heb ik al gedaanquote:Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Gewoon uit de set knippen, beetje bewerken et voila.
Ik word toch zo godsallemachtig blij van die ranzige geluiden he..echt kippevel en extase gevoel.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:07 schreef LostFormat het volgende:
Supercd idd. Lekker ranzig.
http://forum.fok.nl/topic/707408/6/50#28187194quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:14 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - The Summer 2005 Mic & Clic Mix - June 2005
Na lange tijd een nieuwe mix van mijn hand met bijna alleen maar de allernieuwste clickhouse/minimal-platen. Enjoy!
Deze is te vinden op de weblog: http://fokcoffeeshop.web-log.nl/log/2286135.
platen??quote:Op dinsdag 28 juni 2005 05:14 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - The Summer 2005 Mic & Clic Mix - June 2005
Na lange tijd een nieuwe mix van mijn hand met bijna alleen maar de allernieuwste clickhouse/minimal-platen. Enjoy!
Tracklist:
01. Swayzak - Stay (Richard Davis Mix)
02. Pier Bucci - Mierc
03. Andre Kraml - Safari (Pier Bucci's Mix)
04. Nathan Fake - Dinamo (Dominik Eulberg Remix)
05. John Tejada - Paranoia
06. Galluzzi & Brtschitsch - Bordell (Guido Schneider Remix)
07. Unknown - Snoops Acid Drop
08. Dinky - Acid In My Fridge (Tobi Neumann Remix)
09. Filthy Cow - Half Inch Jack
10. Luna City Express - Fresh
11. DJ Fex - Mysterious Conversation (Tanzmann & Stefanik Remix)
12. Lil Mark - Minutes
13. D.O.N.S. Feat. Technotronic - Pump Up The Jam (Giant Crowd Is Jumpin' Mix)
14. Lopazz - Blood (Skua Lovelle Remix)
15. Micheal Mayer - Slow
16. M83 - Teen Angst (Luciano Remix)
17. International Pony - Our House (Papa)
Deze is te vinden op de weblog: http://fokcoffeeshop.web-log.nl/log/2286135.
Dit is niet UVT en zeker geen link naar een liveset.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:35 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Muziekfeedbacktopic - The Bastard
kan eigenlijk niet he
Ja ok, begrijp ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:55 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dit is niet UVT en zeker geen link naar een liveset.
Geniet er nou maar van!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp ikMaar wel een link naar een site met livesets. Dat mag dus wel? Aangezien LF ook al zei dat ze hier in MUZ andere regels hanteren, zoals je ook in antwoord las op mijn vraag daar
Ben je malquote:
Techno doet niet aan regelsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:08 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Ja ok, begrijp ikMaar wel een link naar een site met livesets. Dat mag dus wel? Aangezien LF ook al zei dat ze hier in MUZ andere regels hanteren, zoals je ook in antwoord las op mijn vraag daar
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:22 schreef teknomist het volgende:
[white] ricardo villalobos & luciano - jacksons covers (2005)
Whehehe... te fout voor woorden. Wat een matige kwaliteit.
jawel? hij staat gewoon bij extrema geprogrammeerd samen met andere electro dj's als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:26 schreef teknomist het volgende:
Is Anthony Rother niet meer electro?
Liefhebbers van electro, deel IIIquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:27 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
jawel? hij staat gewoon bij extrema geprogrammeerd samen met andere electro dj's als ik me niet vergis
Electro 4
Acid Maria
Alexis Tyrel
Anthony Rother
Dr. Lektroluv
Dynamix II
Funckarma
Lady Aïda
Petter
Steve Rachmad
| Forum Opties | |
|---|---|