abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27234855
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:53 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook veel gelift. Maar als het een keerr niet lukt heb je pech. Ik ben weleens vaan Den Bosch naar Eindhoven gelopen om 3 uur snachts
Hoelang heb je daar wel niet over gedaan
  zondag 22 mei 2005 @ 00:57:36 #27
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27234971
Joah, vind het wel cool.
Ik denk wel dat het wel weer inkomt, met die programma's als "The Trip" op MTV enzo, en dat er laatste tijd zoveel backpackers zijn. Tenminste, dat valt mij op dan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27235471
Ik wilde afgelopen zomer met een vriend in de Franse Alpen liften, helaas met niet heel erg veel succes . Heel stuk met de trein afgelegd en totaal maar een paar liften gehad. Oa 1 van een fransman die als een malloot door die pasjes in de alpen reed, hij reed dat stuk (250 km ong) bijna elke week, dus wist de weg goed . Wel leuk gesprek mee gehad. Eenmaal in Nice aangekomen ging ie als een gek zitten toeteren naar lekkere chickies op een terrasje .
Komende zomer gaan we misschien van Italie te liften naar Frankrijk. Ligt een beetje aan hoe leuk het is in Italie, als het daar erg leuk is blijven we langer en pakken we de trein op het laatste moment.

Tijdje geleden zou ik met wat vrienden gaan liften van Limburg naar Groningen en dan allemaal apart, diegene die als eerste aankomt krijgt zn leven lang de eer .
Maar is er (nog?) niet van gekomen .
pi_27239959
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wilde afgelopen zomer met een vriend in de Franse Alpen liften, helaas met niet heel erg veel succes . Heel stuk met de trein afgelegd en totaal maar een paar liften gehad. Oa 1 van een fransman die als een malloot door die pasjes in de alpen reed, hij reed dat stuk (250 km ong) bijna elke week, dus wist de weg goed . Wel leuk gesprek mee gehad. Eenmaal in Nice aangekomen ging ie als een gek zitten toeteren naar lekkere chickies op een terrasje .
Komende zomer gaan we misschien van Italie te liften naar Frankrijk. Ligt een beetje aan hoe leuk het is in Italie, als het daar erg leuk is blijven we langer en pakken we de trein op het laatste moment.

Tijdje geleden zou ik met wat vrienden gaan liften van Limburg naar Groningen en dan allemaal apart, diegene die als eerste aankomt krijgt zn leven lang de eer .
Maar is er (nog?) niet van gekomen .
heb ik ook eens meegemaakt was op vakantie bij vrienden. Vrouw van achterin de 40 samen met haar man. Gingen we 'eventjes' door de alpen rijden. m'n vader: "hoezo, eventjes.. da's toch wel dik 250 KM!". Nou, hij heeft 't geweten hoor ziek gedoe! Jagen jonge!

leuk om eens mee te maken, maar om er nou een gewoonte van te maken, nee.
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:04:13 #30
3677 SuperRembo
Sinds 1998
pi_27240285
Ik wil best lifters mee nemen, maar ik zie ze nooit staan
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zondag 22 mei 2005 @ 12:13:28 #31
90400 longinus
Hollander
pi_27240440
Als oud-lifter neem ik ook lifters mee, een keertje drie meisjes meegenomen maar dat kun je achterafgezien beter niet doen ook wel eens begeleiders van de lokale scoutinggroep meegenomen die gedropt waren en dan weer terug moesten liften..... ze stonder 5 minuten toen ze door mij werden opgepikt en werden weer netjes teruggereden omdat ik er maar 5 minuten van hun bestemming woon. Ze waren waarschijnlijk eerder thuis als hun "droppers"
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:26:25 #32
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27245043
Dit weekend weer gelift van hoorn naar hilversum waar ik een verjaardag had. Maar heb ik wel 3 uur over gedaan , gaat niet zo makkelijk op zaterdagavond en helemaal langs de ring van amsterdam nemen ze je niet zo makkelijk mee. Werd door een paar Iraniers vanaf hoorn naar amsterdam gereden waar ik een tijdje bij de BP mensen heb gevraagd, toen had ik iemand richting Muiderberg, financiele man van Pink Roccade die verantwoordelijk was voor zijn bussinesunit met 80 miljoen omzet. Toen echt een uur in de stromende regen bij de BP van knooppunt Muiderberg gestaan tot ik eindelijk een vrouw had die naar hilversum ging maar ze vond het eng om me mee te nemen zei ze dus ik zo "Mevrouw, zie ik er eng uit?" "Okee kommaar mee heb toch al een lange klote dag achter de rug. Ze bleek regisseur te zijn voor de publieke omroep en ze hadden net de opnames voor 2vandaag gedaan, ze ging helemaal met mij de straat zoeken waar ik moest zijn dat was wel lief! Bedankt mevrouw van de regie van 2vandaag

En vandaag weer terug van Hilversum richting Hoorn, door vrienden langs de snelweg op een viaduct afgezet bij Hilversum en na 30minuten werd ik opgepikt door een oude maar coole Saab900 cabrio, vet relaxed in het zonnetje! Bleek directeur te zijn van uitgeverij en heb zn nummer omdattie mischien wel een baantje voor me kon regelen en mijn adres achtergelaten dat ik wat magazines toegestuurd krijg. Zo zie je maar weer. Hij zette me bij de BP bij amsterdam af waar ik met 1 minuut alweer werd opgepikt door een mevrouw die naar Hoorn moest, ze was zangeres bij een band en 2x in de wk optreden verdiende ze genoeg om een relaxed leventje te leiden. En het laatste stukje hoorn reed ik met een paar vage buitenlanders mee, van turkse afkomst ofzo. Hilversum-Hoorn: 2 uur!
Liftverhalen http://liftendehollander.web-log.nl
Enjoy Life. Always Look For Adventure.
The Sun. The Water. The Wind. The Snow. The Adrealine Thats the Ultimate.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:29:08 #33
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_27245118
Liften?

Era Vulgaris
  zondag 22 mei 2005 @ 15:32:22 #34
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27245216
Wat een leuke verhalen, echt grappig hoor, ik vind het leuk dat je zoveel lef hebt.
pi_27245315
Ik doe het niet hoor, ik ga meteen denken aan moordenaars, criminelen die me dan een lift zouden geven want waarom zou een normaal mens gaan stoppen voor iemand langs de weg.

En zelf een lift aan iemand geven zou ik ook nooit doen, omdezelfde reden
sorry voor al m'n typfouten
  zondag 22 mei 2005 @ 15:36:50 #36
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27245323
Tsssk, sommigen hier hebben echt teveel films gekeken
pi_27245356
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Dit weekend weer gelift van hoorn naar hilversum waar ik een verjaardag had. Maar heb ik wel 3 uur over gedaan , gaat niet zo makkelijk op zaterdagavond en helemaal langs de ring van amsterdam nemen ze je niet zo makkelijk mee. Werd door een paar Iraniers vanaf hoorn naar amsterdam gereden waar ik een tijdje bij de BP mensen heb gevraagd, toen had ik iemand richting Muiderberg, financiele man van Pink Roccade die verantwoordelijk was voor zijn bussinesunit met 80 miljoen omzet. Toen echt een uur in de stromende regen bij de BP van knooppunt Muiderberg gestaan tot ik eindelijk een vrouw had die naar hilversum ging maar ze vond het eng om me mee te nemen zei ze dus ik zo "Mevrouw, zie ik er eng uit?" "Okee kommaar mee heb toch al een lange klote dag achter de rug. Ze bleek regisseur te zijn voor de publieke omroep en ze hadden net de opnames voor 2vandaag gedaan, ze ging helemaal met mij de straat zoeken waar ik moest zijn dat was wel lief! Bedankt mevrouw van de regie van 2vandaag

En vandaag weer terug van Hilversum richting Hoorn, door vrienden langs de snelweg op een viaduct afgezet bij Hilversum en na 30minuten werd ik opgepikt door een oude maar coole Saab900 cabrio, vet relaxed in het zonnetje! Bleek directeur te zijn van uitgeverij en heb zn nummer omdattie mischien wel een baantje voor me kon regelen en mijn adres achtergelaten dat ik wat magazines toegestuurd krijg. Zo zie je maar weer. Hij zette me bij de BP bij amsterdam af waar ik met 1 minuut alweer werd opgepikt door een mevrouw die naar Hoorn moest, ze was zangeres bij een band en 2x in de wk optreden verdiende ze genoeg om een relaxed leventje te leiden. En het laatste stukje hoorn reed ik met een paar vage buitenlanders mee, van turkse afkomst ofzo. Hilversum-Hoorn: 2 uur!
haha cool
  zondag 22 mei 2005 @ 15:39:25 #38
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27245416
Nu hopen dat het weer een beetje normaal wordt
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:48:25 #39
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_27245733
Zelf lift ik noooit, niet uit angst ofzo, gewoon omdat je té afhankelijk bent van anderen.

Maar ik pak zo goed als altijd lifters mee. Soms wel leuke verhalen mee achteraf.
Zo was er eens een kerel die om 8u stond te liften op de weg naar mijn werk. Die pakte elke dag de bus, maar had toen net de zijne gemist. En aangezien ik maar een paar honderd meter verder werkte dan hij, heb ik hem een paar maanden elke dag aan die bushalte opgepikt. Die zie ik nu nog soms, pintje mee pakken enzo.
Jusqu'ici tout va bien
  zondag 22 mei 2005 @ 16:02:06 #40
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27246185
Mja maar ik lift ook niet uit noodzaak, gewoon meer voor de fun en het avontuur. Dus ik ben er niet van afhankelijk ofzo, als ik echt een afspraak heb ergens pak ik de auto of ga'k met de trein.

Oja over bang voor criminelen gesproken, zown vrouwtje vroeg voor ik mee mocht nog of ik een mes of pistool bij me had. Toen zei ik Ja natuurlijk mevrouw, je kan tegenwoordig echt niet meer zonder een groot mes of pistool gaan staan liften. Toen mocht ik niet mee haha.

Gaat er nog iemand richting Heerenveen straks? Ik ga zo weer liften

[ Bericht 15% gewijzigd door Dikkiedik_2003 op 22-05-2005 17:55:57 ]
  zondag 22 mei 2005 @ 20:39:48 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27254324
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:

Netjes.. misschien wel een mooie manier om komende vakantie te vullen
Vampire Romance O+
  maandag 23 mei 2005 @ 23:36:57 #42
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27293776
Heb zondagavond weer gelift van Hoorn naar Heerenveen

Vanaf hoorn benzinestation meegereden met een Touringcarbus naar friesland, de bus was leeg en die chauffeur had net engelse toeristen bij schiphol afgezet en moest terug naar friesland, gewoon gevraagd en ik mocht mee. Bij bolsward had hij me afgezet bij een texaco waar ik al snel met wat oudere mensen en hun zoon mee mocht naar Heerenveen, waar we de luchtbalonnen gingen tellen, Kijk zoon zie je die 6 luchtbalonnen? Nee hoor mam het zijn er 7, daar is er nog eentje, ik: Nee het zijn er 8 want daar is er nog een Die mensen brachten me helemaal bij heerenveen vd snelweg naar het benzinestation waar me vriendin werkt, wel lief ! Met haar naar groningen gereden. Hoorn - Heerenveen: 1,5 uur!

En vanavond ben ik weer van groningen teruggelift. Dat ging niet makkelijk. Heb in groningen ruim een uur staan wachten tot er eindelijk een man stopte die naar Sneek ging. Die vent heeft de hele rit zn bek niet opengedaan ondanks dat ik probeerde een praatje te maken. In Sneek langs de weg gestaan en door iemand in een dikke bmw, type weet ik ni, naar de afsluitdijk gebracht, die man werkte op een jachtenbouwbedrijf ofzo. Bij de afsluitdijk werd ik langs de snelweg op de vluchtstrook afgezet omdat er geen benzinepomp ofzo was en hij de andere kant op moest, dat was niet erg slim want ik kreeg al snel politie op mn dak Dus ik zei Sorry meneer ik weet dat ik hier niet mag staan maar ik werd hier afgezet, weet u een betere plek om te staan? Die brombeer zei dat ik 5 km terug moest lopen voor een benzinestation. Ja ok meneer doei! En verder staan liften. Toen reed ik met een paar wegwerkers mee die het gras op de afsluitdijk bijhouden, ja moet ook gedaan worden! En vanaf den oever weer op de vluchtstrook gelift, maar werd al snel opgepikt door een franstalige belg, wat was wel leuk, kon ik me frans weer een beetje bijpoetsen Hij was chauffeur en had mensen naar duitsland gebracht en was nu weer onderweg naar belgie, die had me bij Hoorn afgezet bij de Mac vanwaar ik met mensen meereed richting mn huis
Groningen - Hoorn: 4,5 uur

heb nu trouwens ook fotos gemaakt van mensen die me meegenomen hebben, maar me bleutooth heeft kuuren en krijg ze ni op mn pc
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:57:56 #43
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_27295784
Ik denk dat ik binnenkort ook eens een x ga liften, leuke verhalen zo!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 24 mei 2005 @ 01:11:11 #44
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_27296000
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Heb zondagavond weer gelift van Hoorn naar Heerenveen

Vanaf hoorn benzinestation meegereden met een Touringcarbus naar friesland, de bus was leeg en die chauffeur had net engelse toeristen bij schiphol afgezet en moest terug naar friesland, gewoon gevraagd en ik mocht mee. Bij bolsward had hij me afgezet bij een texaco waar ik al snel met wat oudere mensen en hun zoon mee mocht naar Heerenveen, waar we de luchtbalonnen gingen tellen, Kijk zoon zie je die 6 luchtbalonnen? Nee hoor mam het zijn er 7, daar is er nog eentje, ik: Nee het zijn er 8 want daar is er nog een Die mensen brachten me helemaal bij heerenveen vd snelweg naar het benzinestation waar me vriendin werkt, wel lief ! Met haar naar groningen gereden. Hoorn - Heerenveen: 1,5 uur!

En vanavond ben ik weer van groningen teruggelift. Dat ging niet makkelijk. Heb in groningen ruim een uur staan wachten tot er eindelijk een man stopte die naar Sneek ging. Die vent heeft de hele rit zn bek niet opengedaan ondanks dat ik probeerde een praatje te maken. In Sneek langs de weg gestaan en door iemand in een dikke bmw, type weet ik ni, naar de afsluitdijk gebracht, die man werkte op een jachtenbouwbedrijf ofzo. Bij de afsluitdijk werd ik langs de snelweg op de vluchtstrook afgezet omdat er geen benzinepomp ofzo was en hij de andere kant op moest, dat was niet erg slim want ik kreeg al snel politie op mn dak Dus ik zei Sorry meneer ik weet dat ik hier niet mag staan maar ik werd hier afgezet, weet u een betere plek om te staan? Die brombeer zei dat ik 5 km terug moest lopen voor een benzinestation. Ja ok meneer doei! En verder staan liften. Toen reed ik met een paar wegwerkers mee die het gras op de afsluitdijk bijhouden, ja moet ook gedaan worden! En vanaf den oever weer op de vluchtstrook gelift, maar werd al snel opgepikt door een franstalige belg, wat was wel leuk, kon ik me frans weer een beetje bijpoetsen Hij was chauffeur en had mensen naar duitsland gebracht en was nu weer onderweg naar belgie, die had me bij Hoorn afgezet bij de Mac vanwaar ik met mensen meereed richting mn huis
Groningen - Hoorn: 4,5 uur

heb nu trouwens ook fotos gemaakt van mensen die me meegenomen hebben, maar me bleutooth heeft kuuren en krijg ze ni op mn pc
cool, zet maar snel die foto's hiero , ik denk dat ik ook is ga liften, klinkt best wel gezellig
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:03:32 #45
81237 releaze
best of both worlds
pi_27309748
ik heb alleen tijdens een grote storm in nederland gelift, omdat ik van het ene end van den haag naar het andere end moest, en er totaal geen ov was. (was in 2003 geloof ik, heel nederland lag plat)

het was wel okee, maar ik zat bij een, ja hoor, allochtoon in de auto en die begon toch allerlei rare verhalen op te hangen en vragen te stellen, ik voelde me op een gegeven moment zo ongemakkelijk!
Maar ja.. ik denk dat je dat als meisje al snel hebt.

Als het echt "nodig" is, dan zal ik liften. Anders niet. Ik voel me niet op mn gemak bij vreemde mannen in de auto.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:14:29 #46
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27310150
Hmz, dan toch maar eens proberen, van A'dam naar Eindhoven moet toch wel te doen zijn?
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 15:21:11 #47
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27310369
Maargoed, pics dus
Vampire Romance O+
  Moderator dinsdag 24 mei 2005 @ 16:00:54 #48
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_27311639
Ook toevallig, vorige week nog een liftend stel meegenomen. Dat was in de VS in Colorado. Heb ze opgepikt in het plaatsje Nederland (geen grap) en heb ze afgezet in Boulder, waar ik ook moest zijn.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:59:37 #49
56791 Dikkiedik_2003
De liftende hollander
pi_27313707
Okee dan, me blauwe tand eindelijk weer aan de praat met mn pc gekregen
Hier zijn de fotos, helaas niet van iedereen die me meenam:

zondagmiddag 22mei, hilversum - hoorn

hilversum centrum - snelweg
mooie oude mercedes 200d uit 1972, check die dobbelstenen

Met Saab 900turbo Cabrio naar amsterdam:

vanaf amsterdam opgepik door zangeres naar hoorn:

Laatste stukje hoorn weer met een saab mee van mensen uit brabant,

Zondagavond 23 mei, hoorn - groningen

vanaf hoorn naar friesland met touringcar

Maandagavond 24 Mei, Groningen - Hoorn
afsluitdijk:

Met wegwerkers mee de afsluitdijk over

Andere kant afsluitdijk met franstalige belg mee naar hoorn vanaf vluchtstrook

Helaas zitten er een paar gaten in van mensen die niet op de foto wilden, of dat ik het was vergeten
pi_27314505
Ik heb vorig jaar 2 meisjes meegenomen vanaf Rotterdam naar Nijmegen (moest daar toch zijn dus why not).
Die wilden echter mij terug"betalen" in natura maar ik heb vriendelijk gezegd dat niet te willen...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')