Alsjequote:Op donderdag 23 juni 2005 21:22 schreef teknomist het volgende:
Richie Hawtin is tot dusver erg vet.
Thanks.
Je hee, je denkt toch niet dat ik mezelf naar een ander hok ga verhuizen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef LostFormat het volgende:
Een huishoudelijke mededeling: we gaan deze reeks stoppen.
De rek is er uit. Het is leuk geweest maar zo'n beetje alles wat er te zeggen viel over het technogevoel is nu wel gezegd. Het enige wat we nu nog overhouden is geklets over de muziek en dat kan makkelijk in het technotopic in MUZ. En mocht je het nog over het niet muzikale gedeelte van het technogevoel hebben dan kun je dat altijd nog gewoon in de shop kwijt.
Dus dit wordt de laatste wij houden van techno topic. Na deze kan er dus gewoon verder gegaan worden in dit topic: Techno! part 5 - offbeatmnmlschranzenaldatmeer
Over veel qua techno is het denk ik al gehad hier denk ikquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef merino het volgende:
het is hier idd nogal veranderd de laatste tijd.
snap eigenlijk niet hoe dat zo gekomen is
Mja, niet gek ook na meer dan 50 delen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:11 schreef merino het volgende:
het is hier idd nogal veranderd de laatste tijd.
snap eigenlijk niet hoe dat zo gekomen is
ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 23 juni 2005 23:17 schreef Deviant1nl het volgende:
Miischien kom ik nu wel wat meer in MUZ
DAt zou heus niet meer of minder worden als dit topic verdwijnt. En hadden we dan soms een poll er tegen aan moeten gooien ofzo? De shop is al stukken meer technominded geworden, daar kun je nu probleem los al het slap geouwehoer over techno kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef T_R_I_P het volgende:
Lekker democratisch allemaal weer...het enige wat je met het stoppen bereikt is veel meer offtopic gelul in andere aan techno gerelateerde topics, zoals nu al in het AWFS topic...
Nou, het is sowieso geen democratie hier natuurlijk; dus dat hoef je ook niet te verwachten.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:25 schreef T_R_I_P het volgende:
Lekker democratisch allemaal weer...het enige wat je met het stoppen bereikt is veel meer offtopic gelul in andere aan techno gerelateerde topics, zoals nu al in het AWFS topic...
Een beetje vreemd maar wel lekker...heeeeel erg lekker...quote:Op zondag 12 juni 2005 01:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Man o man, wat een kippenvel plaat![]()
![]()
.
Erg lekker album voor de zomer. Experimentele minimal met oerwoudgeluidenquote:Techno uit Afrika. Een geval van kansloos of een geniale hybride van tribal & electronica? In het geval van Portable beslist het laatste. Maar Alan Abrahams - van oorsprong Zuid-Afrikaan - woont tegenwoordig dan ook in Londen. Waar hij de laatste trends in dansland voor het oprapen heeft. Toch kun je Abrahams Afrikaanse roots duidelijk horen op z'n bijzondere debuutalbum Version. Al was het alleen maar vanwege de grote rol van slagwerk in zijn muziek. Maar ook het repetitieve gebruik van stemmen is afkomstig van het Afrikaanse continent. Voor zijn composities gebruikte Abrahams tientallen oude opnames: ‘veldopnames uit de bush-bush', gemaakt door onbekende wetenschappers. Hij verknipte ze en gebruikte de geluiden als basismateriaal voor een sfeervol elektronisch luisteralbum. Basdrums klinken als wandelende olifanten in de verte, het geknisper lijkt afkomstig van miljoenen insecten en de geheimzinnige flarden melodie die voorbij drijven zijn vast gecomponeerd door medicijnmannen. Ja, de fantasie slaat aardig op hol bij dit mooie album, dat qua toon te vergelijken is met Felix Laband, Sandoz en Vladislav Delay.
Over niet al te lange tijd wordt dit topic gemerged met dit topic:quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:55 schreef LostFormat het volgende:
Een huishoudelijke mededeling: we gaan deze reeks stoppen.
