Drugs are bad mmmkayquote:
Nee haha ik heb geen prive trein,en ook geen auto, maar het lijkt me leuk om eens met je mee te liften als je weer eens vanuit groningen vertrekt. en richting het westen gaat..bv op een vrijdag of zaterdag middag/ochtend..dat was het ideequote:Op maandag 13 juni 2005 01:29 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
[..]
Hey thnx voor je aanbod!
Maar hoe kan ik met je meeliften als je regelmatig met de trein naar adam reist? Snap m nie helemaal, heb je een privetrein? Meestal ga ik spontaan en niet altijd in het weekend liften en is het moeilijk met iemand af te spreken mee te rijden.
Mja ligt er aan waar je woontquote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef MouseOver het volgende:
Hoe begin je eigenlijk? Bij de afrit van een autowegtankstation?
Als ik voor m'n huis ga zwaaien kom ik niet ver ben ik bang.
Vroeger zag je het idd veel meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef GDSY het volgende:
Succes met liften en laten we hopen dat het (weer) steeds normaler wordt in Nederland.
Haha ow zo ! Lijkt me gezellig Ik laat het je weten wanneer ik weer ga!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef hothead het volgende:
[..]
Nee haha ik heb geen prive trein,en ook geen auto, maar het lijkt me leuk om eens met je mee te liften als je weer eens vanuit groningen vertrekt. en richting het westen gaat..bv op een vrijdag of zaterdag middag/ochtend..dat was het idee
Hee een liftgenoot met meer ervaringquote:Op zaterdag 18 juni 2005 21:01 schreef joxef het volgende:
verhaal...
Waarom starten we niet een grote FOK lift wedstrijd ? van Groningen naar Heerlen ofzo??
whaha gaaaf verhaal , zoiets hoop ik ook nog mee te maken maar wel dat ik het overleef enzo klinkt als een filmscript Zo maak je nog es wat mee op je 6de! Ik zou echt niet mn kind van 6 meenemen op een liftvakantie maar dat terzijde.. Welke crimineel die weet dat ze achter hem aanzitten neemt er ook lifters mee?quote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gaaf verhaal...
OOk nog altijd op zoek naar werk na de winter??quote:Op maandag 20 juni 2005 01:57 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
@ frenkie, thnx en dat klinkt als een goed plan! Kheb morgen toch niks te doen
Maar je had wel iets om aan je basisschoolvriendjes te vertellenquote:Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Geweldig!
Ik heb zelf nogal een angst voor liften. Dat komt omdat mijn ouders vroeger echt heel veel lifften. Mijn vader heeft me toen een keer meegenomen op liftvakantie naar Spanje. Toen we eenmaal in Frankrijk waren, belandden we echter in een ware achtervolging . De chauffeur en zijn vriend bleken namelijk, kwamen wij later achter, twee criminelen te zijn. Enkele minuten nadat wij waren ingestapt werden we al achtervolgd door een motoragent. Na een serieus wilde achtervolging kwamen we uit bij een doodlopend straatje met aan weerszijde bos, waar de betreffende criminelen de auto uitvluchtten en ons verbrouwereerd achterlieten. Natuurlijk kwam de politie-agent pas enkele seconden, nadat ze uit het zicht verdwenen waren, en dacht hij zelfs even dat mijn vader de auto gestolen had! Samen met m'n vader werd ik toen in de boeien geslagen (ik was fucking 6! .). In heel brak Frans heeft hij toen uitgelegd wat er aan de hand was en binnen korte tijd waren de criminelen opgepakt, zodat wij onze reis weer konden vervolgen. Dat was wel even schrikken ja .
Ja idd! ben alweer 2mndn werkloos, vacatures liggen ni echt voor het oprapenquote:Op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef Frenkie het volgende:
[..]
OOk nog altijd op zoek naar werk na de winter??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |