Whehehe, nee.quote:
Haha en laatst vonden mensen in dit topic haar nog knapquote:
Maar als zijn zus dat heeft, dan heeft hij dat dus ook.. en jij lijkt weer op hem, dus dan vind je dat je zelf ook een inteeltkop hebt?quote:
Ik vind niet dat ik op hem lijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar als zijn zus dat heeft, dan heeft hij dat dus ook.. en jij lijkt weer op hem, dus dan vind je dat je zelf ook een inteeltkop hebt?
Mooie binnenkomer he?!?
Wel waar, dat heb je zelf toegegevenquote:
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel waar, dat heb je zelf toegegeven
Maar wees gerust, ik vind niet dat je een inteeltkop hebt hoor![]()
Uhuh.quote:
Ik had het wel verwacht, maar toch jammerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh.. Ze was zoo goed.
.
Ik kijk nooooooit meer!!. (zeg ik elk jaar hoor
).
Whehe, ik ga ook wel kijken ja.. toch weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht, maar toch jammer
Morgen dan maar kijken voorZweden
![]()
Vond ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
Ja, het is misschien niet waarmee je scoort.. maar het nummer + de zangeres staken gewoon zover boven de rest uit.. Vond ik.
.
Het ergste is nog dat ze het vorig jaar met dat grafnummer wel haalden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vond ik ook
Maar ja, Nederland komt die halve finale nooit meer door
Dat vond ik ook een leuk nummerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ze het vorig jaar met dat grafnummer wel haalden..
Without youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
O ja, goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:47 schreef BVO het volgende:
Je moet nog even stemmen in het tournament toch?!
quote:
Whehequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar als zijn zus dat heeft, dan heeft hij dat dus ook.. en jij lijkt weer op hem, dus dan vind je dat je zelf ook een inteeltkop hebt?
Mooie binnenkomer he?!?
Ja, ze schijnen wat te hebben samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |