Hij is goed!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:32 schreef HAL9000S het volgende:
Tsunami Relief
[afbeelding]
[..]
Tracklist:
01. F.U.S.E. aka Richie Hawtin: Night Drive
02. Ricardo Villalobos vs. Jay Haze: Serano
03. Wighnomy Bros: Kraftakkt
04. Henrik Schwarz & Freestyle Man: Jena
05. André Galuzzi & Guido Schneider: Survivor
06. Luciano: Hijos del Kaos
07. Märtini Brös: Laboratory
08. Ellen Allien: Astral
09. Dirt Crew: Let‘s get It Done
10. Daniel Bell aka DBX: Basic Beats
11. Sascha Funke: Tears On My Pillow
12. Steve Bug: Weird Fantasy13. Swayzak: Winter Boys
Aanrader, erg leuke minimal-verzamelaar
Die remix van Dominik Eulberg is erg sterk moet ik zeggen. Heerlijke plaat om een set mee te beginnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
![]()
Vooral die nieuwe Einmusik zat ik al lange tijd op te wachten![]()
dat is op label "Italic" ? ik vind het nogal een poep labelquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Die remix van Dominik Eulberg is erg sterk moet ik zeggen. Heerlijke plaat om een set mee te beginnen.
Klopt, ik ken alleen de platen van Televerket en Einmusik.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:55 schreef Sahko het volgende:
[..]
dat is op label "Italic" ? ik vind het nogal een poep label
plaat zelf nog niet gehoord
Ja alsof Sähkö, op Mike Ink na dan, zo geweldig is,quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:55 schreef Sahko het volgende:
maar wel luisteren naar sleeparchive zeker ?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:14 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ja alsof Sähkö, op Mike Ink na dan, zo geweldig is,. Dat valt al helemaal niet te beluisteren. Er zijn trouwens onlangs allemaal nieuwe vinylpersingen gedaan van die ouwe Sähkö-dingen.
Ikzelf luister de laatste tijd veel naar die tweede Trapez-compilatie, Triple R selection 2.
Heb je Rocket in Dub zeker nog nooit geluisterdquote:Op woensdag 1 juni 2005 13:55 schreef Sahko het volgende:
[..]
quote:Weer een nieuw exportproduct uit Berlijn. Fenin sluimert al acht jaar in de schemering met releases op Echochord, Meteosound en Textone, maar het is pas met dit debuutalbum op T. Raumschmieres Shitkatapult-label dat Fenin een betekenisvolle stap voorwaarts zet.
Fenin mixt dub met minimale techno, maar dan niet zoals we dat bijvoorbeeld van Basic Channel gewoon zijn. De klemtoon ligt hier op digitale dub, niet op minimale techno. Grounded bevat zowel pure reggaesongs die wat naar On-U-Sound neigen (‘No C.IA’, ‘Interlude’) als ambient-minimal zoals we die ook wel eens bij Markus Guentner en andere Kompakt-onderdanen vinden (‘South’). Beloftevol, maar nog niet helemaal geperfectioneerd.
Fenin speelt op 23 juni samen met Apparat en Peter Grummich op de Shitkatapult-labelnight in de MS Stubnitz in Rotterdam.
Wat vind jij dan wel helemaal de moeite waard, Sahko?quote:Op donderdag 2 juni 2005 11:18 schreef Sahko het volgende:
leuk cdtje ja, niet echt super imo maar de moeite waard om te luisteren
Maar wel allemaal in de click/micro/minimal-hoek? Of kan een label als Ai of IIWII je ook bekoren?quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:07 schreef Sahko het volgende:
over het algemeen toch wel releases van echocord/basic channel + sublabels/sTiR15 en sahko ofcourse ...
maar sta altijd wel open voor nieuwe leuke labeltjes
Ik zit niet zo heel diep in de techno, maar ik vind Ai Records, spul van Mathew Jonson, Akufen, Donnacha Costello en Robag Wruhme erg goed.quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:16 schreef Sahko het volgende:
dat is een beetje vragen naar de bekende weg, labels als perlon/minus/iiwii etc. zijn sowieso vet
jij ?
Donnacho Costello staat a.s. 18 juni live in de LVC te Leiden!quote:Op donderdag 2 juni 2005 12:23 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik zit niet zo heel diep in de techno, maar ik vind Ai Records, spul van Mathew Jonson, Akufen, Donnacha Costello en Robag Wruhme erg goed.
Ik ken de meeste tracks als maar ook dit is een erg heerlijk album!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Nog een dikke aanrader, heerlijk album!!:
John Tejada & Arian Leviste - Back For Basics
[afbeelding]
[..]
tracklist:
Tracklisting:
01. Radio Head
02. Word Problems
03. Patterns
04. From Empty Words
05. Triad Jack
06. Neurotic Order
07. Ghetto Platypus
08. Forgotten Fly Girl
09. Short Wave
10. Psycho Happiness
draaien? ik wist niet dat jij draaide joost...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Donnacho Costello staat a.s. 18 juni live in de LVC te Leiden!
Het is dat ik dan zelf moet draaien anders was ik wel even gekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |