moslim

euh.....wat...in de komende paar jaren gaan ze zich vertienvoudigen terwijl er verder niets verandert?

enneh.....mensen hou eens op met doemdenken......

pi_1892854
Er komen geloof ik per jaar 50000 azielzoekers hierheen. Stel dat dat nu allemaal moslims zijn.
Die 800000 molsims die er nu zijn planten zich wat sneller voor dan de overige. Hoeveel weet ik niet. Maar laten we zeggen 10% per jaar. Dat betekend 80000. Totaal 130000.
Als je er verder vanuit gaat dat het aantal niet moslims gelijk blijft. Zal onze bevolking moeten groeien tot het dubbele om de meerderheid moslim te krijgen. Maar de huidige niet moslim bevolking zit (of ligt) ook niet stil. Die groeien dus zeg maar met 1%.
Dat is dus 15000000*0.01=150000

Voorzover ik dit bekijk wordt het onmogelijk voor de moslims om de meerderheid te krijgen
Tenzij de Nederlands zich massaal gaan bekeren natuurlijk.

zondag 14 oktober 2001 @ 00:47:37 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1893543
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:35 schreef DemonBox het volgende:
Ik ben het met MacBeth eens.

Precies... Mohammed Atta kon ook de verboden vrucht die de Bacardi-cola is niet laten staan voordat hij zijn Boeing fout inparkeerde...

Geniet, maar drink met mate...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 14 oktober 2001 @ 00:51:49 #17
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_1893574
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 00:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Precies... Mohammed Atta kon ook de verboden vrucht die de Bacardi-cola is niet laten staan voordat hij zijn Boeing fout inparkeerde...

Geniet, maar drink met mate...

V.

ROFLOL
Down[br]Under
  zondag 14 oktober 2001 @ 00:58:18 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_1893621
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2001 01:35 schreef DemonBox het volgende:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1893631
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

maar het is wel een feit, zoek de cijfers maar op.

Jij begint , jij zoekt de cijfers maar op.
[b]Op zaterdag 20 april 2002 14:27 schreef Guus het volgende:[/b][br]Beeeh! blaat blaat meeeuh boeeeh oink oink! knor knor knor![br][br]ThaMarco.
pi_1894399
quote:
Onmogelijk, zoniet lulverhaal! Je bent het financiële plaatje vergeten te vermelden die je geschetste situatie met zich meebrengt.
  zondag 14 oktober 2001 @ 09:33:12 #21
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1894495
Haha, no way in hell dat dat zal gebeuren. Maar stel het zuiver en 100% hypothetische geval, dan zit ik vanaf dat moment in NieuwZeeland (dat is op dit moment al een optie, maar vanaf dat moment een zekerheid).
pi_1894564
In Nieuw Zeeland, Austrlie etc zijn ook moslims.

Het is een godsdienst die in opkomst is, je ontkomt er niet aan. Net zoals men vroeger niet aan die christenen niet kon ontkomen.

Ik ben zelf lid van het snelst groeiende geloof: ongeloof.

[Dit bericht is gewijzigd door DemonBox op 14-10-2001 10:12]

zondag 14 oktober 2001 @ 10:13:18 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_1894589
quote:
Op zondag 14 oktober 2001 10:03 schreef DemonBox het volgende:
In Nieuw Zeeland, Austrlie etc zijn ook moslims.
Vast

Maar we hadden het over een situatie waarin moslims in Nederland de meerderheid vormen.

maandag 15 oktober 2001 @ 14:39:53 #24
15288 _Beertje_
Heb JIJ je land al verraden ?
pi_1906422
Overigens is het wel zo dat binnen 10 jaar tijd de bevolking van de grote steden uit meer dan 50% allochtonen bestaat. Nederlanders zijn een uitstervend volk
En het ironische is dat we al die ellende zelf naar binnengehaald hebben (mij is niets gevraagd).
If I swallow anything evil, put your finger down my throat
pi_1906478
quote:
Op maandag 15 oktober 2001 14:39 schreef _Beertje_ het volgende:
Overigens is het wel zo dat binnen 10 jaar tijd de bevolking van de grote steden uit meer dan 50% allochtonen bestaat. Nederlanders zijn een uitstervend volk
En het ironische is dat we al die ellende zelf naar binnengehaald hebben (mij is niets gevraagd).
Dat er meer Nederlanders van allochtone oorsprong bijkomen wil toch niet zeggen dqat de Nederlanders uitstervend zijn? Volgens blijven wij ons ook gewoon vrolijk voortplanet. Bovendien kun je nooit voorkomen dat verschillende rassen en landen zich met elkaar mengen. En waarom zou je dat uberhaupt willen? Verschillende culturen in je land betekent dat je je ook cultureel kunt verrijken en je horizon kan verbreden. Ik hou daarnaast ook typisch Nederlandse tradities in ere omdat ik die ook de moeite van het in stand houden waard vind.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')