abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2005 @ 13:39:44 #126
37305 BushRanger
in Wellington
pi_28705250
4 jaar geleden ging al liftend Nieuw-Zeeland rond. Soms heel lang wachten op verlaten wegen, maar ook heel veel leuke mensen hierdoor ontmoet. Een van bijzondere ervaringen was toch wel toen ik met de boot van het noordereiland naar het zuidereiland ging. Dus van Wellington naar Picton.

Op de boot stond ik achter aan de reling te kijken hoe Wellington in de verte verdween en zo raakte ik in gesprek met een man in een pak. Ik vertelde hem dat ik op weg was naar Christchurch, liftend, en dat ik er wel een beetje bang voor was dat dat niet zou lukken. Het enige verkeer dat richting Christchurch zou gaan, stond namelijk op de boot, Picton is namelijk op het puntje van het zuidereiland. Als geen van de auto's me mee zou nemen, moest ik uren wachten op de volgende boot met auto's.

Goed, die man gaat dus weer weg... Hoor ik een kwartiertje later het volgende over de intercom van de boot schallen 'On this ship we have a gentleman all the way from The Netherlands and he is on his way to Christchurch. He is looking for a lift. Anybody willing to take him, please report to the information counter to meet him there'. Dat was nogal een verrassing, wist ik veel dat ik de kapitein/hoger geplaatste gesproken had. Ik dus naar de informatiebalie, nou dat was echt een vleeskeuring. Allerlei mensen kwamen even kijken, maar niemand die op me afstapte. Maar een kwartiertje later kwam er een man vragen of ik al een lift had. Hij wilde me wel meenemen, hij ging ook naar Christchurch. Dat was dus een lange rit, hij liet me nog wat bezienswaardigheden zien en betaalde mijn volledige lunch!
  maandag 11 juli 2005 @ 13:48:19 #127
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_28705476
Gek dat er zoveel mensen kwamen kijken maar je niet meenamen, zag je er ongeschoren/onguur uit?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 11 juli 2005 @ 13:58:15 #128
37305 BushRanger
in Wellington
pi_28705704
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Gek dat er zoveel mensen kwamen kijken maar je niet meenamen, zag je er ongeschoren/onguur uit?
Niet perse onguur, maar wel aardig bereisd denk ik. Oudere/versleten kleren, twee rugzakken, paar piercings, maar verder wel ok hoor. Het liften in het algemeen ging in NZ perfect, vooral op het noordereiland. Op het zuidereiland zijn wat minder auto's, dat maak het daar moeilijker.
  maandag 11 juli 2005 @ 17:29:38 #129
77418 Tha_Flash
bijna 2020 !!!
pi_28711596
Morgenochtend rijd ik van Sassenheim(Z-H) om 06:30 naar Brunssum(LIMBURG) daar ben ik om een uur of 10 en dan ga ik weer terug.
Als er mensen zijn die mee willen, laat het ff weten.

( kan max. 1 pers. mee, Smart )
pi_28724589
quote:
Trouwens frank, wel een beetje laf hoor door met de bus een stuk te reizen om op een betere plek te gaan staan voor het liften. Je gaat liften of je gaat het niet!
Zeg Dikkiedik, schrijf maar wat je wil. Hoe andere lifters over mijn technieken denken vind ik niet interessant, tenzij ik er iets van kan leren. Dat is met deze opmerking niet het geval. De voor- en nadelen tegen elkaar afwegend vond ik het in het betreffende geval de moeite zeker waard om me voor een paar strippen een uur reistijd te besparen.
quote:
Nu heb ik zelf wat nagedacht, maar mij lijkt het me in Eindhoven het logischt om bij het begin van de Kennedylaan te gaan staan (aangezien dat de aanloop is naar de A2 en A-Tilburg) op ongeveer 10 minuten lopen van het station.
De Boschdijk wordt aanbevolen in de[url=Autostopguide to Europe] [url=http://www.autostopguide.com]http://www.autostopguide.com[/url][/url] van Daan Toner. De Kennedylaan is niet onlogisch, maar was zaterdag afgesloten. Het verkeer werd naar de snelweg geleid via de Boschdijk. De plek waar ik stond was overigens prima: 50 meter voor het eerste stoplicht aan de Boschdijk, gezien vanaf de binnenring van Eindhoven. Het verkeer passeert er met tussen de 10 en 50 km/h en al met al niet meer dan 15 lopen van het station. Vier lege parkeervakken gaven genoeg ruimte om mijn duim uit te steken en potentiele liftgevers een goede stopgelegenheid te bieden.
quote:
Ik ging een keer met een vriendin liften van de Hilversumse Meent naar Hilversum (4 km).
We hebben daar een uur gestaan (waarin we dus al naar Hilversum hadden kunnen lopen
Kim, dit stukje en het vervolg klinken ongeloofwaardig. Twee vrouwen, vermoedelijk beide jong, en een met in haar FOK-profiel als hobby's "testosterongehaltes en mannelijke feromonen" hebben aanmerkelijk sneller een lift dan welk individu of welke groep lifters ook.
quote:
Het duurt lang en je krijgt nog een preek ook.
Kim, een heerlijk voorbeeld van een generaliserende opmerking.
quote:
Zijn er buiten http://www.hitchhikers.org/ nog andere goede en redelijk veel gebruikte "lift-aanbied-sites" ?
GDSY, ik ken enkele buitenlandse sites. Met name de Duitse sites worden veel gebruikt. Denk eraan dat automobilisten die hun vaardigheden via deze sites aanbieden hier over het algemeen een financiele vergoeding voor terug vragen. Afhankelijk van de definiitie kun je dan niet meer spreken van liften, wel van autodelen.
[url=http://www.mithfahrcentrale.de ]www.mithfahrcentrale.de [/url](vanuit Duitsland)
[url=http://www.mitfahrgelegenheit.de ]www.mitfahrgelegenheit.de [/url](vanuit Duitsland)
http://www.eurostop.be (vanuit Belgie)
http://www.nastopa.pl/ (vanuit Polen)
pi_28725166
quote:
Ik ging een keer met een vriendin liften van de Hilversumse Meent naar Hilversum (4 km).
We hebben daar een uur gestaan (waarin we dus al naar Hilversum hadden kunnen lopen
Voor de andere lezers wil ik wel even putten uit mijn persoonlijke ervaringen. Sinds mijn eerste lift in 1992 heb ik 09939,5 km aan liften genoteerd. Vanaf 2003 ben ik met enige regelmaat gaan liften. De gemiddelde lift varieerde van 42,2 km in 2003, naar 45,9 km in 2004 en 39,0 km in 2005. Bij reizen over wat langere afstanden maak ik overigens geregeld gebruik van de hoffelijkheid van meerdere chauffeurs, hoewel je soms ook wel eens lange liften krijgt, bijvoorbeeld direct van Maastricht naar Amsterdam (210 km, 30 minuten wachten) of naar Utrecht (180 km, 2 minuten wachten). De gemiddelde wachttijd werd steeds korter: van 15,3 min., via 12,9 min. naar 11,8 min.

Als ik uitga van een gemiddelde lengte van 40 km tegen gemiddeld 15 minuten wachten en een gemiddelde snelheid van 80 kmh voor de automobilist, dan komt mijn gemiddelde snelheid als lifter op ca. 60 kmh. Dat is een redelijk gemiddelde. Liften met een gemiddelde snelheid lager dan wandeltempo heb ik nooit meegemaakt.

Gewoonlijk verplaats ik mij liftend over Nederlandse autosnelwegen met tussen 50 en 90 kmh, inclusief het wachten op de eerste lift en het vragen om vervolglifts op tankstations.