De rek is er uit. Het is leuk geweest maar zo'n beetje alles wat er te zeggen viel over het technogevoel is nu wel gezegd. Het enige wat we nu nog overhouden is geklets over de muziek en dat kan makkelijk in het technotopic in MUZ. En mocht je het nog over het niet muzikale gedeelte van het technogevoel hebben dan kun je dat altijd nog gewoon in de shop kwijt.
Dus dit wordt de laatste wij houden van techno topic. Na deze kan er dus gewoon verder gegaan worden in dit topic: Techno! part 5 - offbeatmnmlschranzenaldatmeer
Dit nummer, die hoor ik wel eens in die sets van ricardo villalobos en zijn echt lekker jaquote:Op donderdag 23 juni 2005 02:03 schreef teknomist het volgende:
John Tejada - Paranoia / Deep In The Funk
Die gast blijft lekkere platen uitpoepen![]()
.
dat van die vliegtuigen heb je van mijquote:Op maandag 27 juni 2005 13:23 schreef teknomist het volgende:
En dit vind ik een hele vette plaat. Een plaat die Ricardo Villalobos nogal veel draait. Heerlijke baslijntjes en vliegtuigen die een rondje maken in de Westergasfabriek.
Audio Werner - Zwrtshak Drive
Is dat dat nummer met die 'vage zang/spraak' erin? (weet zo snel niet hoe ik het anders moet omschrijven)quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:07 schreef teknomist het volgende:
Ahhh, ik vind die Guido Schneider-remix wel erg vet moet ik zeggen.
Dub Kult - On & On (Guido Schneider Remix)quote:Op maandag 27 juni 2005 13:34 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Is dat dat nummer met die 'vage zang/spraak' erin? (weet zo snel niet hoe ik het anders moet omschrijven)
Zoja, dan is dat inderdaad een hele vette track ja![]()
Die bedoel ik ja!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dub Kult - On & On (Guido Schneider Remix)
Dat is deze.
Die set staat op een site waarvan de bandwith limit is exceededquote:Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Die bedoel ik ja!
Nummer staat ook op een mix-cd'tje van Dub Kult... Als het goed is heeft HAL deze mix ook ergens gepost hier! Staat ook o.a. een supervette remix van Snoops 'Drop it like it's hot' op!!
Dat zal waarschijnlijk ook zo blijven... denk dat het niet echt financieel haalbaar is om de 'rechten' voor dat nummer te kopen!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Deviant1nl het volgende:
Snoop Dogg & Pharrel - Drop It Like Its Hot (mnml mix)
is waarschijnlijk nog white label
Gewoon uit de set knippen, beetje bewerken et voilaquote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Deviant1nl het volgende:
Snoop Dogg & Pharrel - Drop It Like Its Hot (mnml mix)
Ook erg lekker nummer, is waarschijnlijk nog white label, maar ergens in een tracklist werd hij snoops acid drop genoemd. Is wel lekker nummer zo eigenlijk moet ik zeggen
Spreek HAL er even over aan... die heeft em denk ik nog wel digitaal! Ik vind die set zeker de moeite waard om in bezit te hebben!!quote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Die set staat op een site waarvan de bandwith limit is exceededEn ik wil die set ook hebben ja
heb ik al gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gewoon uit de set knippen, beetje bewerken et voila.
Ik word toch zo godsallemachtig blij van die ranzige geluiden he..echt kippevel en extase gevoel.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef LostFormat het volgende:
Supercd idd. Lekker ranzig.
http://forum.fok.nl/topic/707408/6/50#28187194quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:14 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - The Summer 2005 Mic & Clic Mix - June 2005
Na lange tijd een nieuwe mix van mijn hand met bijna alleen maar de allernieuwste clickhouse/minimal-platen. Enjoy!
Deze is te vinden op de weblog: http://fokcoffeeshop.web-log.nl/log/2286135.
platen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:14 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - The Summer 2005 Mic & Clic Mix - June 2005
Na lange tijd een nieuwe mix van mijn hand met bijna alleen maar de allernieuwste clickhouse/minimal-platen. Enjoy!
Tracklist:
01. Swayzak - Stay (Richard Davis Mix)
02. Pier Bucci - Mierc
03. Andre Kraml - Safari (Pier Bucci's Mix)
04. Nathan Fake - Dinamo (Dominik Eulberg Remix)
05. John Tejada - Paranoia
06. Galluzzi & Brtschitsch - Bordell (Guido Schneider Remix)
07. Unknown - Snoops Acid Drop
08. Dinky - Acid In My Fridge (Tobi Neumann Remix)
09. Filthy Cow - Half Inch Jack
10. Luna City Express - Fresh
11. DJ Fex - Mysterious Conversation (Tanzmann & Stefanik Remix)
12. Lil Mark - Minutes
13. D.O.N.S. Feat. Technotronic - Pump Up The Jam (Giant Crowd Is Jumpin' Mix)
14. Lopazz - Blood (Skua Lovelle Remix)
15. Micheal Mayer - Slow
16. M83 - Teen Angst (Luciano Remix)
17. International Pony - Our House (Papa)
Deze is te vinden op de weblog: http://fokcoffeeshop.web-log.nl/log/2286135.
Dit is niet UVT en zeker geen link naar een liveset.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Muziekfeedbacktopic - The Bastard
kan eigenlijk niet he
Ja ok, begrijp ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dit is niet UVT en zeker geen link naar een liveset.
Geniet er nou maar van!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp ikMaar wel een link naar een site met livesets. Dat mag dus wel? Aangezien LF ook al zei dat ze hier in MUZ andere regels hanteren, zoals je ook in antwoord las op mijn vraag daar
Ben je malquote:
Techno doet niet aan regelsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp ikMaar wel een link naar een site met livesets. Dat mag dus wel? Aangezien LF ook al zei dat ze hier in MUZ andere regels hanteren, zoals je ook in antwoord las op mijn vraag daar
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef teknomist het volgende:
[white] ricardo villalobos & luciano - jacksons covers (2005)
Whehehe... te fout voor woorden. Wat een matige kwaliteit.
jawel? hij staat gewoon bij extrema geprogrammeerd samen met andere electro dj's als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef teknomist het volgende:
Is Anthony Rother niet meer electro?
Liefhebbers van electro, deel IIIquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:27 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
jawel? hij staat gewoon bij extrema geprogrammeerd samen met andere electro dj's als ik me niet vergis
Electro 4
Acid Maria
Alexis Tyrel
Anthony Rother
Dr. Lektroluv
Dynamix II
Funckarma
Lady Aïda
Petter
Steve Rachmad
Yup, die draait steeds vaker electrosets.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef Laton het volgende:
Steve Rachmad ...electro???
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Yup, die draait steeds vaker electrosets.
Sowieso moet je zijn platen onder het pseudoniem "Sterac Electronics" maar eens luisteren.
Neequote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp ikMaar wel een link naar een site met livesets. Dat mag dus wel?
Fantastische set inderdaadquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:23 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]vraag me af wat ik me erbij moet voorstellen
die set van rother overtuigt mij ook echt weer om naar hem toe te gaan op extrema. Nog nooit heb ik hem in echt gehoord, en heb zijn muziek altijd al mooi gevonden
en onder zeta reticulaquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Yup, die draait steeds vaker electrosets.
Sowieso moet je zijn platen onder het pseudoniem "Sterac Electronics" maar eens luisteren.
Klinkt lekker...maaruh...ikke niet begrijp, die "preview" stukjes zijn minuut of 6 lang???quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef ijsklont het volgende:
Iemand Terrace - City Sounds al geluisterd? Ik heb 'm hier op vinyl, echt een lekkere plaat. Stefan Robbers is imo een van de betere techno producers in Nederland.
Het zijn volgens mij wel de volledige nummers, maar op een lage sample en bitrate.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:16 schreef T_R_I_P het volgende:
Klinkt lekker...maaruh...ikke niet begrijp, die "preview" stukjes zijn minuut of 6 lang???
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:08 schreef teknomist het volgende:
Zelf even een setje gestreamed van Troy Pierce (Final Scratch set) @ Planet Rose 21.0.5.2005.
Op de weblog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |