abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2005 @ 01:38:09 #76
91856 Stretto
..........
pi_27875399
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:35 schreef SlimShady het volgende:

[..]

meen je niet
Drugs are bad mmmkay
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_27894394
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:29 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

[..]

Hey thnx voor je aanbod!
Maar hoe kan ik met je meeliften als je regelmatig met de trein naar adam reist? Snap m nie helemaal, heb je een privetrein? Meestal ga ik spontaan en niet altijd in het weekend liften en is het moeilijk met iemand af te spreken mee te rijden.
Nee haha ik heb geen prive trein,en ook geen auto, maar het lijkt me leuk om eens met je mee te liften als je weer eens vanuit groningen vertrekt. en richting het westen gaat..bv op een vrijdag of zaterdag middag/ochtend..dat was het idee
Jag ar lesbisk
  maandag 13 juni 2005 @ 18:12:12 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27894551
Hoe begin je eigenlijk? Bij de afrit van een autowegtankstation?

Als ik voor m'n huis ga zwaaien kom ik niet ver ben ik bang.
Vampire Romance O+
  maandag 13 juni 2005 @ 18:40:49 #79
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27895211
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef MouseOver het volgende:
Hoe begin je eigenlijk? Bij de afrit van een autowegtankstation?

Als ik voor m'n huis ga zwaaien kom ik niet ver ben ik bang.
Mja ligt er aan waar je woont
Tankstations, bushaltes of vluchthavens langs een grotere doorgaande weg zijn wel het beste.

Ik woon zelf in een klein dorpje en ga vanuit huis lopend naar een doorgaande weg die naar een B weg richting snelweg leidt. Daar ga'k gewoon met mn duim omhoog langs die doorgaande weg in de polder staan, dan wordt ik vaak door iemand naar die B weg richting snelweg gebracht. Bij die B-weg ga ik of bij de stoplichten of bij een vluchthaven staan met mn bordje eindbestemming en laat degene die me oppikt het liefst bij een tankstation afzetten.
Ik laat me ook wel es vanuit huis afzetten bij een tankstation Maar das wel beetje valsspelen

Ik heb eerst thuis liftbordjes gemaakt met de grote plaats van de richting dat je op wilt gaan en voor de terugweg, een een paar blanco en een stif of pen meenemen voor onderweg. groot stuk vierkant karton dubbelvouwen zodat je 4 plekken krijg om een plaatsnaam op te zetten.
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
pi_27917883
Blijft een gave topic dit! Hebben jullie toevallig ook al eens gekeken op http://www.hitchhikers.org/ ?

Daar kun je mensen vinden die anderen mee willen nemen, soms tegen vergoeding en soms gratis. Wel leuk!

Succes met liften en laten we hopen dat het (weer) steeds normaler wordt in Nederland.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:20:19 #81
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27918333
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:04 schreef GDSY het volgende:
Succes met liften en laten we hopen dat het (weer) steeds normaler wordt in Nederland.
Vroeger zag je het idd veel meer.

Leuke verhalen staan er tussen! Zelf pak ik eigelijk altijd de auto of ov als ik ergens heen moet, maar in principe heb ik er geen probleem mee als er dan iemand mee rijdt, maar zoals ik al zei je komt nauwelijks nog lifters tegen.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:25:26 #82
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_27918480
ik heb vanochtend ook nog een jongen meegenomen van Leeuwarden naar Drachten. Was niet echt spraakzaam maar hij was de hele nacht wezen stappen. Zat telkens in te dommelen
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:51:41 #83
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27921410
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:05 schreef hothead het volgende:

[..]

Nee haha ik heb geen prive trein,en ook geen auto, maar het lijkt me leuk om eens met je mee te liften als je weer eens vanuit groningen vertrekt. en richting het westen gaat..bv op een vrijdag of zaterdag middag/ochtend..dat was het idee
Haha ow zo ! Lijkt me gezellig Ik laat het je weten wanneer ik weer ga!
Moet je wel een kort rokje aandoen hoor !
pi_27929939
Ik heb ooit met een meisje door Ierland gelift, daar kan je amper je duim opsteken of ze stoppen al, veel leuke mensen tegengekomen. In België moet je het echter niet proberen: ik heb een keer acht kilomete mogen stappen, niemand maar dan ook echt niemand nam me mee, en dat was op klaarlichte dag en zo en de busverbinding was afgeschaft natuurlijk. Hmm.
pi_28050870
dit jaar al 40 keer gelift (o.i.d.) vanuit Assen telkens weer, 3 keer naar utrecht heen en terug kortste: mnder dan 2,5u langste:dik 3uur. Maandje terug naar Zwolle, eerst met turkse man(35) in een Audi quatro naar Hoogeveen die me langs de snelweg af wou zetten maar dat heb ik hem maar even afgeraden daarna mat oude vrouw van 68 naar zwolle in een nieuwe Mitsubutsi mpv.

De rest naar Bedum waar mijn vriendin woont en ik meestal 2 keer in de week heen lift, eerst naar Groningen en vanuit daar met de bus verder. De laatste keer heen bij afrit Hoogezand afgezet en door gelift naar Bedum en vlak bij haar huis afgezet, doen we vaker dus! dit was binnen een uur terwijl, als ik het hele stuk met de bus zou moeten doen er RUIM 1,5 uur over doe
en mij dat zo'n 5 euro kost alleen al voor de heenweg!

Waarom starten we niet een grote FOK lift wedstrijd ? van Groningen naar Heerlen ofzo??
like mr. Bolkenstein used to say: no comment
pi_28052721
haha wat tof om te lezen
the trip heeft bij mij ook wat stof doen opwaaien maar heb het nog niet gedaan omdat ik het niet nodig heb voor m'n werk of vriendin of e.d.
valt me nog mee hoe lang/kort je erover doet, veel plezier verder en ik ben benieuwd naar je site
pi_28053046
Toch wel koel dat liften, als ik het zo lees. Maarja ik heb een auto dus heb het niet echt nodig. Zal misschien nu wel 2x denken voordat ik een lifter voorbij sjees Maarja hier zijn het meestal toch wel van die ranzige stoffige types die met z'n 3en staan te liften, dat vind ik ook weer niks.
  zondag 19 juni 2005 @ 20:47:07 #88
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28070954
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 21:01 schreef joxef het volgende:
verhaal...

Waarom starten we niet een grote FOK lift wedstrijd ? van Groningen naar Heerlen ofzo??
Hee een liftgenoot met meer ervaring

Ik ben ook wel es langs de snelweg afgezet ja, das echt kut, sta je daar op de vluchtstrook wat ook nog eens verboden is, werd gelukkig al snel opgepikt door een belg

Mischien kan je wat coole liftverhalen schrijven en fotos maken van de mensen met wie je meegereden bent enzo? Lijkt me leuk voor op mn site!

Liftwedstrijd haha, ga jij het organiseren?
  zondag 19 juni 2005 @ 21:14:38 #89
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_28071865
Damn, vorige week een lifter gezien in Arnhem (A325) met het bordje "Luxembourg". Dat zijn de lift ''die hards'' zeker. Die gaan heel Europa door........
Wat zijn we aan het doen ???
  zondag 19 juni 2005 @ 21:33:31 #90
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28072546
Leuk om te lezen

Ik heb in Nederland niet gelift, maar wel in Australie, met toenmalige vriendin (en dat is wel handig nemen ze je tenminste mee ) En in Maleisie op Borneo waar ik met een collega backpacker het voor elkaar had gekregen om de enige bus per 3 uur te missen... werden bij de 3de auto al meegenomen, en na een korte tussenstop ergens voor het hostel/hotel in Kuching afgezet.. bespaarde ook nog eens RM 4 (1 Euro) voor het busticket
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zondag 19 juni 2005 @ 21:42:48 #91
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_28072926
Geweldig!

Ik heb zelf nogal een angst voor liften. Dat komt omdat mijn ouders vroeger echt heel veel lifften. Mijn vader heeft me toen een keer meegenomen op liftvakantie naar Spanje. Toen we eenmaal in Frankrijk waren, belandden we echter in een ware achtervolging . De chauffeur en zijn vriend bleken namelijk, kwamen wij later achter, twee criminelen te zijn. Enkele minuten nadat wij waren ingestapt werden we al achtervolgd door een motoragent. Na een serieus wilde achtervolging kwamen we uit bij een doodlopend straatje met aan weerszijde bos, waar de betreffende criminelen de auto uitvluchtten en ons verbrouwereerd achterlieten. Natuurlijk kwam de politie-agent pas enkele seconden, nadat ze uit het zicht verdwenen waren, en dacht hij zelfs even dat mijn vader de auto gestolen had! Samen met m'n vader werd ik toen in de boeien geslagen (ik was fucking 6! .). In heel brak Frans heeft hij toen uitgelegd wat er aan de hand was en binnen korte tijd waren de criminelen opgepakt, zodat wij onze reis weer konden vervolgen. Dat was wel even schrikken ja .
  zondag 19 juni 2005 @ 21:45:44 #92
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_28073028
Dat is inderdaad niet mis BlaatschaaP !
Wat zijn we aan het doen ???
  zondag 19 juni 2005 @ 22:31:12 #93
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28074737
Leuk verhaal DikkieDik. Micchien moet ik morgen maar naar zandvoort gana liften
  maandag 20 juni 2005 @ 01:52:52 #94
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28079361
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gaaf verhaal...
whaha gaaaf verhaal , zoiets hoop ik ook nog mee te maken maar wel dat ik het overleef enzo klinkt als een filmscript Zo maak je nog es wat mee op je 6de! Ik zou echt niet mn kind van 6 meenemen op een liftvakantie maar dat terzijde.. Welke crimineel die weet dat ze achter hem aanzitten neemt er ook lifters mee?
  maandag 20 juni 2005 @ 01:57:37 #95
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28079388
@ frenkie, thnx en dat klinkt als een goed plan! Kheb morgen toch niks te doen

En de rest ook bedankt voor de leuke reacties enzo , dat houd me weer gemotiveerd!
Kga dit weekend weer naar groningen waarschijnlijk donderdag al, iemand die kant op ?
  maandag 20 juni 2005 @ 02:07:32 #96
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_28079437
Gave verhalen! Ben benieuwd wanneer je die site start!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  Moderator / Redactie FP maandag 20 juni 2005 @ 02:17:06 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_28079481
Ik moet ook es liften, als ik het zo lees
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 20 juni 2005 @ 09:46:25 #98
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28081301
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:57 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
@ frenkie, thnx en dat klinkt als een goed plan! Kheb morgen toch niks te doen
OOk nog altijd op zoek naar werk na de winter??
  maandag 20 juni 2005 @ 10:26:11 #99
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28082111
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Geweldig!

Ik heb zelf nogal een angst voor liften. Dat komt omdat mijn ouders vroeger echt heel veel lifften. Mijn vader heeft me toen een keer meegenomen op liftvakantie naar Spanje. Toen we eenmaal in Frankrijk waren, belandden we echter in een ware achtervolging . De chauffeur en zijn vriend bleken namelijk, kwamen wij later achter, twee criminelen te zijn. Enkele minuten nadat wij waren ingestapt werden we al achtervolgd door een motoragent. Na een serieus wilde achtervolging kwamen we uit bij een doodlopend straatje met aan weerszijde bos, waar de betreffende criminelen de auto uitvluchtten en ons verbrouwereerd achterlieten. Natuurlijk kwam de politie-agent pas enkele seconden, nadat ze uit het zicht verdwenen waren, en dacht hij zelfs even dat mijn vader de auto gestolen had! Samen met m'n vader werd ik toen in de boeien geslagen (ik was fucking 6! .). In heel brak Frans heeft hij toen uitgelegd wat er aan de hand was en binnen korte tijd waren de criminelen opgepakt, zodat wij onze reis weer konden vervolgen. Dat was wel even schrikken ja .
Maar je had wel iets om aan je basisschoolvriendjes te vertellen
Vampire Romance O+
  maandag 20 juni 2005 @ 10:29:28 #100
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_28082176
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:46 schreef Frenkie het volgende:

[..]

OOk nog altijd op zoek naar werk na de winter??
Ja idd! ben alweer 2mndn werkloos, vacatures liggen ni echt voor het oprapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')