Overigens moet ik bij deze statistieken aangeven dat ik bij ongeveer 1 op de 10 reizen uiteindelijk ook gebruik maak van het Openbaar Vervoer - en meer dan alleen per bus, trein of tram van of naar de rand van de stad.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 15:47:01 #132
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29042287
Frank je wordt bedankt! Nu is mn topic dood door jou interessante wiskundige liftgemiddeldenstatestieken waar niemand op zit te wachtten !!
Liften moet leuk blijven en je moet het vooral niet te serieus maken. Ene keer kan het meevallen en de andere keer zit het tegen! Daar kan je wel een gemiddelde van maken maar daar schiet je geen fuck mee op hoor. Ik weet ook dat naar groningen er gemiddeld 3 uur over doe, maar het kan ook 5 uur duren. Het blijft een sport!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 20:37:01 #133
37305 BushRanger
in Wellington
pi_29049502
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Frank je wordt bedankt! Nu is mn topic dood door jou interessante wiskundige liftgemiddeldenstatestieken waar niemand op zit te wachtten !!
Liften moet leuk blijven en je moet het vooral niet te serieus maken. Ene keer kan het meevallen en de andere keer zit het tegen! Daar kan je wel een gemiddelde van maken maar daar schiet je geen fuck mee op hoor. Ik weet ook dat naar groningen er gemiddeld 3 uur over doe, maar het kan ook 5 uur duren. Het blijft een sport!
Ben ik het wel een beetje mee eens... Hij is natuurlijk vrij om zijn mening te geven, maar als je er op die manier mee omgaat, dan is het toch niet spontaan en avontuurlijk meer? Dan ben je meer bezig met de statistieken dan met het liften op zich.
pi_29078047
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 15:47 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Elke mening zou gerespecteerd moeten kunnen worden, maar vindt wel dat je gelijk hebt, de wereld bestaat al uit genoeg cijfers, en als je die nog nooit gezien zou hebben, dan gaat er een wereld voor je open op natuur/scheikundig gebied lol.

Liften is vooral een (primatief) alternatief vervoersmiddel.
De onvoorspelbaarheid qua reistijd en wel of niet opgepikt te worden en wanneer liggen gewoon niet vast, dat stukje onzekerheid, dat maakt het juist een beetje avontuurlijker, dat effect haal je weg door uitgebreide statistieken uit te dokteren en uit te wisselen.

Maar om zo efficient mogelijk van plaats a naar plaats b te gaan door middel van liften zijn statistieken of wetenwaardigheidjes wel weer meegenomen, zo is overal wel iets over te zeggen
  zondag 24 juli 2005 @ 05:15:58 #135
73241 rebel84
kleine big
pi_29078531
Tof topic!

Krijg zelf ook kriebels nu. Misschien maar eens liftend op vakantie!?

Vraagje voor de meer ervaren (internationale) lifters: stel, ik wil naar Spanje (zeg: Barcelona). Hoe kun je dat vanuit Nederland het beste doen? Ik woon zelf in Arnhem, maar het lijkt me vrij onzinnig om bij het Gelredome met een bordje 'Espana' te gaan staan.

In de vakantieperiode is de A27 altijd vrij druk met mensen die zuidwaarts reizen. Het lijkt me dan logisch om vanuit Arnhem bijvoorbeeld eerst naar Utrecht te reizen en van daaruit proberen de A27 op te geraken!? Iemand een goed idee?
pi_29078582
quote:
Op zondag 24 juli 2005 05:15 schreef rebel84 het volgende:
Tof topic!

Krijg zelf ook kriebels nu. Misschien maar eens liftend op vakantie!?

Vraagje voor de meer ervaren (internationale) lifters: stel, ik wil naar Spanje (zeg: Barcelona). Hoe kun je dat vanuit Nederland het beste doen? Ik woon zelf in Arnhem, maar het lijkt me vrij onzinnig om bij het Gelredome met een bordje 'Espana' te gaan staan.

In de vakantieperiode is de A27 altijd vrij druk met mensen die zuidwaarts reizen. Het lijkt me dan logisch om vanuit Arnhem bijvoorbeeld eerst naar Utrecht te reizen en van daaruit proberen de A27 op te geraken!? Iemand een goed idee?
Arnhem --> Utrecht --> Eindhoven --> Brussel lijkt me een leuk begin.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_29086980
eerst naar utrecht en dan weer terug naar eindhoven? er gaan toch ook wel mensen uit eindhoven naar het Zuiden? wat mij ook wel een idee lijkt om van Arnhem naar Breda te reizen, ben je bijna over de grens truckers gaan ook vaak over breda naar het zuiden
  zondag 24 juli 2005 @ 17:33:13 #138
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29089040
Ik heb nog geen ervaring met internationaal liften, maar ten eerste zou ik eens kijken op www.hitchhikers.org of er mischien een lift staat in jouw vakantieperiode die je al een stuk in de richting kan brengen. Dr staan al een paar liften naar spanje zie ik. Mischien wat minder avontuurlijk maar wel handig
Als je naar Spanje wilt gaan liften maakt het denk ik niet zoveel uit via welke route je gaat, ik zou het eerste stuk vanuit je woonplaats gewoon zonder bordje met je duim omhoog gaan staan om ergens langs de snelweg bij een benzinepomp terecht te komen. Bij een pomp kan je mensen persoonlijk vragen of ze richting Eindhoven gaan en dan zeggen ze nee ik ga naar Maastricht, oke! ook goed! Kan ik meerijden? Ik zou voornamelijk vrachtwagenchauffeurs vragen omdat die wel eens naar frankrijk of spanje kunnen gaan. Zoiezo kaarten meenemen en bordjes met een zwarte viltstift
  zondag 24 juli 2005 @ 18:32:57 #139
73241 rebel84
kleine big
pi_29090505
Via Breda is misschien wel sneller ja.
Met truckers mee lijkt me ook wel tof. Maar zijn die daar zo happig op dan?

Ik heb al een eerste lift in de planning staan. Zondag 7 augustus wil ik naar Rotterdam voor "Monaco aan de Maas". Ik ga vanuit Nijmegen. Dat moet echt niet moeilijk zijn, gezien het feit dat Rotterdam en Nijmegen op beide uiteinden van de A15 liggen.
pi_29090898
Is liften echt zo gevaarlijk als je een meisje bent?? Raden jullie het af?

Een vriend van mij uit Amerika die ik in Griekenland heb leren kennen wilde van Berlijn naar Nederland liften. In Duitsland ging alles goed en had hij geen problemen, maar in Nederland doen ze blijkbaar veel moeilijker met lifters. Hij heeft uiteindelijk een busticket moeten kopen om naar Amsterdam te komen
pi_29094595
Helaas lijkt mij het in Nederland ook moeilijk dan elders. Zal het eraan liggen dat Nederlanders op dat vlak moeilijk zijn en vertrouwen beetje weg is (meestal ongegrond)?

Liften lijkt me heel mooi maar of ik het ooit zal doen, geen idee. Als het zo uitkomt waarschijnlijk wel.
  zondag 24 juli 2005 @ 23:16:46 #142
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29098965
Ja liften in nederland is moeilijker dan in het buitenland, waarom weet ik ook niet, omdat je het bijna niet ziet denk ik en je meteen raar bent als je gaat liften. Dat was ook de reden waarom ik begon met liften. Mensen zijn bang dat ze een crimineel meenemen in de auto ofzo? Ik wordt ook regelmatig raar aangekeken of uitgelachen als je staat te liften. Mensen vinden het maar raar, schraal, gevaarlijk, kortom lang leve de kortzichtige hollander.
Maar zoals jullie hebben kunnen lezen is het goed te doen hoor

@ska-te:
Mja als meisje alleen moet je wel stevig in je schoenen staan denk ik, mischien is het ook wel een vooroordeel dat het gevaarlijk is als meisje alleen. Maar ik denk wel dat je kwetsbaarder bent dan als jongen alleen.

@rebel84:
ik denk dat truckers het wel gezellig vinden om iemand mee te nemen en truckers leggen in het algemeen grote afstanden af dus das een groot voordeel. nee heb je...
Succes met liften naar rotterdam! Ben erg benieuwd
pi_29099877
Denk dat veel Nederlandse mensen een vooroordeel of een tweede gedachte hebben bij/over lifters..even een vergelijking: als ik een zwerver tegen kom die langs het perron komt vragen of ie wat geld kan lenen, vraag ik me gelijk af waarom zoekt die jongen geen werk??? om terug te komen bij het liften denken veel mensen...ga met het openbaar vervoer, maar de lifter staat in die situatie niet sterk en is afhankelijk van het vertrouwen van de bestuurder, aangezien hij niet heeft kunnen aangeven waarom hij het openbaar vervoer refused en lift, tot zo ver mijn filosofie, ghehe
  maandag 25 juli 2005 @ 12:27:45 #144
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29107799
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:46 schreef Nightanimal het volgende:
Denk dat veel Nederlandse mensen een vooroordeel of een tweede gedachte hebben bij/over lifters..even een vergelijking: als ik een zwerver tegen kom die langs het perron komt vragen of ie wat geld kan lenen, vraag ik me gelijk af waarom zoekt die jongen geen werk??? om terug te komen bij het liften denken veel mensen...ga met het openbaar vervoer, maar de lifter staat in die situatie niet sterk en is afhankelijk van het vertrouwen van de bestuurder, aangezien hij niet heeft kunnen aangeven waarom hij het openbaar vervoer refused en lift, tot zo ver mijn filosofie, ghehe
Hmm dat klopt idd wel, ik heb ook regelmatig meegemaakt dat mensen niet naar de richting gingen waar ik heen wilde maar ze stelden voor om me naar het dichtsbijzijnste treinstation te brengen. Nee ik ben aan het liften dus ik wil niet met de trein anders was ik wel met de trein gegaan
Zoals sommige zwervers ervoor kiezen te zwerven kies ik ervoor om te gaan liften
pi_29190001
quote:
Nu is mn topic dood door jou interessante wiskundige liftgemiddeldenstatestieken waar niemand op zit te wachtten !!
Excuus, je hebt gelijk. Het was jouw topic. Een van die ongeschreven liftwetten is dat je de liftgever respecteert. Dus, zand erover :-)

Vanuit Arnhem naar Barcelona kun je ook via Nijmegen-Venlo-Maastricht-Luxemburg-Dijon-Lyon-Montpellier. Nijmegen en de Ardennen zijn daarbij waarschijnlijk de grootste obstakels. Arnhem --> Nijmegen: begin A325 naast Gelredome, liften naar Nijmegen. In Nijmegen is mijn beste keus oprit 1a van de A73 ri. Venlo, of evt een bushalte die ca 3 km naar het WNW ligt vanaf deze oprit bezien.
Of lift in Arnhem ri. Rotterdam en op knooppunt Deil (A15xA2) lift je op het klaverblad (superillegaal, maar niet onveilig!) met een bordje door ri. Limburg / Maastricht.

Verder lift je via A73 of A2 vanaf dat moment van tankstation naar tankstation, dus geen liften tot aan/in Maastricht of Luik of andere plaatsen, waar je "nooit" meer liftend uitkomt. Op zijn laatst in Luxemburg kun je op een van de twee grote tankstations aldaar een lift vinden naar Zuid-Frankrijk. Kort voor Marseille zoek je op een "aire de service" of een tolpoort een automobilist of trucker die naar Barcelona rijdt. In Frankrijk kun je bij de tolpoorten op de autosnelweg wel liften, maar soms wordt je door de politie weggestuurd en dan heb je een probleem (zelf geen ervaring mee, maar sommige Franse lifters weten precies waar het wel en waar het niet kan).

Hoe je Barcelona weer uitlift weet ik niet. De Europese liftersgids kan wellicht uitkomst bieden. Spanjaarden nemen niet snel lifters mee; daar kun je beter met buitenlandse toeristen meeliften en gaat het allemaal langzamer.

Via Brussel is tankstation Hazeldonk-West op de grens NL/B een hele goede plek voor een lange lift tot vlak voor of tot voorbij Parijs. Op deze route geldt ook: zorg ervoor dat je niet in steden terecht komt (Brussel, Parijs, Breda, Roosendaal, Bordeaux...), want het kan een kleine ramp zijn om weer weg te komen (tenzij je precies weet wat je doet, en da's altijd lastig in onbekend gebied).
pi_29190146
hé leuk al die verhalen, het lijkt mij ook wel eens leuk om te doen.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:04:48 #147
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29195483
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 01:24 schreef Frank__NL het volgende:

[..]

Excuus, je hebt gelijk. Het was jouw topic. Een van die ongeschreven liftwetten is dat je de liftgever respecteert. Dus, zand erover :-)
Nou doe maar geen zand maar een lekkere slagroom taart is ook goed!
Het gaat er niet om dat het mijn topic is, zulke statestieken zijn gewoon niet interessant en niemand heeft er wat aan. Tis een beetje overdone zegmaar.
pi_29200661
Tja, ik lees de beursberichten nooit, omdat het me geen bal interesseert... Maar ff voor de statistiek... tijdens tien dagen vakantie in Tsjechie heb ik alleen of met vrienden in 39 auto's 209 km gelift. 38 liftgevers waren Tsjechen, een lift werd door een Belgische familie gegeven. In ieder geval 10 liftgevers reden in een Skoda, terwijl bij 10 lifts het automerk "onbekend" was.
  zondag 31 juli 2005 @ 19:07:53 #149
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_29300662
Ben dit weekend weer liftend naar Friesland geweest Hier weer een verslag:

Vrijdag 29 Juli - Assendelft -> Rottum (bij Heerenveen) Afstand 140,4 km.

Ben vrijdagmiddag vanaf mn werk in Assendelft wat een dorp is vlakbij Zaandam weer liftend naar mn vriendin in friesland gegaan, vlakbij mn werk staat een klein texaco tankstation langs de weg richting amsterdam en ben vanaf daar met een mevrouw richting amsterdam gereden, waar ze me afzette bij de Esso op de A8 zaandam/amsterdam. Daar was het bestwel rustig en heb alle mensen aangesproken of ze richting amersfoort/almere gingen. Op een gegeven moment een man gevraagd die bleek de eigenaar van het benzinestation te zijn. Heel gesprek met die man gehad wat begon met de vraag of ik daar niet wilde gaan staan want ik viel zn klanten lastig, die zouden binnen zelfs klagen. Dikke bullshit dus en hele discussie met hem gehad daarover, vervolgens heel gesprek over de brandstofprijzen en "vroegah" want hij was in de oorlog geboren en toen gingie naar binnen en klopte me op mn schouder "blijf hier maar lekker staan hoor jongen" Dat ik ging liften begreep hij wel maar hij vond het maar egoistisch dat ik andere mensen liet betalen voor de benzine en gratis met hun meelift dus Toen tijdje bij de afrit in het zonnetje gestaan, nog met een vrouw staan praten die ff een peukie deed naast dr auto en ik een peuke van gekregen had maar helaas niet die kant op ging. Uiteindelijk 2,5 uur gewacht tot er een man met een Renault Megane station stopte die naar Steenwijk in friesland ging! Woo dat was zoo relaxt Die man woonde in steenwijk en werkte als opzichter bij een aannemersbedrijf in Purmerend en dat reed hij elke dag! Dikke wolkbreuken onderweg trouwens, de snelweg was veranderd in een waterbak. Leuk gesprek met die man gehad over uiteraard benzineprijzen, weggedrag van mensen die hardscheurend naar huis racen in dat pleurisweer om vervolgens thuis languit op de bank tv te kunnen kijken en vakantie enzo.. Die man wilde me helemaal naar mn vriendin dr huis brengen in rottum (heel klein gehucht vlakbij heerenveen) Meneer bedankt! Maar alsnog 4,5 uur over gedaan dus, soms zit het mee, soms zit het tegen

Zondag 31 Juli - Rottum-> Enklhuizen Afstand 98 km.
En soms zit het mee.. !
Mn vriendin had me bij een tankstation langs de A6 richting Emmeloord/lelystad afgezet waar ik na 10 minuten door de meest vage figuur ooit werd meegenomen naar lelystad. Die man was in de 50 en zag er uit als een junk, ingevallen bekkie enzo en hij snoof rook spoot slikte alles wat los en vast zit, sprak 5 talen, woondde 20 jaar in italie, 5 jaar in marokko en was een gezochte crimineel in nederland, volgens eigen zeggen omdat ze hem van kinderverkrachting verdachtten. Ik dacht echt van jezus bij wie ben ik in de auto beland!! Ben er verder maar niet op ingegaan.. Verder wassie levens genieter en echt een heel intellgent mannetje dat door zn moeder op 1,5 jarige leeftijd halfdood langs de weg was gedumpt, in een kindertehuis terecht was gekomen etc. Hij stak ook even een coke-pijp op tijdens het rijden trouwens echt bizar. Bij lelystad wistie wel een goede plek om me af te zetten en inderdaad, ik stond 2 minuten daar langs een polderweg te liften en dr stopte een hele dikke Mercedes voor me waarvan ik dacht ooh die rijd wel door. Die man ging naar Enkhuizen toe en was uitsmijter/portier bij een of andere discotheek. In Enkhuizen ben ik bij mn broer thuis afgezet die me later naar huis heeft gebracht. Rottum - Enkhuizen 1,5 uur

[ Bericht 2% gewijzigd door Dikkiedik_2003 op 31-07-2005 22:24:27 ]
  zondag 31 juli 2005 @ 22:08:40 #150
73241 rebel84
kleine big
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')