Hoelang heb je daar wel niet over gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:53 schreef Conflict het volgende:
Ik heb ook veel gelift. Maar als het een keerr niet lukt heb je pech. Ik ben weleens vaan Den Bosch naar Eindhoven gelopen om 3 uur snachts
heb ik ook eens meegemaakt was op vakantie bij vrienden. Vrouw van achterin de 40 samen met haar man. Gingen we 'eventjes' door de alpen rijden. m'n vader: "hoezo, eventjes.. da's toch wel dik 250 KM!". Nou, hij heeft 't geweten hoor ziek gedoe! Jagen jonge!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:21 schreef Sport_Life het volgende:
Ik wilde afgelopen zomer met een vriend in de Franse Alpen liften, helaas met niet heel erg veel succes . Heel stuk met de trein afgelegd en totaal maar een paar liften gehad. Oa 1 van een fransman die als een malloot door die pasjes in de alpen reed, hij reed dat stuk (250 km ong) bijna elke week, dus wist de weg goed . Wel leuk gesprek mee gehad. Eenmaal in Nice aangekomen ging ie als een gek zitten toeteren naar lekkere chickies op een terrasje .
Komende zomer gaan we misschien van Italie te liften naar Frankrijk. Ligt een beetje aan hoe leuk het is in Italie, als het daar erg leuk is blijven we langer en pakken we de trein op het laatste moment.
Tijdje geleden zou ik met wat vrienden gaan liften van Limburg naar Groningen en dan allemaal apart, diegene die als eerste aankomt krijgt zn leven lang de eer .
Maar is er (nog?) niet van gekomen .
haha coolquote:Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Dit weekend weer gelift van hoorn naar hilversum waar ik een verjaardag had. Maar heb ik wel 3 uur over gedaan , gaat niet zo makkelijk op zaterdagavond en helemaal langs de ring van amsterdam nemen ze je niet zo makkelijk mee. Werd door een paar Iraniers vanaf hoorn naar amsterdam gereden waar ik een tijdje bij de BP mensen heb gevraagd, toen had ik iemand richting Muiderberg, financiele man van Pink Roccade die verantwoordelijk was voor zijn bussinesunit met 80 miljoen omzet. Toen echt een uur in de stromende regen bij de BP van knooppunt Muiderberg gestaan tot ik eindelijk een vrouw had die naar hilversum ging maar ze vond het eng om me mee te nemen zei ze dus ik zo "Mevrouw, zie ik er eng uit?" "Okee kommaar mee heb toch al een lange klote dag achter de rug. Ze bleek regisseur te zijn voor de publieke omroep en ze hadden net de opnames voor 2vandaag gedaan, ze ging helemaal met mij de straat zoeken waar ik moest zijn dat was wel lief! Bedankt mevrouw van de regie van 2vandaag
En vandaag weer terug van Hilversum richting Hoorn, door vrienden langs de snelweg op een viaduct afgezet bij Hilversum en na 30minuten werd ik opgepikt door een oude maar coole Saab900 cabrio, vet relaxed in het zonnetje! Bleek directeur te zijn van uitgeverij en heb zn nummer omdattie mischien wel een baantje voor me kon regelen en mijn adres achtergelaten dat ik wat magazines toegestuurd krijg. Zo zie je maar weer. Hij zette me bij de BP bij amsterdam af waar ik met 1 minuut alweer werd opgepikt door een mevrouw die naar Hoorn moest, ze was zangeres bij een band en 2x in de wk optreden verdiende ze genoeg om een relaxed leventje te leiden. En het laatste stukje hoorn reed ik met een paar vage buitenlanders mee, van turkse afkomst ofzo. Hilversum-Hoorn: 2 uur!
Netjes.. misschien wel een mooie manier om komende vakantie te vullenquote:Op zondag 22 mei 2005 15:26 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Dit weekend weer gelift van hoorn naar hilversum waar ik een verjaardag had. Maar heb ik wel 3 uur over gedaan , gaat niet zo makkelijk op zaterdagavond en helemaal langs de ring van amsterdam nemen ze je niet zo makkelijk mee. Werd door een paar Iraniers vanaf hoorn naar amsterdam gereden waar ik een tijdje bij de BP mensen heb gevraagd, toen had ik iemand richting Muiderberg, financiele man van Pink Roccade die verantwoordelijk was voor zijn bussinesunit met 80 miljoen omzet. Toen echt een uur in de stromende regen bij de BP van knooppunt Muiderberg gestaan tot ik eindelijk een vrouw had die naar hilversum ging maar ze vond het eng om me mee te nemen zei ze dus ik zo "Mevrouw, zie ik er eng uit?" "Okee kommaar mee heb toch al een lange klote dag achter de rug. Ze bleek regisseur te zijn voor de publieke omroep en ze hadden net de opnames voor 2vandaag gedaan, ze ging helemaal met mij de straat zoeken waar ik moest zijn dat was wel lief! Bedankt mevrouw van de regie van 2vandaag
En vandaag weer terug van Hilversum richting Hoorn, door vrienden langs de snelweg op een viaduct afgezet bij Hilversum en na 30minuten werd ik opgepikt door een oude maar coole Saab900 cabrio, vet relaxed in het zonnetje! Bleek directeur te zijn van uitgeverij en heb zn nummer omdattie mischien wel een baantje voor me kon regelen en mijn adres achtergelaten dat ik wat magazines toegestuurd krijg. Zo zie je maar weer. Hij zette me bij de BP bij amsterdam af waar ik met 1 minuut alweer werd opgepikt door een mevrouw die naar Hoorn moest, ze was zangeres bij een band en 2x in de wk optreden verdiende ze genoeg om een relaxed leventje te leiden. En het laatste stukje hoorn reed ik met een paar vage buitenlanders mee, van turkse afkomst ofzo. Hilversum-Hoorn: 2 uur!
cool, zet maar snel die foto's hiero , ik denk dat ik ook is ga liften, klinkt best wel gezelligquote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
Heb zondagavond weer gelift van Hoorn naar Heerenveen
Vanaf hoorn benzinestation meegereden met een Touringcarbus naar friesland, de bus was leeg en die chauffeur had net engelse toeristen bij schiphol afgezet en moest terug naar friesland, gewoon gevraagd en ik mocht mee. Bij bolsward had hij me afgezet bij een texaco waar ik al snel met wat oudere mensen en hun zoon mee mocht naar Heerenveen, waar we de luchtbalonnen gingen tellen, Kijk zoon zie je die 6 luchtbalonnen? Nee hoor mam het zijn er 7, daar is er nog eentje, ik: Nee het zijn er 8 want daar is er nog een Die mensen brachten me helemaal bij heerenveen vd snelweg naar het benzinestation waar me vriendin werkt, wel lief ! Met haar naar groningen gereden. Hoorn - Heerenveen: 1,5 uur!
En vanavond ben ik weer van groningen teruggelift. Dat ging niet makkelijk. Heb in groningen ruim een uur staan wachten tot er eindelijk een man stopte die naar Sneek ging. Die vent heeft de hele rit zn bek niet opengedaan ondanks dat ik probeerde een praatje te maken. In Sneek langs de weg gestaan en door iemand in een dikke bmw, type weet ik ni, naar de afsluitdijk gebracht, die man werkte op een jachtenbouwbedrijf ofzo. Bij de afsluitdijk werd ik langs de snelweg op de vluchtstrook afgezet omdat er geen benzinepomp ofzo was en hij de andere kant op moest, dat was niet erg slim want ik kreeg al snel politie op mn dak Dus ik zei Sorry meneer ik weet dat ik hier niet mag staan maar ik werd hier afgezet, weet u een betere plek om te staan? Die brombeer zei dat ik 5 km terug moest lopen voor een benzinestation. Ja ok meneer doei! En verder staan liften. Toen reed ik met een paar wegwerkers mee die het gras op de afsluitdijk bijhouden, ja moet ook gedaan worden! En vanaf den oever weer op de vluchtstrook gelift, maar werd al snel opgepikt door een franstalige belg, wat was wel leuk, kon ik me frans weer een beetje bijpoetsen Hij was chauffeur en had mensen naar duitsland gebracht en was nu weer onderweg naar belgie, die had me bij Hoorn afgezet bij de Mac vanwaar ik met mensen meereed richting mn huis
Groningen - Hoorn: 4,5 uur
heb nu trouwens ook fotos gemaakt van mensen die me meegenomen hebben, maar me bleutooth heeft kuuren en krijg ze ni op mn pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |